ebzutarina II

ebzu

Rakas päiväkirja...
Tänään yritin sulautua joukkoon. Aluksi mietin vähän,että missä olisin huomattavissa. Lähdin siis linturetkelle Raipparin,Biologin ja Herra X än kanssa.

Raippari kuvasi töyhtöhyyppää. Minä naurahdin,koska se näyttää typerältä. Siis se lintu! Raippari käski minun painua sinne minne valo ei paista,joten menin syvemmälle metsään Biologinalun kanssa.

Säikäytin vahingossa linnut ja istuin kiikareiden päälle,joten Biologi pyysi minua ystävällisesti,mutta tiukasti suksimaan kuuseen. Kiipesin kuuseen,jossa Herra X tähysteli sinitiaisia. Pudotin Herra X än vahingossa alas puusta suoraan Raipparin niskaan. Koska olin aiheuttanut jo tarpeeksi vahinkoa,päätin lähteä Suolistotalolle,koska omaa kotiani remontoitiin. Kompastuin kumminkin Kiveen,ja todistin,että kivet osaavat vaikertaa.

Kun saavuin talolle,Kurpizza leipoi suklaakeksejä. Ajattelin auttaa häntä. Kysyin voinko olla avuksi. Hän sanoi: Tottakai! Voisit vaikka...ottaa jauhot ylähyllyltä! Kurkotin kohti jauhoja ja kaksi sekuntia myöhemmin keittiö oli valkoinen. Hipsin hiljaa pois paikalta. Kaikesta huolimatta Kurpizza antoi minun nukkua Suolistotalossa. Sain nukkua sohvalla muutaman siilin kanssa. Toivon,että huomenna voin tulla muistetuksi!

(jatkuu...)

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ebzu

      Rakas päiväkirja...
      Tänään kun heräsin,jalassani roikkui siili. Yritin potkaista sen pois. Se ei lähtenyt irti. Huomasin Nasse-sedän nukkuvan keinutuolissa. Huomasin,että hänelle en ollutkaan vielä jutellut. Koputin tämän olkapäähän. Hän ei herännyt. Hitto,siili puri entistä kovemmin. Se sattui! Se poika,jolla on siilinkuva paidassaan...Siiliö! Käveli rappuset alas ja huomasi siilin jalassani.

      "Kannattaa antaa sille suklaakeksi" "Eihän se sovi siilin mahalle!?" "se onkin kestävä siili" "Mm..." astelin keittiöön. Siellä oli yhä valkoista! Nämä tyypit ovat laiskoja siivoamaan. Yksi vierailija,hänestä huomasi että hän on vierailija,jolla oli sotkuiset hiukset kaatoi romuja keskelle lattiaa. "Pidän sotkusta!"tyttö hymyilil. "Sen huomaa",vastasin. Lattialla oli jauhoenkeleitä. Otin pöydältä suklaakeksin.

      Lähtiessäni keittiöstä,minua vastaan tuli yksisarvista taluttava uusi henkilö. Kuljin äkkiä hänen ohitseen. Oleiluhuoneessa annoin siilille keksin. Se lähti tyytyväisen näköisenä.

      Kuljin HeKeKeen ruumiin ohi ja virnistin. Minähän sanoin,että kukaan ei muista häntä. Kuljin kohti nurkkaa missä muutama tyyppi,siiliö mukaanlukien,pelasi roolipeliä. "Saako tulla mukaan?" "saa" "hyvä"

      • HeKeKee'd

        Sait mut melkein provosoitumaan. Hyvä yritys.


    • Sinulla on källejä tarinoita. X) Voisinpa itsekin vielä kirjoittaa.

      Ps. Milloin minä olen ruvennut leipomaan keksejä?? Ylipäätään, miksi kaikilla (=JT & Raippari) on keksifetissi?

      • ebzu

        Mikäköhän on källi? No kiitän kumminkin.
        Miksi et voi kirjoittaa?
        Rupesit leipomaan keksejä ebzutarina ykkösessä. Olikohan se nyt niin että torstaisin leivot keksejä?
        Keksifetissi?


      • Haittari
        ebzu kirjoitti:

        Mikäköhän on källi? No kiitän kumminkin.
        Miksi et voi kirjoittaa?
        Rupesit leipomaan keksejä ebzutarina ykkösessä. Olikohan se nyt niin että torstaisin leivot keksejä?
        Keksifetissi?

        Trotski/Psygoloki, ebzu, kaikki yksi ja sama henkilö.


      • ebzu
        Haittari kirjoitti:

        Trotski/Psygoloki, ebzu, kaikki yksi ja sama henkilö.

        Kuinka niin? Kuka on psykologi? Mistä päättelit?


      • ebzu kirjoitti:

        Mikäköhän on källi? No kiitän kumminkin.
        Miksi et voi kirjoittaa?
        Rupesit leipomaan keksejä ebzutarina ykkösessä. Olikohan se nyt niin että torstaisin leivot keksejä?
        Keksifetissi?

        Källi on vähän semmoinen hauskan, kivan ja jännän sekoitus? En osaa itsekään selittää. Semmoinen källi on sananakin.
        En keksi enää.
        Näköjään.
        Raippari: "Ocean/Kurpizza leipoo keksejä!!!!!"
        JT alias Jokutyyppi: Selittää jotain ja sitten lauseen lopussa lukee: (saanko nyt keksin?)


      • ebzu
        kurpizza kirjoitti:

        Källi on vähän semmoinen hauskan, kivan ja jännän sekoitus? En osaa itsekään selittää. Semmoinen källi on sananakin.
        En keksi enää.
        Näköjään.
        Raippari: "Ocean/Kurpizza leipoo keksejä!!!!!"
        JT alias Jokutyyppi: Selittää jotain ja sitten lauseen lopussa lukee: (saanko nyt keksin?)

        Eli saanko keksin on jos esim. joku sanoo "Kävelin autotalliin,saanko keksin?" se tarkoittaa ironisesti sanottuna 'saanko palkinnon'


      • ebzu kirjoitti:

        Eli saanko keksin on jos esim. joku sanoo "Kävelin autotalliin,saanko keksin?" se tarkoittaa ironisesti sanottuna 'saanko palkinnon'

        Ei hän kovin irooniselta kuulosta...?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei hän kovin irooniselta kuulosta...?

        Ironiaa se on. Keksit eivät edes ole useinkaan kovin hyviä...


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ironiaa se on. Keksit eivät edes ole useinkaan kovin hyviä...

        Keksit eivät ole syötäviä toveri hyvä.

        Ehhehhehhee. Olipas minulla taas hauskaa. Okei, kiva että tämä asia selvisi.


      • ebzu
        kurpizza kirjoitti:

        Keksit eivät ole syötäviä toveri hyvä.

        Ehhehhehhee. Olipas minulla taas hauskaa. Okei, kiva että tämä asia selvisi.

        Hienoa,osaan selittää asioita! Saanko keksin?


      • ebzu kirjoitti:

        Hienoa,osaan selittää asioita! Saanko keksin?

        Saat vaikka koko purkista päähän, minä nimittäin sain inspiraatiota jostain!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe