Ex:än tytär vedättää miestäni (nyt entistä), eikä mies tajua

En voi uskoa

Tästä tulisi pitkä stoori, mutta yritän lyhentää.

Jätin miesystäväni viikko sitten, kun tuli mitta täyteen. Suhde melko tuore ja lyhyt, 3,5 kk.

Mun miesystävällä oli niin sanottu kuviitteellinen lapsi.
Mies piti yhteyttä edelleen ex:ään 10 vuoden takaa (suhde kesti 5v.) ja tämän tyttäreen, joka on nyt 30 vuotias ja hänellä on 4 vuotias lapsi (yksinhuoltaja), suhteen alettua tyttö oli 15v.

Mies kantaa risteilyltä ja matkoilta näille tuliaisia ja antaa lahjoja. Minä en saanut reissuilta yhtään lahjaa, en tarvitsekaan, mutta mielestäni on omituista, ettei minua huomioitu mitenkään. Nyt syksyllä mies ilmoitti lähtevänsä tämän 30 vuotiaan naisen ja tämän lapsen kanssa laskettelemaan. Minä suutuin tästä, nainen siis vielä ehdotti tälle miehelle, että mies maksaa hänen ja tytön matkan ja hänhän maksaa.

Mä sain tarpeekseni, miehen mielestä tässä ei ole mitään outoa, tämä on kuulemma hänen lapsensa, että suhdetta heillä ole, ettei heillä ole kuulemma mitään keskenään, kun tämä nainen on hänen lapsensa.
Silloin, kun veimme nämä tuliaissuklaat naiselle hänen kotiinsa, olisin halunnut tutustua tähän naiseen, kun minulle oli sanottu, että pitäisin tästä naisesta, ovat kivoja ihmisiä. Mutta minä en päässyt mukaan viemään niitä tuliaissuklaita, jouduin odottamaan autossa, en siis edes päässyt tapaamaan tätä "lasta", jonka kanssa minun muka piti ystäväystyä.

No meidän suhde kesti reilut 3 kuukautta, minä en katsonut tuota menoa. Mies on aina talven työttömänä, ettei sitä rahaa niin ylijäämäksi ole jakaa.

Mun mielestä tuo nainen on hyväksikäyttävä, vetää höplästä miestä. Matkoja on tullut maksettua jo useampikin ja on ihan rahaakin annettu. Nainen ei pahemmin pidä yhteyttä, lähinnä kun tarvitsee remonttimiehen kotiin. On jopa sanonut tälle miehelle, että mitä v soittelet tänne.

Mitä te olette mieltä, minä olen sitä mieltä, että miehellä on muitakin tunteita kuin isä-tytär-suhde ja vielä tarpeeksi tyhmä hyväksi käytettäväksi.

14

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Unelma Urpoja sinä VALITSET seurarailiksesi!

    • kumman_isä

      Kuka on lapsen isä??

      • Ei voi uskoa

        Lapsen siis, tämän 30 vuotiaan on joku muu ja tämän 4 vuotiaan myös joku muu on isä. Tämä isä-suhde on tämän miehen päässä.

        Mustakin on ihan pimee, halusin katsoa, ymmärtääkö kukaan tätä miestä, kun hän ei kerta kaikkiaan näe tätä mielettömyyttä. Saa kuulemma niin paljon näiltä ihmisiltä, mitä ihmettelen mitä. Yhteyttä eivät ainakaan pitäneet muuten kun vain kun piti lahjat saada, suurinpiirtein.

        Ehdotin vaaritoimintaa päiväkodissa, jos haluaa olla lasten kanssa, tulee paljon halvemmaksi.


      • Yhtä perhettä
        Ei voi uskoa kirjoitti:

        Lapsen siis, tämän 30 vuotiaan on joku muu ja tämän 4 vuotiaan myös joku muu on isä. Tämä isä-suhde on tämän miehen päässä.

        Mustakin on ihan pimee, halusin katsoa, ymmärtääkö kukaan tätä miestä, kun hän ei kerta kaikkiaan näe tätä mielettömyyttä. Saa kuulemma niin paljon näiltä ihmisiltä, mitä ihmettelen mitä. Yhteyttä eivät ainakaan pitäneet muuten kun vain kun piti lahjat saada, suurinpiirtein.

        Ehdotin vaaritoimintaa päiväkodissa, jos haluaa olla lasten kanssa, tulee paljon halvemmaksi.

        Jos hän kokee lapsen hänelle tärkeäksi niin sehän on hienoa.

        Ikävää minusta on se, ettei sinua otettu mukaan. Tärkeät ihmiset on hyvä esitellä toisilleen - ja sinäkin olisit vaan oppinut lisää tuosta miehestä näkemällä, millaiset ovat hänelle ne ihmiset, joita pitää lähellä sydäntään.


    • elämä jatkuu

      Miehen rahat eivät ole sinun rahojasi, hän saa tehdä niillä mitä haluaa. Puolen vuoden työttömyys ei merkitse rahattomuutta, hän voi tienata puolet vuodesta niin hyvin, että voi aivan hyvin elellä mukavasti toiset puoli vuotta ilman töitä.

      Mikäs oikeus sinulla on suuttua kumppanisi laskettelumatkasta? Oletko kateellinen ettei sinulle maksettu matkaa? Ja olla vielä kateellinen jostain matkatuliaisista? Minkä ikäinen oikein olet?

      On ihan tuon lapsinaisen ja miehen asia miten hoitavat välinsä. On varmaan hyvä tuolle miehelle, että et ole enää hänen elämässään niuhottamassa. Hänkin varmaan jo mietti eroa sinusta, kun ei halunnutkaan esitellä sinua kenellekään.

    • okeeei....

      Minusta tässä tapauksessa miehen käytös on ollut hyvin ajattelematonta ja loukkaavaa naisystävään kohtaan. Jokainen haluaa kokea olevansa parisuhteessaan kumppanilleen se tärkein nainen/mies hänen elämässään. Oma naisystävä ansaitsee sen, että tätä kohdellaan erityisesti, ikään kuin hän olisi ainut/tärkein nainen koko maailmassa tälle miehelle. Tämä saa naisen tuntemaan itsensä todella rakastetuksi ja onnelliseksi parisuhteessa. Tai vähintääkin naistaan on kohdeltava yhtä hyvin kuin muita itselleen tärkeitä ihmisiä. Pahimmassa tapauksessa käy niin, että joku toinen nainen tai naiset vievät omalle kumppanilleen varatun paikan. Miksi hemmotella toisia naisia, ja jättää oma rakas tästä kaikesta paitsi? Reissusta tullessaan muistetaan joku toinen nainen tuliaisilla ja oma kulta jää ilman mitään, laskettelemaan otetaan ( maksetaan) toinen nainen ja omaa kultaa ei edes kutsuta mukaan, reisuussuun otetaan mukaan joku toinen nainen ja oma kulta jää kotiin, synttärilahjat ostetaan toiselle naiselle ja oman kullan synttärit unohdetaan kokonaan jne.

      Kuka rehellisesti sanottuna haluaa olla tuollaisessa parisuhteessa?

      • lapsi, ei toinen

        Tässä ei ole kyseessä toinen nainen, vaan mies mieltää kyseisen naisen lapsekseen. Lapselleen tahtoo aina hyvää, ja on säälittävää, jos ap kokee mustasukkaisuutta miehen "lasta" kohtaan.

        Itse en halua jalustalle.


      • Ei voi uskoa

        Hei, kiitos sinulle fikusta vastauksesta. Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, jos 30 vuotiaalle naislle tuodaan tuliaisia, niin miksei minulle.
        Tämä "lapsi" on siis töissäkäyvä 30 vuotias nainen.

        Lisänä tässä suhteessa oli vielä minun jatkuva haukkuminen.
        Minun mielestä mies on narsisti, joka haukkumisellaan ja käytöksellään
        halusi vain alistaa minua.

        Mutta hänhän on nyt historiaa. Ja hän kyllä yritti vielä ottaa minuun yhteyttä,
        ettei ollut jättämässä minua, minä jätin hänet.


      • Ei voi uskoa
        Ei voi uskoa kirjoitti:

        Hei, kiitos sinulle fikusta vastauksesta. Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, jos 30 vuotiaalle naislle tuodaan tuliaisia, niin miksei minulle.
        Tämä "lapsi" on siis töissäkäyvä 30 vuotias nainen.

        Lisänä tässä suhteessa oli vielä minun jatkuva haukkuminen.
        Minun mielestä mies on narsisti, joka haukkumisellaan ja käytöksellään
        halusi vain alistaa minua.

        Mutta hänhän on nyt historiaa. Ja hän kyllä yritti vielä ottaa minuun yhteyttä,
        ettei ollut jättämässä minua, minä jätin hänet.

        Kiitos siis okeeei...._lle vastauksesta.


    • kevättäjä

      Mun mielestä hyvä, että vihelsit puolestasi pelin poikki!

      Ihan kuin mies ei olisi ihan realiteeteissa.
      Kuka jaksaa tehdä aivotyötä ja olla ymmärtävinään tollaista miehen käytöstä. Ei tossa mittakaavassa anneta tuliaisia, lahjoja, aikaa ja matkoja jonkun exän aikuiselle tyttärelle tyttärineen. Tai jos annetaan, turha odottaa, että siihen samaan fanikerhoon liittyy seurustelukumppani.
      Antakoon mies isesseen persaukiseksi asti vaikka kaiken omaisuutensa ja aikansa. Ei tommoista kattele erkkikään.

    • Ei voi uskoa

      Kiitos kevättäjä.
      Lapsi ei toinen, ei vissiin lukenut kokonaan alkutekstiä.
      Tämä "lapsi" siis on huutanut miehelle puhelimessa, kun hän
      on soittanut, mitä v:ttua tänne soittelet. Yhteyksissä ollaan todella harvoin,
      lahjojen vastaanotto, syömään vieminen, maksetut matkat, remonttimiehen
      hommat. Tuon 3.5 kuukauden aikana näkemistä oli 2 kertaa.

      No se siitä, enpä enää vaivaa päätäni. Antaa miehen siellä kotonaan viettää yksin
      talvi-iltoja, toivottavasti muisto laskettelumatkasta sitten lämmittää :).

      • mitensennytottaa3

        Te olitte tunteneet toisenne vasta muutaman kuukauden. Ehkä vaan et ollut hänelle vielä niin tärkeä, että olisi sua lahjonut ja vienyt matkoille. Ehkä sun ei kannata alkaa suhteeseen kenenkään kanssa, jolla on elettyä elämää takana ja joka haluaa pitää yhteyttä myös ystäviinsä?


      • naurettava katkeruus

        "Antaa miehen siellä kotonaan viettää yksin
        talvi-iltoja"

        Ihan kuin olisit ainut nainen maailmassa, eikä muita sinun jälkeesi tule :D

        Minusta tekstisi kaiken kaikkiaan viittaa siihen, että olet kateellinen ja katkera tyhjästä marisija.


    • 14+8

      Arvelisin, että mies haluaisi suhteen naislapsensa kanssa. Nainen ei tätä halua mutta tarvittaessa hänelle kelpaa apu. On vain parempi, että etsit itsellesi miehen jolle olet se ykkösnainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe