Onko väärin?

Pojattänne

Haluta itseään parivuotta vanhempi poikaystävä? Itse täytän kohta 16v ja mua on aina kiinnostanu joku 18-19v eli 2-3vuotta vanhemmat jätkät. Omistan aika urheilullisen kropan vaikka en mä sen etee melkee mitää tee, naamassakaan ei kai mitään vikaa ole tai ei mua ikinä oo rumaks haukuttu, enemmän tullu kehui, en oo neitsyt ja oon perus teini.. Kyllä poltan ja välillä juon. (ei mikää ylpeyden aihe) Mun fantasiois mun mies ois sellane mua vanhempi ja pidempi ja no aikalailla tää ois unelma --> https://www.google.fi/search?q=kuvahaku&espv=2&biw=1366&bih=635&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-_9QVM7pForhywOC9YKwCQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=hot young man&facrc=_&imgdii=_&imgrc=TXBtWd_t1nQosM%3A;Q5-MI0QaI_CpVM;http%3A%2F%2Fmedia-cache-ec0.pinimg.com%2F236x%2Fe6%2F08%2F24%2Fe608246f7e86836e4c0c7c29b02ba383.jpg;http%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Ftheresamariep%2Fcharacter-inspiration%2F;236;314
Haluun jätkän jonkakaa ei ois iltasin tylsää niiku et seksin harrastaminen ei jäis yhtee kertaa ja jonkakaa vois vaa chillaa sen (kämpäs?) monta päivää. Oon vissii kattonu liikaa amerikkalaisii elokuvii mut must vaa tuntuu et oon henkisesti vanhempi ku 16v. Oman ikäset jätkät on vaa viel nii lapsii.. Kiittimoi :p

4

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloopalikka

      Jaa no onnee etsintöihin sitte.

    • Ihan normaaliahan toi

    • tyttööööö :3

      Joo, tosiaan usea alle 20- vuotias tyttö haluaa itseään vanhemman kundin sen takia että pojat on tyttöjä muutaman vuoden jäljessä henkisessä ja jopa fyysisessä kasvussa. Joten ei ole outoa. Hyvää joulunodotusta Pojattänne! Toivon että löydät kumppanin ;)

    • On normaalia, koska kuten sanoit, oman ikäiset on yleensä henkisesti vielä niin lapsia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe