Vain ulkonäkö ratkaisee

...

Jopa pahimmat transfoobikot ovat valmiita hyväksymään transtaustan jos olet tarpeeksi hyvännäköinen

19

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      Niinpä olen huomannut että kyllä kelpaa ; ) Vuosia sitten kun menin baariin sain poistua sieltä yksin. Nykyään naisen elämää eläessäni seuraa löytyis pääasia.ssa miehistä mutta myös naiset tykkää ;) Ja en oo ikinä missään homobaarissa ollutkaan vaan ihan seurahuoneella.

      • -----

        Noin kuukausi sitten minua pikkasen nuorempi tyttö teki aloitteen mennäänks meille panemaan. Koskaan miehen kropassa eläessäni en saanut vastaavaa kutsua ja nyt sukupuolen korjattunani saa sellaisen sen näköiseltä tytöltä josta kaikki miehet vain haaveilee ;)


      • se oli lepakko se
        ----- kirjoitti:

        Noin kuukausi sitten minua pikkasen nuorempi tyttö teki aloitteen mennäänks meille panemaan. Koskaan miehen kropassa eläessäni en saanut vastaavaa kutsua ja nyt sukupuolen korjattunani saa sellaisen sen näköiseltä tytöltä josta kaikki miehet vain haaveilee ;)

        No ei kai lesbon huomiota saakaan miehenä.


      • Kissa ulos
        ----- kirjoitti:

        Noin kuukausi sitten minua pikkasen nuorempi tyttö teki aloitteen mennäänks meille panemaan. Koskaan miehen kropassa eläessäni en saanut vastaavaa kutsua ja nyt sukupuolen korjattunani saa sellaisen sen näköiseltä tytöltä josta kaikki miehet vain haaveilee ;)

        Ja sitten heräsit ja päästit kissan parvekkeelle...


    • ihmisyys123

      Tämä pitää paikkansa kaikessa, ei vain transhenkilöiden kohdalla. Ihmiset hyväksyvät missä tahansa tilanteessa todennäköisemmin ihmisen, joka on hyvännäköinen. Kaunis ihminen, olipa kyse miehestä tai naisesta, herättää toisten sympatiat ja empatiat. Rumuus sitävastoin saa toiset vihaamaan, epäilemään jne.

      Monet kauniit ihmiset eivät ikinä tule ymmärtämään tätä, eli elävät harhassa koko elämänsä, paitsi jos menettävät kauneutensa jossain vaiheessa esim. onnettomuuden kautta.

    • Varsin läpimenevä?
      • näinkin voi käydä.

        Mutta jos on liian hyvännäköinen nainen niin naisten porukkassa ei liioin tykätä kun miehet ovat kiinnostuneet niin voidaan jättää porukan ulkopuolelle.


      • 123 456

        Ko henkilö on kohtalaisen onnistunut kasvoistaan ja meikattuna kuvissa.

        Mutta luonnossa nähtynä voisi kauniisti todeta, että kasvot ei istu kokonaisuuteen erityisen hyvin.


      • On hyvännäköinen
        123 456 kirjoitti:

        Ko henkilö on kohtalaisen onnistunut kasvoistaan ja meikattuna kuvissa.

        Mutta luonnossa nähtynä voisi kauniisti todeta, että kasvot ei istu kokonaisuuteen erityisen hyvin.

        Kyllä istuu. Jos tarkoitat sitä että iso nainen on aina ruma ja Milla liian kaunis, niin tilanne on muuttumassa nykynuorisossa. Toisaalta leikannut plastiikkakirurgi oli thaimaalainen ja sen vuoksi teki joitakin itämaisia piirteitä. Isot kasvoleikkaukset vahingoittaa aina joitakin hermoja ja kasvolihasten toiminnassa voi tulla ongelmia. Mutta yleensä niihin ei kiinnitetä huomiota koska muillakin ihmisillä voi olla vastaavia.


      • Epä suhta
        On hyvännäköinen kirjoitti:

        Kyllä istuu. Jos tarkoitat sitä että iso nainen on aina ruma ja Milla liian kaunis, niin tilanne on muuttumassa nykynuorisossa. Toisaalta leikannut plastiikkakirurgi oli thaimaalainen ja sen vuoksi teki joitakin itämaisia piirteitä. Isot kasvoleikkaukset vahingoittaa aina joitakin hermoja ja kasvolihasten toiminnassa voi tulla ongelmia. Mutta yleensä niihin ei kiinnitetä huomiota koska muillakin ihmisillä voi olla vastaavia.

        Nyt en puhu Millasta.

        Kerran näin kohtalaisen hyväkroppaisen naisen joka takaapäin arvioituna näytti reilu parikymppiseltä urheilijatytöltä. Edestäpäin katsottuna naama muistutti Pellonpää-vainaata. Ei ollenkaan sopusuhtainen kokonaisuus ja sen naaman jälkeen hyvällä rungolla ei ollut mitään merkitystä.


      • joku vainaa?
        Epä suhta kirjoitti:

        Nyt en puhu Millasta.

        Kerran näin kohtalaisen hyväkroppaisen naisen joka takaapäin arvioituna näytti reilu parikymppiseltä urheilijatytöltä. Edestäpäin katsottuna naama muistutti Pellonpää-vainaata. Ei ollenkaan sopusuhtainen kokonaisuus ja sen naaman jälkeen hyvällä rungolla ei ollut mitään merkitystä.

        Kuka on Pellonpää?


      • trans
        näinkin voi käydä. kirjoitti:

        Mutta jos on liian hyvännäköinen nainen niin naisten porukkassa ei liioin tykätä kun miehet ovat kiinnostuneet niin voidaan jättää porukan ulkopuolelle.

        Mulle kävi juuri näin kun hoidot etenivät, etenkin oikein naisellisille ystäville oli liian kova pala, että entisestä homomaskotista tuli kauniimpi nainen kuin mitä itse on.
        He yrittivät oikein tosissaan saada mua luopumaan prosessista, tuli kylmää kyytiä.

        Tuntui jotenkin uskomattomalta, kun hekin kuitenkin tietävät ettei transnaisen elämä ainakaan alkuun mitään ruusuilla tanssia aina ole.

        Tulipahan tuta, mitä naisten kateus toisiaan kohtaan voi olla.


      • haukottelu
        trans kirjoitti:

        Mulle kävi juuri näin kun hoidot etenivät, etenkin oikein naisellisille ystäville oli liian kova pala, että entisestä homomaskotista tuli kauniimpi nainen kuin mitä itse on.
        He yrittivät oikein tosissaan saada mua luopumaan prosessista, tuli kylmää kyytiä.

        Tuntui jotenkin uskomattomalta, kun hekin kuitenkin tietävät ettei transnaisen elämä ainakaan alkuun mitään ruusuilla tanssia aina ole.

        Tulipahan tuta, mitä naisten kateus toisiaan kohtaan voi olla.

        "Tulipahan tuta, mitä naisten kateus toisiaan kohtaan voi olla."

        Ja sitten heräsit unesta ja menit vessaan pissalle.


    • White roskaa

      Voi vittu teidän kans. Korjauttakaa yläpäänneki samalla.

    • Ei hyväksy

      Poikkeuksia toki on, mutta yleensä miehen ja naisen välillä on se jokin selittämätön vetovoima. Sitä ei kai kukaan ole saanut selville mikä tämän perimmiltään aiheuttaa, muta jotain sellaista ilmassa on.

      Transuilta puuttuu tämä naisellinen vetovoima ja siksi yleensä hyvännäköinenkin saa kapakassa yksikseen istua, ellei joku trans-diggari satu paikalle tulemaan.

      • ei tuoksu naiselta

        MtF ei eritä feromoneja?


      • kopuliini2
        ei tuoksu naiselta kirjoitti:

        MtF ei eritä feromoneja?

        Transnaiset erittävät yleisesti ottaen tasaisesti cis-naisia enemmän naisferomonia eli kopuliinia johtuen cis-naisia korkeammasta estrogenimäärästä.

        Puhun ny kansainvälisestä lääkesuosituksesta. Suomessa jotkut lääkärit pitävät annokset alhaisina.


      • blaablaablaa

        No höpsistä :D


    • 22+6

      Juurikin näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe