OIKAISEN VÄÄRINKÄSITYS !

savonarola

ohoo ja jaikal ovat yhdessä alkaneet rakentaa minua vastaan sellainen käsitys että olen sanonut että vanhurskauttaminen on perceleestä. Niin en olen sanonut vaan että jaikalin oppi vanhurskauttamisesta on perceleestä ja ei ole sama vanhurskauttaminen mitä Raamattu kertoo . Koska siinä kun ihminen Vanhurskautetaan hän muuttuu niin paljon että Hänestä tulee Vanhurskauden Hedelmät.Ja silloin hän on todella Vanhurskas eikä sellainen näkymätön vanhurskas joka jaikal kuvaa ja opettaa että vanhurskauttaminen on.

ohosta kertoisin senverran että se raivoava viha on sokaissut hänet niin paljon että vaikka olis itse percele joka minua vihaa ja arvostelee niin hän menis hänen takaa niinkuin fani ja huutais hyvä hyvä, lýö kovemmin.

17

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaikalin vanhurskausoppi tarkoittaa että ihminen joka tulee vanhurskas ei muutu mixkään saa vaan ylpeä mieli ja korkealentoinen nimike vanhurskas joka ei tarkoita käytännössä mitään vaan on vain kuviteltu muutos. Mun Raamattu puhuu että varnhurskas on todella oikeamielinen ja hyvä ja elävä Uskosta eikä lihasta.

      • kilvoittelija1

        Hyvä. Tuota muuttavaa ja voimia-antavaa armoa opettavat vanhat apostoliset kirkotkin.


      • ohohoooo

        Savonarolan oppi taas on harhaoppia, joka ei näy muuttaneen savonarolaakaan muuta kuin huonompaan suuntaan! Entistä raivokkaammin hän nousee niitä vastaan, jotka uskaltavat olla eri mieltä ja opastaa häntäkin totuuden tuntoon.


      • Sivusta seurannut
        ohohoooo kirjoitti:

        Savonarolan oppi taas on harhaoppia, joka ei näy muuttaneen savonarolaakaan muuta kuin huonompaan suuntaan! Entistä raivokkaammin hän nousee niitä vastaan, jotka uskaltavat olla eri mieltä ja opastaa häntäkin totuuden tuntoon.

        Savis ei ole raivonnut kenellekään. Sen sijaan ohohoo raivoaa jokaiselle kuin raivotautinen koira. Syytöksesi ja raivonpurkauksesi ovat sitäpaitsi yhtä heinän heiluntaa; tuuleen menee, pelkkiä mitääntarkoittamattomia syytöksiä.


      • ohohoooo
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Savis ei ole raivonnut kenellekään. Sen sijaan ohohoo raivoaa jokaiselle kuin raivotautinen koira. Syytöksesi ja raivonpurkauksesi ovat sitäpaitsi yhtä heinän heiluntaa; tuuleen menee, pelkkiä mitääntarkoittamattomia syytöksiä.

        Savonarola on todella vihainen ja raivoissaan kun ei saakaan kannatusta omille harhaopeilleen. Minä en aio koskaan niitä hyväksyä, koska ne ovat Jumalan Sanan vastaista opetusta. En siis raivoa, vaikka kuinka sinä tai kuka muu vääristellen niin sanoo! Tahdon vain tuoda esiin sen, että savonarolan opetukset eivät ole raamatun sanan mukaisia, joten varoitan niistä ja varoitan myöskin savonarolaa julistamasta niitä oppejaan! Itse kukin valitsee ottaako savonarolan harhaopin vastaan vai haluaako pysyä Jumalan Sanan pohjalla! Minä en syytä mutta kerron totuuden! Jos sinua miellyttää harhaoppi ja valheessa eläminen niin se on sinun valintasi ei minun!


      • ohohoooo kirjoitti:

        Savonarola on todella vihainen ja raivoissaan kun ei saakaan kannatusta omille harhaopeilleen. Minä en aio koskaan niitä hyväksyä, koska ne ovat Jumalan Sanan vastaista opetusta. En siis raivoa, vaikka kuinka sinä tai kuka muu vääristellen niin sanoo! Tahdon vain tuoda esiin sen, että savonarolan opetukset eivät ole raamatun sanan mukaisia, joten varoitan niistä ja varoitan myöskin savonarolaa julistamasta niitä oppejaan! Itse kukin valitsee ottaako savonarolan harhaopin vastaan vai haluaako pysyä Jumalan Sanan pohjalla! Minä en syytä mutta kerron totuuden! Jos sinua miellyttää harhaoppi ja valheessa eläminen niin se on sinun valintasi ei minun!

        Kopsasin toisesta kettjusta mitä joku on kirjoittanut sinusta että voisit pikkusen miettiä mitä ajatuxia niista syntyy niin kuin mitä minäkin olen ajatellut sinusta että olisiko niin kumminkin että olet satanisti kun kirjotuxet välillä muistuttaa niin paljon heidän kaltaisista. --> Kirjoitit toisaalla, että et käsittele omien tekstiesi kääntelyä, Onko tämä omien tekstiesi vääntelyä? > "

        "Uskon tämä olevan hyvä kuva siitä miten Jeesus pesee sinua ja minua (jatkuvasti)

        Jos on ,siinä tapauksessa, olet itse väännellyt omaa tekstiäsi, sillä tuo teksti oli omassa kirjoituksessasi, sinun itse kirjoittamanasi. Oho?

        Olet tyyppiesimerkki ihmisestä, joka kirjoittaa tai sanoo mitä lystää, mutta ei ota mitään vastuuta omista sanomisistaan tai kirjoittamisistaan. Olisihan se nyt aika hassua jos minun pitäisi mennä joltain toiselta kysymään: mitä se jaikali oikein meinaa? Ei kun minä kysyn sinulta. Ja se nyt on aivan väärin, niinkö, eihän nyt sinulta saa mitään kysyä, muitta sinä saa höpistä mitä lystää?


      • ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Kopsasin toisesta kettjusta mitä joku on kirjoittanut sinusta että voisit pikkusen miettiä mitä ajatuxia niista syntyy niin kuin mitä minäkin olen ajatellut sinusta että olisiko niin kumminkin että olet satanisti kun kirjotuxet välillä muistuttaa niin paljon heidän kaltaisista. --> Kirjoitit toisaalla, että et käsittele omien tekstiesi kääntelyä, Onko tämä omien tekstiesi vääntelyä? > "

        "Uskon tämä olevan hyvä kuva siitä miten Jeesus pesee sinua ja minua (jatkuvasti)

        Jos on ,siinä tapauksessa, olet itse väännellyt omaa tekstiäsi, sillä tuo teksti oli omassa kirjoituksessasi, sinun itse kirjoittamanasi. Oho?

        Olet tyyppiesimerkki ihmisestä, joka kirjoittaa tai sanoo mitä lystää, mutta ei ota mitään vastuuta omista sanomisistaan tai kirjoittamisistaan. Olisihan se nyt aika hassua jos minun pitäisi mennä joltain toiselta kysymään: mitä se jaikali oikein meinaa? Ei kun minä kysyn sinulta. Ja se nyt on aivan väärin, niinkö, eihän nyt sinulta saa mitään kysyä, muitta sinä saa höpistä mitä lystää?

        Vai olet kopsassut jostain toisesta palstasta ajatuksia minusta! No siitä vaan vapaasti, vaan kerropa lähde mistä olet kopsassut1 Se on silloin tehtävä, kun jotain muualta kopsaisee! Sinuna en noin vain menisi kirjoittamaan tuollaista mitä kirjoitat. Sinä olet ilmeisesti itse kierrellyt nuokin paikat joissa nuo esittelemäsi satanistit kokoontuu. Minä en henkilökohtaisesti ole koskaan moisia tavannut enkä edes tiedä mitä ne esittelee ja puhuu. Enkä välitä tietääkään sillä minun Herrani ja Vapahtajani on Jeesus Kristus, vaikka kuinka vääntelisit valheellisesti mitä soopaa hyvänsä päälleni tai kuka muu tahansa. Syntiähän tuollainen on, mutta eihän savonarolan tarvitse tehdä parannusta, kun hurskastelee ulkopuolisena ja on luulouskossaan harhaoppeineen! Minulla ei ole mitään tekemistä pimeyden ruhtinaan kanssa eikä minun haluni on seurat Jeesusta ja olen Hänessä ja Hän minussa. Ainoa oppaani uskon tielläni on Raamattu, jota haluan noudattaa koko elämäni ajan. Ja kun lähtöni tulee, niin tiedän, että jeesus on minua vastaanottamassa ajan rajan toisella puolen. Jos ei kukaan varoita sinua ja sinun opetustasi kuuntelevia harhaopistasi niin menet pimeyteen joukkoinesi, kun varoittaa niin sun on ratkaistava se, että jatkatko entisellä harhaopin tielläsi vai käännytkö Jeesuksen puoleen ja pyydät Häneltä syntejäsi anteeksi, Hänen verensä puhdistusta koko elämäsi ylle , tunnustat ja hylkäät kaikki syntisi ja teet täyttä totta pyytämällä anteeksi ja sopimalla niitten kanssa, joita vastaan olet rikkonut sanoin ja teoin!. Sitten vasta alkaa kilvoituksen tie Jeesuks

        en seurassa ja on myöskin tunnustettava julkisesti Jeesus Herrakseen ja seurattava opissa ja elämässä Häntä.

        Minä en ole koksaan kirjoittanut sellaista, että vääntelisin tai kääntelisin omia tekstejäni. Koska kirjoitan totuutta, niin oion vaan sinun ja muittenkin harhaisia opetuksia.

        Minä olen tyyppiesimerkki siitä, että otan nimenomaan vastuun siitä mitä kirjoitan! Taas vääntelet valheellisesti kirjoituksiani. Etkö jo tajua, että tee siinäkin syntiä?

        Minä en ole jaikali enkä tiedä edes kuka hän on! Turha koettaa yhdistää henkilöitä toisiinsa! Siinäkin valhettelet kun niin koetat tehdä! Minulta voi kyllä kysyä Raamatun totuuksista, mutta mihinkään valheellisuuksiin ei edes kannata vastata! Sinä vaan väännät lisää valhetta jos kuinka paljon! En tietenkään tunne Raamattua kokonaan ja osaa kaikessa antaa neuvoa, mutta alkeethan sinä ensin tarvitsetkin, sillä sinä et ymmärrä Raamtun totuuksien syvyyttä alkuakaan!


    • ohohoooo

      Ohooko on noin tehnyt! Ei savonarola kukaan ole rakentanut mitään sinua vastaan, on vaan lainattu sinun omia sanojasi, jotka olet tänne palstalle kirjoittanut jossain vaiheessa! Olet nimen omaan sanonut niin, kuin olet kirjoittanut. koetapa nyt mennä muistilokeroistasi sellaista tonkimaan! Raamatun opettama vanhurskauttaminen ei ole sitäkään mitä savonarola koettaa harhaoppisesti opettaa. Kun ihminen vanhurskautetaan Jeesuksen kautta, niin hänessä ei vielä juuri hengen hedelmät näy, mutta ne alkavat vahurskautetussa ihmisessä näkyä ajan mittaan. Tällaisella ihmisellä, joka on ottanut Jeesuksen elämänsä Herraksi on halu ja pyrkimys tehdä niin kuin Herra tahtoo! Vanhurskas on sellainen, joka on Jeesuksen veren pesun saanut ja elää Hänessä!

      Ohosta voit kyllä kertoa mitä soopaa hyvänsä, mutta tiedät hyvin sen olevan valhetta alusta loppuun saakka. Ja kuten Raamattu sanoo eivät valehtelijat peri taivasten valtakuntaa, vaan niitten osa on ikuisessa tulijärvessä. Tästä minä ja ohokin on sinua varoittanut! Ei ole mitään raivoavaa vihaa, vaan halu että sinäkin savonarola ottaisit Jeesuksen vastaan omana Vapahtajanasi, luopuisit synnistä ja tunnustaisit ne ja tekisit täyden parannuksen elämässäsi. ja kun sinusta ei ole opettajaksi, niin lopettaisit yrittämisenkin siitä! Ei uskosta osaton ihminen voi olla kenenkään hengellinen opettaja. Eikä kenenkään pidä mennä mukaan sellaiseen harhaoppiin, jota uskosta osaton julistaa! Ei sielun vihollinen sinua vihaa, kun teet hänen tahtoaan valehtelemalla vääriä valheritasi!

      • Tuo nyt on sun oma mielipide joka on valhetta täynnä ja jolla ei ole minkänlaisen taivaallisen merkitys.


      • ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Tuo nyt on sun oma mielipide joka on valhetta täynnä ja jolla ei ole minkänlaisen taivaallisen merkitys.

        Minun mielipiteen i ei ole valhetta, vaan totisinta totta! Kyllä harhaopista ja harhaoppista on varoitettava. Jumalan Sana velvoittaa siihen! Jos joku mieltyy harhaoppiin niin se on hänen oma asiansa, varoitus on kuitekin annettu harhaopista ja sen julistuksesta. Kuitenkin harhaoppisella opettajallakin on mahdollisuus pelastua, kun kääntyy Jeesuksen puoleen, tekee parannusesn myöskin harhaopistaan ja pyytää Jeesukselta veren pesua elämänsä ylle ja lähtee kuuliaisuudessa Häntä seuraamaan opissa ja elämässä hyljäten ja tunnustaaen kaikki syntinsä!


      • ohohoooo kirjoitti:

        Minun mielipiteen i ei ole valhetta, vaan totisinta totta! Kyllä harhaopista ja harhaoppista on varoitettava. Jumalan Sana velvoittaa siihen! Jos joku mieltyy harhaoppiin niin se on hänen oma asiansa, varoitus on kuitekin annettu harhaopista ja sen julistuksesta. Kuitenkin harhaoppisella opettajallakin on mahdollisuus pelastua, kun kääntyy Jeesuksen puoleen, tekee parannusesn myöskin harhaopistaan ja pyytää Jeesukselta veren pesua elämänsä ylle ja lähtee kuuliaisuudessa Häntä seuraamaan opissa ja elämässä hyljäten ja tunnustaaen kaikki syntinsä!

        Onko sunkin Veri mikä tarjoat yhtä halpa ja huonolaatuinen ettei se saa pesty Uskova. Vaan joutuu koko ajan pestä samta synnit ikuisesti niin kuin jaikalin veri on joka hän mainostaa.

        Muuten muistan että olet tuota propaganda ennenkin levittänyt että olisin harhaopettaja ja kumminkin et ole tänä päivä saakka osannut osoittaa missä sun kummitusharha piileskelee mun textissä ??


      • savonarola kirjoitti:

        Onko sunkin Veri mikä tarjoat yhtä halpa ja huonolaatuinen ettei se saa pesty Uskova. Vaan joutuu koko ajan pestä samta synnit ikuisesti niin kuin jaikalin veri on joka hän mainostaa.

        Muuten muistan että olet tuota propaganda ennenkin levittänyt että olisin harhaopettaja ja kumminkin et ole tänä päivä saakka osannut osoittaa missä sun kummitusharha piileskelee mun textissä ??

        Muuten olen sama mieltä sun kanssa että harhaopettajista niin kuin jaikal hinn hertzogista tulis varoittaa .


      • Sanon vaan.
        savonarola kirjoitti:

        Muuten olen sama mieltä sun kanssa että harhaopettajista niin kuin jaikal hinn hertzogista tulis varoittaa .

        Jaikal opettaa täällä Jumalan vanhurskautta ja sinä savonarola vastustat vanhurskautta.

        Jaikali opettaa Raamatullisesti ja savonarola Raamatun vastaisesti. Joten jättäkäämme savonarolan kirjoitukset omaan mitättömään arvoonsa kun ne eivät ole Jumalasta lähtöisin.


      • ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Onko sunkin Veri mikä tarjoat yhtä halpa ja huonolaatuinen ettei se saa pesty Uskova. Vaan joutuu koko ajan pestä samta synnit ikuisesti niin kuin jaikalin veri on joka hän mainostaa.

        Muuten muistan että olet tuota propaganda ennenkin levittänyt että olisin harhaopettaja ja kumminkin et ole tänä päivä saakka osannut osoittaa missä sun kummitusharha piileskelee mun textissä ??

        Pilkkaat siis Jeesuksen sovitustyötäkin! Minun vereni on minun suonissani virtaavaa verta, mutta Jeesuksen veri on voimallinen puhdistamaan ihmisen kaikesta synnistä kun hän sitä pyytää Jeesukselta. Jeesus ei puhdista uskonnollista pilkkaajaa, Voin kertoa oman kokemukseni perusteella, että Jeesuksen veri on pessyt minut puhtaaksi ja saan vaeltaa Hänessä ja Hän asuu minussa. siitä sinä et pääse mihinkään, että Jeesuksen veri on minut puhdistanut silloin kun avasin sydämeni ovet Hänelle ja Hän tuli minuun asumaan!

        Sinä vaan harhaoppiesi kanssa et käsitä sitäkään totuutta, vaan väännät Jeesuksen sovitustyönkin kieroon ja vielä pilkkaat julkeasti sitä! Liikut hyvin lähellä Pyhän Hengen pilkkaamista, kun halvennat Jeesuksen sovitustyötä. Mista että Pyhän Hengen pilkkaa ei anteeksi anneta tässä eikä tulevassa ajassa. Varo siis että vastaisuudessa et ala pilkata Jewesusken sovitustyötä ja siinä ohessa Pyhää Henkeä pilkkaamista!


    • ahaaa

      Hyvä että joku jaksaa olla varoittamassa savonarolan ja tiestän harhaopista. Tuo harhaoppinsa on niin kaukana Raamatusta kuin itä on lännestä. Kielletää Jumalan armo ihmisiltä ja eletään muka synnittöminä vaikka jokainen näkee että heidän hedelmänsä puhuu täysin muuta.

      Hedelmistään puu tunnetaan ja savonarolan ja tiestän hedelmä on nähty ja mädäksi havaittu.

      EI KIITOS tuollaiselle harhaopin hedelmälle.

      • Jaa että et ole edes nlln paljon lukenut Raamattu että tiedät että Uskovassa on Vanhurskauden hedelmät jos hän on Vanhurskas ??


      • ohihoooo
        savonarola kirjoitti:

        Jaa että et ole edes nlln paljon lukenut Raamattu että tiedät että Uskovassa on Vanhurskauden hedelmät jos hän on Vanhurskas ??

        Kyllä on jos on uskossa mutta ulkopuolisissa uskonnollisissa ihmisissä kutyen sinä savonarola niitä ei todellakaan ole1


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe