Nissan Qashqai

passat82

Hei haluaisin vain ilmoittaa teille yhden tapahtuman toissapäivältä. Olin ajamassa lahden snackpointilta prismalle päin ja näin kuinka Qashqai oli kärähtänyt jalkakäytävälle ja hinausauto oli ajamassa pois sitä romua siitä. Autokin näytti ihan uudenkarhealta, mutta ei sinänsä yllätys että oli jättäny tien päälle olihan ulkona sentään vaan 5 astetta toivottavasti omistaja näkisi tämän viestin ja häpeäksi kun on menny sellaisen muovilelun ostamaan.ja voittehan te Nissan luuserit kuinka väittää että valehtelen, mutta niin se vaan meni. ja tiedän kyllä mitä kommentteja sieltä tulee esim: luuseri, kateellinen ja valehtelia, mutta sisimmässä te tiedätte, että teidän nisut on paskaa

10

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • obelix mokka

      Jep jep mää olen tehny aika tyhmän tempun, kun menin ostaa kalliin japsi kinnerin, mua kyl ny hävettää kauhiast, saaks mää ny anteeks tän mokan, opelin mokka ja juhlamokkaa pöytään.

    • fakta tieto

      Niinhän noita dsg vikasia pasgayttajia volkkareita faggot konsernista näkyy lojuvan tienposkessa joka paikassa.

    • Remppaaremppaa

      Tuskin kukaan täällä väittää, että Nissaneissa ei koskaan ole mitään vikaa. Laadukkaita japanilaisia autoja ne kuitenkin on!

      Mutta mukava kun avauduit Nissanin laadusta aamuyöllä klo 00:40 toissapäiväisestä tapahtumasta. Sait varmasti paremmin unen päästä kiinni! Itseänikin kyllä valvottaisi 400tkm ajettu vanha taxi-diesel-dsg joka yö.

    • gashgay

      muovi gassu jataa tielle ei paljoo naarta tata tullaan nakemaan

    • Pese silmäs.

      Se muuten oli Wv Touran.

    • jotain muuta
    • tuleensyttynyt

      voi kuule ei ne mitään nissaneita ole, vaan renaultteja nykyään..aika vanha natsiwagen sulla muuten.

    • hinnan puolitus ok

      Näin se on perkele se on valepukuinen rellu perkele qassuli, nyt kyllä kusetaan kuluttajaa kovasti!

      • jhkjhkfr

        Renaulttikin on nykyään sata kertaa parempi ja vähävikaisempi kuin joku Saksan Lada.
        Laadun takeeksi saa jopa Rellulla 4 vuoden takuun, Nisukoihin 3 vuotta ja jopa Daciaankin Rellu uskaltaa antaa paremmat takuut kuin valmistajat näissä Saksan seisojissa. Mutta eipä ranskan tekeleitä juuri tienposkissa nykyään näykkään, lähinnä V.A.G konsernin tuotoksia ja Volvoja makaa tienposkissa.


    • nisukki

      Oli mikä oli mutta itse olen ajanut -09 qassulla rapiat 100 000 km ilman merkittäviä vikoja ja ruostunutkaan ei ole juurikaan, vain alustassa vähän väri vaihtunut muutamassa kohdassa.

      Tämän luotettavampaa autoa mulla ei ole ollut aiemmin enkä usko että uudet turbokoneet huonontavat laatua. Yksilövikoja voi tulla tietysti kun laadunvalvonta pettää mutta yleensä ne on pikkuvikoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe