kuulovika

Kuulovaurio

Mitä mieltä naiset on jos miehellä on kuulolaitteet molemmissa korvissa?Itse olen huomannut nuorten naisten jotenkin karttavan ja kiertävän vaikka ei sitä suoraan sanokkaan.Kyllä se tekee lähentymisyrityksen jotenkin niin vaikeaksi vaikka olisi kuinka ihastunut.Vaatiiko naiset että mies on ns.terve vaikka ei muuta vikaa olekkaan kuin huono kuulo?

9

88

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mentori

      naiset karttavat kaikenlaista epätäydellisyyttä, vaikka heiltä itseltään puuttuisi kaikki raajat. Kun ilman raajoja oleva nainen jää vaille miesten huomiota täysin, niin sitten vasta alkavat vaatimukset hieman tippumaan, mutta silloinkin vain siksi kun on pakko.

      • Näinpä.

        Ja silloinkin haukutaan, miten pinnallisia kaikki miehet ovat.


    • 4j22err

      No eipä se susta mitään kerro ihmisenä.

      Tällaiset kysymykset tuntuu muutenkin aika typeriltä.

      Mistä tahansa omasta piirteestä voisi kysyä samoin.
      Hörökorvista, puheviasta, aknesta, eri mittaisesta tukasta, parrasta, viiksistä, leuan muodosta, lihaksista blablablabla.

      Kannattaa ottaa ne laput silmiltä.

    • Ninnuli90

      En minä ainakaan karttaisi, outo ajatus..

      • mentori

        olet varmaan itse tosi vammainen ja täten hyväksyt miehen kuulovian?


    • ei helmiä sioille

      Tosi nuoret ja tosi pinnalliset, kypsymättömät aikuiset kiinnittää tuollaisiin asioihin huomiota. Se on ikävä tosiasia. Onneksi kuitenkin löytyy myös tyttöjä ja naisia joilla on korvien välissä muutakin kuin sahanpurua, harvemmassa vain.
      Osoittaa muuten huonoa itsetuntoa. Kaikki "erilaisuus" pelottaa, eikä uskalleta erottua joukosta. Mennään lammaslauman mukana; kuin ei ne muutkaan huolis niin en minäkään.
      Mutta, omapahan on tappionsa. Niin monta hyvää ihmissuhdetta menee ohi suun.

    • huhuu123

      En karttaisi. Jos mies on muuten mukava ja tulen juttuun niin ei minua kuulolaite häiritse. Ja olen 23v. Olen hyvinkin suvaitsevainen ihminen.

    • tyttö21

      Hei,
      Olen 21v 180cm pitkä hoikka vaalea ihan nätti hymyileväinen nainen. Saan usein kehuja ulkonäöstäni ja aina löytyy ottajia. Kasvoin pitkäksi jo nuorena ja minua kiusattiin sen takia, ehkä kateellisia en tiedä. Olen iloinen ja tulen toimeen muitten ihmisten kanssa eikä pissa ole noussut päähän kaikista kehuista huolimatta niin olen varmaan helposti lähestyttävä.
      Olen kuitenkin arka antautumaan rakkauteen ja uskomaan että toinen rakastaisi minua tälläisena, koska pelkään vieläkin kaikkea sitä arvostelua jota olen aina saanut kokea.
      En edes haluaisi täydellistä miestä vaan pienet 'virheet' tekevät meistä rakastettavampia, mielestäni.
      Älä välitä kuulolaitteista, pääasia että kuulet. Löydät vielä tytön joka ei välitä tuollaisesta pikkujutusta vaan rakastaa sinua sellaisena kuin olet!
      Toivon sinulle kaikkea hyvää!

      • kuulovika

        Kiitos ihanasta vastauksesta.Toivon todella että se aurinko vielä joskus paistaisi risukasaankin.Sydän olisi niin valmis solmimaan suhteen jospa löytyisikin vaan sen oikean rakkaan.Kaikkeni kyllä antaisin ja vielä enemmänkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe