Koska alueelta lähtee paljon väkivalta-yhteydenottopyyntöjä

Alistaminen-Sinde

ICD10-tautiluokitus

Koska aseista on useita haittoja, mutta myös paljon muustakin ulkonäön käyttämisestä, halventavasti loukkaamiseen, sen mieltymyksestä, voittamiseen, itsekeskeisenä, ja siten rajoittaen halliten, eristämisenä.

Alueelta lähtevät väkivalta-yhteydenottopyynnöt, ovat kansainvälisesti pyydettyjä, väkivalta-tekoja. Ne eivät rauhanomaisia, ja halventavat ihmisiä. Sosiaalityöntekijän tukema malli, on aivan sairas, laitoksen omaisena, pitkä-aikaisena eristämisenä, ulkoisesti, vain hysterian täyttymyksen oikeuttamista ajaen. Ja arvomaailmattomasti yleis-svisitystä laiminlyöden. Yleis-sivistys ei ole tässä arvomaailma, fantasia-maailma, larhama ja psykoosi.
- Ja meillä itsellä...
Toista hänelle nuollen väkivalta-yhteydenottopyyntö sana, esim. autokoulua pitävän veljesi kanssa.
-No. Oli sitten kielletty se autokoulukin.
Hän haki sosiaalityöntekjiänä, tajuttomasti tukea itselleen. Välittämättä mistään.
Sellaista ihmisen omaa maailmaa, hänen sisimpänään, ei ole ihannoitu. Ja koska väkivalta-teon suorittamisen yhteydenottopyyntö on edelleen jatkunut, Suomen valtion rajojen ulkopuolelta. Turva-alan työssä sellaista ei ole hyväksytty, tekona.
Omantunnottomasti hallitsemisen yrittäminen, kertoo kielloista, määräyksestä, ja naisen halventamisesta, häneen seurailemista valvonnalla kohdistaen. Sellaista ei harjoiteta. Osaksi arkea, se ei ole tarkoitettu, hänen kehon olemuksen käyttämiseen, toista ihmistä varten, turvalilsuushakuisena puolustautumiskeinona. Kuin kilpenä.
Omassa vankilassaan, mies henkilö koki ahdistumistansa, oman kehonsa olemuksensa avulla ja näin pyrki julkisesti auttamaan, siten muita ihmisiä. Ja turva-alan työ ei siksi kohdistu. Jättäen hänet näin väkivaltaisena, mielen tasapainottomaan tilaansa. Ja koska hän on sellaisen valtaama, tasapainottomuuden täyttymys, joka on origotonta, ei sellaista lapselle palvota.
Oletteko koskaan ajatelleet velvollisuuttanne, huolehtia itse tulevaisuudesta, myös muille?

Ulkopuolinen nainen, sosiaalityöntekijä, hallinto, ja eduskunnasta:
- Pelaatko pokeria, meille on sattunut vahinko.
Ei minä ensin!
Huusi jokainen transvestiitti-myönteinen.
_ En ole itse tämä henkilö.
Entä miksi heille ei kehity kielteisyys, transvestiitiyttä kohtaan?
Kun jättää tähän työhön, yksin, eristämisellänsä, ja evää näin, ulospääsyn, turvallisuus-alan osalta, notaarin, toisen juridisen henkilön vaihtamisen osalta, on häpäisemisenä, halventamisena, kielletty pyytää sellaista, väkivalta-teon suorittamista, kansanomaisesti, sen täyttymyksen ylikorostamisena, ja halventamisesta. Sellaista sinällänsä ei lähdetä kostamalla, seurailemaan. Itsekeskeisesti.
- Ei sinne olekaan se nainen töihin.

Kuin keskustelemalla vaikka, että mihin te menisitte sen lapsentappamistenne kanssa.
- "Pelaatko pokeria, sosiaalityöntekijä pyytää anteeksi." Diakonissa
Vahingonaiheuttaminen ja huonekalujen esimerkiksi hävittäminen, tai rikkominen.
Kuinka pahasti omaisuus vaurioitui?
"Koska sä rupeat pääseen tähän, asiaan, nyt kun olen 32-vuotias, myös mielikuvien osalta...."
Koska heijasteet pieni pigmentistöllisyyteen* kohdistuen, ovat hirveän pienet, henkilökohtaisen elämän arvomaailman, ja arjen terveyden osa-alueiden säilyttämiseen. Ja ne ovat erityisesti huomaamattomia, yksityis-elämään, arkeemme.
- En mää sitten.
Oletteko te käsittäneet lainkaan, mitä te olette tehneet, kaupunkina?
- No, en minä tiennyt, että perheeseen eristäminen, on kielletty.
Sosiaalityöntekijä: En ole tajunnut, sosiaalihuolto-virheeksi, sitä teidän aluetta siellä.
' mm. yleistämisen käyttäminen, ei saa käyttää, yleiskunto-nostokseen

Kuka on jumalauta tehnyt tämän turva-valvonnan: alistaminen?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        58
        4377
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        14
        2219
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        25
        1734
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1478
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        24
        1402
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1278
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        9
        1205
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        13
        1126
      9. 22
        1076
      10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        291
        1004
      Aihe