Homoäänestys ja uudet vaalit tulee pian

Vo Homojen kevät !

Pitäkääpä mielessä heti ensivuoden vaaleissa, jotka ovat hyvinkin pian, että kuka äänesti mitäkin.
Silloin on hyvä muistaa kuka äänesti homojen puolesta ja kuka vastaan.
Ei kukaan tervejärkinen voi olla ainakaan homoliittojen kannalla.

(Oli kai siellä jokunen kainuulainen, joka pelkäsi julkituloaan ja meni piiloon, kuten arvata saattoikin)

19

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heterojoooo

      Eläpä höpötä.
      Eletään nykyaikaa ja tämäkin takapajula sai ähäkutit suvaitsemattomuudestaan!
      Mitä helekutin väliä sillä on, ketä rakastaa, kunhan rakastaa.

      • himohomopius

        Teikäläisistä pennasista ja casevista on saatu jo ihan tarpeeksi Kainuussa.


      • Kanttiinin tyttö

        Ajattelivatkohan ne etulinjan sotilaat (1939-1945) vihollisen tykistötulessa, että Suomea nyt puolustetaan homoille ja lesboille???


      • Voi kuule.....
        Kanttiinin tyttö kirjoitti:

        Ajattelivatkohan ne etulinjan sotilaat (1939-1945) vihollisen tykistötulessa, että Suomea nyt puolustetaan homoille ja lesboille???

        Aikoinaan on ollut homoja ja lesboja, mutta kun oli laissa kielletty olla sellainen, siellä saattoi piiat ja rengit käydä toistensa luona yömyöhällä, saattoivat olla samaa sukupuolta, osa ainakin.
        Asioista ei saanut puhua, olen kysellyt vanhemmilta ihmisiltä, kuulin vuosia jälkeenpiä, että äidin äiti oli lesbo, vai liekkö ollut suuntautunut molempiin sukupuoliin.....vaikka kasvatti itse monta lasta....entä sitten.
        Itse en ole homo enkä lesbo, mutta jokainen ei ole samanlainen.


      • voi..kuules
        Voi kuule..... kirjoitti:

        Aikoinaan on ollut homoja ja lesboja, mutta kun oli laissa kielletty olla sellainen, siellä saattoi piiat ja rengit käydä toistensa luona yömyöhällä, saattoivat olla samaa sukupuolta, osa ainakin.
        Asioista ei saanut puhua, olen kysellyt vanhemmilta ihmisiltä, kuulin vuosia jälkeenpiä, että äidin äiti oli lesbo, vai liekkö ollut suuntautunut molempiin sukupuoliin.....vaikka kasvatti itse monta lasta....entä sitten.
        Itse en ole homo enkä lesbo, mutta jokainen ei ole samanlainen.

        Piiat ja rengit.. hö.. samanlailla kait papit ja voudit.. vai meinaatko että ainoastaan palvelusväessä esiintyi homoja ja lesboja tai bi-henkilöitä?


      • marmatti
        Kanttiinin tyttö kirjoitti:

        Ajattelivatkohan ne etulinjan sotilaat (1939-1945) vihollisen tykistötulessa, että Suomea nyt puolustetaan homoille ja lesboille???

        Avioliitto on miehen ja naisen välinen ja piste. Ei nämä ns. homostelijat pysty edes maata puolustamaan, ja olisi sitä eduskunnalla ollut varmaan tärkeämpiäkin lakeja kun tämä toissapäiväinen teatteri esitys! Toivottavasti tämä muistetaan vaaleissa.


      • kurkatti
        marmatti kirjoitti:

        Avioliitto on miehen ja naisen välinen ja piste. Ei nämä ns. homostelijat pysty edes maata puolustamaan, ja olisi sitä eduskunnalla ollut varmaan tärkeämpiäkin lakeja kun tämä toissapäiväinen teatteri esitys! Toivottavasti tämä muistetaan vaaleissa.

        Tai miehen ja miehen tai naisen ja naisen välinen. Kaksi aikuista, jotka rakastavat toisiaan.

        Lakimuutoksen myötä avioliitto instituutiona vahvistuu.


      • Voi kuule........
        voi..kuules kirjoitti:

        Piiat ja rengit.. hö.. samanlailla kait papit ja voudit.. vai meinaatko että ainoastaan palvelusväessä esiintyi homoja ja lesboja tai bi-henkilöitä?

        Varmaan samalla lailla aatelisväessäkin sitä esiintyi....mitä minä kuulin vanhempien ihmisten puhuvan, heistä ei kukaan ollut rikkaampaa väkeä ja minusta tuntuu, että aateisväki piilotteli vielä enemmän suuntautumistaan.

        Eihän kaikesta tarvitse itse tykätä, jokainen saa olla millainen haluaa, suvaitsevaisuutta hyvät ihmiset.


      • Joku roti
        marmatti kirjoitti:

        Avioliitto on miehen ja naisen välinen ja piste. Ei nämä ns. homostelijat pysty edes maata puolustamaan, ja olisi sitä eduskunnalla ollut varmaan tärkeämpiäkin lakeja kun tämä toissapäiväinen teatteri esitys! Toivottavasti tämä muistetaan vaaleissa.

        Niin kyllähän homoja ja lesboja on ollut maailman sivu. Eihän kysymys ole kuka mitäkin on. Kysymys onkin avioliitosta, joka on miehen ja naisen välinen liitto, eikä kuulu homoille ja lesboille millään tavoin.


    • pölhökustaat

      Voi vit..! Ruskean ja punasen reiän ritarit saavat keskenään mennä alttarilla naimisiin???? Eihän tässä ole mitään järkeä!! Suomessa syntyvyys on ollut laskussa ja tämä varmaan auttaa siihen! Voe pahvipää päättäjät!!

      • Rehellisyyttä31

        Minua ihmetyttää kovin, että missä tämä tasa-arvoisen avioliiton kansalaisvetoomus tehtiin?
        Kaikki joiden kanssa olen keskustellut asiasta tyrmäävät homoliitot täysin. Onkohan tuossa nimilistassa jotain epärehellistä? tulee väkisinkin tunne, että nimiä on keksitty ko. listalle. Vai onko kenties väärennettyjäkin nimiä siinä listassa? Lista pitäisi julkaista kaikkien nähtäväksi


    • normi ei oo homo

      tuo muuan evuskunnan musta ukkohan näyttää ihan apinalta, ei ihme jos on niitä miehie.

    • ohreheajhvvjoerjvelv

      Vittu että on menny sairaaksi tämä nykymaailman meno?

      • voi kuule..........

        Nyt se vain virallistettiin, ei muuta tapahtunut, homoja lesboja ja bi seksuaaleja ja muita on ollut sotavuosista asti, he elivät vain kaksois-jopa kolmoiselämää, kun olisi muuten poltettu roviolla ja sehän ei ollut oikein.


    • fghjkloöp

      Te aina nimittelette Jock Jockia mitenkä kävi äänestivät ruskeanreijän ritareita . Nyt niillä on oikein virallinen lupa siihen, paneskella perse reikään et paska lentää.Sairasta touhua eduskunnalta mutta siellähän niitä on roppa kaupalla yök sanon minä.

    • moho

      Kokoomuskin on tullut kaapista ulos, tule sinäkin?

    • yksi puppeli

      tulukaaha piilohomot kaapista ,oikeita homoja ette kiinnosta

    • Samaa Paskaa

      Älkää nyt aina vetäkö tuota rakkautta joka asiaan.En edes muista monenko vento vieraan kanssa olen nylkyttänyt,voiko siihen liittyä rakkaus,ei,vastaan itse,ovatko homot sitten jotenkin korkeammalla moraalilla varustettuja?Sopii epäillä.

      • pölhökustaat

        Samaa mieltä. Ainakin 100 eri akkaa olen nylkyttänyt ja rakkaus on loppunut siihen kun ovi on sulkeutunut perässäni.. Mutta miettikääpä? On se kauhia näky, kun kaksi kunnon partasuu ukkoa seisoo alttarilla ja sanoo toisilleen tahdon ja suudelmat päälle!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe