Teiniäidiksi??

raskaana14

Hei. Olen 14 vuotias ja täytän Helmikuussa 15 vuotta. Olen seurustellut yhden vuotta vanhemmankaa heti yläasteelle tulon jälkeen. Poika on aika kauan halunnut et antaisin sille ja ison päätöksen ja mietinnän jälkeen päätin sit mennä heidän luokseen kun vanhemmat oli töissä... En tiedä miten tämä kävi ja olen paniikissa, mutta olen raskaana. En uskalla kertoa äidille eikä minulla ole mahdollista päässä sairaalaan.. En ole kertonut pojalle. Kun menkat keskeyty ja alko supistelee nii 2 viikkoo sitten tein apteekin testin kun kävin kaupungilla nii näytti kahta raitaa. Kelle kerron eka ja miten? En haluu olla mikään mummojen tuijotusten kohde vauvan rattaittenkaa.. Olen ihan järkevä tai no luulin olevani. Poika varmaan jättää minut jos kerron. Eli mitä teen, onko minusta mahdollista tulla äidiksi? En halua mahaani kehyttävän mitään vauvaa joten pikasis vastauksia...

30

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raskaana14

      Anteeksi. Kehittyvän vauvaa joten tarvin pika pikaa apua.

      • auttajataissaapuu

        No tuota aluks sun on viisasta sanoo äitilles iha suoraan. Sen jälkeen kerrot pojalle ja jos hän oikeasti tykkää sinusta niin ei hän siinä tapauksessa todellakaan jätä sinua. Mummot eivät tuijota yhtään sen enempää kuin ennenkään. Kokemusta teiniäiteydestä on. Ja jos haluat pitää vauvan niin pystyt siihen jos minäkin pystyin. Toivon että tästä olisi apua:)


      • kannattaaa21341
        auttajataissaapuu kirjoitti:

        No tuota aluks sun on viisasta sanoo äitilles iha suoraan. Sen jälkeen kerrot pojalle ja jos hän oikeasti tykkää sinusta niin ei hän siinä tapauksessa todellakaan jätä sinua. Mummot eivät tuijota yhtään sen enempää kuin ennenkään. Kokemusta teiniäiteydestä on. Ja jos haluat pitää vauvan niin pystyt siihen jos minäkin pystyin. Toivon että tästä olisi apua:)

        Joo tai sitten vaan abortti, niin ei skidillä tule hirveät oltavat. Ei noin nuoren kannata, ihan oikeesti hei. Vielä saattais olla mahiksia aborttiin, jos oikeesti sen tekee.


    • siemenet sisään vaan

      Teiniäitiyshän on muotia, Rovaniemelläkin typyt on saaneet siementä sisään.
      Poikia ja varmasti tyttöjäkin syvällä sisimmässään kiihottaa ajatus raskaaksi tulosta ja onhan se nautinto kun tyttö saa pojan siemennesteet sisäänsä :)))

    • lol2

      Olisitte käyttäneet kumia

    • KeinojaLöytyy

      Jos tapahtuneesta on alle 3 viikkoo, käytä ittees apteekis ja osta JÄLKIEHKÄISY-pilleri. Olos tulee olee kuulemma sanoin kuvaamattoman huono, koska se laittaa sulle pakolla menkat... Tai sit pidät sen lapsen tai sit teet abortin...

    • raskaana14

      Okei. Kiitos ideasta ja en mie nyt niin erityisesti nauti tästä tilanteesta vaikka oisinki "saanu"

      • teiniäiti

        mene kouluterveydenhoitajalle, hänellä on vaitiolovelvollisuus. Jos tilenteesta on yli 3 vk, ei jälkiehkäisy ole enää mahdollinen. Sitä voi käyttää vain muutaman päivän jälkeen ...


      • raskaana14
        teiniäiti kirjoitti:

        mene kouluterveydenhoitajalle, hänellä on vaitiolovelvollisuus. Jos tilenteesta on yli 3 vk, ei jälkiehkäisy ole enää mahdollinen. Sitä voi käyttää vain muutaman päivän jälkeen ...

        Niiin. Voisin käydä terkkarilla. Käyn maanantaina, mutta haluaisin lisä neuvoja ja varsinkin teiniäideiltä jotka ovat kokeneet ehkä minulla edessä olevat asiat..


      • mieti ihan ok
        raskaana14 kirjoitti:

        Niiin. Voisin käydä terkkarilla. Käyn maanantaina, mutta haluaisin lisä neuvoja ja varsinkin teiniäideiltä jotka ovat kokeneet ehkä minulla edessä olevat asiat..

        Jos et haluu lasta,niin ett sitä myös saa.
        Abortti on ihan sun oma vaihtoehto...ei se oo sen ihmeempää.

        Luultavasti järkevinkin ratkaisu,mutta sulla itselläsi on tietysti oikeus päättää.

        Voisit myös puhua mahdollisen isän kanssa,mitä hän ajattelee vai ajatteleeko mitään.

        Teiniraskaus on kova juttu,siinä pitää aikuistua vuodessa.


      • je-pill
        teiniäiti kirjoitti:

        mene kouluterveydenhoitajalle, hänellä on vaitiolovelvollisuus. Jos tilenteesta on yli 3 vk, ei jälkiehkäisy ole enää mahdollinen. Sitä voi käyttää vain muutaman päivän jälkeen ...

        Muistaakseni n. 72 tuntia yhdynnän jälkeen on toiminta-aika jälkiehkäisyllä?


    • Synytä lapses

      Tekikö hyvää saada teinimunaa?

      • sweet pussy

        Niin staanana! Olis ollu ISOakin tarjolla.


      • raskaana14
        sweet pussy kirjoitti:

        Niin staanana! Olis ollu ISOakin tarjolla.

        No iha ok. Ja missäs mulla sellasta ISOa ois ollu tarjolla?


    • jolo jolo

      vaikee sanoo tossa vaiheessa mitä tehä. sano mutsilles suoraan mitä kävi ja miettikää yhessä miten voisitte yrittää lopettaa raskauden tai sit vaa synnytät sen munapää muksu sardiini sepaluksen. yrität tehä jotain.

    • jolo jolo

      en kyl ymmärrä miten oot onnistunu saamaa ittes tohon kuntoon 14v. jos aiot synnyttää sen muksun se tulee sitten sattumaan.

    • jolo jolo

      kumi ois ollu hyvä idea vähän kyl nolottais ostaa kortusuja ton ikäsenä;)

    • raskaana14

      Mä en rupee kortsui ostelee. Hoitakoot poika asian ku sillehän se tulee. En usko et pystyn äidiksi eli jokin muu vaihtoehto.. Ja niinpä, vasta 14 ja nyt jo näin pahasti ongelmissa.

    • yksinkertaista

      Kerrot äiteelle ja varaatte ajan aborttiin :)

      • kdpeä

        Alkaa tuntuun et oot trolli koska kaikki on sanonut sulle et abortti tai katumus pilleri.. Ja yks vaan haluaa lisää neuvoja teiniäideiltä?. Nyt menet äitis luo ja kerrot koko jutun samaten poikaystäväsi kanssa.. Ja usko pois jos haluat saada sen lapsen niin loppu elämäsi opiskeluista tulee rankkaa ja synnytyskin luultavasti hoidetaan keisarinleikkauksella koska sulla ei ole vielä kehittynyt kunnon lantiota.. Eli mieti ja olisi varmaan ollut noloo ostaa niitä kondomeita, mieti onko noloa mennä ihmisten ilmoille kun olet vikoilla kuilla raskaana? Luuletko et ihmiset ei muodosta susta mielipiteitä ja että juorut ei lähtis liikkeelle? Eli nyt herätys ja toimintaa!


      • raskaana14
        kdpeä kirjoitti:

        Alkaa tuntuun et oot trolli koska kaikki on sanonut sulle et abortti tai katumus pilleri.. Ja yks vaan haluaa lisää neuvoja teiniäideiltä?. Nyt menet äitis luo ja kerrot koko jutun samaten poikaystäväsi kanssa.. Ja usko pois jos haluat saada sen lapsen niin loppu elämäsi opiskeluista tulee rankkaa ja synnytyskin luultavasti hoidetaan keisarinleikkauksella koska sulla ei ole vielä kehittynyt kunnon lantiota.. Eli mieti ja olisi varmaan ollut noloo ostaa niitä kondomeita, mieti onko noloa mennä ihmisten ilmoille kun olet vikoilla kuilla raskaana? Luuletko et ihmiset ei muodosta susta mielipiteitä ja että juorut ei lähtis liikkeelle? Eli nyt herätys ja toimintaa!

        Mut mie en voi enkä pysty kertomaan.. Huhhuuihj. Ja ne katumus pillerit ei enää auta. Voihan sitä tietty kokeilla. Halusin apua teiniäideiltä siks et tietäsin miten he selvisivät. Mut tuntuu et se tulee kuitenki jossai vaihees ilmi. Meen terkkarille maanantaina!


      • .....
        raskaana14 kirjoitti:

        Mut mie en voi enkä pysty kertomaan.. Huhhuuihj. Ja ne katumus pillerit ei enää auta. Voihan sitä tietty kokeilla. Halusin apua teiniäideiltä siks et tietäsin miten he selvisivät. Mut tuntuu et se tulee kuitenki jossai vaihees ilmi. Meen terkkarille maanantaina!

        Työnnä pakoputki perseseen. Se auttaa varmasti


    • paheellinen?

      Ois sikäli kiva se raskauden alkuaika että menkat jäis pois ja rinnat kasvaisivat isommiksi. Että jos se jäisi vain tuohon niin voisin hankkiutuakin raskaaksi.... Mutta raskauden eteneminen, synnyttäminen ja lapsen hoito/elättäminen ei kiinnosta...

    • asiaa11

      Ensinnäkin ehkäsyn hankkiminen on ihan tasavertasesti molempien homma vaikka sitä ei varsinaisesti tyttö käytäkkään. Molempien suojaksi ja takiahan sitä kuitenkin käytetään eikö?

      Toisekseen miksi haluat kuulla teiniäitien selviytymistarinoita jos et kuitenkaan lasta aijo pitää? Äläkä vaan sano että aijotkin ehkä pitää. Hätiköity ratkaisu. Jälkiehkäisyä tuskin kannattaa enää 3 viikon jälkeen "varmuudenvuoksi" kokeilla, voi meinaa olla aikamoista myrkkyä alkiolle ja vahingoittaa sen vakavasti vaikkei tappaa.

      Jos tämä ei ole trolli, mene tyttö hyvä sinne terveydenhoitajalle ja kerro EDES sille, äidille kertominen tuntuu varmaan viimesimmältä ja mahdottomalta ajatukselta mutta sama pätee tässäkin kuten kaikessa muussa: asiasta kertominen tekee sun elämän ja olon kymmenen kertaa helpommaksi.

    • 33334

      Trolli oon...

    • raskaana14

      Mie kävin terkkarin oven takana ja tsemppasin itteeni noin 10 minuuttia ja käännyin. Nolottaa ja hävettää ja kaduttaa ja pelottaa tää tilanne! :'( Elämä on mennyttä! Giljotiinillä kurkku poikki.

      • maydaymayday

        vittu.... kerää paskas kasaan


    • raskaana14

      Enpä taida.

    • Teiniäitijonyt20

      Tajusin 16 vuotiaana et oon raskaana mun poikaystävän kaverille jonka kans olin kännissä harrastanu seksiä mun poikaystävän bileissä...
      No äiti saarnas tietty monta viikkoo ja olin aikeissa tehdä abortin mutta päätin sittenkin pitää lapsen...
      No kerroin lapsen oikeelle isälle ja tietty mun poikaystävä petty ku kuuli et oon raskaana sen kaverille...
      Me ensin aateltiin et mun poikaystävä toimii sen isänä mut sit se isä ilmottiki et se haluaa olla tekemisissä lapsen kanssa... No alettiin sit seurustelee lapsen isän kanssa ja poika tuli... Me ollaan kihloissa ja meillä on kolmevuotias poika ja kesällä häät ja toisen lapsen pitäs syntyy joulukuussa :)

      Pidä se äitiyttä ei tarvitse hävetä itsellekkin jotkut katsoivat vähän oudosti mutta en välittänyt...
      Tajuat vielä että lapsesi on parasta mitä sulle on tapahtunut vaikka oma kuvioni olikin vähän kummallinen... Heh :)

    • Teiniäitijonyt20

      Olin kaikenlisäksi kipukammoinen mutta synnytykseen saa kivunlievitystä :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe