En ole kaunis poikaystäväni mielestä

pretty_woman

Poikaystäväni on lähes kaikinpuolin täydellinen. Hän pitää minusta huolta, auttaa rahallisesti (olen köyhä opiskelija, hän insinööri ja hyväpalkkaisessa työssä) ja meillä on todella hauskaa kahdestaan.

Ainoa asia, joka hiertää välejämme on se, että hän ei pidä minua kauniina. Luulin tämän olevan jotenkin itsestäänselvyys parisuhteessa, että kumppanit viehättyvät toistensa ulkonäöstä. Muistan kun hän sanoi minulle "et ole ruma, etkä kaunis... olet vain normaali". Lisäksi hän haluaa jatkuvasti muuttaa minua ja kutsuu minua "nukeksi". Hän vie minua salonkeihin ja meikkikursseille. Sitten näitä opittuja taitoja pitäisi olla harjoittelemassa jatkuvasti vapaa-ajalla, sillä hänen mukaansa kauneus vaihtelee tilanteen mukaan?? Hänen mielestään on siis kaunista, että minä yritän olla kaunis hänen vuoksensa. Eli pitäisi olla koko ajan vetämässä ylleen hänen valitsemiaan vaatteita, värjätä hiukset just tietyn väriseksi, läntätä ne saakelin tekoripsetkin silmiin kiinni ja vielä hengittääkin tietyllä tavalla, ettei vain leukalinja veltostu vanhetessa.

Toisaalta olen onnellinen, että hän ei ole pinnallinen, mutta silti haluaisin kuulla joskus olevani nätti ilman meikkikerrosta. Toivoisin, että hän hyväksyisi minut juuri sellaisena kuin olen ja pystyisi näkemään kauneuteni kaikkine virheineen. Hän ei kuitenkaan halua puhua kanssani asiasta ollenkaan.

30

1425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi14

      Ei se sun kanssa olis jos ei pitäis sua viehättävänä. Toisaalta pistää silmään toi, että kirjoitat ettei oo pinnallinen, mutta silti sun pitäis hengittää tietyl tavalla, että sun pää pysyis muodossa *reps*

    • 5+2

      Sulla on rehellinen poikaystävä, ei moni uskaltaisi sanoa noin vaikka todellakin ajattelisi noin.
      Miehet ei saa sellaista naista mitä haluaisivat vaan ottavat sen minkä saavat, toisin kuin naiset esim kuin sinä joka olet saanut täydellisen miehen..

      • Jätä se