Naisen "alentaminen" treffeillä?

14+3=?

Olin viikonloppuna treffeillä todella upean ja kauniin blondin kanssa, juttu luisti ihan kohtuu hyvin, mutta naisesta huokui hieman sitä "olen hyvännäköinen ja tiedän sen" -asennetta aina välillä. No, oikeassahan on kyllä olikin, mutta jotenkin tuo alkoi vain vähän ärsyttämään jossain vaiheessa iltaa. Heitinkin sitten keskustelunlomassa naiselle että "olen aina ollut heikkoina punatukkaisiin naisiin" ja sen että "ei ulkonäöllä ole niinkään merkitystä kunhan on mukava" ja pari muutakin saman sävyistä kommenttia. Aluksi nainen oli selvästikin loukkaantunut, mutta jo seuraavan tuopin aikana hän alkoi ihan selvästi minulle lämmetä, itse taas olin jo tuolloin menettänyt mielenkiintoni naista kohtaan.

Jäin vain treffien jälkeen ihmettelemään tuota naisen käytöstä. Miten ihmeessä se että tein naiselle selväksi sen etten ole hänen ulkonäöstään kiinnostunut (vaikka juuri sen takiahan minä hänet treffeille alkujaan pyysinkin) vasta sai hänet syttymään minua kohtaan? Aiemmat keskustelumme eivät olleet oikein tuntuneet naista kiinnostavan ja luulin ettei hän edes tunne mitään vetoa minua kohtaan, mutta yhtäkkiä asia olikin ihan päinvastoin.

Pitääkö miehen esittää naiselle ettei ole kiinnostunut hänestä, ainakaan ulkoisesti jotta nainen voi syttyä miestä kohtaan?

16

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täh

      "ei ulkonäöllä ole niinkään merkitystä kunhan on mukava"

      Ehkä nainen luuli, että olit juuri sen mukavuuden takia pyytänyt häntä ulos?

      • 14+3=?

        Olin tavannut naisen vain kerran aikaisemmin pikaisesti jolloin myös pyysin häntä ulos. Hänen ulkonäkönsä sai minut kiinnostuneeksi, enhän minä voinut tietää onko hän mukava vai ei. Treffeillä sitten paljastui ettei nainen oikeasti ollutkaan kauhean mukava, tai ainakaan ihan niin mukava kuin olin olettanut, joten menetin mielenkiintoni häntä kohtaan. Nainen taas alkoi kiinnostua minusta sitä mukaan kun oma kiinnostukseni häntä kohtaan laimeni.


    • Jagdpanzer

      Siinä vaiheessa vasta muuttui kiinostavaksi ku dissaus alko :D

    • 3+18

      Olen itse ollut huomaavinani sellaista että mitä enemmän alan kehumaan naista niin sitä nopeammin saan pakit.
      Ajatteleekohan naiset ihan jatkuvasti ns. tasoja, dissaava mies vaikuttaa tasokkaammalta kuin naista vuolaasti kehuva mies?
      Naiset tuntuu elävän mielikuvista.

      • karvalaukku

        niinpä...naisten käytöstä ohjaavat tunnejutut, illuusiot paljon enemmän kuin miehillä...
        naisille kannattaa puhua silkkaa paskaa, järkijutuista he eivät ole kiinnostuneita, tuskin ymmärtävätkin..
        toimii näin eläkeiän kynnykselläkin!


      • 19+3
        karvalaukku kirjoitti:

        niinpä...naisten käytöstä ohjaavat tunnejutut, illuusiot paljon enemmän kuin miehillä...
        naisille kannattaa puhua silkkaa paskaa, järkijutuista he eivät ole kiinnostuneita, tuskin ymmärtävätkin..
        toimii näin eläkeiän kynnykselläkin!

        Jep, naiset aina valittaa että miehet on kusipäitä vaikka todellisuudessa se vastakohta eli naista arvostava ja kehuja antava on yhtä iso turnoff..


    • mies..

      Nainen varmaan ajattelee dissaamisesta että jos miehellä on varaa dissata niin sitten hänellä on varmaan muutenkin paljon vientiä ja jos miehellä on vientiä niin hänessä on varmaan jotain hyvää=esivalinta.
      Ja ehkä nainen miettii että häntä kehuva mies ei saa muita naisia ja siksi yrittää tehdä parhaansa että nainen pysyisi hänen kanssaan..

      • Jagdpanzer

        Sä sen osasit selittää! :D


    • nainenooo

      Miksi piti mainita että olet hulluna punatukkaisiin jos hän on blondi??

      Ja "ei ulkonäöllä ole väliä kunhan on mukava" on myös mielestäni todellakömpelö ilmaisu. Miksi tuollaista pitää sanoa?

      Minusta sinä teit selväksi juuri sen, että sinua ärsyttää hänen ylpeä asenteensa. Minusta sinun käytöksesi oli oikeastaan aika loukkaavaa, koska aloit tavallaan torjua hänet ja antaa hänen ymmärtää, ettei hän ole mielestäsi kovinkaan kaunis.

      Ymmärrän, että se saattaa olla aika ärsyttävää, jos toinen vaikuttaa ehkä vähän omahyväiseltä. En nähnyt tilannetta, mutta nainen saattoi olla ihan huumorituulellakin eikä välttämättä oikeasti ollut omahyväiseltä. Selin vain ensivaikutelma.

      Kun kerran itse pyysit hänet treffeille, sinun ei olisi pitänyt alkaa "arvostella" hänen ulkonäköön. Rehellisesti sanottuna nuo sinun kommenttisi vaikuttivat piilovittuilulta eikä siltä, että haluat sanoa, että hän on kaunis, mutta myös ei toinen mukava.

      Yritit sanoa jotain mitä et tarkoita ja selvästi epäonnistuit siinä. Oikeastaan irrotit tuon "sen tärkeintä että on mukava" ihan irti asiayhteydestä, koska et edes halunnut sanoa hänelle että HÄN on mukava. Sanoit sen vähän niin kuin abstraksti tasolla?Tämä nainen varmaan huomasi sen...

      Se, että hän alkoi vaikuttaa yhä kiinnostuneemmalta sinusta sen jälkeen, kun olit vähän loukannut häntä, johtui ehkä siitä, että hän halusi palauttaa sinun mielenkiintosi häntä kohtaan. Häntä alkoi varmaan harmittaa se, että olit ehkä ymmärtänyt hänet väärin. Tuo voi tavallaan olla ihan luonnollinen reaktio. Hän ehkä oli hämmentynyt ja halusi yrittää palauttaa tilanteen vielä omaksi edukseen..

      Mutta kuvittelin tilanteen vain mielessäni. Sen olisi voinut kuvitella toisinkin.

      Minä olen aika tarkkanäköinen ja huomaan luultavasti aika helposti jos joku sanoo sellaista mitä ei tarkoita jne.. Toisaalta olen myös ymmärtäväinen ihmisiä kohtaan, koska suurinta osaa ihmisistä ei ole siunattu hyvillä "keskustelutaidoilla". Ei minuakaan...

      • ethegn

        Kyllä se nyt on vaan taivaan tosi, että mitä enemmän naisille kuvainnollisesti antaa monoa niin sitä enemmän ne vain koittavat takaisin pyrkiä. Tiedä sitten mistä tuo johtuu, mutta, kun olet oikein mukava niin kappas vaan kun ei ole sitä kuuluisaa "kemiaa" ja päädyt hovikuskiksi / muuttoavuksi.

        Minuakaan ei millään taivaallisilla puheenlahjoilla ole siunattu, mutta jos naiset ovat aina naama norsun vitulla tai nenä puhelimen näytössä kiinni niin pitäköön tunkkinsa. Ja ei, en vaadi ketään vetämään kiimoissaan housuja alas heti jos koitan jotain keskustelua avata, mutta on se nyt saatana jos se puhelin on muka niin paljon minua kiinnostavampi...


      • 4+15

        Naiset ei kyllä näytä olevan perillä sielunelämästään.. se nainenhan kiinnostui dissauksen jälkeen enemmän koska ei halunnut tulla tiputetuksi jalustaltaan..


      • friiiidu
        ethegn kirjoitti:

        Kyllä se nyt on vaan taivaan tosi, että mitä enemmän naisille kuvainnollisesti antaa monoa niin sitä enemmän ne vain koittavat takaisin pyrkiä. Tiedä sitten mistä tuo johtuu, mutta, kun olet oikein mukava niin kappas vaan kun ei ole sitä kuuluisaa "kemiaa" ja päädyt hovikuskiksi / muuttoavuksi.

        Minuakaan ei millään taivaallisilla puheenlahjoilla ole siunattu, mutta jos naiset ovat aina naama norsun vitulla tai nenä puhelimen näytössä kiinni niin pitäköön tunkkinsa. Ja ei, en vaadi ketään vetämään kiimoissaan housuja alas heti jos koitan jotain keskustelua avata, mutta on se nyt saatana jos se puhelin on muka niin paljon minua kiinnostavampi...

        Hyvin sanottu. Älä vaan katkeroidu, ei kaikki naiset ole rakastuneita puhelimiinsa;)))


    • Pierre Bien

      Eikö olekin hauskaa, että tuo toimi. Tuo on maailman tarkoinvarjeltu salaisuus mitä naisiin tulee. Kehu ei tehoa eikä suora haukkuminenkaan mutta rivien välistä pieni varmistus, että nainen ei pysy jalustallaan, toimii. Ei ne hyvännököiset ja itsevarman oloiset naiset välttämättä ole mitään jääkuningattaria.

      Vanha kouluajan motto pitää paikkansa: kovikset ovat pehmeitä sisältä. Sama pätee kauniisiin naisiin.

      Kyllä näitä tulee vastaan. Ensin sitä ajattelee, että wow ompa hyvännäköinen nainen mutta kun tutustuu niin nainen paljastaakin ihan omin sanoin, että on huono itsetunto jne käyttäytymisestäkin huomaa että ihan tavallinen tyyppi.

      Älä ikinä kehu naisen ulkonäköä! Ei ole mitään haittaa jättää kehumatta, mutta kehumisesta voi olla haittaa, koska saatat vaikuttaa epätoivoiselta ja nainen on luultavasti kuullut kaiken aiemminkin.

      • ootte pentuja

        ootte idiootteja.

        tyhmä provoketju


      • karvalaukku
        ootte pentuja kirjoitti:

        ootte idiootteja.

        tyhmä provoketju

        naiset ovat niin typeriä että väkisinkin naurattaa..
        eivät he sille mitään voi....
        voi hellanlettas, heti kun tulee vaikeuksia kriisiajoista puhumattakaan niin naiset luoksee kipinkapin miesten taakse turvaan...
        nyt on varaa nyrpistellä kun miehet ovat keksineet ja rakentaneet koneet ja infran mitä naisetkin osaavat käyttää....


    • Aivan loogista. Koska nainen ei pysty ihan suoraan tietämään, kuinka hyvä saalis mies on, tekee hän miehen käyttäytymisestä päätelmiä miehen tasosta.

      Naisella on valittavana ravintolassa Kimin näköinen mies ja aito Kimi. Heidät erottaa siitä, että Kimin näköinen mies näyttää kiinnostuksensa tähän ja muihin vähemmän hyvännäköisiin naisiin.

      Aito jäämies sen sijaan tietää tasonsa, eikä ole mitenkään kiinnostunut kenestäkään alle missitason, eikä edes kaikista heistä. Rotunaiset piirittävät häntä ja yrittävät iskeä hänet.

      Dissaaminen pelimiestaktiikkana on bluffi, jossa pelimies omaksuu aidon Kimin käyttäytymisen. Hänellä saattaa jopa olla seurueessaan kauniita naisia (=sisko, varattu työkaveri) hämäystarkoituksessa.

      Treffeillä ja suhteen edetessä bluffaaminen tulee entistä vaikeammaksi ja naisen mielenkiinto saattaa lopahtaa totuuden tullessa julki. Pelimiehen pitää siis tehdä kaato nopeasti ja siirtyä seuraavaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe