Mitä tekisit jos olisit homo?

jirisulka

Pysyisitkö kaapissa tai mahdollisesti hirttäisit itsesi vai tulisitko kaapista ulos ja ottaisit turpaasi?

24

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soinin ihra

      Sinultako turpiin...? Älä nyt naurata persu-juntti!!

    • jirisulka

      Eli tunnustaudut homoksi?

      • Kalle Kustaa

        Tottakai... minähän olen Mannerheim.


    • estexd

      Suosittelen sitten aloittajan ensimmäistä vaihtoehtoa. Muista laittaa vaipat silkkipöksyjen alle.

    • mummo maalta

      älä pysy kaapissa tule reilusti ulos sen takia ei tarvitse hirteen mennä
      kuka nyt niin hymä olisi että turpaan antaisi Ole oma itsesi sellainen kuin olet!!

    • kaapissa

      Pysy perkele kaapissa ja lukkojen taakana,saatanan pippelipoika.

    • Päätön

      Ottaisitko kaapin mukaan autiolle saarelle?

    • homohemppa

      Nusi minua kovasti. Minä annan sinulle prsettä.

    • Syön Hillopullia

      Iloista itsenäisyyspäivää!
      Jos olisin homoseksuaali pukeutuisin trendikkäästi upeisiin merkkivaatteisiin. Hymyilisin leveästi, jotta kaikki huomaisivat minut. Tekisin olemuksellani kaikille selväksi seksuaallisen suuntautumiseni. Seurustelisin kaikkien kivan näköisten kundien kanssa, ja antaisin heille parastani. Elämä olisi IHANAA!!
      Pitäisiköhän alkaa... kenties.

    • Rusk.Reij.Ritari

      Suomen itsenäisyyspäivän kunniaksi pitäisi myös antaa homoille tunnustusta.

      Onko Jämsästä ehdotusta joka ansaittee arvoa?

    • keinu keinuni

      tee kiikku se helpottaa.

    • pölöpölö77

      Mistä helvetistä teitä sikiää???

    • Ei kiitos

      Funtsisin mitä päälle juhliin

    • ei kerta hom.....

      Jos olisin homo, niin nussisin toisia homoja peppuun.... eiks se näin mene?

      • Jamsän homo

        Mä nussinu jämsässä kolmisenkymmentä eri jätkää eli jämsässä tosi paljon homoja t.gay jani ps.asun itsekin täs keskustassa


      • ei kerta hom...
        Jamsän homo kirjoitti:

        Mä nussinu jämsässä kolmisenkymmentä eri jätkää eli jämsässä tosi paljon homoja t.gay jani ps.asun itsekin täs keskustassa

        mää voin puolestaan nussia sinua peppuun gay jani Eiks nii? Laita meili osote tänne niin otan yhteyttä.


      • Reissu duunari
        ei kerta hom... kirjoitti:

        mää voin puolestaan nussia sinua peppuun gay jani Eiks nii? Laita meili osote tänne niin otan yhteyttä.

        Jani täs mua ei vielä? Oo kukaan nussinu pepaan mut mä pannu tollaset kundit mitä edel luvut kerroin eli neitsyt olen sieltä vielä! Ikää mul 25,v mut jos? Haluut nain suakin ny reissu hommissa


    • Heta Hetero

      Kovia poikia naimaan nämä homppelit

      • Jani gay top

        Joo enemmän mä nain ku jämsän heterot yhteensä t.jani gay


    • sullulla tavataan

      Patajoelle kanava risteilylle kutsuisin kaikki perä puoleen ihastuneet näkisivät kuinka kaikki on mennyt päin p-----settä.

    • supi anti

      Eiks se muka satu yhtään?

    • paskanhailee

      No sitten varmaan olisin hintti jos olisin?
      Mitä sitä piilottelee onko homo vai ei, vai onko esimerkiksi tatuointeja tai ei tai muuta?

      Kaikkihan täällä elää miten itse parhaaksi näkee, mitä sitä muita kuuntelemaan?

      Eletään täysillä, mitä ne homotkin elämään pelon vallassa ettei voi sitä kertoa läheisilleen tai niille keille se kuuluu.
      Itse en näe tarpeelliseksi hakata porukkaa lauantaina kello 4 jälkeen koska joku on HOMO?

      Muutnekin ne eräät nistit yrittää nyrkkiiän heiluttaa viattomille nuorille, ne on niitä lapsia.
      Terveisin Tasavallan Presidentti 2020

    • Benkku69

      Eikös se ole aivan sama mitä niillä vehkeillänsä makkarissa tekee? Kuhan muistaa käyttää riittävästi öljyä. Koittakaa suvaita toinen toisianne..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe