Mies kutsuu huoraksi

Ei huora

Avomieheni (28 v.) kutsuu minua huoraksi. Aamullakin heti ensimmäisenä saa kuulla "saatanan huora", "pilluhuora","pirihuora", "mun oma pikku lutka". Olen sanonut jo ajat sitten, että mua loukkaa tällainen, mutta ei usko vaan jatkaa yhä. Olen sanonu, että miksi kutsut mua tuommoseksi, kun varsin hyvin tiedät, etten ole sellainen. On vastannut sen olevan vain huumoria.

Hyväksyisittekö tällaista nimittelyä kumppaniltanne?

10

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ero ja heti

      Eikö tuo nyt ole sanomattakin selvää, ettei mies arvosta sinua pätkääkään.

      Miksi ihmeessä olet sen kanssa yhdessä? Vai onko tämä provo?

    • oppeliini1

      Miksi sinä VALITSET tuon tason olioita seuraksesi???!!!!!!!!!!

    • naiset on outoja

      Tällaiset miehet kelpaa mutta niiden hyvätapaisten miesten kanssa "ei vain löydy sitä jotain"

    • Kiltti mies.

      Nainen valitsee miehen aina. Sinä olet valinnut huorittelijan joten kärsi seurauksista.

    • keddu

      Aika erikoinen huumorintaju. Itse haukkuisin takaisin vaikka miksi ja lähtisin.

      Jos vaan suoraan sanoisit sille että moinen loukkaa sinua eikä mitenkään missään mielessä ole hauskaa, vaan alentavaa paskaa joka tuhoaa teidän suhteen jos ei tajua pitää vitsejä päänsä sisällä.

    • En kuuntelisi

      Kyllä on merkillisiä tapoja puhua ja todella omituisia suhteita. Siis jos tämä on totta ja kaitpa se on.

      Hyväksyisinkö? En hyväksyisi. Minusta tuossa ei ole mitään hauskaa. Ja eipä näytä olevan aloittajankaan mielestä. Ja jos aloittaja on sanonut ko puhetavan loukkaavan, eikä miehen puhetyyli muutu, niin mitä hittoa - miksi te ihmiset menette ja olette näissä kelvottomissa suhteissa.

      Mieluummin olisin yksin kuin huonossa suhteessa.

      Jotkut sanoo, että nykyään erotaan niin helposti ja liian helposti ja voihan sellaistakin olla. Mutta kun es tätä palstaa lukee, niin en voi kuin ihmetellä kuinka huonoissa suhteissa monet elää. Ja vielä kyselevät, että sietäisitkö sitä ja tätä loukkaavaa, alistavaa, väkivaltaista, tyhmää... käytöstä ja ihmistä.

      En todellakaan sietäisi. Minulla on yksi ainut elämä enkä näe mitään syytä olla lattiarättinä tai roskakorina.

      Hei haloo - maailmassa on paljon kunnon miehiä ja naisia. Ja yksinolo voittaa taatusti tyhmät ja ilkeät käppänät. Opetelkaa elämään yksin, arvostakaa itseänne, tehkää mieluisia hyviä asioita. Sitten kun osaatte olla ja elää yksinkin, niin voitte vaikka löytää jonkun kunnollisen. Kun ei tarvitse pakosta ottaa ketään - tyylin kunhan nyt vaan joku olis.

      Sanokaa niille idioottimaisesti käyttäytyville, että tuo ei käy. Ja piste. Yhden mahdollisuuden korjata käytöstä ja puhetapaa voi antaa, mutta ellei meno muutu se on moro.

    • r5ythgre

      Kokeilepas piruuttasi sanoa miestäsi pikkupiliksi tai lerppamunaksi... Jos hänen huumorintajunsa kestää tuon, niin ok, eikö vain?

      Ei, en hyväksyisi. Ex kutsui minua ko nimellä suhteemme loppusuoralla, vaikken vieraissa käynyt tms. Eipä kutsu enää millään nimellä.

    • 17+17

      MIES VAIHTOON JA VÄLITTÖMÄASTI !

    • kunnioitus a ja o

      Mies on omasta mielestään huumorimies. Nyt miehen selkä seinää vasten ja kysy mitä huumoria tämä muka on? Et ole mikään hänen mainitsemistaan ja jos mies ei lopeta-Kerrot että saa valiat onko hän pian exä?----

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe