Ystävä

inkku1

Etsin todellista ystävää n. 60 yksinäisestä naisesta ,(en etsi seksiseuraa!) kuten itsekin olen. Tälläinen vanha, ruma ja ohuttukkainen nainen ei enää kiinnosta edes ketää! Samoin tunteva nainen ois mukava kaveri ajatusten vaihtoon ja ystäväksi.

15

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai vain vanha?

      Tarviiko ystävänkin olla ruma ja ohuttukkainen?

    • .pirkko

      Yleensä kaikilla hiukset ohentuvat ja haurastuvat iän mukana.
      Ulkonäkö on mutua.
      Eläminen ei nuorenna.

      Joten, kokeile livessä lie parempi tuuri. Onnea toivotan, että löydät ystävän!

    • .Siilimuori

      Mistähän tulikin mieleeni semmonen et Ystävä ei tule etsien vaan se tulee eläen?

      • <<<<3

        -Onni ei tule etsien, vaan eläen.- Nättejä kuinka vain.


      • .Siilimuori
        <<<<3 kirjoitti:

        -Onni ei tule etsien, vaan eläen.- Nättejä kuinka vain.

        No siitähän Se tuli, vähän muunneltuna :).


      • ent. siivoojaparka
        .Siilimuori kirjoitti:

        No siitähän Se tuli, vähän muunneltuna :).

        Kyllä se sama pätee ystävien suhteen. Parhaat ystävät ovat tulleet aina sattumalta ja yllättäen kuin kuhmu otsaan. En ole koskaan etsimällä etsinyt ystäviä, kavereita, tuttuja ja aina niitä on jostain ilmestynyt pitempi- ja lyhytaikaisia.


      • .Siilimuori
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Kyllä se sama pätee ystävien suhteen. Parhaat ystävät ovat tulleet aina sattumalta ja yllättäen kuin kuhmu otsaan. En ole koskaan etsimällä etsinyt ystäviä, kavereita, tuttuja ja aina niitä on jostain ilmestynyt pitempi- ja lyhytaikaisia.

        No näin se on. Ystävyksiä yhdistää yhdessä koettu.


      • ???
        .Siilimuori kirjoitti:

        No näin se on. Ystävyksiä yhdistää yhdessä koettu.

        Mikä yhdessä koettu, kun kohdataan ekaa kertaa.


      • ??? kirjoitti:

        Mikä yhdessä koettu, kun kohdataan ekaa kertaa.

        No, esim. sivusta seuraten . Järjestin aikoinaan parhaan ystävättäreni häät. Myöhemmin syntynee lapsen ristiäiset. Kuopukseni ja hänen aikaisemman avioliiton poika olivat samassa koulussa ja heistä tuli hyvät ystävät.

        Kun vihdoin tapasimme kahden kesken ja juttelimme meillä oli ollut hyvin samanlaisia kokemuksia elämässämme. Olimme molemmat tunteneet vetovoimaa tutustua toisiimme. Eka juttuiltamme jälkeen meille on kertynyt yhteinen historia joka jatkuu..


      • .Siilimuori
        ??? kirjoitti:

        Mikä yhdessä koettu, kun kohdataan ekaa kertaa.

        Ensi kertaa kohdatessa ei olla ystäviä vaan tuttavia. Aika näyttää tullanko kavereiks vai jopa ystäviksi. Ystäviksi tulle harva.Siihen vaaditaan jo vähän enemmän sieljen sympatiaa.


    • Kamuja

      Auttaisikohan jos liityisit sinua kiinnostavann ryhmään touhuamaan yhdessä muiden kanssa? Samanhenkisten seasta todennäköisimmin löytää sielunkumppaneita.

    • ei juoruja

      Minäkin etsin, mutta mistä hänet löytää?. Mies ystävää en minäkään etsi, kokemuksesta tiedän, että se on mahdoton yhtälö, mies on joka tapauksessa seksiä vailla ja 60-kymppisen seksi on on onnetonta yrittämistä, jolle sanon suoraan ei kiitos.
      Ystävän tulisi olla selainen, jolla ei ole yhteisiä tuttavia minun kanssa, sillä ei ole mukavaa, jos sanomisiani vatvotaan pitkin kyliä.
      Naapurustossa on nainen, jonka kanssa paljon seurusteltiin yhdessä, mutta sitten sain kuulla, että kaikki minun elämästä levisi ymäri kylää ja kaupunkia. Ollaan yhä yhteydessä, mutta pitää varoa, mitä kertoo ja nykyisin olen melkein kuuntelu puolella, mikä taas on saanut minut ajattelemaan, että naapurilla on alkava dementia, kun kertoo joka kerta samat jutut.

      • ??||

        Jos on puhelimessa, niin ettei vain olisi pienissä pirtelöissään?

        Itselläni on moinen puhuva automaattiystävä.


    • --------------------
    • anne 64

      Missä päin asut ja onko sinulla lapsia. Minä myös etsin naisystävää mieluiten lapsetonta jonka kanssa jakaa ajatuksia.Minä keski-uudellamaalla.Miten voisimme tavata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe