Teot ja seuraukset

---

Usa aikoinaan nousi vastustamaan Jumalan silmäterää, Israelia. Mitä tapahtui?
Tuli myrskyt ja vesi nousi. Nousi ja repi ja hajotti, sekä hukutti kaupungin. Arvaa minkä?
Norjassa nuorille pidettiin leiriä saaressa. Leirillä tehtiin mainoksia, banderolleja, lakanoita vastustamaan ja häpäisemään Israelia.
Mitä tapahtui?
Tuli mies ja ampui 21 nuorta.
Ruotsi tunnusti, vastoin Oslon sopimusta, olemattoman palestiinan.
Mitä tapahtuu?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Olet vastenmielinen kusipää.

    • Kiitos*

      Kiitos samoin.

    • KTS (Ei kirj.)

      Teot ja seuraukset.

      Kreivi Bernadotte auttoi maailmansodan aikana siviilejä, myös juutalaisia.

      Kiitokseksi juutalaiset terroristit murhasivat hänet 1948.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Folke_Bernadotte

      Mitään keppalössin mainostamaa automaatiota ei ole. Jumalalla ei ole suosikkeja joiden perseen nuolemisesta hän jakaisi ilmaispisteitä.

      Tämän taikauskoisen käsityksen kumoaa myös Raamattu. "Jumala ei katso henkilöön" ja "Se sielu, joka syntiä tekee - sen on kuoltava."

      Tähän loppukoon nyt kerta kaikkiaan vippaslössin jumalanpilkka!

    • JHVH:n Oikea Israel

      30.10.-1.11.2014

      Mikä on Jumalan oikea Israel Kristuksen Uuden Liiton aikana ja mikä väärä?

      On vaikea kuvitella mitään vaikutuksiltaan haitallisempaa kuin tämä eräs Lähi-idän valtio, joka on tahallaan perustettu Jumalan ja Kristuksen edessä ainoan oikean laillisen Israelin eli Kristuksen Uuden Liiton Israelin tilalle ja korvikkeeksi ja samalla sitä hylkimään ja hajottamaan.

      Eikä kukaan ole toistaiseksi tullut kirotuksi vähäisimmässäkään määrin siitä, että on noussut tätä väärää Israelia, Kristuksen ja Kaikkivaltiaan Luojan sekä Kristuksen Uuden Liiton Israelin vastustajaa, vastaan. Muutenhan itse Kristus, Jumalan Pyhä Sana ja itse Jumalan Pyhä Henki olisivat tulleet kirotuiksi, kun heittivät näiden väärän Israelin edeltäjät - joiden joukossa oli vielä edes jonkin verran oikeitakin Juudan ja muiden Israelin sukukuntien jälkeläisiä - pimeyteen ja langettivat vihansa näiden päälle.

      "Sentähden minä sanon teille: "JUMALAN KUNINGASKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ. Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."" (Matt.21:43-44)

      "Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten kuningaskunnassa; mutta KUNINGASKUNNAN LAPSET HEITETÄÄN ULOS PIMEYTEEN; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys." (Matt.8:11-12)


      Jumalan Pyhät Ilmoitukset ja Kirjoitukset ilmoittavat riittävän selvästi, mikä on Kristuksen Uuden Liiton aikana se ainoa oikea Jumalan Israel ja kuka sen rakentaa. Se ei ole tuo kyseinen Lähi-idän valtio eivätkä sitä tunnusta edes kaikki ortodoksijuutalaisetkaan.

      Tämä Jumalan ja Kristuksen edessä väärä Israel on perustettu ja sitä rakennetaan ja ylläpidetään suunnattomilla sijaisuhreilla ja muilla kirousta levittävillä panostuksilla. Sen rakentamisessa ja aseistamisessa Pohjois-Amerikan ja läntisen Euroopan kristittyjen rahoilla ja työpanoksilla on aivan erityisen merkittävä rooli. Rakkauden, valkeuden, hyvyyden Jumala ja Kristus eivät ole tätä valtiota perustaneet, rakentaneet, ylläpitäneet eivätkä puolustaneet. Eivätkä tee sitä edelleenkään, eivätkä koskaan.

      Tämän väärän Israelin taustalla ovat aivan suunnattomat resurssit, Kristukselta ja Hänen maanpäälliseltä kuningaskunnaltaan ja apostoliselta seurakunnaltaan kaapatut, joita jatkuvasti kerätään ja käytetään tämän korvikkeen saamiseksi oikean tilalle ja PAKKOTÄYTETÄÄN sitä koskien PROFETIOITA, jotta identiteettipetos onnistuisi.

      Mutta niin Isä Jumala kuin Hänen Ainoasyntyinen Poikansa ja Sanansa Jahushua (Jeesus) Kristus sekä Isän ja Pojan alaisuudessa ja auktoriteetilla toimiva Jumalan apostolinen seurakunta Kristuksessa rakentavat hekin kaikki yhtä ainutta Israelia Kristuksen Uuden Liiton aikana.

      Mikä on siis tämä Jumalan oikea Israel Kristuksen Uuden Liiton aikana?

      Kristuksen Uuden Liiton aikana on Jumalan ja Kristuksen edessä olemassa vain yksi ja ainoa Israel, Jumalan Uuden Liiton Israel Kristuksessa - hengellinen ja maallinen yhteisö, yhteiskuntajärjestys (yhteiskuntajärjestelmä) hallintoineen. Kaikki muut ovat eksytystä ja petosta Jumalan ilmoittamaan totuuteen nähden.

      • JHVH:n Oikea Israel

        (jatkoa)

        Mitä todistavat Messias-profetiat? Kuka kokoaa Jumalan oikean Israelin sukukunnat ja jakaa heidän perintöosansa uudelleen? Kuka rakentaa Jumalan oikean Israelin Uuden Liiton aikana? Kuka on Jumalan Uuden Liiton Israelin Kuningas ja Ylipappi, joka istuu kuningas Daavidin valtaistuimella?
        Etsikää Hänet, niin löydätte myös sen yhden ja ainoan oikean sekä samalla ainoan Jumalan ja Kristuksen edessä laillisen Israelin.

        "Muistakaa sentähden, että TE ENNEN, TE LIHANNE PUOLESTA KANSAT (PAKANAT), jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi - että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, OLITTE VAILLA ISRAELIN KANSALAISOIKEUTTA JA VIERAAT LUPAUKSEN LIITOILLE, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa; MUTTA NYT, KUN OLETTE KRISTUKSESSA JEESUKSESSA, OLETTE TE, JOTKA ENNEN OLITTE KAUKANA, PÄÄSSEET LÄHELLE KRISTUKSEN VERESSÄ.
        Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden, kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan, ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
        Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat; sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.
        Niin ETTE SIIS ENÄÄ OLE VIERAITA ETTEKÄ MUUKALAISIA, VAAN TE OLETTE PYHIEN KANSALAISIA JA JUMALAN PERHETTÄ, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä." (Ef.2:11-22)

        "Sentähden minä sanon teille: "JUMALAN KUNINGASKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ. Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."" (Matt.21:43-44)

        "Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten kuningaskunnassa; mutta KUNINGASKUNNAN LAPSET HEITETÄÄN ULOS PIMEYTEEN; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys." (Matt.8:11-12)


      • JHVH:n Oikea Israel
        JHVH:n Oikea Israel kirjoitti:

        (jatkoa)

        Mitä todistavat Messias-profetiat? Kuka kokoaa Jumalan oikean Israelin sukukunnat ja jakaa heidän perintöosansa uudelleen? Kuka rakentaa Jumalan oikean Israelin Uuden Liiton aikana? Kuka on Jumalan Uuden Liiton Israelin Kuningas ja Ylipappi, joka istuu kuningas Daavidin valtaistuimella?
        Etsikää Hänet, niin löydätte myös sen yhden ja ainoan oikean sekä samalla ainoan Jumalan ja Kristuksen edessä laillisen Israelin.

        "Muistakaa sentähden, että TE ENNEN, TE LIHANNE PUOLESTA KANSAT (PAKANAT), jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi - että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, OLITTE VAILLA ISRAELIN KANSALAISOIKEUTTA JA VIERAAT LUPAUKSEN LIITOILLE, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa; MUTTA NYT, KUN OLETTE KRISTUKSESSA JEESUKSESSA, OLETTE TE, JOTKA ENNEN OLITTE KAUKANA, PÄÄSSEET LÄHELLE KRISTUKSEN VERESSÄ.
        Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden, kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan, ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
        Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat; sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.
        Niin ETTE SIIS ENÄÄ OLE VIERAITA ETTEKÄ MUUKALAISIA, VAAN TE OLETTE PYHIEN KANSALAISIA JA JUMALAN PERHETTÄ, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä." (Ef.2:11-22)

        "Sentähden minä sanon teille: "JUMALAN KUNINGASKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ. Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."" (Matt.21:43-44)

        "Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten kuningaskunnassa; mutta KUNINGASKUNNAN LAPSET HEITETÄÄN ULOS PIMEYTEEN; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys." (Matt.8:11-12)

        (jatkoa)

        Kristus on itse - samoin kuin Hänen oikea seurakuntaruumiinsa - Jumalan oikea Israel, kuten Messias-profetiat todistavat:

        "Kuulkaa minua, te merensaaret, ja tarkatkaa, kaukaiset kansat. JHVH on minut kutsunut hamasta äidinkohdusta saakka, hamasta äitini helmasta minun nimeni maininnut. Hän teki minun suuni terävän miekan kaltaiseksi, kätki minut kätensä varjoon; hän teki minut hiotuksi nuoleksi, talletti minut viineensä.
        Ja hän sanoi minulle: "SINÄ OLET MINUN PALVELIJANI, SINÄ ISRAEL, jossa minä osoitan kirkkauteni." Mutta minä sanoin: "Hukkaan minä olen itseäni vaivannut, kuluttanut voimani turhaan ja tyhjään; kuitenkin on minun oikeuteni JHVH:n huomassa, minun palkkani on Jumalan tykönä."
        Ja nyt sanoo JHVH, JOKA ON MINUT PALVELIJAKSEEN VALMISTANUT hamasta äitini kohdusta, PALAUTTAMAAN JAAKOBIN HÄNEN TYKÖNSÄ, NIIN ETTÄ ISRAEL KOOTTAISIIN HÄNEN OMAKSENSA - ja minä olen kallis JHVH:n silmissä, minun Jumalani on tullut minun voimakseni -
        hän sanoo:
        Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani, KOHOTTAA ENNALLEEN JAAKOBIN SUKUKUNNAT JA TUODA TAKAISIN ISRAELIN SÄILYNEET: minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.
        Näin sanoo JHVH, Israelin lunastaja, hänen Pyhänsä, syvästi halveksitulle, kansan inhoamalle, valtiaitten orjalle: Kuninkaat näkevät sen ja nousevat seisomaan, ruhtinaat näkevät ja kumartuvat maahan JHVH:n tähden, joka on uskollinen, Israelin Pyhän tähden, joka on sinut valinnut.
        Näin sanoo JHVH: Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut; minä olen valmistanut sinut ja pannut sinut kansoille liitoksi, KOHOTTAMAAN ENNALLEEN MAAN JA JAKAMAAN HÄVITETYT PERINTÖOSAT, sanomaan vangituille: "Käykää ulos!" ja pimeässä oleville: "Tulkaa esiin!"" (Jes.49:1-9)

        "Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja JHVH JUMALA ANTAA HÄNELLE DAAVIDIN, HÄNEN ISÄNSÄ, VALTAISTUIMEN, JA HÄN ON OLEVA JAAKOBIN HUONEEN KUNINGAS IANKAIKKISESTI, JA HÄNEN KUNINGASKUNNALLANSA EI PIDÄ LOPPUA OLEMAN." (Luuk.1:32-33)

        "Kiitetty olkoon JHVH, Israelin Jumala, sillä hän on katsonut kansansa puoleen ja
        VALMISTANUT SILLE LUNASTUKSEN JA KOHOTTANUT MEILLE PELASTUKSEN SARVEN PALVELIJANSA DAAVIDIN HUONEESTA
        - niinkuin hän on puhunut hamasta ikiajoista pyhäin profeettainsa suun kautta -
        PEASTUKSEKSI VIHOLLISISTAMME JA KAIKKIEN NIIDEN KÄDESTÄ, JOTKA MEITÄ VIHAAVAT,
        tehdäkseen laupeuden meidän isillemme ja muistaakseen pyhän liittonsa,
        sen valan, jonka hän vannoi Aabrahamille, meidän isällemme;
        suodakseen meidän, vapahdettuina vihollistemme kädestä, pelkäämättä palvella häntä
        pyhyydessä ja vanhurskaudessa hänen edessään kaikkina elinpäivinämme. (Luuk.1:68-75)

        "Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "HERRA, TÄLLÄKÖ AJALLA SINÄ JÄLLEEN RAKENNAT ISRAELILLE KUNINGASKUNNAN"
        Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka."" (Apt.1:6-8)

        "JOKA EI OLE MINUN KANSSANI, SE ON MINUA VASTAAN; JA JOKA EI MINUN KANSSANI KOKOA, SE HAJOTTAA." (Matt.12:30 & Luuk.11:23)

        "Sillä JOKA EI OLE MEITÄ VASTAAN, SE ON MEIDÄN PUOLELLAMME."
        (Mark.9:40 & Luuk.9:50)

        "Mutta VIHOLLISENI, JOTKA EIVÄT TAHTONEET MINUA KUNINKAAKSENSA, TUOKAA TÄNNE JA TELOITTAKAA MINUN EDESSÄNI." (Luuk.19:27)


        Olen yllä korostanut TIKKUKIRJAIMIN aiheeseen liittyviä ydinsanoja.


      • KTS (Ei kirj.)
        JHVH:n Oikea Israel kirjoitti:

        (jatkoa)

        Mitä todistavat Messias-profetiat? Kuka kokoaa Jumalan oikean Israelin sukukunnat ja jakaa heidän perintöosansa uudelleen? Kuka rakentaa Jumalan oikean Israelin Uuden Liiton aikana? Kuka on Jumalan Uuden Liiton Israelin Kuningas ja Ylipappi, joka istuu kuningas Daavidin valtaistuimella?
        Etsikää Hänet, niin löydätte myös sen yhden ja ainoan oikean sekä samalla ainoan Jumalan ja Kristuksen edessä laillisen Israelin.

        "Muistakaa sentähden, että TE ENNEN, TE LIHANNE PUOLESTA KANSAT (PAKANAT), jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi - että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, OLITTE VAILLA ISRAELIN KANSALAISOIKEUTTA JA VIERAAT LUPAUKSEN LIITOILLE, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa; MUTTA NYT, KUN OLETTE KRISTUKSESSA JEESUKSESSA, OLETTE TE, JOTKA ENNEN OLITTE KAUKANA, PÄÄSSEET LÄHELLE KRISTUKSEN VERESSÄ.
        Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden, kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan, ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
        Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat; sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.
        Niin ETTE SIIS ENÄÄ OLE VIERAITA ETTEKÄ MUUKALAISIA, VAAN TE OLETTE PYHIEN KANSALAISIA JA JUMALAN PERHETTÄ, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä." (Ef.2:11-22)

        "Sentähden minä sanon teille: "JUMALAN KUNINGASKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ. Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."" (Matt.21:43-44)

        "Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten kuningaskunnassa; mutta KUNINGASKUNNAN LAPSET HEITETÄÄN ULOS PIMEYTEEN; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys." (Matt.8:11-12)

        Juuri näin.

        Jos Israel olisi jokin arvostelun ulkopuolella oleva koskematon ylhäisyys niin olisi Jeesukselta ja kumppaneilta jäänyt evankeliumit julistamatta ja kristinusko syntymättä!


      • -jarmo-
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Juuri näin.

        Jos Israel olisi jokin arvostelun ulkopuolella oleva koskematon ylhäisyys niin olisi Jeesukselta ja kumppaneilta jäänyt evankeliumit julistamatta ja kristinusko syntymättä!

        Hyiä sivuhuomioita mutta "MAIN POINT" jäi huomiotta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe