rakas,varattu

saansutvielä

Mä aijon saada sen naisen. Oon päättäny tehdä kaikkeni sen vuoksi. Vaikkakin oon vähän epäröiväkin...
eli mä oon rakastunu mun eksään/ystävään. Haluun sen takas. Meijän suhde oli myrskyinen, mutta oltiin nuoria. Ollaan kasvettu ja lähennytty eri tavalla nyt vuosien jälkeen. Se seurustelee mun kaverin kanssa.
Mä tiedän mikä on eksälleni tärkeää ja millaisen suhteen se haluaa yms. Mä voisin antaa sen kaiken sille!
Nyt oon päättäny saada ne eroamaan. Mä teen kaikkeni, että niiden suhde päättyis. Mutta silleen, että ne ei tiedä. Voin sitten lohduttaa eksääni ja se muistaa, miten hyvä mä sille oon. Onneks ne ei lue näitä keskusteluja.

36

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks tylsyys

      Trolli. Kuitenkin yllä olevia jopa oikeasti tapahtuu. Loistava esimerkki siitä mitä rakkaus ja rakastaminen ei ole.

    • Älä edes uneksi

      Toivottavasti et onnist. Toi ei ole rakkautta !

      • saansutvielä

        Jos tietäsitte totuuden, oisitte eri mieltä. Mä tiedän, että voisin antaa eksälleni nyt kaiken sen mitä se haluaa ollakseen onnellinen. Ku oltiin nuoria vielä niin en voinu. Ja olin tyhmä. Se mun kaveri on erilainen. Ei niin vakaa ja turvallinen. Eksän kanssa puhutaan nykyään kaikesta, jopa niiden suhteesta ja siitä mikä siinä on eksän mielestä pielessä. Mä tiiän että se vertaa meitä keskenään ja kattoo mua usein silleen jännästi kaivaten.
        Enkä mä halua kaverillenikaan mitään pahaa! Aion olla tosi hienovarainen. Ei ne tuu aavistamaan, että mä autoin niitä näkemään sen ettei ne oo toisilleen ne oikeet!


      • LLL40+
        saansutvielä kirjoitti:

        Jos tietäsitte totuuden, oisitte eri mieltä. Mä tiedän, että voisin antaa eksälleni nyt kaiken sen mitä se haluaa ollakseen onnellinen. Ku oltiin nuoria vielä niin en voinu. Ja olin tyhmä. Se mun kaveri on erilainen. Ei niin vakaa ja turvallinen. Eksän kanssa puhutaan nykyään kaikesta, jopa niiden suhteesta ja siitä mikä siinä on eksän mielestä pielessä. Mä tiiän että se vertaa meitä keskenään ja kattoo mua usein silleen jännästi kaivaten.
        Enkä mä halua kaverillenikaan mitään pahaa! Aion olla tosi hienovarainen. Ei ne tuu aavistamaan, että mä autoin niitä näkemään sen ettei ne oo toisilleen ne oikeet!

        Jos nyt ylipäätänsä saat heidät eroamaan, niin totuus heidän selän takana vehkeilystäsi paljastuu viimeistään siinä vaiheessa, kun alat exääsi vonkaamaan takaisin. Tulet antamaan itsestäsi epäluotettavan kuvan ja todennäköisesti menetät molemmat, mutta omapahan on valintasi.


    • 5 + 3

      En yhtään ihmettele että olet eksä.

    • 8 + 6

      Vaikutat kyllä pelottavalta ihmiseltä .

      • saansutvielä

        En mä nyt mitään kamalaa oo tekemässä! Mä rakastan sitä ja haluun vaan että se on onnellinen! Ja sitä se ois mun kanssa. En todellakaan tarkottanu että oisin tekemässä jotain kamalaa vaan haluun että se näkee totuuden!


      • f*ck
        saansutvielä kirjoitti:

        En mä nyt mitään kamalaa oo tekemässä! Mä rakastan sitä ja haluun vaan että se on onnellinen! Ja sitä se ois mun kanssa. En todellakaan tarkottanu että oisin tekemässä jotain kamalaa vaan haluun että se näkee totuuden!

        oletko sä ajatellut tota sun rakkautta, että se on yksipuolista. Sä näet miten sä tekisit sen onnelliseksi. Mutta eiks kuitenkin hän itse päätä kenen kanssa on onnellinen? Ei kukaan rakastu toisen mielikuvaan, tai siihen mitä sillä on tarjota. Kyllä se rakkaus perustuu johonkin muuhun.


      • ppäh
        f*ck kirjoitti:

        oletko sä ajatellut tota sun rakkautta, että se on yksipuolista. Sä näet miten sä tekisit sen onnelliseksi. Mutta eiks kuitenkin hän itse päätä kenen kanssa on onnellinen? Ei kukaan rakastu toisen mielikuvaan, tai siihen mitä sillä on tarjota. Kyllä se rakkaus perustuu johonkin muuhun.

        Et sä voi tietää minkälainen tilanne nuilla on oikeasti. Ei ne tunteet ole välttämättä yksipuolisia. Ite en lähtisi hätäillen tuomihtemaan tätä juttua.

        Mutta ap, ehkä kannattaisi kuitenkin oottaa, että ne eroaa itekseen tai se toinen lähestyy sinua. Tee miten haluat, mutta mieti maholliset seuraukset etukäteen ja punnihe kestätkö ne. Lycka till!


      • saansutvielä
        ppäh kirjoitti:

        Et sä voi tietää minkälainen tilanne nuilla on oikeasti. Ei ne tunteet ole välttämättä yksipuolisia. Ite en lähtisi hätäillen tuomihtemaan tätä juttua.

        Mutta ap, ehkä kannattaisi kuitenkin oottaa, että ne eroaa itekseen tai se toinen lähestyy sinua. Tee miten haluat, mutta mieti maholliset seuraukset etukäteen ja punnihe kestätkö ne. Lycka till!

        Kiitos. On oikeesti vaikee selittää tätä juttua oikein.


      • saansutvielä
        f*ck kirjoitti:

        oletko sä ajatellut tota sun rakkautta, että se on yksipuolista. Sä näet miten sä tekisit sen onnelliseksi. Mutta eiks kuitenkin hän itse päätä kenen kanssa on onnellinen? Ei kukaan rakastu toisen mielikuvaan, tai siihen mitä sillä on tarjota. Kyllä se rakkaus perustuu johonkin muuhun.

        Mä kirjotin aiemmin jo että puhutaan eksän kanssa nykyään paljon ja ollaan lähennytty. Ja on yhteistä historiaakin. Mä tunnen sen ihmisen!


      • pusi pusi
        f*ck kirjoitti:

        oletko sä ajatellut tota sun rakkautta, että se on yksipuolista. Sä näet miten sä tekisit sen onnelliseksi. Mutta eiks kuitenkin hän itse päätä kenen kanssa on onnellinen? Ei kukaan rakastu toisen mielikuvaan, tai siihen mitä sillä on tarjota. Kyllä se rakkaus perustuu johonkin muuhun.

        kiva kun oot taas täällä fa*ck !


      • f*ck
        saansutvielä kirjoitti:

        Kiitos. On oikeesti vaikee selittää tätä juttua oikein.

        mulle se kuulostaa että teet juuri vain sitä, itsellesi. Selität juonen miten tämän rakkauden pitäisi nyt mennä sun suunnitelmien mukaan, sitten sä näyttäisit ja olisit ja antaisit, toinen vain olisi suu auki että omg enpä tiennyt että tällaista onnea voi olla olemassakaan.
        Asiat tapahtuu jos teillä on kummallakin sama visio tuosta rakkaudesta, jos ei, niin silloin se jää tuolle selittelyasteelle. Sä olet siinä nyt.


      • saansutvielä
        f*ck kirjoitti:

        mulle se kuulostaa että teet juuri vain sitä, itsellesi. Selität juonen miten tämän rakkauden pitäisi nyt mennä sun suunnitelmien mukaan, sitten sä näyttäisit ja olisit ja antaisit, toinen vain olisi suu auki että omg enpä tiennyt että tällaista onnea voi olla olemassakaan.
        Asiat tapahtuu jos teillä on kummallakin sama visio tuosta rakkaudesta, jos ei, niin silloin se jää tuolle selittelyasteelle. Sä olet siinä nyt.

        Sulle kuulostaa siltä ja tältä. Osaisit asettua muidenkii kenkiin etkä vaan pyöriä oman napas ympärillä! Sä toitotat aina omia näkemyksiäsi siitä miten mikäkin on, etkä edes yritä katsia asioita muista näkökulmista. Se siitä ja siitä että mä ajattelisin vaan itteäni.


      • f*ck
        saansutvielä kirjoitti:

        Sulle kuulostaa siltä ja tältä. Osaisit asettua muidenkii kenkiin etkä vaan pyöriä oman napas ympärillä! Sä toitotat aina omia näkemyksiäsi siitä miten mikäkin on, etkä edes yritä katsia asioita muista näkökulmista. Se siitä ja siitä että mä ajattelisin vaan itteäni.

        sä päätit että ystäväsi haluaa sut, sä päätit rikko kahden ihmisen suhteen, sä päätit että ystäväsi ymmärtää kyllä sitten hyvän päälle kun eka eroaa ja sä päätit että sitten sä lohdutat ja sä saat sen omaksesi.

        Mun napa tuntuu kovin viattomalta sun seurassa.


      • saansutvielä
        f*ck kirjoitti:

        sä päätit että ystäväsi haluaa sut, sä päätit rikko kahden ihmisen suhteen, sä päätit että ystäväsi ymmärtää kyllä sitten hyvän päälle kun eka eroaa ja sä päätit että sitten sä lohdutat ja sä saat sen omaksesi.

        Mun napa tuntuu kovin viattomalta sun seurassa.

        Mä tiedän edelleen niiden suhteesta enemmän ku sä. Missään vaiheessa en oo sanonu niiden olevan onnellisii yhessä.
        Eksäkin monesti sanoo miten paljon helpompi mulle on puhua, miten mä oon auttanu sitä eri tavalla, miten ois onnellisempi jos jotkuu asiat ois eri tavalla yms.
        Kyse ei oo vaan mun halusta vaan siitä, että se ois onnellisempi mun kanssa!
        Ja se kaverikin kai ois onnellisempi ku sais naisen joka arvostaa sitä sellasena ku se on.


      • Get a life
        saansutvielä kirjoitti:

        Mä tiedän edelleen niiden suhteesta enemmän ku sä. Missään vaiheessa en oo sanonu niiden olevan onnellisii yhessä.
        Eksäkin monesti sanoo miten paljon helpompi mulle on puhua, miten mä oon auttanu sitä eri tavalla, miten ois onnellisempi jos jotkuu asiat ois eri tavalla yms.
        Kyse ei oo vaan mun halusta vaan siitä, että se ois onnellisempi mun kanssa!
        Ja se kaverikin kai ois onnellisempi ku sais naisen joka arvostaa sitä sellasena ku se on.

        Paitsi kipinä puuttuu ?


      • f*ck
        saansutvielä kirjoitti:

        Mä tiedän edelleen niiden suhteesta enemmän ku sä. Missään vaiheessa en oo sanonu niiden olevan onnellisii yhessä.
        Eksäkin monesti sanoo miten paljon helpompi mulle on puhua, miten mä oon auttanu sitä eri tavalla, miten ois onnellisempi jos jotkuu asiat ois eri tavalla yms.
        Kyse ei oo vaan mun halusta vaan siitä, että se ois onnellisempi mun kanssa!
        Ja se kaverikin kai ois onnellisempi ku sais naisen joka arvostaa sitä sellasena ku se on.

        kun suhteessa on ongelmia ja katkoksia yhteydessä, varmasti on helpompaa puhua vaikka joulupukille. Se ei tarkoita sitä että sulla on nyt oikeus puuttua peliin ja tyrkkiä sitä siihen suuntaan mihin itse haluat hänen menevän.

        Sä et voi luvata kellekkään että on onnellisempi sun kanssa kuin toisen. Niin se ei mene. Jokaisen onni on henkilökohtainen asia.


    • yks tylsyys

      Mitäpä jos antaisit kaikkesi itsellesi ja tekisit itsesi onnelliseksi - ilman välikappaletta koska siitähän tässä on kyse. Minua ahdistaisi ajatus jos joku ei näe elämässään mitään muuta kuin minut.

      " Mä tiiän että se vertaa meitä keskenään ja kattoo mua usein silleen jännästi kaivaten. "

      Opettele pikkuhiljaa aikuisuuteen ja avaa suusi - puhu. Sen sijaan että arvailet, päättelet, vehkeilet selän takana, niin yksinkertaisesti kerro tunteistasi tälle toiselle. Toki tämä toinenkin osapuoli kuulostaa lapselliselle nyt kun tarkemmin mietin. Oletko sinä päiväkoti ikäinen. Minä olin tuolloin aikamoinen tunteilija.

    • eioo-oikein

      Mun tyttöystävän exä ja "hyvä ystävä" teki kyllä kaikkensa ja vähän liikaakin et sais meidät eroomaan. Musta liikku perättömiä juoruja, lääppi "viattomasti" mun tyttöystävää ja lopulta humalapäissään hermostuksissaan nakkas mua tuopilla päähän. Tarinahan liikkuu niin et MINÄ alotin riidan.

      Nonih.. Pikkusen vähemmällä oltais päästy, eikä se ois nolannu itteensä täydellisesti jos ois vaan avannu suunsa ja kertonu mun nykyselle et kaipaa sitä ja haluais sen takasin. Jos se ois halunnu palata sen kanssa yhteen niin minkäs sille teet, eipä sitä vois estellä. Joten jospa nyt vaan sanot sille exälles miten asiat on.

      • saansutvielä

        Mitään tollasta mä en oo tekemässä! Välitän niistä molemmista.
        se että teen kaikkeni ei kyllä tarkottanu mitään tollasta. Ootte ymmärtäny mut väärin. Mä tiiän niiden suhteesta ja niistä paljon sellaista, ettei mun tarvii alentuu tollaseen toimintaan. Ne kyllä tajuaa vielä.


    • Sitpä tajusin

      Kauhee häslinki siitä että haluaa panna eksää? No on kokemusta - ei ollut kivaa ja tuntui aika likaiselta jälkeenpäin.Kun se nyt vaan on nin ettei seksi ole tahdosta kiinni vaan tunteesta ; )

      • saansutvielä

        Seksistä ei oo kyse vaan tunteista! Halusta jakaa elämä toisen kanssa kokonaan!
        Ja oltiin tosiaan nuoria silloin yli viis vuotta sitten. Oon harrastanu seksiä senkin jälkeen ja jopa parempaakin ku eksän kanssa. Ikä tekee tehtävänsä kaikilla.


      • f*ck
        saansutvielä kirjoitti:

        Seksistä ei oo kyse vaan tunteista! Halusta jakaa elämä toisen kanssa kokonaan!
        Ja oltiin tosiaan nuoria silloin yli viis vuotta sitten. Oon harrastanu seksiä senkin jälkeen ja jopa parempaakin ku eksän kanssa. Ikä tekee tehtävänsä kaikilla.

        missä iässä sitten ymmärtää sen että jos kaksi ihmistä rakastaa toisisaan, tuntee samanlaista vetoa toisiinsa, siinä ei tarvita yksipuolisia suunnitelmia parisuhteen kaatamiseksi ja ovelia juonia miten sitten lohdutat ja se näkeekin kuinka ihana olet.

        Sanoit itse että olette nyt lähentyneet ja puhuneet paljon jne. Mitäpä jos se luottaa suhun niin kuin ystävään? Ja sä kehitellet juonia miten rikkoa sen parisuhde.

        Jos hän tuntisi samoin sinua kohtaan kuin sinä häntä, varmasti asiat tapahtuu ilman sun kieroiluitakin. Väkisin sä et saa ketään rakastamaan sua.


      • heippa sulle
        saansutvielä kirjoitti:

        Seksistä ei oo kyse vaan tunteista! Halusta jakaa elämä toisen kanssa kokonaan!
        Ja oltiin tosiaan nuoria silloin yli viis vuotta sitten. Oon harrastanu seksiä senkin jälkeen ja jopa parempaakin ku eksän kanssa. Ikä tekee tehtävänsä kaikilla.

        perempaakin seksiä ? no miks sitten haluat eksääs ?nauti elämästä ja anna niiden olla ja rakastaa toisiaan oikeesti . mun kokemus eksiin sekaantumisesta on lähinnä kauhea . alkaa sellainen soittelurumba ja baarissa kuikuillaan vaikka on nyksä vieressä . suoraan sanoen v...ttaa. mut minkäs teen kun oon niin ihana .


      • saansutvielä
        heippa sulle kirjoitti:

        perempaakin seksiä ? no miks sitten haluat eksääs ?nauti elämästä ja anna niiden olla ja rakastaa toisiaan oikeesti . mun kokemus eksiin sekaantumisesta on lähinnä kauhea . alkaa sellainen soittelurumba ja baarissa kuikuillaan vaikka on nyksä vieressä . suoraan sanoen v...ttaa. mut minkäs teen kun oon niin ihana .

        Sulle seksi on rakkautta? Ja se pysyy samanlaisena vuodesta toiseen? Ok.
        Eikä kyse oo eksään "sekaantumisesta" vaan halusta jakaa koko loppu elämä sen kanssa. Aika voi muuttaa ihmistä. Kaikki kasvaa.


      • saansutvielä
        f*ck kirjoitti:

        missä iässä sitten ymmärtää sen että jos kaksi ihmistä rakastaa toisisaan, tuntee samanlaista vetoa toisiinsa, siinä ei tarvita yksipuolisia suunnitelmia parisuhteen kaatamiseksi ja ovelia juonia miten sitten lohdutat ja se näkeekin kuinka ihana olet.

        Sanoit itse että olette nyt lähentyneet ja puhuneet paljon jne. Mitäpä jos se luottaa suhun niin kuin ystävään? Ja sä kehitellet juonia miten rikkoa sen parisuhde.

        Jos hän tuntisi samoin sinua kohtaan kuin sinä häntä, varmasti asiat tapahtuu ilman sun kieroiluitakin. Väkisin sä et saa ketään rakastamaan sua.

        Ja vielä se, että mun eksä on herkkä ja herttainen. Se ei halua satuttaa ketään. Sen ei oo helppo erota vaikkei oo onnellinen.
        Ei varsinkaa ku se kokee jotenkii olevansa velkaa tai vastuussa toisesta.
        Mä siis haluun että se mun ystävä tajuis ite jättää eksäni niin että niille molemmille vois tulla parempi elämä.


      • saansutvielä
        f*ck kirjoitti:

        missä iässä sitten ymmärtää sen että jos kaksi ihmistä rakastaa toisisaan, tuntee samanlaista vetoa toisiinsa, siinä ei tarvita yksipuolisia suunnitelmia parisuhteen kaatamiseksi ja ovelia juonia miten sitten lohdutat ja se näkeekin kuinka ihana olet.

        Sanoit itse että olette nyt lähentyneet ja puhuneet paljon jne. Mitäpä jos se luottaa suhun niin kuin ystävään? Ja sä kehitellet juonia miten rikkoa sen parisuhde.

        Jos hän tuntisi samoin sinua kohtaan kuin sinä häntä, varmasti asiat tapahtuu ilman sun kieroiluitakin. Väkisin sä et saa ketään rakastamaan sua.

        Ja vielä se, että mun eksä on herkkä ja herttainen. Se ei halua satuttaa ketään. Sen ei oo helppo erota vaikkei oo onnellinen.
        Ei varsinkaa ku se kokee jotenkii olevansa velkaa tai vastuussa toisesta.
        Mä siis haluun että se mun ystävä tajuis ite jättää eksäni niin että niille molemmille vois tulla parempi elämä.


      • LLL40+
        saansutvielä kirjoitti:

        Sulle seksi on rakkautta? Ja se pysyy samanlaisena vuodesta toiseen? Ok.
        Eikä kyse oo eksään "sekaantumisesta" vaan halusta jakaa koko loppu elämä sen kanssa. Aika voi muuttaa ihmistä. Kaikki kasvaa.

        Mitä kertoo sinusta se, että koet tarvetta tulla keskustelupalstalle kertomaan vehkeilystäsi saadaksesi exäsi takaisin?
        Vaikuttaako ajan kasvattaman aikuisen ihmisen puuhastelulta?


      • hups hups
        saansutvielä kirjoitti:

        Sulle seksi on rakkautta? Ja se pysyy samanlaisena vuodesta toiseen? Ok.
        Eikä kyse oo eksään "sekaantumisesta" vaan halusta jakaa koko loppu elämä sen kanssa. Aika voi muuttaa ihmistä. Kaikki kasvaa.

        mä en tykkää susta , oot päällepäsmäri ja tyrkky ! uskoisinpa että oli hyvä syy jättää sut ?


      • saansutvielä
        LLL40+ kirjoitti:

        Mitä kertoo sinusta se, että koet tarvetta tulla keskustelupalstalle kertomaan vehkeilystäsi saadaksesi exäsi takaisin?
        Vaikuttaako ajan kasvattaman aikuisen ihmisen puuhastelulta?

        Keskustelupalstalla keskuatellaan anonyymisti. Ekassa viestissä laitoin että mua myös epäilyttää. Halusin keskusteluseuraa, en sitä että mulle tulee näin inhottava olo. Kaikki hyökkää päälle ja tekee omia oletuksia ilman että ees kysyy mitään. Noinko te aikuiset juttelette kavereillennekin?


      • saansutvielä
        hups hups kirjoitti:

        mä en tykkää susta , oot päällepäsmäri ja tyrkky ! uskoisinpa että oli hyvä syy jättää sut ?

        Mä en tykkää susta. Oot tyhmä, etkä osaa käyttää isoja alkukirjaimia.
        Ja meidän eron syy silloin vuosia sitten ei liity siihen mitä ollaan nyt.


      • f*ck
        saansutvielä kirjoitti:

        Ja vielä se, että mun eksä on herkkä ja herttainen. Se ei halua satuttaa ketään. Sen ei oo helppo erota vaikkei oo onnellinen.
        Ei varsinkaa ku se kokee jotenkii olevansa velkaa tai vastuussa toisesta.
        Mä siis haluun että se mun ystävä tajuis ite jättää eksäni niin että niille molemmille vois tulla parempi elämä.

        vaikka sun kaveri olisi herkkä ja sen on vaikea satuttaa ketään, ehkä hänenkin pitäisi vaan oppia tekemään itse ratkaisunsa ja ottaa vastuuta. Se että sä koitat nyt mennä kolmanneksi suhteeseen ei kyllä auta häntä kasvamaan.

        Aikuiset ihmiset päättää itse suhteensa, ei kaverin painostuksesta tai lemmenlupauksista. Joten mikä kiire sulla edes on? Anna toisen käydä suhteensa läpi tai löytää siihen parannus tai mitä ikinä hänen täytyy tehdäkkin. Se on hänen matkansa. Sitten ja kun he eroavat, sitten sä voit poimia palasia, auttaa ja tukea.

        Älä sä nyt sekaannu heidän suhteeseen vaan tue, kuuntele ja anna kaverisi itse muodostaa mielipiteensä ja tehdä miltä itsestä tuntuu.

        Manipuloimalla sä et onnea saa, vaikka nyt sä jo melkein voit sen maistaa.


      • LLL40+
        saansutvielä kirjoitti:

        Keskustelupalstalla keskuatellaan anonyymisti. Ekassa viestissä laitoin että mua myös epäilyttää. Halusin keskusteluseuraa, en sitä että mulle tulee näin inhottava olo. Kaikki hyökkää päälle ja tekee omia oletuksia ilman että ees kysyy mitään. Noinko te aikuiset juttelette kavereillennekin?

        Sori, mutta aloituksesi ei millään tavoin antanut ainakaan minulle sitä vaikutelmaa, että haluaisit "keskustella". Enemminkin pamautit, miten aiot saada exäsi takaisin vehkeilemällä, kun omasta mielestäsi olet se sopivampi hänelle. Ei tuossa paljon tilaa keskustelulle jää. Tavallaan on hyvä, että olet saanut palautteesta inhottavan olon, omaat sen perusteella omantunnon. Toivottavasti se saa sinut havahtumaan ja lopettamaan vehkeilyn heidän selkänsä takana.


      • hurmaa mielummin
        saansutvielä kirjoitti:

        Keskustelupalstalla keskuatellaan anonyymisti. Ekassa viestissä laitoin että mua myös epäilyttää. Halusin keskusteluseuraa, en sitä että mulle tulee näin inhottava olo. Kaikki hyökkää päälle ja tekee omia oletuksia ilman että ees kysyy mitään. Noinko te aikuiset juttelette kavereillennekin?

        Tiedätkö mitä. Vaikka sun tarkoitus olisi pohjimmiltaan hyvä, saada sinut ja exäsi yhteen, niin kaikenlaisella välien ja sun muiden rikkomisella voit aiheuttaa exällesi sen verran surua, kärsimysta ja jopa traumoja (pahimmassa tapauksessa kaikenlaisella vehkeilyllä ja kiusaamisella voit välillisesti aiheuttaa hänelle jopa itsemurhan) että hän ei anna sinulle enää koskaan ikinä anteeksi ja siinä vaiheessa voit lopullisesti sanoa goodbye sun uudelle yritykselle seurustella ja jopa olla "vain" kaveri. Jos hän tietäisi, että kaveri (siis sinä) on noin epäluotettava kuin sinä, miten hän koskaan voisi luottaa sinuun? Sulta on varmaan kaikenlainen uskottavuus ja luotettavuus kyllä tuossa vaiheessa lähtenyt jo pois.

        Parempi olisi vain keskittyä hurmaamaan se sinun exäsi olemalla mahdollisimman kiva, ihana, luotettava ja maailman ihanin/söpöin/parhain ihminen hänen elämässään. Tee mielummin sijaa hänen elämässään olemalla se maailman ihanin ihminen, jota kukaan ei ikinä voisi korvata. Hurmaa mielummin flirtailemalla, kehumalla, viettelemällä söpösti ja eroottisesti. Unohda kaikenlainen vehkeily, toisten ihmisten satuttaminen jne. , sillä siinä voi käydä todella huonosti kaikille osapuolille.

        Jos hän haluaa sinut, sinut hän lopulta valitsee. Jos hän kaikesta huolimatta haluaa pysyä nykyisessä suhteessa, hyväksy se. Et voi pakottaa tai omistaa toista. Suhde on aina kahden kauppa.


      • saansutvielä
        hurmaa mielummin kirjoitti:

        Tiedätkö mitä. Vaikka sun tarkoitus olisi pohjimmiltaan hyvä, saada sinut ja exäsi yhteen, niin kaikenlaisella välien ja sun muiden rikkomisella voit aiheuttaa exällesi sen verran surua, kärsimysta ja jopa traumoja (pahimmassa tapauksessa kaikenlaisella vehkeilyllä ja kiusaamisella voit välillisesti aiheuttaa hänelle jopa itsemurhan) että hän ei anna sinulle enää koskaan ikinä anteeksi ja siinä vaiheessa voit lopullisesti sanoa goodbye sun uudelle yritykselle seurustella ja jopa olla "vain" kaveri. Jos hän tietäisi, että kaveri (siis sinä) on noin epäluotettava kuin sinä, miten hän koskaan voisi luottaa sinuun? Sulta on varmaan kaikenlainen uskottavuus ja luotettavuus kyllä tuossa vaiheessa lähtenyt jo pois.

        Parempi olisi vain keskittyä hurmaamaan se sinun exäsi olemalla mahdollisimman kiva, ihana, luotettava ja maailman ihanin/söpöin/parhain ihminen hänen elämässään. Tee mielummin sijaa hänen elämässään olemalla se maailman ihanin ihminen, jota kukaan ei ikinä voisi korvata. Hurmaa mielummin flirtailemalla, kehumalla, viettelemällä söpösti ja eroottisesti. Unohda kaikenlainen vehkeily, toisten ihmisten satuttaminen jne. , sillä siinä voi käydä todella huonosti kaikille osapuolille.

        Jos hän haluaa sinut, sinut hän lopulta valitsee. Jos hän kaikesta huolimatta haluaa pysyä nykyisessä suhteessa, hyväksy se. Et voi pakottaa tai omistaa toista. Suhde on aina kahden kauppa.

        Aion olla oma ihana itseni. Se on yksi niistä asioista, joita tarkotin ku kirjotin, että aion tehdä kaikkeni että ne eroais.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe