Kaikki jotka kiusaa/on kiusannut

Vihaan kiusaamista

SIIS MIKSI!! Miks te kiusaatte mitä kivaa siinä on? Onks se muka "siistii" miettikää omalle kohdalle ainaku tuutte kouluun joku vaan tulee ja hakka sut kaveri porukassa tai sit ku meet välkälle sua haukutaan,tönitään ja sitku se kiusattu oikeesti masentuu ja tekee itsarin. Nyt mietitte onks toisen kuolema teiän ansiosta no se on jos kiusaatte ja kiusattu tekee sen itsarin. Hävetkää te luuseri kiusaajat nyt tehdään sopimus kaikki jotka vihaa kiusaamista tai on itse kiusattu ja ei aijo aloittaa itse kiusaamaan kirjottaa tohon alas kiusaajat helvettii. Ja mä kirjotan sen kiitos.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihaan kiusaamista

      Kiusaajat helvettiin.

    • 8+3

      Kiusaajat ovat oikeasti luusereita, olen nähnyt muutaman kerran kun jotain joka kiusaa, on kiusattu, ja kyllä meni naama heti punaiseksi. Ei kestänyt hetkeäkään. Kiusatut taas ovat tottuneet siihen, eivätkä ole nössöjä.

      • Vihaan kiusaamista

        Totta kiusatut ovat aina kovempia kuin kiusaajat.


    • Mikäpäs siinä

      Ei löydy tästä maailmasta ihmistä, joka ei olisi kiusannut. Yhtälailla se semmonen selän takana juoruileminen tai toisen syrjiminen on sitä kiusaamista, kuin naaman edessä haukkuminen yms.

      • Vihaan kiusaamista

        Olet oikeassa mutta nyt
        En tarkoittanut tuommoista mitä sinä luulit. Tarkoitin esim. Lyömistä ,uhkaamista ja joka päiväistä pelkoa kiusatulle.


    • rhsgsgr

      Tosiasia on että kiusaajia on aina ollut ja tulee aina olemaan. Niitä vastaan pitää oppia puolustautumaan eikä yrittää hävittää niitä koska se on mahdotonta.
      Kiusaajat ei pakosti ole "luusereita" tai "sekoja", he vain nauttivat kiusaamisesta ja vähitellen nostavat panoksia ja katsovat kuinka paljon ihmistä saa ärsytettyä. Kiusattujen pitäisi itse puuttua asiaan ennen kuin se äityy liian kovaksi.
      Ei toi puhe auta yhtään että: miettikää miltä teistä tuntuisi!

      • Vihaan kiusaajia

        No sillon kun kaveriani kiusattiin vedin kiusaajia turpaan ja sain kaupan päälle jälki istunnon ja kotia puhelu että minä muka kiusaan. Eipä siinä mitään ei opettajat tee mitään jos toista kiusataan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe