Uskovat rukoilkaa!

0984098398397397

Kaikki Jeesuksen omat, rukoilkaa nyt enemmän kuin koskaan aiemmin. Jumala voi tehdä ihmeitä! Kaikki ei ole sitä, miltä äänekkäimmät yrittävät saada sen näyttämään!!

15

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rukoileva rouva

      Olen rukoillut, rukoillut, paastonnut pelkällä vedellä, jäin pois töistä että voin jatkaa paastoa. Olen oksennellut, pyörtyillyt, verenpaine matalalla paaston takia. Pelkkää vettä juon.

    • komals

      nosto

    • Mitä te nyt sitten rukoilette?

      • ei ap.

        Kai sen perjantain lakijutun takia. Ja kyllähän näitä rukouksia tarvitsee muutenkin tämä maa ja kansa.


      • ei ap. kirjoitti:

        Kai sen perjantain lakijutun takia. Ja kyllähän näitä rukouksia tarvitsee muutenkin tämä maa ja kansa.

        Niin arvelin, kun täällä on tätä juttua ollut. Mutta tässä asiassa mennään nyt takapuoli edellä puuhun. Ei rukous auta tässä mitään.
        Pysähtyykö luopumus rukouksella?

        Israelin puolesta on rukoiltu varmasti paljon, se on varmaa. Mutta kuitenkin Israelin luopumus syvenee. Israel on tänä päivänä eräänlainen homojen keskus. Puhumattakaan kaikesta muusta synnistä. Israel on tappanut itse jo omia kansalaisiaan enemmän aborteilla, kuin mitä holokausti tappoi.

        Tässä asiassa on lähdetty liikkeelle aivan väärästä päästä. Jumala ei toimi politiikan ja äänestyksen kautta. Sitä on turha rukoilla. Asiat ei muutu, ennen kuin meidän päättäjät tulee uskoon.

        Herätystä on turha rukoilla. Sitä ei ole tullut rukouksista huolimatta.
        Ihmiset ei tule tuosta noin vaan itsestään synnintuntoon ja uskoon, jos me vaan rukoillaan sitä.
        Ei tule. Seurakunnan pitää herätä. Me olemme se herätys uskomattomille, mutta ei pelkällä rukouksella, vaan tulee myös tehdä jotakin sen eteen.


      • Jerikon muuritkin
        jari-pekka65 kirjoitti:

        Niin arvelin, kun täällä on tätä juttua ollut. Mutta tässä asiassa mennään nyt takapuoli edellä puuhun. Ei rukous auta tässä mitään.
        Pysähtyykö luopumus rukouksella?

        Israelin puolesta on rukoiltu varmasti paljon, se on varmaa. Mutta kuitenkin Israelin luopumus syvenee. Israel on tänä päivänä eräänlainen homojen keskus. Puhumattakaan kaikesta muusta synnistä. Israel on tappanut itse jo omia kansalaisiaan enemmän aborteilla, kuin mitä holokausti tappoi.

        Tässä asiassa on lähdetty liikkeelle aivan väärästä päästä. Jumala ei toimi politiikan ja äänestyksen kautta. Sitä on turha rukoilla. Asiat ei muutu, ennen kuin meidän päättäjät tulee uskoon.

        Herätystä on turha rukoilla. Sitä ei ole tullut rukouksista huolimatta.
        Ihmiset ei tule tuosta noin vaan itsestään synnintuntoon ja uskoon, jos me vaan rukoillaan sitä.
        Ei tule. Seurakunnan pitää herätä. Me olemme se herätys uskomattomille, mutta ei pelkällä rukouksella, vaan tulee myös tehdä jotakin sen eteen.

        Totta jari-pekka65 puhut. Pitää tehdä ja pitää rukoilla. Antakaa tietää kaikkien mitä mieltä olette asiasta, joka nyt on tapetilla. Toitottakaa torvea soittaen ja kutsukaa sotajoukot paikalle. Usko voi kaiken.


      • Jerikon muuritkin kirjoitti:

        Totta jari-pekka65 puhut. Pitää tehdä ja pitää rukoilla. Antakaa tietää kaikkien mitä mieltä olette asiasta, joka nyt on tapetilla. Toitottakaa torvea soittaen ja kutsukaa sotajoukot paikalle. Usko voi kaiken.

        Hyvä esimerkki, Jerikon muurit. Seitsemän päivää oli kuljettu ympäri Jerikon muureja. Jumalan täydellisyyden luku 7.

        "Ei sotaväellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni"

        Ei se nyt sitä tarkoita, että meidän kaikkien tulisi lähteä eduskuntaan evankeliumia julistamaan. Ei, vaan olla vaan kuuliainen Pyhälle Hengelle.
        Ja se leiviskä voi olla vaan vaikka se yksi ihminen, jota johdatat Jeesuksen tykö ja kun tämä tulee uskoon, niin taas hänestä tulee se lähde ja niin se menee eteenpäin kasvoista kasvoihin.


      • 0984098398397397
        jari-pekka65 kirjoitti:

        Niin arvelin, kun täällä on tätä juttua ollut. Mutta tässä asiassa mennään nyt takapuoli edellä puuhun. Ei rukous auta tässä mitään.
        Pysähtyykö luopumus rukouksella?

        Israelin puolesta on rukoiltu varmasti paljon, se on varmaa. Mutta kuitenkin Israelin luopumus syvenee. Israel on tänä päivänä eräänlainen homojen keskus. Puhumattakaan kaikesta muusta synnistä. Israel on tappanut itse jo omia kansalaisiaan enemmän aborteilla, kuin mitä holokausti tappoi.

        Tässä asiassa on lähdetty liikkeelle aivan väärästä päästä. Jumala ei toimi politiikan ja äänestyksen kautta. Sitä on turha rukoilla. Asiat ei muutu, ennen kuin meidän päättäjät tulee uskoon.

        Herätystä on turha rukoilla. Sitä ei ole tullut rukouksista huolimatta.
        Ihmiset ei tule tuosta noin vaan itsestään synnintuntoon ja uskoon, jos me vaan rukoillaan sitä.
        Ei tule. Seurakunnan pitää herätä. Me olemme se herätys uskomattomille, mutta ei pelkällä rukouksella, vaan tulee myös tehdä jotakin sen eteen.

        "Ei rukous auta tässä mitään"

        Hehehe, omassa voimassasiko sinä ihmisraasu kuvittelet jotain tekeväsi... voi hyvänen aika.

        Joh. 15:5

        "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. "

        ILMAN JEESUSTA ME EMME VOI MITÄÄN TEHDÄ. Onko tää nyt selvä?


      • ei ap.
        jari-pekka65 kirjoitti:

        Niin arvelin, kun täällä on tätä juttua ollut. Mutta tässä asiassa mennään nyt takapuoli edellä puuhun. Ei rukous auta tässä mitään.
        Pysähtyykö luopumus rukouksella?

        Israelin puolesta on rukoiltu varmasti paljon, se on varmaa. Mutta kuitenkin Israelin luopumus syvenee. Israel on tänä päivänä eräänlainen homojen keskus. Puhumattakaan kaikesta muusta synnistä. Israel on tappanut itse jo omia kansalaisiaan enemmän aborteilla, kuin mitä holokausti tappoi.

        Tässä asiassa on lähdetty liikkeelle aivan väärästä päästä. Jumala ei toimi politiikan ja äänestyksen kautta. Sitä on turha rukoilla. Asiat ei muutu, ennen kuin meidän päättäjät tulee uskoon.

        Herätystä on turha rukoilla. Sitä ei ole tullut rukouksista huolimatta.
        Ihmiset ei tule tuosta noin vaan itsestään synnintuntoon ja uskoon, jos me vaan rukoillaan sitä.
        Ei tule. Seurakunnan pitää herätä. Me olemme se herätys uskomattomille, mutta ei pelkällä rukouksella, vaan tulee myös tehdä jotakin sen eteen.

        " Ei rukous auta tässä mitään. Pysähtyykö luopumus rukouksella?
        Jumala ei toimi politiikan ja äänestyksen kautta. Sitä on turha rukoilla.
        Herätystä on turha rukoilla. Sitä ei ole tullut rukouksista huolimatta.
        Ihmiset ei tule tuosta noin vaan itsestään synnintuntoon ja uskoon, jos me vaan rukoillaan sitä. "

        Jari Pekka sinä puhut nyt ihan PÖTYÄ !

        Jumala voi vaikuttaa, että poliitikot tekee oikeita päätöksiä, jopa uskomatomatkin ihmiset.
        Herätystä tulee aina rukoilla, ja mistä sinä tiedät ettei herätystä ole Suomessa ? Ihmisiä tulee uskoon siellä ja täällä.

        Evankeliumi Luukkaan mukaan 18
        Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä.

        TOINEN AIKAKIRJA 33
        Ja kun hän näin rukoili häntä, niin Jumala taipui ja kuuli hänen rukouksensa

        Kirje roomalaisille 8
        Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.

        Evankeliumi Matteuksen mukaan 26
        Sitten Jeesus tuli heidän kanssaan Getsemane nimiselle maatilalle; ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Istukaa tässä, sillä aikaa kuin minä menen ja rukoilen ...
        ect.

        "Seurakunnan pitää herätä. Me olemme se herätys uskomattomille, mutta ei pelkällä rukouksella, vaan tulee myös tehdä jotakin sen eteen. "

        Niimpä, mutta esityö tehdään RUKOUKSELLA aina!
        Ja kuunteleppa uskoontulleiden sanoja, minä tulin uskoon, kun se ja se oli rukoillut puolestani, joskus jopa vuosia.


      • ei ap. kirjoitti:

        " Ei rukous auta tässä mitään. Pysähtyykö luopumus rukouksella?
        Jumala ei toimi politiikan ja äänestyksen kautta. Sitä on turha rukoilla.
        Herätystä on turha rukoilla. Sitä ei ole tullut rukouksista huolimatta.
        Ihmiset ei tule tuosta noin vaan itsestään synnintuntoon ja uskoon, jos me vaan rukoillaan sitä. "

        Jari Pekka sinä puhut nyt ihan PÖTYÄ !

        Jumala voi vaikuttaa, että poliitikot tekee oikeita päätöksiä, jopa uskomatomatkin ihmiset.
        Herätystä tulee aina rukoilla, ja mistä sinä tiedät ettei herätystä ole Suomessa ? Ihmisiä tulee uskoon siellä ja täällä.

        Evankeliumi Luukkaan mukaan 18
        Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä.

        TOINEN AIKAKIRJA 33
        Ja kun hän näin rukoili häntä, niin Jumala taipui ja kuuli hänen rukouksensa

        Kirje roomalaisille 8
        Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.

        Evankeliumi Matteuksen mukaan 26
        Sitten Jeesus tuli heidän kanssaan Getsemane nimiselle maatilalle; ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Istukaa tässä, sillä aikaa kuin minä menen ja rukoilen ...
        ect.

        "Seurakunnan pitää herätä. Me olemme se herätys uskomattomille, mutta ei pelkällä rukouksella, vaan tulee myös tehdä jotakin sen eteen. "

        Niimpä, mutta esityö tehdään RUKOUKSELLA aina!
        Ja kuunteleppa uskoontulleiden sanoja, minä tulin uskoon, kun se ja se oli rukoillut puolestani, joskus jopa vuosia.

        Voihan Jumala toki vaikuttaa uskomattomassakin, että se toimii tietyllä tavalla. Mutta ei tää ole lähtökohtaisestu Jumalan tapa toimia.

        Olisiko se sitten uskovien toive, että saisimme elää maailmassa, jossa kaikki ihmiset noudattavat Jumalan käskyjä, mutta eivät usko häneen.

        Kyllä mun hartain toive on, että omalta osaltani saan johdattaa mahdollisimman monta Jeesuksen omaksi.

        Tuossa juuri kokoksessa oli puhetta pukeutumisesta. Siis Hengellisessä mielessä. Paikalle oli tulossa puhuja, joka myöhästyi noin puolitoista tuntia.

        Siinä puolentoista tunnin aikana, kun puhujaa odotettiin, niin tuli ilmi, kuinka tyhjiä me ollaan, ja kuinka meille tulee vaikeaa, kun homma ei mene suunnitelmien mukaan. Kuinka helposti me tartumme laulukirjaan ja alamme itse kehitellä jotakin.

        Kyllä meillä on paljon opittavaa ja paljon pitää viettää aikaa Herran neuvottelussa. Rukous on tärkeää, se on totta. Se on kuin hengittämistä, joku sanoi tälläkin palstalla. Sitä se on, mutta rukouksessa on se toinenkin puoli, joka on oikeastaan kaikkein tärkein. Kuuleminen. Se on se Herran neuvottelu.

        Sitä minäkin kaipaan, kuulla Herraa, että voisin pukeutua. Pukeutua hänen voimaansa ja väkevyyteensä. Kuulla Herraa itseni tähden ja uskomattomien tähden.

        Vanhassa liitossa tuotiin joka päivä Herran eteen uudet näkyleivät. Totta on että rukouksesta lähdetään liikkeelle. Mutta se ruokou pitää olla, että tässä minä olen Herra, käytä minua. Täytä minut Hengelläsi ja Rakkaudellasi ja siunaa minut. Siunaa toisia varten. Lähetä minut sinne, minne en tahdo.

        Täytyykö perua sanojaan. Olet ensimmäinen ihminen, joka on tullut pelkällä rukouksella uskoon. Mullakaan se ei käynyt ihan noin. Kyllä siihen tarvittiin uskovia välikappaleina. Joku rukoili puolestani, mutta myös teki jotakin. Tämä ihminen toi sen herätyksen minulle.


        Eihän Jeesuskaan jäänyt vain taivaaseen rukoilemaan meidän puolesta. Ei, vaan hän tuli tänne, kärsi vaivaa ja uhrasi itsensä meidän edestämme. Tämän Jeesus tahtoo meissä saada aikaan. Että meillä olisi sama mielenlaatu, kuin hänellä. Tätä kun rukoilemme ja sitä, että korvamme, se Hengen korva aukeasi, niin rukoukset ei mene hukkaan.

        Silloin kun meillä on suora linja taivaaseen, niin alamme nähdä. Näemme ennalta ihmisiä, joita tulemme kohtaamaan ja mitä pitäisi tehdä ja minne mennä. Ilman minua te ette voi mitään tehdä, niinhän Jeesus sanoo.

        Kyllä me tarvitaan Jeesus.


    • #¤%&/

      Rukoilen, että Jumala pysyy piilossa, eikä tee yhtään ihmettä.
      Tähän mennessä rukoukseeni on vastattu.

    • jeesusTulee

      RUKOILLAAN NYT SISKOT JA VELJET !

      LOPUNAIKA ON NYT, MUTTA SEISOKAAMME VAHVASTI !

      KIRKKAUDESSA NIMEMME ODOTTAA !

      USKOKAA,VALVOKAA!

    • Sluttid

      Henkilökohtaista todellista parannuksen tekoa, lopun aika on vaikeaa aikaa.

      >>>>>>>>> "...luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,.."...sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua....>> "...jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen..."

    • Niin monesti ihminen vain lähtee käskemään tai pyytämään Jumala toimimaan hänen mieleen mukaisesti ja unohtaa ehkä että Jumalalla on jotain sanottava ja ehkä jotain mitä ensin ai pitäis tehdä ennen kuin Hän lähtee liikelle. Siis rukous ,,,, Herra mitä meidän tulis tehdä että toimit ,,,, olis lähtökohta .. Ehkä Hän vastaa rukoilkaa ?? Tai kävelkää ympäri jerkion muuri kunnes se kaatuu. Tai tehkää tahna ja sivelee se silmiin . Tai mene ja makaa sen kuolleen päälle. Tai menee järvelle ja ottakaa kalasta kultarahan.

      Jarin kirjoitus minusta oli vähän tähän liittyvä ---> Kyllä meillä on paljon opittavaa ja paljon pitää viettää aikaa Herran neuvottelussa. Rukous on tärkeää, se on totta. Se on kuin hengittämistä, joku sanoi tälläkin palstalla. Sitä se on, mutta rukouksessa on se toinenkin puoli, joka on oikeastaan kaikkein tärkein. Kuuleminen. Se on se Herran neuvottelu.

      • tiedän sen

        Savonarola sinun kauttasi Jumala puhuu välillä, siksi vastustus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe