Sperman luovuttajaa etsitään!

SuuriToive

Hei!
Olemme 30v. naispari ja etsimme luotettavaa ja tervettä sperman luovuttajaa joka auttaisin toteuttamaan haaveemme perheenlisäyksestä. Toivomme että olisit mielellään Oulun seudulta, sillä matkustelu juuri nyt ei ole meille kovinkaan otollista. Raskautuminen olisi tarkoitus suorittaa koti-inseminaatiolla, eli ns. muumimukimenetelmällä. Toivomme, että olet käytettävissämme toivottuun lopputulokseen pääsyyn saakka jonka jälkeen emme sitouta tai velvoita sinua mihinkään. Olemme olleet yhdessä jo vuosia sekä elämme rekisteröidyssä parisuhteessa. Meillä on entuudestaan kouluikäinen lapsi ja elämämme on muutenkin vakaalla pohjalla.
Jos olet valmis ja halukas auttamaan, ota rohkeasti yhteyttä!

[email protected]

25

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitun lepakot

      miten lesboparilla homma toimii, että ovatko molemmat äitejä vai onko se vähemmän poikamaisempi äiti ja toinen leikkii "isää"....
      nämä on näitä elämän ihmeellisyyksiä :D

    • KIINNOSTUNUT!

      Saako sperman luovuttaa luonnolisella ja perinteisellä tavalla?

    • MÄÄÄÄÄ VOIN

    • älkää kusettako

      "Emme sitouta tai velvoita sinua mihinkään."

      Ja paskat! Heti ootte kuitenkin kitisemässä huimia elatusmaksuja ynnä muita rahallisia avustuksia!

    • Siinä se satsi on.

      Tod näk kirjoittaja on mies,eli mene vessaan ja vedä tumppuun.

    • hELVETINKOPLA

      Lesbot ja homot ei ole oikeutettuja lapsiin.Te teette korvaamatonta vahinkoa.

    • Ukkelinmällit

      Hei vaan. Olen ujo terve.spermainen 70 v ukkeli. Olen ejakuloinut 1 litran vodka pullon puolilleen. Voinko lähettää postitse? Pullosta on helpompi kaataa teidän molempien rööriin.

    • Kohtuutonta

      Olen joutunut elämään 46 vuotta ilman isää. En edes tiedä kuka hän on.
      Tätä taustaa vasten ajateltuna en voi ymmärtää miksi joku haluaa tuottaa omalle lapselleen vastaavaa kärsimystä tieten tahtoen. Eikä siinä lasta auta se, että isän nimi olisi tiedossa. Isän pitää olla läsnä lapsen elämässä. Tiedän ettei kaikista isistä ole siihen ja että kaksi vanhempaa on kuitenkin parempi kuin yksinhuoltaja jne, jotenkin näinhän varmaan perustelette tätä.
      Mutta: Kahta kauheampi kohtalo odottaa lasta koulussa, kun muut saa tietää että olette lesboja. Lisäksi voin vakuuttaa monien lasten vanhempien lietsovan vihaa kaikkea epänormaalia kohtaan myös lastensa kautta.
      Pyydän että ajattelette nyt tuon tulevan lapsen etua, ettekä vain pönkitä omaa fantasiaanne "normaalista perheestä".
      Olen ikävä kyllä huomannut omia juuriani selvitellessäni että totuutta ei haluta kuulla, nähdä eikä missään tapauksessa tuoda päivänvaloon. Tyhmyyttä piisaa vaikka muille jakaa. Eli kun on joskus töpeksitty huolella, niin sitten kun se on huomattu ja ymmärretty itse, niin painetaankin pää pusikkoon ja ajatellaan että kun ollaan hiljaa eikä puhuta mistään, niin kaikki menee itsestään ohi. Tai kun puhutaan, niin keksitään kaikkea todella hienoja peittelytarinoita.
      Toisin sanoen, sitten kun ymmärrätte lapsenne tultua murrosikään koulukiusattuna tehneenne virheen, niin ottakaa itseänne niskasta kiinni ja kertokaa sitten lapsellenne kaikki juuri niin kuin sen nyt ajattelette. Kirjoittakaa vaikka muistiin se millä perusteilla halusitte lapsen tehdä. Ja toivokaa että saatte myös häneltä ymmärrystä touhujanne kohtaan... Murrosikä voi olla pahaa aikaa!

      • peaceoflove

        Lesbous ja homous luokiteltiin sairaudeksi vain parikymmentä vuotta sitten. Tilanne muuttui kun Tarja Halonen ja SETA alkoivat levittämään yksipuolista perhemallia median välityksellä. Tämän me olemme nähneet mm. vakiohomoina eri tv-sarjoissa ja lehdissä.

        Itselläni on ystäväpiirissäni transu, lesbopari ja muutamia homoja. Olen näihin tutustunut kun haluan tietää heidän elintavoistaan, arvoistaan ja sen takia "voisinko muuttaa omaa käsitystäni heistä". Olen tullut siihen tulokseen, että he kaikki ovat henkisesti todella rikki ja jotenkin elämäntasapaino hukassa. Lesboparia olen jo vuosien mittaan auttanut rahallisesti, vaikken kannata mitään heidän arvoistaan. Teen tämän lähimmäisen rakkauden takia, kun he ovat pyytäneet apua.

        Minulla on vahvistunut käsitys siitä, että oikea ja tasapainoinen perhemalli on mies ja nainen, eikä mies-mies tai nainen-nainen pari. Näin on Luoja sen suunnitellut.


      • luonnonvastaista

        Hyvin kirjoitettu sinulla isätön. Kunpa homot ja lesbot oivaltaisivat ettei niistä normaaleja saada vaikka lapsen jostakin saisivatkin. Lapsi syntyy miehen ja naisen välille ei homojen tai lesbojen kesken.


      • lapsikoulussa

        vanhempainilta koululla. Olisko vähän kiusattu.


      • palskiko

        Olipahan hyvä kommentti sinulta, ''kohtuutonta'' ja vielä oman kokemuksesi pohjalta! Olen aivan samaa mieltä kanssasi, että lapsi tarvitsee isän ja äidin, eikä mitään homppeli/lepakko touhuja! Toivotan sinulle oikein hyvää elämää!


      • hcjdfv

        sun ÄITI on ollu kyllä aika h o r o kun on tehnyt temput ja pamauttanut paksuksi. eiköhän se syyttävä sormi mee sun äitiä kohtaan..
        olis sutkin voinu olla tekemättä kun tänne tulla kitisemään.


      • Olen_oikeassa

        Lesbot ja homot ovat itsekkäimpiä ihmisiä maailmassa. Eivät näe kuin oman etunsa. Sairaita he ovat, se on totuus.


      • ppppppppfff
        peaceoflove kirjoitti:

        Lesbous ja homous luokiteltiin sairaudeksi vain parikymmentä vuotta sitten. Tilanne muuttui kun Tarja Halonen ja SETA alkoivat levittämään yksipuolista perhemallia median välityksellä. Tämän me olemme nähneet mm. vakiohomoina eri tv-sarjoissa ja lehdissä.

        Itselläni on ystäväpiirissäni transu, lesbopari ja muutamia homoja. Olen näihin tutustunut kun haluan tietää heidän elintavoistaan, arvoistaan ja sen takia "voisinko muuttaa omaa käsitystäni heistä". Olen tullut siihen tulokseen, että he kaikki ovat henkisesti todella rikki ja jotenkin elämäntasapaino hukassa. Lesboparia olen jo vuosien mittaan auttanut rahallisesti, vaikken kannata mitään heidän arvoistaan. Teen tämän lähimmäisen rakkauden takia, kun he ovat pyytäneet apua.

        Minulla on vahvistunut käsitys siitä, että oikea ja tasapainoinen perhemalli on mies ja nainen, eikä mies-mies tai nainen-nainen pari. Näin on Luoja sen suunnitellut.

        Minulla on isä ja äiti. Minulle olisi ollut parempi elää ilman isää, koska isä ryyppää ja ei ole läsnä vaikka se kotona onkin!!!!! Että ei se aina takaa sitö et olis hyvä olla!!! Väitän että kyseinen lesbopari on varmasti 100 kertaa parempi vanhempina kuin minun vanhemmat olivat. Että älä tule tänne viisastelemaan että ne keillä isä on olemassa olis jotenkin paremmat oltavat....


      • kykyjenetsintää
        hcjdfv kirjoitti:

        sun ÄITI on ollu kyllä aika h o r o kun on tehnyt temput ja pamauttanut paksuksi. eiköhän se syyttävä sormi mee sun äitiä kohtaan..
        olis sutkin voinu olla tekemättä kun tänne tulla kitisemään.

        Suomen äidinkielenopettajien liitto ja Mensa etsivät uusia kirjoittajakykyjä tarkoituksenaan löytää laaja-alaisesti julkaisukelpoiseen kirjoittamiseen pystyviä aiemmin tuntemattomina pysyneitä kirjoittajia. Joten otathan pikaisesti yhteyttä, niin katsotaan millainen sopimus saataisiin aikaan!


    • sitä_riittää

      käykö kakka?

    • trukki

      Lesbot ja homot toteuttavat syntisiä himojaan, joka ei ole tervettä. Tätä homoilua sitten puolustellaan "luonnollisuudella", kun jotkut eläimetkin homoilevat. Tämä on kuitenkin luonnotonta ja epänormaalin ihannointia.

    • taasko

      Melkein sanasta sanaan luin tämmöisen viestin tältä sivustolta joskus 2005-06 ?

    • Jokainen_tavallaam

      "Toivomme, että olet käytettävissämme toivottuun lopputulokseen pääsyyn saakka jonka jälkeen emme sitouta tai velvoita sinua mihinkään. " valitettavasti täytyy todeta - asia ei ole teidän päätettävissä koska kyseessä on lapsen etu - ei teidän.
      Lapsella on tiedyt oikeudet joita ette häneltä voi kiistää - vaikka kuinka selittäisitte.

      Olen luovuttanut spermaa ja tiedän varmasti, että ainakin kaksi lasta on saanut siitä alkunsa, koska ovat omia lapsiani. Tämän lisäksi olen luovuttanut vanhan lain aikana enkä tiedä kuinka monta lasta on alkunsa saanut sillä tavalla. Jos joku on saanut niin hyvä niin, he ovat kuitenkin olleet kaikki hedelmättömyyden takia jonossa, eivät sen takia, että molemmat ovat samaa sukupuolta. Olen sen verran vanhanaikainen, että en antaisi naisparille spermaa, mutta minä olekin minä. Tästä huolimatta toivon kaikille lapsille parasta, eikä naispari ole sen huonompi tai parempi ratkaisu kuin joku toinen.

    • sikiäväsonni

      Ämpärit loppuu.....ämpärit loppuu, mihin nää toimitetaan. Aaaaahh....ämpärit loppuu.

    • miehet_paskaa

      sperma on saastaa

      • gtxlr

        Päinvastoin. Tyttöystäväni mukaan sperma on tosi hyvää kasvovoidetta!


    • tarjous

      Mä voin panna teitä vuoronperään sit näkee kummalla tärppää ensin
      hommahan voi jatkaa niinkauan et molemmat on tiineenä
      osaava kestävä iso kaluinen mies

    • rfdsfsd

      Toivon, että kukaan ei suostu tähän. Oma jälkeläinen ei ole mikään leikin asia ja sellaiset ei tule hankkia ellei itse ole valmis kantamaan siitä huolta. Toisekseen juridisesti olet velvoitettu elatusmaksuihin jos lähdet tällaista kautta spermaasi luovuttamaan. Täysin yhdentekevää mitä luvataan.

      Mielestäni jos ei luonnolisella keinolla lapsia saa niin voi olla ne hankkimatta tai sitten ottaa adoptiolapsen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe