Osaanko kirjoittaa oikein

niin että ymmärtää

Kun mies oli lähtenyt jäänyt ensin kiinni pettämisestä
ja sen jälkeen vienyt säästöni ja muuttanut yhteen tämän kanssa jonka
kanssa petti, hän käski minun olla realisti!!! Elämäni rakkaus meni ja extra kipua päälle.

Realistisesti ajatellen kolme kuukautta jäljestä päin...

Pääsin eroon 7 narkomaanista ja noin 53 ihmisestä jotka olivat todella
epäilyttäviä ja joilla oli menolippu hautausmaalle pikavuorolla.
Olen edelleen korkeastikoulutettu,hoikka ja söpö ja luottotietoni ovat kunnossa
toisin kun miehelläni ja hänen ystävillään..Nyt lähinnä enää miettii,
että mitä ihmettä ajattelin nuo vuodet?! Ja miksi tuollaisen reppanan matkaan eksyin??

Tajuan kyllä, että minuun sattuu nyt ja sattuu vielä toiset kolme kuukautta.. ehkä jopa 6 kuukautta lisää, mutta hei..Olen nyt sitten realisti eli eläköön elämä pikuhiljaa Kysykää ihmiset itseltänne mitä voititte ja mitä hävisitte?
Yritin litkiä viiniä kotona ensimmäisen kuukauden ja äitini oli oikeassa..Sellaista ongelmaa ei ole kkaan, ettei se juomalla pahenisi..MINÄ absolutisti ihminen!Mummoni opetti joskus kun olin teini..että tosi rakkaus ei hajoita..Se korjaa.Nyt saa narkkari mies jatkaa elämäänsä minä jatkan suremista sen ajan kun surettaa ja jos hän ei ollut se oikea..Niin sitten se on joku muu

0

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        40
        2092
      2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        47
        1644
      3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        29
        1491
      4. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        25
        1468
      5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1441
      6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        1
        1415
      7. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        2
        1397
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        1
        1331
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        2
        1250
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        6
        1229
      Aihe