Miten paljon pitää sietää suhteessa?

ero?

Ollaan seurusteltu vasta reilu vuosi, mies juo kaksi iltaa viikonlopusta lähes poikkeuksetta. Pystytään töiden vuoksi näkemään vain viikonloppuisin ja silloin alkoholi ja kaverit menevät edelle. Sunnuntain makaa krapulassa ja lähtee hyvin pian tekemään omia juttujaan. Olen huomauttanut että asioita pitäisi tehdä yhdessä, alussa käytiin pienillä reissuilla, leffassa ja syömässä yms perus juttuja. Läheisyys on lähinnä seksiä, muu hellyys ja lähellä olo vähissä. Ei paljon rakkauden tunnustuksia kuulu ja viikolla yhteyden pito vähissä. Olen vihjannut että mulla kiintiö täynnä, hän ei nää ongelmaa missään?

7

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ero?

      Ja vastaa viesteihin pahalla viiveellä jos ollenkaan, minä olen se joka menee hänen luokseen aina. Olen hänelle aika itsestäänselvyys. Eikä halua ikinä keskustella jos mulla sanottavaa.

      • saman kokenut

        No mulla oli vähän Sama, puoli vuotta tapailtiin. Kesälomalla joka päivä, sitten viikonloppuisin ja viikolla kerran kaks ja lopulta vikonloppuisin,asuttiin eri paikkakunnalla. Mies tuli loppuvaiheessa aina minun luo. Ensin soiteltiin,viestittiin usein, lopulta harvoin. Meillä oli öäheisyyttä, mutta seksi vähäistä koko ajan jos ollenkaan. Mies alkoi juoda pe ja la, päivät meni krapulassa maaten. Minä kyllästyin kattelemaan kun Mies makaa krapulaansa pois päivät kun oisi voinu tehdä kaikkea kivaa. Sitten kännipäissään paljasti, että hänellä muitakin naisia. No se selvitti miksi yhteydenpito väheni ja tapaamisetkin lopulta. Vaikea oli päätös erota kun olin niin helkkarin rakastunut. Oloni on kuitenkin paljon parempi. EI kannata jäädä huonoon suhteeseen, niin se vain on.


    • Maryannan

      No mitä mieltä itse oot kirjoittamastasi? Miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen, jos on jo tuossa vaiheessa suhdetta tollainen juntti?

      • ero?

        Kyllä sitä vähän havahtuu kun asian kirjoittaa.. ja vaikka tässä ollaan nuoria, mies 25, niin siltikään pelkään ettei tuosta rauhoitu. Haluaisin pikkuhiljaa yhteiset asunnot yms mutta on niiin epävakaata tämä.


    • kiltti mies.

      Olet siis ollut reilun vuoden juopon patjana. Eikö ole sanomattakin selvää ett tuosta miehestä ei ole suhteeseen. Sille on vaIN kalja tärkeintä, et sinä. Itse haluaisin veneillä ja käydä vaikka salilla ja tehdä hyviä juttuja mutta ei naisia kiinnosta tälläinen mies. Naisia vaan kiinnostaa tuollaiset juopot.

      • Maryannen

        Älä yleistä, suurin osa miehiinsä tyytyväisistä naisista ei kirjoittele tänne. Oma poikaystävä ei juo, polta, tykkää luonnosta. Viikonloppuisin tehdäänkin meitä kiinnostavia aktiviteetteja, eli kävellään luonnossa, käydään leffassa, kylpylöissä jne :)


    • Kiltti mies.

      No onhan niitäkin jotka ei juo mut jos mies juo ja nainen ei tykkää siitä niin sitten naisen pitäis erota ja ottaa mies joka ei juo. Miksi olla vuosia miehen kanssa joka juo kun alkoholismi on sellaista joka ei hevillä lopu. Itse sen olen nähnyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe