Palstan naiset on ihan kivoja

Ikisinkku M

65

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti ruiskukka

      Hyvältä kehitysohjelmalta kuulostaa. Monen palstamiehen ongelma on se, että ne keskittyy liikaa kaikkeen negatiiviseen, ajattelee jo valmiiksi, että kaikki naiset on aivan paskoja ja sulkevat silmänsä täysin niiltä hyviltä puolilta. Sinäkin ehkä keskityt liikaa niihin jännämies -uutisiin. Vaikka et niin livenä tekisikään niin kyllä se varmaan ainakin alitajuntaisesti muokkaa ajattelua ja saa ajattelemaan vähän mustavalkoisesti. Ei ne jännämiehiin haksahtaneet, raiskauksen uhriksi joutuneet naiset (eli täällä suomennettuna = itseään tyrkyttämään menneet ja jännäelämää havittelevat, suorastaan raiskausta itse kerjänneet), yh:t (mies on voinut vaikka kuolla) tai holtitonta seksielämääkään viettäneet ole automaattisesti mitään pohjasakkaa ja läpeensä pahoja. Kaikilta löytyy niitä hyviäkin puolia ja hieman tökkii lukea täällä analyysejä noista uutisista, joissa nainen nähdään aina negatiivisessa valossa. Ja ainoana syypäänä ja vaikuttavana tekijänä tilanteeseen.

      En minäkään ole suhdemielessä kiinnostunut miehistä, jotka ovat paneskelleet ympäriinsä ja vaihtavat lennosta naisia. Mutta en näe mitään järkeä siinä, että tuhlaisin energiaani heidän mollaamiseen palstalla. Hirveää energiantuhlausta, kun ajan voi käyttää vaikka kiinnostavien ihmisten kanssa keskusteluunkin eikä negatiivisuudessa vellomiseen.

      Mutta löysit vihdoin jonkun positiivisen uutisen noiden "jännämies" uutisten sijaan, hyvä hyvä :) Kyllä nuo 14 piirrettä on ihan mahdollista löytää. Voihan sitä kehua vaikka jostain pienestä yksityiskohdastakin. Ja voihan noita puolia etsiskellä itsestäänkin jos välillä tuntuu, että mikään ei ole hyvin.

      • Ikisinkku M

        Kaikkensa pitää yrittää palstan parantamiseksi mutta tuolta negatiiviseen keskittymiseltä on kyllä vaikea välttyä, se kun käy ikäänkuin itsestään mutta yritetään. Jos muistan niin yrtän huomenna keksiä lisää, tänään tuli tuo kivoja. Yksityiskohdista muuten onkin helpompi keksiä koka täälläkinhän osassa on niitä hyviä piirteitä paljonkin mutta ne vaan tahtoo hukkua sitten massaan helposti eikä niistä aina muiste edes sitten mainita mitään.


      • neiti ruiskukka
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kaikkensa pitää yrittää palstan parantamiseksi mutta tuolta negatiiviseen keskittymiseltä on kyllä vaikea välttyä, se kun käy ikäänkuin itsestään mutta yritetään. Jos muistan niin yrtän huomenna keksiä lisää, tänään tuli tuo kivoja. Yksityiskohdista muuten onkin helpompi keksiä koka täälläkinhän osassa on niitä hyviä piirteitä paljonkin mutta ne vaan tahtoo hukkua sitten massaan helposti eikä niistä aina muiste edes sitten mainita mitään.

        Negatiivisuus ikään kuin tarttuu tällä palstalla jos sen antaa ottaa valtaansa. Hyvä, että löytyy potentiaalia kokeilla vähän erilaistakin lähestymistapaa.

        Ai meinasit sitä täällä toteuttaa, tuohan on ihan loistoidea. Kannattaa varautua ätmien riehakkaisiin "nyt se mielistelee" -vastalauseisiin. Kirjota kuitenki omaan tyyliin, ja asioita, joista haluat oikeasti kehua ettei mene mielistelyksi :)


    • Kannattaa kokeilla. Siis puhtaasti tieteen nimissä ;)

      • Ikisinkku M

        Toki vain tieteen nimissä :)


    • Ikisinkku M

      Päivän 2 kehu olkoon: Palstan naiset ovat avuliaita.

      Viittasin tuolla ohjelmamuistutukseen jonka Helka avuliaasti laittoi palstalle, kyseessä dokkari joka kertoi paljon paremmista ajoista kuin mitä tämä.

    • Missä viipyy 3. päivän kehu? :D

    • Ikisinkku M

      Päivän 3 kehu: Palstan naiset ovat avarakatseisia

      Tuli mieleen siitä juoppoätmin ketjusta, siellä palstan naiset näyttivät osoittavan avarakatseisuutta ja vaikkakin itse pidän hieman tiukempinutturaisista naisista niin kai se on ihan hyvä juttu, siis joillekin ainakin.

    • Ikisinkku M

      Päivän 4 kehu: Palstan naiset on leikkimielisiä

      Tuli siitä miss ruiskukan ketjusta mieleen tämä.

    • Ikisinkku M

      Päivän 5 kehu: Palstan naiset on sitoutumiskykyisiä

      Helka tuolla jossain epäili että kuuluukohan enää palstalle, on siis sitoutunut jo monta viikkoa yhteen ja samaan mieheen.

      • Kiitos kehuista :)


    • neiti ruiskukka

      Hop hop Ikisinkku, kolme tuntia aikaa keksiä tämän päivän kehu :D

      Mukavaa luettavaa ollut tämä ketju, ei vissiin tee edes vielä tiukkaa?

      • Ikisinkku M

        Juu, kiva kun muistutit kun olisi saattanut kyllä unhoittuakin. Juu ei hirvittävän tiukkaa vielä tee ja tästäkin selvitään helpolla kun tuo sinun muistuttaminen helpottaa ja vaikka vähän samaa kuin päivässä 2 silti kuitenkin vähän erikin kun huomasit että meinaa aikaraja umpeutua siitä muistuttelit, siis

        Päivän 6 kehu: Palstan naiset ovat huomaavaisia


    • Ikisinkku M

      Päivän 7 kehu: Palstan naiset ovat tunteellisia


      Tuli mieleen siitä itkemisketjusta. Tunteet ja niiden näyttäminen kuuluvat naiseuteen, mistäpä tulisikaan miehekkäämpi olo kuin siitä että kuivaisi kyynelehtivän naisen silmäkulmat hellällä kosketuksella, sitten halaisi ja kertoisi että kyllä kaikki vielä järjestyy. Sitten vain pitäisi laittaa järjestymään.

      • Voi että, ihanaa :-)

        Minun kanssa pitäisi olla kyllä joku ihan yli-inhimillinen mies, joka jaksaisi minun vähintään kerta viikossa- itkukohtauksiani jotka tulevat näennäisesti tyhjästä.


    • Kympin Nainen

      Oho, Ikis yllättää, mukava ketju :)

      • Minä en oikein tykkää tällaisista ketjuista. En nimittäin halua olla ilkeä ihmiselle, joka on ystävällinen minua kohtaan, mutta mitä sitten ihmisetkin ajattelisivat, jos alkaisin pehmetä ja puhella täällä mukavia :/

        ;)


      • Kympin Nainen
        helka kirjoitti:

        Minä en oikein tykkää tällaisista ketjuista. En nimittäin halua olla ilkeä ihmiselle, joka on ystävällinen minua kohtaan, mutta mitä sitten ihmisetkin ajattelisivat, jos alkaisin pehmetä ja puhella täällä mukavia :/

        ;)

        Vaaran merkit on selvästi ilmassa nyt sinulla, varo vaan jos haluat varjella mainettasi. Mutta onneksi sinulla on myös hyvä takaportti ja selitys käytöksellesi, johon voit aina tukalassa tilanteessa vedota ;)


      • Ikisinkku M
        helka kirjoitti:

        Minä en oikein tykkää tällaisista ketjuista. En nimittäin halua olla ilkeä ihmiselle, joka on ystävällinen minua kohtaan, mutta mitä sitten ihmisetkin ajattelisivat, jos alkaisin pehmetä ja puhella täällä mukavia :/

        ;)

        Se olisi varmaan vähän kuin yksinäisen miehen baariin meno, vähintäänkin oudoksuttavaa :D
        ps. vaikka olet sinä kyllä sen suhteesi myötä vähän jo pehmentynyt, on huomattu :)


    • Jos internetissä järjestettäisiin missikisat niin ei taso päätä huimais. Ei muuta.

      • marianne89...

        Ja palstalaisten Mr. World -kisassa nähtäisiin sitä vastoin ne Suomen komeimmat uroot?


      • marianne89... kirjoitti:

        Ja palstalaisten Mr. World -kisassa nähtäisiin sitä vastoin ne Suomen komeimmat uroot?

        Kun mun "nettiriippuvuus" on naisen ongelma, kannattaa etsiä se joka reikää rassaava jännämies. Tuttu ja turvallinen, kiltti ja kunnollinen ei ole kelvannut parisuhdemarkkinoille koskaan. Ja lisäksi lapsia saavat vielä ne "uroot", jotka ei osaa käsitellä edes naista, saati lapsia. Kutsutaan sitä vaikka tunteettomuudeksi ja välinpitämättömyydeksi.

        Moni kaltaiseni mies etsii vaimoa tositarkoituksella ja sitä kautta äitiä lapsilleen, ei mitään yhden yön kiimavittua.


    • Ikiksestähän on kuoriutumassa melkoinen symppis :)

      • Ikisinkku M

        Symppis olen ollut aina mutta kai tämä vähän minuunkin vaikuttaa :)


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Symppis olen ollut aina mutta kai tämä vähän minuunkin vaikuttaa :)

        Tällaisia ketjuja on mukava lukea vaihteeksi :)
        Keep up the good work!


    • _Sinkkunelli_

      Juuri näin, mahtavaa! Ihanaa huomata, että joku vakipalstalainen on oikeasti pystynyt vastaanottamaan erilaisen näkemyksen vastaan ja jopa alkanut toteuttaa sitä käytännössä!

      Tällä voisi oikeasti olla aika isokin merkitys, jos muut naisettomuudestaan valittaneet miespalstalaiset tajuaisivat saman.

      Tilanne on nyt se, että kun joku random-nainen eksyy palstalle lukemaan spermaviemäri-huora-kiimapillu-oksennusta, hän kauhistuu: näinkö yksinäiset ja kokemattomat miehet tosiaan ajattelevat miehistä ja välttää heitä entistä enemmän.

      Jos palstalaiset opettelisivat positiivisempaa asennetta ja kirjoittaisivat kivoja asioita naisista, tai ainakin pidättäytyisivät tuosta hirvittävästä haukkumistulvasta, voisi joku jopa alkaa miettiä, että tosiaan, voihan noissa kokemattomissa helmiä tapauksia ollakin.

      Minä ainakin olen alkanut ajatella Ikisinkku M:stä paljon positiivisemmin! :)

      • niin niin

        Mutta tämä pätee vain näin päin, että mies kehuu jokaista naista, mutta naisten ei ole tarpeen kehua miestä?


      • 12+7
        niin niin kirjoitti:

        Mutta tämä pätee vain näin päin, että mies kehuu jokaista naista, mutta naisten ei ole tarpeen kehua miestä?

        Naiset ovat ainutlaatuisia ja ihania.

        Miehistä ei ole mitään hyvää sanottavaa, siat!


      • ..............

        Mitäs jos naiset pystyisivät vastaanottamaan erilaisen näkemyksen ja alkaa toteuttaa sitä käytännössä? Tilanne on nyt se, että kun joku random-mies eksyy palstalle lukemaan ujo vässykkä-tapa itsesi-et tule koskaan saamaan naista -oksennusta, hän kauhistuu.

        Miehet ovat taas pioneereja ja ensimmäinen erilaisen näkemyksen hyväksynyt oli palstalla mies. No ehkäpä naiset seuraavat perässä, kuten heillä on tapana.


      • 12+7 kirjoitti:

        Naiset ovat ainutlaatuisia ja ihania.

        Miehistä ei ole mitään hyvää sanottavaa, siat!

        Miehissä on paljonkin hyvää! Elämä olis pirun paljon ankeampaa ilman miehiä :D


      • Näin on näreet
        pimppaloora kirjoitti:

        Miehissä on paljonkin hyvää! Elämä olis pirun paljon ankeampaa ilman miehiä :D

        Elämä olis paljon parempaa ilman kiroilevia naisia!
        Hyi!


      • marianne89...
        Näin on näreet kirjoitti:

        Elämä olis paljon parempaa ilman kiroilevia naisia!
        Hyi!

        Mistä lähtien piru on ollut kirosana?


      • _Sinkkunelli_
        niin niin kirjoitti:

        Mutta tämä pätee vain näin päin, että mies kehuu jokaista naista, mutta naisten ei ole tarpeen kehua miestä?

        niin niin: ei sen pitäisikään olla niin, että vain toinen osapuoli kehuu toista. Suomessa ihmisten pitäisi antaa kaikille enemmän positiivista palautetta. Oltaisiin paljon onnellisempi kansa ja jaksettaisiin tätäkin vuodenaikaa paremmin.


    • ätmi

      Tällaisilla jutuilla on hyvä antaa aina välillä vähän köyttä. Seuraava törkymäjäys uppoaa sitten paremmin.

    • Ikisinkku M

      Päivän 8 kehu: Palstan naiset osaavat olla vastavuoroisia

      Tuli mieleen siitä Pimppalooran avaamasta ketjusta, eli todellakin jos miehet on mukavia voi naisetkin alkaa mukavammiksi ihan huomaamatta.

      • 8+7

        Kommenttisi on täyttä paskaa.

        Naiset ovat enemmän perseestä mukaville miehille.


    • Totuus.

      Päivän x kehu: Monet naiset pystyvät keskustelemaan täällä asiallisesti. Eikä läheskään kaikki heidän kirjoittamat viestit ärsytä minua.

    • mäkin haluun

      Tätä kannattaa parisuhteessa harrastaa. Ja nimenomaan kirjoittaa paperille. Ja muitakin asioita nimenomaan kirjoittaa jos se on helpompaa kuin puhuminen.

    • Ikisinkku M

      Päivän 9 kehu: Palstan naiset osaavat katsoa ylilyöntejä läpi sormien.

      Oli tuolla se ketju jossa on ruodittu Pimppalooraa mutta hänpä fiksusti ja huumorilla suhtautui asiaan eikä lähtenyt riitelemään vaikka olisi hyvin voinut senkin tehdä.

    • Ikisinkku M

      Päivän 10 kehu: Palstan naiset osaavat olla myös hiljaa.

      Mutta ei ihan noin hiljaa tarvitsisi olla kuin mitä nyt ovat, tässähän tulee ikävä.

      • Sori, on vaan ollut hirveästi kiirettä, ettei ole kun välillä vähän ehtinyt kommentoida jotain jonnekin :D
        Mutta en valita kiireestä. Sain viikolla eiliseen mennessä väsättyä kaksi enkun esseetä ja yhden ruotsin esseen. Nyt pitäis vielä punnertaa muita tehtäviä...
        Kiinnostaa kiviä... :D


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        Sori, on vaan ollut hirveästi kiirettä, ettei ole kun välillä vähän ehtinyt kommentoida jotain jonnekin :D
        Mutta en valita kiireestä. Sain viikolla eiliseen mennessä väsättyä kaksi enkun esseetä ja yhden ruotsin esseen. Nyt pitäis vielä punnertaa muita tehtäviä...
        Kiinnostaa kiviä... :D

        Hyvin olet jaksanut pakertaa mutta minulla kun oli vähän mielikuva että jotain softapuolen juttuja opiskelet niin onko nuo niitä pakollisia yleisainejuttuja alussa ja sitten erikoistumista enemmän jatkossa?


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Hyvin olet jaksanut pakertaa mutta minulla kun oli vähän mielikuva että jotain softapuolen juttuja opiskelet niin onko nuo niitä pakollisia yleisainejuttuja alussa ja sitten erikoistumista enemmän jatkossa?

        Jaksaa jaksaa! Nämä on pakollisia juttuja tässä ekan vuoden aikana, menin vielä ahmimaan pari vapaavalintaistakin jo tälle syksylle, joten välillä on ollut tiukkaa, mutta tehtävät ei ole kertaakaan olleet myöhässä ja ihan hyvää palautetta on tullut opettajilta :)
        Et kai tää tästä :D


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        Jaksaa jaksaa! Nämä on pakollisia juttuja tässä ekan vuoden aikana, menin vielä ahmimaan pari vapaavalintaistakin jo tälle syksylle, joten välillä on ollut tiukkaa, mutta tehtävät ei ole kertaakaan olleet myöhässä ja ihan hyvää palautetta on tullut opettajilta :)
        Et kai tää tästä :D

        Eiköhän se siitä juu ja kannattaa pitää tuo tehtävien ajallaan palauttaminen ja sitten jos teillä on labra- tms. ryhmätöitä kannattaa niihn aina valita joku sinnikäsluonteinen kaveriksi niin eivät jää roikkumaan.


      • neiti ruiskukka

        No niin tulee.. minulla ollut kans vähän muuta mietittävää. Mutta pitää vissiin yrittää tännekin välillä postailla. Oon käyny kyllä lukemassa näitä ketjuja ja tätäkin tulee mm. aktiivisesti seurattua. Muistahan sitten kertoa vielä loppuarvioinnit miten olet muuttunut tämän positiivisuuspläjäyksen jälkeen ja millaista tätä oli toteuttaa. Tsemppiä loppusuoralle! :)


      • Ikisinkku M
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        No niin tulee.. minulla ollut kans vähän muuta mietittävää. Mutta pitää vissiin yrittää tännekin välillä postailla. Oon käyny kyllä lukemassa näitä ketjuja ja tätäkin tulee mm. aktiivisesti seurattua. Muistahan sitten kertoa vielä loppuarvioinnit miten olet muuttunut tämän positiivisuuspläjäyksen jälkeen ja millaista tätä oli toteuttaa. Tsemppiä loppusuoralle! :)

        Juu, toki pitää sitten vähän analysoida, pari päivää vielä siihen :)


    • Ikisinkku M

      Eilinen jäi välistä kun en ollut netin ääressä niin laitan tänään sitten 2 eli eilisestä ja tästä päivästä:

      Päivän 11 kehu: Palstan naiset ovat salaperäisiä

      Kuten kaikki tiedämme palstan naiset eivät ihan kaikkia asioitaan täällä paljastele, minusta se on ihan mukavaa kun ovat vähän salaperäisiä

      Päivän 12 kehu: Palstan naiset ovat viehättäviä

      Tuolla jossain ketjussa kyseltiin että ovatko viehättäviä ja veisitkö treffeille, joo, kyllä veisin ehkä jopa hyvinkin mielellään.

    • Ikisinkku M

      Tuolla yhdessä ketjussa väitetään että neiti ruiskukka ja stellaria ovat ärhäköitä, siispä

      Päivän 13 kehu: Palstan naiset ovat ärhäköitä vain ärsytettynä tai sitten tiettyinä päivinä kuukaudesta kun hormonit heittelee mutta sillehän ei voi oikein mitään.

    • Ikisinkku M

      Päivän 14 kehu: Palstan naisiin voisi vaikka rakastua

      No niin, laitetaan finaalipäivälle arvoisensa kehu eli kyllä, ihan hyvin palstan naisiin voi joku vaikka rakastua jos pääsee/joutuu lähituntumaan. Sehän voi käydä niin että se "vain tapahtuu" tai sitten pidemmän kontaktin aikana pikkuhiljaa töissä, harrastuksissa tms. tekemisiin jouduttaessa ja kyllä minä uskon että palstan naisista joku voi saada oikeinkin hyvän emännän jos he vähänkään panostaa 50-likulaisiin arvoihin :)

      Sitten vähän pika-analyysiä eli tämä oli hyvä kokeilu, ei tehnyt edes tiukkaa löytää hyvää sanottavaa ja olen varmaankin tämän aikana muuttunnut hyväksyvämpään suuntaan naisia kohtaan, ansionsa on tietysti palstan naisilliakin jotka ovat tähän suhtautuneet positiivisesti kannustaen alusta lähtien. Jos vielä joskus suhteeseen ajaudun niin toivottavasti muistan tämän ja osaan sitten löytää hyvää ajateltavaa naisestani vähän ankeampinakin aikoina jos niitä tulee.

      • Tämä on ollut kiva ketju, kiitos siitä Ikis! :-)

        Hyvä, että olet muuttunut myönteisempään suuntaan suhtautumisessasi naisiin. Et ole minusta linkannut tänä aikana niitä Iltiksen uutisiakaan.


      • ”Päivän 14 kehu: Palstan naisiin voisi vaikka rakastua”

        Totta, mutta miten saada tämä asia taottua niiden kunnollisten livemiesten päähän?

        Saanko muuten käyttää tuota lausuntoasi itseni markkinointitarkoituksiin treffi- ja muissa vastaavissa miehenkohtaamistilaisuuksissa? Ottaisin siitä tulosteen ja pitäisin aina mukanani siltä varalta että joku mielenkiintoinen mies herkiää epäileväiseksi minun rakastettavuuteni suhteen. :)


      • Ilo on ollut kokonaan meidän palstan naisten puolella :)
        On ollut kivaa lukea välillä jotain positiivistakin täällä ja luulen, että meidänkin suhtautuminen Ikistä kohtaan on vähän pehmentynyt ;)

        Eli hyvällä saa hyvää aikaan :)


      • Ikisinkku M
        femnerd kirjoitti:

        Tämä on ollut kiva ketju, kiitos siitä Ikis! :-)

        Hyvä, että olet muuttunut myönteisempään suuntaan suhtautumisessasi naisiin. Et ole minusta linkannut tänä aikana niitä Iltiksen uutisiakaan.

        Juu, ne linkkaukset tosiaan jäi vähn vähemmälle kun olisi ehkä olleet vähän ristiriidassa tämän kanssa mutta nyt kun tämä 2vko jakso päättyi voin varmaan huvitella niillä pikkuisen jos jotain sattuu silmään, ei saa sitten loukkaantua :)


      • Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

        ”Päivän 14 kehu: Palstan naisiin voisi vaikka rakastua”

        Totta, mutta miten saada tämä asia taottua niiden kunnollisten livemiesten päähän?

        Saanko muuten käyttää tuota lausuntoasi itseni markkinointitarkoituksiin treffi- ja muissa vastaavissa miehenkohtaamistilaisuuksissa? Ottaisin siitä tulosteen ja pitäisin aina mukanani siltä varalta että joku mielenkiintoinen mies herkiää epäileväiseksi minun rakastettavuuteni suhteen. :)

        Toki voi käyttää ja rohkeasti markkinoida itseään muutenkin kunhan ei mene ylityrkyttämiseksi, aremmat miehet saattaa pelästyä jos ihan salamrakastumista aletaan heti kättelyssä vaatimaan :)


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        Ilo on ollut kokonaan meidän palstan naisten puolella :)
        On ollut kivaa lukea välillä jotain positiivistakin täällä ja luulen, että meidänkin suhtautuminen Ikistä kohtaan on vähän pehmentynyt ;)

        Eli hyvällä saa hyvää aikaan :)

        Kyllä se vamaan noinkin on monessa paikkaa :)


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Juu, ne linkkaukset tosiaan jäi vähn vähemmälle kun olisi ehkä olleet vähän ristiriidassa tämän kanssa mutta nyt kun tämä 2vko jakso päättyi voin varmaan huvitella niillä pikkuisen jos jotain sattuu silmään, ei saa sitten loukkaantua :)

        No jos nyt ihan pakko on huvitella, vaikka en ymmärräkään mitä hupia niissä on, kun palstan naisille noista asioista on ihan turha tehdä valistustyötä, kun ei kukaan meistä ole sortunut väkivaltaiseen jännäukkoon.

        Olet kivempi ihan sellaiseina kuin oikeasti olet! :-)


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Toki voi käyttää ja rohkeasti markkinoida itseään muutenkin kunhan ei mene ylityrkyttämiseksi, aremmat miehet saattaa pelästyä jos ihan salamrakastumista aletaan heti kättelyssä vaatimaan :)

        Kiitoksia. :)

        No enhän minä nyt toki mitään salamarakastumista vaadi. Ajattelin vain, että tähän pitkäveteiseen ja tuloksettomaan treffailuun voisi saada ihan uudenlaista tehokkuutta kun treffipaikalle saapuessaan tyrkkäisi miehelle heti ensimmäisenä vähän mustaa valkoisella siitä että ylin parisuhdekelpoisuuden arviointiviranomainen (sinkut-palsta) on katsonut minut rakastumisen kohteeksi soveltuvaksi yksilöksi. Toki mainitsen myös, että tällä parisuhdekelpoisuusotteella olevien tietojen oikeellisuudesta vastaa otteen laatija (ikisinkku M), jonka yhteystiedot löytyvät liitteenä olevasta valitusosoituksesta.


      • Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

        Kiitoksia. :)

        No enhän minä nyt toki mitään salamarakastumista vaadi. Ajattelin vain, että tähän pitkäveteiseen ja tuloksettomaan treffailuun voisi saada ihan uudenlaista tehokkuutta kun treffipaikalle saapuessaan tyrkkäisi miehelle heti ensimmäisenä vähän mustaa valkoisella siitä että ylin parisuhdekelpoisuuden arviointiviranomainen (sinkut-palsta) on katsonut minut rakastumisen kohteeksi soveltuvaksi yksilöksi. Toki mainitsen myös, että tällä parisuhdekelpoisuusotteella olevien tietojen oikeellisuudesta vastaa otteen laatija (ikisinkku M), jonka yhteystiedot löytyvät liitteenä olevasta valitusosoituksesta.

        Heh, vai vastuuseen ollaan jo vetämässä, onneksi ne yhteystiedot kattaa täällä vain palsta-poste restanten mutta toki jos tänne joku jannu tulee kyselemään minä ja varmaan moni muutkin suosittelemme että varsin hyvä nainen on kyseessä vaikka huomioidaan ne muutamat kiukkupäivät kuukaudessa :) Olisihan se toki hyvä tietysti tietää vähän tarkemminkin suositusten kohteesta jos näin vastuulliseen tehtävään joutuu muttei taida toteutua kun kaikki ollaan niin salaperäisiä täällä :D


      • neiti ruiskukka
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Juu, ne linkkaukset tosiaan jäi vähn vähemmälle kun olisi ehkä olleet vähän ristiriidassa tämän kanssa mutta nyt kun tämä 2vko jakso päättyi voin varmaan huvitella niillä pikkuisen jos jotain sattuu silmään, ei saa sitten loukkaantua :)

        Me ollaan täällä jo valmiita loukkaantumaan.. :) sitten vaaditaan taas vähintään yhtä pitkä kehumisputki, että pitkävihaisinkin unohtaa ne uutisjutut..

        Mutta sinänsä ymmärrän ja arvostan, että on jonkinlaiset periaatteet vaikkapa sen suhteen, kenen kanssa hypätään sänkyyn tms. Ymmärrän hyvin, ettei suhdemielessä välttämättä kiinnosta kovin holtitonta seksielämää eläneet naiset. Ja kai niissä 50 -lukulaisissa arvoissakin voi olla jotain käyttökelpoista. Mutta sunkin kannattais keskittää energia paremminkin sopivan naisen löytämiseen eikä epäsopivien valistukseen/käännytykseen. Eikä tämän palstan kohderyhmäkään taida olla edes sellaista, jotka sitä käännytystä kipeimmin tarvis. Mutta ihan pienenä vinkkinä nämä vaan, vaikka kohta sieltä varmaan ensimmäinen iltasanomien uutinen pläjähtää aloitukseen! :)

        Mutta oikein mukava ketju on ollut tämä. Tällaista on palstalle kaivattu.


    • karvalakki

      Ei pelkkää negatiivisuutta jaksa kukaan. Eihän sitä jaksa sietää edes itseään, jos näkee kaikessa vain negatiivisuutta.

      Elämänilo tulee loppupeleissä pienistä asioista. Sen vuoksi pitäisi myös siitä kumppanista tai treffikaverista yrittää löytää niitä pieniä asioita, sillä sitä saattaa huomata, että hänessä onkin paljon hyviä asioita sen sijaan, että takertuu johonkin mitättömään asiaan esim. hänellä on vinot etuhampaat ja sen takia en voi mennä hänen kanssaan enää treffeille.

      Ehdottomasti siis kehuilla ja positiivisuudella saa parempaa aikaiseksi. Elämä pyörii omaa rataansa, joten voimme vaikuttaa vain siihen asennoitumiseen.

      Itse muuten kehun miestä, mutta valitettavasti se jää usein yksipuoliseksi. Kyllähän se into kehua hiipuu, jos mieheltä ei saa vastaavaa kohtelua. En mitään kehutulvaa odota, mutta onhan se kiva, jos saa kiitosta hyvin tehdystä ruoasta, on tehnyt miehen lempiruokaa, tuo pyytämättä miehelle kaupasta hänen lempioluttaan tms.

      • Ikisinkku M

        No joo, jos siis toinen vain on kannustava ja kehuva niin kyllähän siihen varmaan sitten voi kyllääntyäkin jos ei yhtään saa vastakaikua ja ne omat hyvät tekemiset otetaan vain ikäänkuin itsestäänseelvyytenä. Vähän muuten luulen että jos vaikka tuohon oluen tuomiseen pitäisi tiukkaa linjaa noin niin kuin yleisesti niin sitten saisi helpommin kiitosta kun sitä harvoin toisi.


    • Virtuaalihalaus Ikikselle.

      • Ikisinkku M

        Kiitoksia :)


    • ätmi

      Joko ikiksen naisten kehumiset loppui?

      • Ikisinkku M

        Kuten ketjun alussa kerron kyseessä oli määräaikainen kokeilu joka taisi toimia liiankin hyvin. Palstan naisista taisi tulla niin kivoja että ne kai on löytäneet kumppaneita eivätkä ehdi enää tänne juuri ollenkaan palstailemaan mieskiireiltään. Toki edelleenkin kehun ja arvostan mutta kyllähän sitä kaipaisi hieman vastakaikua myös, muuten helposti luisuu kritiikinannoksi täällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe