Ml hankinnassa

Jjk75

Mietinnässä hankkia bensaversioinen Ml vm 2006 ajettu noin 150 000 km. Auto on tosi siisti kuntoinen
Päällisin puolin ja ei uskoisi että ajettu noin paljon. Itellä tulee kilsoja noin 20 000 km vuosi joten
Diesel ei tule halvemmaksi. Samalla hintaa saisi uuden perus pikku maasturin
mutta kyllä tuolla tuntui olevan kyyti aivan eri luokkaa tien päällä. Onko tietoa mikä on täällä
Automaattilaatikon öljynvaihtoväli? Usa huoltohjelmassa on merkitty vaihto kertaalleen
60 000 kilometrissä ja siinä se. Provoilijat ja japsifanaatikot siirtykää toiselle palstalle.

17

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä osta mersua.

      Älä osta mersua ne ruostuu käsiin mulla on ollu 11 kappaleen verran mersuja ei enää koskaan

      • Horst Nussbaum

        Palstan vakiohörökin näyttää heränneen, lääkitys on näemme taas unohtunut.


      • Älä osta mersua.
        Horst Nussbaum kirjoitti:

        Palstan vakiohörökin näyttää heränneen, lääkitys on näemme taas unohtunut.

        Ei se ole minun kirjoitus,täällä on henkilö joka käyttää nimimerkkiä Älä osta mersua ,se on minun merkki mutta tuo ylempänä oleva ei ole minun kirjoitus.

        Minulla on 12 kpl mersuja ollut ja nytkin on yksi ajossa.

        Öljyn vaihtoväli olisi hyvä pitää 60000km välein ,näin se ehkä kestää pidemmänpäälle.


      • Älä osta mersua.
        Älä osta mersua. kirjoitti:

        Ei se ole minun kirjoitus,täällä on henkilö joka käyttää nimimerkkiä Älä osta mersua ,se on minun merkki mutta tuo ylempänä oleva ei ole minun kirjoitus.

        Minulla on 12 kpl mersuja ollut ja nytkin on yksi ajossa.

        Öljyn vaihtoväli olisi hyvä pitää 60000km välein ,näin se ehkä kestää pidemmänpäälle.

        Ai niin tuohon ml merun kilometreihin niin ei se ole paljon tuoajomäärä,siiten kun on 400000km luokilla niin sitten se on jo reippaasti ajettu.

        Kilometrien puolesta en pelkäisi rammaakaan.


    • Paavo Pesusieni

      Vaihteestoon kannattaa tehdä huuhtelu eikä pelkkää öljyn vaihtoa. Toiset suosittelevat sitä kerran vuodessa, toiset esim. 60000 km:n välein se riippuu ajomääristä. Kustannukset taitavat olla sellaiset 250€:a. Vaihteisto pysyy kunnossa ja toimii pehmeästi sekä sen käyttöikä pitenee varmasti.

      • Luki.

        Älkää hyvät ihmiset ostako mersuja ne ruostuu joka paikasta


    • Arto -53

      Ostin just 06 rekiser 07 mallin 280 eemelin. 160tkm ajetun. Niinkuin ketjun aloittaja haaveili. Sattui sopivesti. Minulle tämä oli jo sitsemäs mersu. ajokilsoja niissä on olli 107-420tkm. Peltitöitä ei ole tarvinnut tehdä yhteenkään.Niistä 4on ollut vanhoja takseja. On sattunut olemaan tuuria autovalinnoissa. Niveliä ja jarruja joutuu laittelemaan varmaankin kaikkiin autoihin, koska uutta ei ole vara ollut ostaa. Ajelin nuorena miehenä takseja ja kai sain silloin mersukuumeen. Olen joutunut laittamaan autoihin paljon rahaa. Olen kuullut olevani hullu tai mielenvikainen.... mutta olen saanut ajelle hienoilla autoilla. Olen jo kohta eläkeiässä ja ostin ns eläkeauton. Saapa nähdä miten silikka tulee perässä? Veikkaan hyvin, talvellakin onhan tämä viimeinen ostos vielä 4-matik.
      Terveiset vain sille mersun hakijalle...

      • Jjk-75

        Hankittua tuli, ruoste suojauksen ajattelin teettää samassa yhteydessä kun sisäkaarien vauriot korjataan. Liian leveät talvirenkaat olleet ja kiven iskut syöneet maalipintaa sisäkaarista. Vaihteisto öljyt myös vaihdettu. Tosi hiljainen auto tien päällä.


    • veekuus

      Kyllähän tuo bensa on luotettavampi kuin diisseli,näin myös muissakin merkeissä.
      naapurilla on vuosimallin 2003 400cdi Ml v8 ajettu 250tuhatta,joka parikuukautta sitte ei lähtenyt aamulla käyntiin.No aikamme jahkattua soitettiin hinuri paikalle ja mersu meni kuukaudeksi pajalle ja siitähän oli menny kaikki suihkusuuttimet ja injektorit.Lasku oli aikamoinen ja jätetään se mainitsematta.Aikin tossa Ml-maliissa saa varutua korkeisiin huolto ja korjauskustannuksiin.Tietysti tuo kasikone diisseli on todella vahava ja vääntävä ja nautinto ajaa.Kyllä nuo tomaatit pitäs olla näissä meseissä lujia kun ei uusinta uutta teknologiaa ole..siis dsgeetä!

      • Kieltämättä vähän

        amerikan malliin kasattu tekele tuo Ml on. Ei siitä jäänyt kovinkaan vakuuttavaa kuvaa ja kaikki mitä ei pystynyt itse tekemään, maksoi kohtuuttoman paljon.


      • Jjk-75
        Kieltämättä vähän kirjoitti:

        amerikan malliin kasattu tekele tuo Ml on. Ei siitä jäänyt kovinkaan vakuuttavaa kuvaa ja kaikki mitä ei pystynyt itse tekemään, maksoi kohtuuttoman paljon.

        Muumataman sata kilsaa nyt huristellut ja tyytyväinen olen ollut. Ylättänyt myös v8:sin alhainen kulutus eli 10 litraan ja allekin pääsee helposti. Hiljainen on myös tien päällä aiempaan A6 quatroon verrattuna, automaatti jotakuinkin samaa tasoa.


    • Jjk-75

      nyt tonni ajettu lootassa jotain hämärää rohisee ykkösellä ,tais olla aika ostos koko laatikko

      • Jjk-75

        Nyt tämä romu menee paalatavaksi nyt hajos moottori en enää osta romu mersuja


      • JJK-75
        Jjk-75 kirjoitti:

        Nyt tämä romu menee paalatavaksi nyt hajos moottori en enää osta romu mersuja

        Älä idiootti lähettele viestejä toisten nimimerkillä. Auto toimii hyvin.


      • nouhad olen
        JJK-75 kirjoitti:

        Älä idiootti lähettele viestejä toisten nimimerkillä. Auto toimii hyvin.

        Veli Ahmed laittaa Gearbox vaseliini paljon ei lonkuta enempää mercedes loota


    • JJK-75

      kuka kirjoittaa mun nimimerkillä paskaa , mese pihalla kone palasina se on tosi.

      • JJK-75

        Olet kyllä ääliö isolla Ä:llä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe