Seksisuhteen

pelisäännöt....

Niin löysin 1,5 vuotta sitten nettitreffeiltä miehen, jonka kanssa ollaan harrastettu säännöllisen epäsäännöllisesti seksiä... Toki ensin jutellaan, syödään tai juodaan jotain ja sitten aletaan puuhastelemaan.. Mies on ujo ja hiljainen, ehkä vähän jopa estynyt... No, itsekin olen hankalan ja pitkän parisuhteen jälkeen arka....

No, ei olla sovittu suhteen pelisäännöistä sen kummemmin ja tällä hetkellä asia vaivaa minua.. Jos vaan saisin tahdonvoimaa tarpeeksi, niin lopettaisin koko suhteen.... Olen jo 37-vuotias nainen ja loppuelämää ajatellen kaipaisin jo jotain muutakin kuin vain seksiä.... Mutta kun seksi tämän miehen kanssa on aivan ihanaa ja hän tekee ihan kaikkensa tyydyttääkseen naisen.... Eli ymmärrätte varmaan, että tuollaisesta miehestä on kovin vaikea luopua.... Mutta tarkemmin ajateltuna mies on kovin vaitonainen omista asioistaan, mutta tietääkseni hän ei ole varattu...

Mutta kun olen ainakin jollain tasolla ihastunut mieheen ja haluaisin selvittää voisiko välillämme olla koskaan mitään muuta kuin seksiä, vaikka melko varmasti tiedän jo vastauksen, että tuskin on muuta... Mutta kun en uskalla puhua miehelle mitään syvempää, pelkään, että säikäytän hänet tai että hän torjuu minut ja satutan itseäni samalla...

Näin jälkikäteen ajateltuna en olisi ikinä aloittanut koko seksisuhdetta, jos olisin tiennyt, että jään koukkuun mieheen ja seksiin hänen kanssaan... Ja tosiaan nyt tarvitaan todella hyviä neuvoja, koska olen miettinyt tämän asian halki kyllä ihan joka kantilta ja joka kerta mennyt puihin, kun olisi pitänyt puhua miehelle eli jollain tavalla tämä mies pelottaa minua tunnetasolla....

Olen aina ollut kiltti ja kunnollinen nainen ja minusta olisi paljon ihanempaa, jos tämä mies juoksisi minun perässäni eikä niin, että minä mietin pääni puhki kuinka kesytän miehen ehkä naisen ei tarvitsi alistua tällaiseen vaikka mies olisi miten ihana tahansa....

23

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti mies.

      Minäkin haluan seksisuhteen kiltin ja kunnollisen naisen kanssa. Parisuhdekkin olis hyvä mutta naiset ei halua seurustella.

    • Seksisuhteen pelisää

      Kyllä minä ainakin haluaisin seurustella, mutta en uskalla kysyä asiaa tältä seksikamulta... Niin ehkä stressaan turhaan ehkä pitäisi vaan antaa mennä....

      • Lopeta tuo

        Heh, juu, anna mennä vain. Toteat sitte 50 :na, et ei parisuhteesta edelleenkään tietoa. Loppuelämä yksin.


    • Boing??

      Kyllä mullakin on seksisuhde ja käyn samalla myös treffeillä samaan aikaan! Ei siinä ole mitään väärää! Naisten itsenäisyys kunniaan!

    • huonolta näyttää

      Ei kai sellainen mies ala enää "juoksemaan perässäsi" joka on saanut sinulta jo vuosien ajan seksiä tarvitsematta tehdä minkäänlaista emotionaalista panostusta asiaan ja suhteeseen.

      Eräs mies sanoi minulle kerran että hän ei ikinä rakastu naiseen jonka kanssa on jo mennyt sänkyyn. Voin hyvin uskoa että tämä on aika monenkin miehen asenne. Kai niitä on sellaisiakin miehiä joille "panokaveruus" on melkeinpä sama asia kuin parisuhde, mutta itse en sellaiseen mieheen rakkaudentunteita tuhlaisi joka haluaa pitää siitä kiinni että ollaan "vain panokavereita".

      Ennen vanhaan väitettiin että kun ihmiset aloittavat avoliiton, heidän on jotenkin helpompi erota sitä kuin avioliitosta. Tunnetasolla näin ei kuitenkaan koskaan ole ollut. Nyt ovat sitten jotkut keksineet tilalle panokaveruuden, ja nyt väitetään että siitä on jotenkin helppo lähteä noin vain. No, varmaan on, jos tekee kaikkensa ettei päästä itseään kiintymään siihen toiseen. Ja miehiltä se tosiaan onnistuu jos he kategorisoivat naisen päässään panokaveriksi. Mitä enemmän panostaa seksiin, eli tekee siitä mahdollisimman nautinnollista eli siis seksikästä seksiä, sitä helpompaa miehen on pitää nainen siellä päässään rajattuna panokaveriksi.

      Itsestäni kyllä kuulostaa oudolta että joku haluaa jonkinlaista palvovaa rakkautta eli että olisi itse se osapuoli joka rakastaa vähemmän ja täten kiristäisi ja hyväksikäyttäisi sitä toista osapuolta. Kauhean kiltiltä ja kivalta tuo ei naisen taholta kuulosta, mutta ehkäpä olet saanut niin tarpeeksesi siitä että itse koet olevasi se hyväksikäytetty, että nousee tuollaisia tunteita pintaan. Tuolta mieheltä sitä et kyllä valitettavasti taida tulla saamaan. Tai voihan sitä kokeilla että laitat jalat ristiin ja ilmoitat että seksit oli tässä, jos ei aleta oikeaa seurustelusuhdetta. Mutta se voi tosiaan olla seksit oli sitten siinä.

      Minullekin on nettideittailussa kirjoitelleet miehet jotka ovat havainneet että naisystävän kanssa menee jotenkin vaikeaksi, joten heti pitäisi päästä vaihtamaan "ymmärtäväisempään" naiseen... Mutta minä en toisten suhdesoppiin lähde sekaan.

      • Fiksu oot!

        10 pistettä kirjoituksellesi!


      • huonolta näyttää
        Fiksu oot! kirjoitti:

        10 pistettä kirjoituksellesi!

        Kiitän. Kiva kun saa aina välillä myönteistäkin palautetta. Näyttää vähän paremmalta...


      • 19+5

        "Mitä enemmän panostaan seksiin, eli tekee siitä mahdollisimman nautinnollista eli siis seksikästä seksiä,...."??????

        Mitä tämä tarkoittaa?

        Eikö tuo ole tavallista? Itse joka kerta (vaikka 2-3 kertaa vrk) teen siitä mahdollisimman nautinnollista ja panostan täysillä...

        En ymmärrä mikä on seksikästä seksiä.


      • huonolta näyttää
        19+5 kirjoitti:

        "Mitä enemmän panostaan seksiin, eli tekee siitä mahdollisimman nautinnollista eli siis seksikästä seksiä,...."??????

        Mitä tämä tarkoittaa?

        Eikö tuo ole tavallista? Itse joka kerta (vaikka 2-3 kertaa vrk) teen siitä mahdollisimman nautinnollista ja panostan täysillä...

        En ymmärrä mikä on seksikästä seksiä.

        Mitenkähän sen sitten kuvailisi, että selviää seksisuhteen ja parisuhteen välinen ero.

        Parisuhteessa ollaan (minun käsittääkseni) myös kavereita, ja kaikki on jotenkin arkisempaa. Voidaan harrastaa sitä seksiäkin ilman että on kaikki karvat ajeltu sieltä ja täältä, tai ilman että on ruusu maljakossa ja joku gourmetateria nokan alla jne. Mutta seksisuhteessa saattavat kummatkin valmistautua koko päivän siihen että tapaaminen olisi mahdollimman "seksikäs". Kroppa syynätään ja laitetaan perusteellisesti, tehdään yhdessä aistikkaita asioita ja niin edelleen.

        Mutta vahingossakaan ei päästetä mitään häiritsevää inhimillisyyttä esille. Ei kerrota omasta itsestä kaikkea eikä oteta toista mukaan suvun ja kavereiden kuviohin jne. Seksi pysyy seksikkäänä koska toisessa ihmisessä säilyy vieraus ja salaperäisyys, eikä hän ole mikään liian tuttu ja turvallinen poikaystävä / kumppani.

        Jututkin saattaa enempi pyöriä seksissä pitkin iltaa sitten kun ollaan yhdessä. Jos mies on joku "spesialisti" joka oikein harrastamalla harrastaa seksiä, niin välillä kaivellaan jotain leluja esille, köytetään toisiaan jne.


    • Seksisuhteen pelisaa

      Kiitos hyvasta vastauksesta. Toi on niin totta, etta seksisuhteessakin voi kiintya toiseen eli jaada koukkuun siita ei niin vaan lahdetakaan... Itse olen herkka tunneihminen, eika mull ollu aiemmin seksisuhdetta.. En sitten tieda mita mies tuumaisi, jos laittaisin jalat ristiin... En sitten tieda mita on seksikas seksi, mutta ihanaa se ainakin hanen kanssaan on... Mutta millanen mies pystyy harrastamaan nain kauan pelkastaan tunteetonta panelists....

      • millainen ?

        panomies


    • Kaikki mahdollista..

      On kyllä myös tapauksia, että seksisuhteesta on alkanut kunnon parisuhdekin ja ihan loppuelämän kestävä suhde... Eli kyllä sellaisiakin tapauksia on, itselläni on pitkä suhde, joka alkoi vuoden mittaisella seksisuhteella...

    • 19+5

      Kyllä minä olen mennyt monta kertaa sänkyyn miehen kanssa ja rakastunut vasta jälkwwnpäin, samoin on käynyt miehille.

      Nykyisenikin kanssa mentiin kolmannella tapaamisella sänkyyn, parit lyhyet treffit ja kolmannet treffit oli mökillä koko viikonloppu, saunottiin ja uitiin (ilman alkoa), rakasteltiin.

      Ei rakastuttu heti vaan viikkoja myöhemmin. Nyt ollaan kuin paita ja peppu...

    • nainutnainen

      Itse olen naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa harrastimme seksiä ekalla tapaamisella. ;) Muutenkin ei ainakaan omalla kerralla oikein korreloi tuo että jos heti seksiä tai pitkään vain seksiä, niin sitten ei vahvempia tunteita. itse asiassa sanoisin päinvastoin: jos ei seksiä ole aika pian, niin silloin ei oikein tule koko jutusta mitään. Vetovoimaa pitää olla välillä. Tokihan tässä tulee esille se miten erilaisia me ihmiset ollaan.

      • seksisuhteen pelisää

        Niin kyllä mun mielestä täytyy olla fyysistä vetovoimaakin... Eli ei ole välttämättä huono asia, jos suhde alkaa sekstailusta.... Mutta tosiaan kun en uskalla ottaa selvää voisiko mies olla kiinnostunut minusta enemmänkin tai toisin sanoen en halua pettyä... Niin ja kuinka voisin herättää miehen mielenkiinnon näin jälkikäteen, jos hänellä ei ole tunteita minua vielä minua kohtaan... Olisiko hän jaksanut käydä luonani 1,5 vuotta, jos ei tuntisi mitään... Ainakin fyysinen vetovoimamme on todella vahva, ei ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa samanlaista fyysistä vetovoimaa... Eikä miehelle ole mitenkään vastenmielistä kosketella tai suudella pitkiäkin aikoja kanssani.... Itse en samaan pystyisi, jos en mitään tuntisi......


    • ...

      et ole kunnon nainen heh.. kiltti.....salainenvi..u olet hyi

    • monessamukana

      MInusta se englanninkielinen sana "make love" toimii ihan oikeasti. Helposti voi käydä niin että seksisuhteeksi kuviteltua panokaveria kohtaan syttyykin tunteita jopa rakkauteen asti. Olen sen itse kokenut, ja parikin panokavereistani on sanonut että alkavat rakastumaan minuun joten pitää olla oikeasti pari koska haluavat muutakin kuin pelkkää seksiä. Jos seksi toimii hyvin ensihuumankin jälkeen niin on se aika hyvä merkki että parin välillä on syvempikin yhteys syntynyt.

    • Seksisuhteen pelisaa

      Kuinkas tuota sitten voisi ehdottaa panokaverille, että kokeltaisiinkos miten meillä toimisi homma muutenkin kuin sängyssä.... ????

    • ajomeis ei kiirehdi

      mulla on tässä viime vuodet ollut vähintään pari naista jota käyn ajamassa säännöllisesti, uusi kun tulee niin siirrän pienitissisemmän pois, ellei nyt satu olemaan todella hyvät taidot kassien tyhjentämiseen alipaineella ja b rappu otollinen
      3 naista alkaa olla liikaa ihan silmälläpitäen viikon lyhyyttä ja vklp pitäs olla sit vakkarin kanssa.
      yhden kanssa harrastan vain b tason ajelua toisen kanssa normiseksiä ja suihinottoa
      kolmannen kanssa kaikkea sitä mitä näiden kahden kanssa
      kaikkia panen peräloosteriin tiukkuuden takia ja siksi että saan siitä mällit lentämään tarpeeksi kovalla volyymilla
      nyt on toista kuukautta ollut nuori misu ajossa joka on korkkaamaton b osastolta, tiedät varmaan miten makeaa tulee olemaan kun saan sen suostumaan
      siihen että suihinoton jälkeen rasvailen sen beban ja työnnyt hitaasti neitseelliseen suoleen

      • miesvm_1967x

        On sullakin ongelmat :P Mutta ei kait pienellä kullilla voi muuta kuin hinkua ahdasta b-rappua? Onneksi ei oo sun ongelmaa.


      • jaa-a...
        miesvm_1967x kirjoitti:

        On sullakin ongelmat :P Mutta ei kait pienellä kullilla voi muuta kuin hinkua ahdasta b-rappua? Onneksi ei oo sun ongelmaa.

        Vähän erikoiselta kieltämättä tuntuu että jätkä jumittaa anaaliseksissä vaikka on hetero.

        Jos nainen nauttii seksistä, hän kyllä ennemmin tai myöhemmin oppii tietoisesti "imemään" vaginallaan, eli osaa puristaa lantiolihaksillaan niin että vagina tiukentuu peniksen ympärillä. Tällä tavalla voi vaikka ns. lypsää miehelle orkut.

        Mutta mitä peräsuolella voi tehdä? Ei niin mitään muuta kuin rentouttaa sen ettei satu niin s-nasti kun jätkä tunkee sinne, oli öljyt sun muut voipaketit apuna tai ei.

        Paitsi pikkumunaisen kanssa ei tietty niin satu. Ehkä se on sitten heidän juttunsa se perseseksi juuri sen takia että pikkurillin kokoinen heppi on vähän huono kokemus normaalikokoisessa vaginassa itsekullekin...?


    • Seksisuhteen pelisaa

      No niin, että sitä sitten mentiin tälle peräluukkuosastolle.... :D

      • Omamiesparasmies

        Mitä sää tolla peräluukkuosastolla tarkotat?

        Kalua mulle peräreikää, pillun siaan niinkö?
        Persreikään en antais mistään hinnasta enkä missän tapauksessa.
        Anaaliseksiä en antais edes omalle ukolleni Matille.
        Kyllä minä mielelläni Mattilleni annan vaginayhdynnän kuin B - rappuseksiä.
        Olen minä saanut spermat menemään vaginan perälle monesti omalta mieheltäni Matin Jormalta.

        No joo sitte se peräsuoli. Tuota noin. Mää....eeeh..siis...kuinkas tohon osais vastata.
        Persereikä on paskomista varten ei yhdyntään tarkoitettu.
        Voisin minä Matille siitä vihjata. Mutta ei se sinne kuitenkaan menis.

        Minun meiheni Matin Jorma ei ole pieni vaan 16 cm pitkä ja jykevä.
        Minun mieheni kalu on iso eikä pieni. Kyllä se tuntuu mukavalle siellä Vaginassa.
        Aivan mahtavalle ihanalle kun se kyntää vaginaani. Orgasmi on ihana lämmin sperma lentää vaginani perukoille oikein tuntuu kivalle.

        Kyllä siinä mieli tekee vähän huutaakin aaaaaaaaaahahahaaahhooolalaaaa!
        Näin minä tunnen sen hyvän olon vaginayhdynnän loppuhuipentumassa se kuuluu asiaan. Se on oman hertaisen mieheni kanssa kivaa harrastaa vaginayhdyntää silloin tällöin se on tervettä parisuhdetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe