NYT HAISEE HILJAISUUS .

teu,

Koska, lukliesani palstaa , kaikki alkaa olla valmista työryhmällä .
Miksei sitä olla vatassa , meidän hiljaisten kanssa voi näköjään ,
tehdä mitä vaan, jos jollekulle on tehty vääryyttä , miksei korjata
Nimittäin tälläisena hiljaisuus aikana , luulen että ei sitä saada kiinni
mitä nyt tapahtuu. kenellä on mahdollisuus kerrata asioita jos
olisi tarvis. Minusta olisi..

38

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervehdys sulle

      Koita rauhoittua joulun viettoon ennen kuin pumppu pettää

      • teu,

        No minä nyt ajattelinkin että , tokkopa teillä on asiaakaan Joulun jälkeen .


      • Aimo Tujaus
        teu, kirjoitti:

        No minä nyt ajattelinkin että , tokkopa teillä on asiaakaan Joulun jälkeen .

        Ei tarvitse rautalangasta vääntää


      • teu,
        Aimo Tujaus kirjoitti:

        Ei tarvitse rautalangasta vääntää

        ""Aimo tujaus ""

        Samoin !

        Mutta luulen että monimuu tekee Ritolat ja oikeesti siksi laitoin ketjun ,


      • Justiina ..ajallaan
        teu, kirjoitti:

        No minä nyt ajattelinkin että , tokkopa teillä on asiaakaan Joulun jälkeen .

        Palasin pitkältä ulkomaanmatkalta olen kyllä seurannut mitä veljet täällä kiistelevät keskenään, mutta missä se rakkaus on josta teidät tunnetaan.
        Mutta toivotan kuitenkin siunattua Uutta Vuotta. Toivoisinkin että asiallisuus palaisi, eikä väärillä puheilla yritetä opin totuutta paikata. Totuus ja valhe eiväkuulu yhteen, niin kuin ei voikaan olla, vaan totuus ja rakkaus ovat ne asiat jolla on voitettu pahan hyökkäykset.


    • älä tee näin

      Hei, jos tulee esikois-sakramenttikirkko, täällä yksi jäsen ottaa ritolat........

      • harmittava takaisku

        No voi voi


    • olen pahoillani

      Ei hiljaisuus haise teu. Olisi parempi että sinäkin keskittyisit tosiasioihin ja
      kirjoittelisit vähemmän näitä haju juttujasi.Sinusta on joka palstyalla harmia
      kun kirjoittelet aivan omiasi.

      • teu,

        En ole käynyt millään palstalla (vieraissa ainkaan puoleen vuoteen )
        Mutta jos tarkoita Ketjuja ,tällä palstalla ne non kyllä sallittuja .
        Toiseksi ,vaikka sinusta tuntuu että kirjoittelen omiani ,,Olen kyllä
        ottanut asioissa huomioon myös Raamatun ,enkä pelkästään omia .
        Saat sinä olla pahillas , pahoillani minäkin olen, Tosiasiat on toisille,
        erilaisia ,kuin toisille vaikkei saisi.


      • Aimo Tujaus
        teu, kirjoitti:

        En ole käynyt millään palstalla (vieraissa ainkaan puoleen vuoteen )
        Mutta jos tarkoita Ketjuja ,tällä palstalla ne non kyllä sallittuja .
        Toiseksi ,vaikka sinusta tuntuu että kirjoittelen omiani ,,Olen kyllä
        ottanut asioissa huomioon myös Raamatun ,enkä pelkästään omia .
        Saat sinä olla pahillas , pahoillani minäkin olen, Tosiasiat on toisille,
        erilaisia ,kuin toisille vaikkei saisi.

        Teu olen samaa mieltä siitä että höpinöitä josta ei ole mihinkään
        onko se rakentavaa? ? Olet vieläkin kiinni eh vaikka se olisi hyvä sinunkin muistaa kuinka ohrasesti kävi


      • teu,
        Aimo Tujaus kirjoitti:

        Teu olen samaa mieltä siitä että höpinöitä josta ei ole mihinkään
        onko se rakentavaa? ? Olet vieläkin kiinni eh vaikka se olisi hyvä sinunkin muistaa kuinka ohrasesti kävi

        Totuus on kylölä toisen lainen , en minä sinin sanaasi siinä kunniota
        Tottakai hänkin vanheni ja tupalasti vielä sairatensa aikana , Siklsi
        pitäisikin kysyä sinulta, miksei sinun mielipidem ole rehti ja rehellinen.


      • 20+7
        Aimo Tujaus kirjoitti:

        Teu olen samaa mieltä siitä että höpinöitä josta ei ole mihinkään
        onko se rakentavaa? ? Olet vieläkin kiinni eh vaikka se olisi hyvä sinunkin muistaa kuinka ohrasesti kävi

        Kuinka tiedät hänelle käyneen? Hänestähän sai sen vaikutelman, että hän eli sittenkin aivan oikeassa itsensä tuntemisessa.

        Jos hän mielestäsi joutuikin johonkin syntiin, niin ainoastaan katumattomuus tai se, ettei pidä Jumalan Sanaa oikeana, kadottavat. Hänen kohdallaan ei ollut kummastakaan kysymys. Hän luotti siihen armoon, joka on luvattu katuvaiselle syntiselle.

        Teetkö sinä itse oikein, kun kirjoittelet tuollaisia epäilyksiä tänne?

        Oletko tutkinut, mitkä olivat ne vaikuttimet, jotka panivat hänet tuomitsemaan. Kun elävää uskoa saarnataan voimallisesti, niin joissakin ihmisissä nousee hengellinen viha ja kyykäärmeen sikiöt alkavat kiemurtelemaan sydämen juuressa. Tuo kerettiläinen kaataa kaikki omavanhurskauden perustukset, muuttaa säädyt ja oikeudet, jotka on tämän kristillisyyden aikana rakennettu. Kyllä se kauheaa onkin, kun ei uskota sormus- ja hevosvaunuoppeihin, rituaaleihin, askeettisuuteen ja mikä kauheinta: asetutaan väärän puolueen kansanedustajaehdokkaaksi.

        Raamatussakin kerrotaan, kuinka joidenkin kunnialle kävi, kun Jeesus puhui niin kuin se, jolla valta on.

        Sanalla sanottu, kyllä sellainen on raivattava pois kokonaan kristillisyyden työstä.


      • veit sanat suusta
        20+7 kirjoitti:

        Kuinka tiedät hänelle käyneen? Hänestähän sai sen vaikutelman, että hän eli sittenkin aivan oikeassa itsensä tuntemisessa.

        Jos hän mielestäsi joutuikin johonkin syntiin, niin ainoastaan katumattomuus tai se, ettei pidä Jumalan Sanaa oikeana, kadottavat. Hänen kohdallaan ei ollut kummastakaan kysymys. Hän luotti siihen armoon, joka on luvattu katuvaiselle syntiselle.

        Teetkö sinä itse oikein, kun kirjoittelet tuollaisia epäilyksiä tänne?

        Oletko tutkinut, mitkä olivat ne vaikuttimet, jotka panivat hänet tuomitsemaan. Kun elävää uskoa saarnataan voimallisesti, niin joissakin ihmisissä nousee hengellinen viha ja kyykäärmeen sikiöt alkavat kiemurtelemaan sydämen juuressa. Tuo kerettiläinen kaataa kaikki omavanhurskauden perustukset, muuttaa säädyt ja oikeudet, jotka on tämän kristillisyyden aikana rakennettu. Kyllä se kauheaa onkin, kun ei uskota sormus- ja hevosvaunuoppeihin, rituaaleihin, askeettisuuteen ja mikä kauheinta: asetutaan väärän puolueen kansanedustajaehdokkaaksi.

        Raamatussakin kerrotaan, kuinka joidenkin kunnialle kävi, kun Jeesus puhui niin kuin se, jolla valta on.

        Sanalla sanottu, kyllä sellainen on raivattava pois kokonaan kristillisyyden työstä.

        Justiinsa noin käy niin kun lapinvanhimpiin ei ole luottamus.


      • niin siinä kävi
        veit sanat suusta kirjoitti:

        Justiinsa noin käy niin kun lapinvanhimpiin ei ole luottamus.

        EH teki omat ladut sitten kun se oli vainaja kukaan ei maininnut paikkakunnalla mitään sen kuolemasta miksiköhän?? Osaatko teu kertoa


      • teu,
        20+7 kirjoitti:

        Kuinka tiedät hänelle käyneen? Hänestähän sai sen vaikutelman, että hän eli sittenkin aivan oikeassa itsensä tuntemisessa.

        Jos hän mielestäsi joutuikin johonkin syntiin, niin ainoastaan katumattomuus tai se, ettei pidä Jumalan Sanaa oikeana, kadottavat. Hänen kohdallaan ei ollut kummastakaan kysymys. Hän luotti siihen armoon, joka on luvattu katuvaiselle syntiselle.

        Teetkö sinä itse oikein, kun kirjoittelet tuollaisia epäilyksiä tänne?

        Oletko tutkinut, mitkä olivat ne vaikuttimet, jotka panivat hänet tuomitsemaan. Kun elävää uskoa saarnataan voimallisesti, niin joissakin ihmisissä nousee hengellinen viha ja kyykäärmeen sikiöt alkavat kiemurtelemaan sydämen juuressa. Tuo kerettiläinen kaataa kaikki omavanhurskauden perustukset, muuttaa säädyt ja oikeudet, jotka on tämän kristillisyyden aikana rakennettu. Kyllä se kauheaa onkin, kun ei uskota sormus- ja hevosvaunuoppeihin, rituaaleihin, askeettisuuteen ja mikä kauheinta: asetutaan väärän puolueen kansanedustajaehdokkaaksi.

        Raamatussakin kerrotaan, kuinka joidenkin kunnialle kävi, kun Jeesus puhui niin kuin se, jolla valta on.

        Sanalla sanottu, kyllä sellainen on raivattava pois kokonaan kristillisyyden työstä.

        "" 20 7""

        Todella toit esin sellaisen seikan , että visesi melkein paljastit , johan
        olen epäillytkin , ja olen kirjoittanutkin että LV:t ne oli sinun kanssa asialla
        en paremmin sano , sinä ja alapulelle jäävä henkilö on hurjan paljon sen
        asian kanssa liikkeellä jolloin sanotaan kateus , ja sitä oli LV;t myös

        Homma ei ole ollenkaan noin kun kirjoitat , Jeesus puhui Farisealaisille ,
        Hän sanoi että minä en tullut hurskaita päästämään vaan syntisiä,ja sen
        Hän sanoi niinkuin piti, Israelissa oli 4:jä isoa lahkoa ja pieniä monta .
        Koskaan Jeesus ei sanonut hyväksyvänsä heitä ,joitain poikkeuksia
        lukuun ottamatta , Kuten PAAVALI ( joka Sailuksena teki parannuksen )
        hän oli Faríseus , Ja sai näkyjä monia sen jälkeenkin kun hänet pysäytettiin
        Damaskon porteilla .


      • sama oppi,
        teu, kirjoitti:

        "" 20 7""

        Todella toit esin sellaisen seikan , että visesi melkein paljastit , johan
        olen epäillytkin , ja olen kirjoittanutkin että LV:t ne oli sinun kanssa asialla
        en paremmin sano , sinä ja alapulelle jäävä henkilö on hurjan paljon sen
        asian kanssa liikkeellä jolloin sanotaan kateus , ja sitä oli LV;t myös

        Homma ei ole ollenkaan noin kun kirjoitat , Jeesus puhui Farisealaisille ,
        Hän sanoi että minä en tullut hurskaita päästämään vaan syntisiä,ja sen
        Hän sanoi niinkuin piti, Israelissa oli 4:jä isoa lahkoa ja pieniä monta .
        Koskaan Jeesus ei sanonut hyväksyvänsä heitä ,joitain poikkeuksia
        lukuun ottamatta , Kuten PAAVALI ( joka Sailuksena teki parannuksen )
        hän oli Faríseus , Ja sai näkyjä monia sen jälkeenkin kun hänet pysäytettiin
        Damaskon porteilla .

        Taitaa teu olla sama kohtalo kun opissa menee vinoon
        pois poikenneet ynnä kelvottomaksi tulleet käy sanat tähän hyvin.
        Sehän ei ole minun syytä ettei hän ollut mies samalla rintamalla ja sekään ei ole minun syy ettei hänen kuolemaansa mainittu saarnapöntöstä mutta näin kävi olen siitä osaton minä en ole saarnamies.mites Padasjoella mainittiinko siellä?
        hyvä varottava esimerkki siitä kun eksyy pois kristillisyyden opista eri oppi on kirkossa se on luopunut raamatun sanasta jo aika kauan sitten.


      • teu,
        sama oppi, kirjoitti:

        Taitaa teu olla sama kohtalo kun opissa menee vinoon
        pois poikenneet ynnä kelvottomaksi tulleet käy sanat tähän hyvin.
        Sehän ei ole minun syytä ettei hän ollut mies samalla rintamalla ja sekään ei ole minun syy ettei hänen kuolemaansa mainittu saarnapöntöstä mutta näin kävi olen siitä osaton minä en ole saarnamies.mites Padasjoella mainittiinko siellä?
        hyvä varottava esimerkki siitä kun eksyy pois kristillisyyden opista eri oppi on kirkossa se on luopunut raamatun sanasta jo aika kauan sitten.

        Sinulla kovasti OMAVANHURSKAS Puheen tyyli

        Kun opissa menee vinoon , sen kerroit aivan itselles

        Kelvotomaksi tulleet ,oletko koskaan tiedostanut ,että sinulla ei ole oikeutta sanoa

        Jos puhumme samasta miehesta ,Hänellä oli oppi juuri kohdallaan, miten omasi.

        En voi tietää P-joen puheita tulin 31.3-2009 puheet oli pidetty tai pitämättä.

        Mistä luulet tietäväsi että kirkossa on noin jos sinä käyt 2-3 kertaa vuodessa
        et oaa sanoa juuta etkä jaata , mutta kun kuuntelet LV:t he sanoo , mistä
        oman maan kirkon sanan käytöstä , minä olen känyt n.25 kertaa vuodessa
        ja en ole tuommoista kuullut koskaan , sanon häpeä suoraan .

        Äläkä kuuntele Akiteeraajia Ruotsista , kyllä voi vinoon mennäkin

        Mitä tulee omavanhurskaitten todistuksiin , 1, Oman tunnon todistus ,,ei ole
        kovin vaikeaa huomata että se kuuluu OV.
        Seurakunnan todistus omavanhurskaisella seurakunnalla on vain OV.
        sitten oli Pyhän Hengen todistus , luuletko että sulla on voimaa käskeä Häntä
        Ei sitä ole kuin Jumalalla ja Pojalla ,,etkai sinä väitä että kaikki saat liikkeelle .OV.
        jos laskin oikein 3XOV; tuohon en vastaa mitään muuta Oma vanhurskaat.


      • Uolevi kuolevi
        teu, kirjoitti:

        Sinulla kovasti OMAVANHURSKAS Puheen tyyli

        Kun opissa menee vinoon , sen kerroit aivan itselles

        Kelvotomaksi tulleet ,oletko koskaan tiedostanut ,että sinulla ei ole oikeutta sanoa

        Jos puhumme samasta miehesta ,Hänellä oli oppi juuri kohdallaan, miten omasi.

        En voi tietää P-joen puheita tulin 31.3-2009 puheet oli pidetty tai pitämättä.

        Mistä luulet tietäväsi että kirkossa on noin jos sinä käyt 2-3 kertaa vuodessa
        et oaa sanoa juuta etkä jaata , mutta kun kuuntelet LV:t he sanoo , mistä
        oman maan kirkon sanan käytöstä , minä olen känyt n.25 kertaa vuodessa
        ja en ole tuommoista kuullut koskaan , sanon häpeä suoraan .

        Äläkä kuuntele Akiteeraajia Ruotsista , kyllä voi vinoon mennäkin

        Mitä tulee omavanhurskaitten todistuksiin , 1, Oman tunnon todistus ,,ei ole
        kovin vaikeaa huomata että se kuuluu OV.
        Seurakunnan todistus omavanhurskaisella seurakunnalla on vain OV.
        sitten oli Pyhän Hengen todistus , luuletko että sulla on voimaa käskeä Häntä
        Ei sitä ole kuin Jumalalla ja Pojalla ,,etkai sinä väitä että kaikki saat liikkeelle .OV.
        jos laskin oikein 3XOV; tuohon en vastaa mitään muuta Oma vanhurskaat.

        Tiesitkö tämän Suomen saarnaajat kyllä saarnaavat samalailla ja vielä vahvistavat mitä lv ovat puhuneet.
        Sinä olet kirkonmiehiin nähtävästi siirtynyt jo aika kauan sitten niinkö? Mutta älä sitten arvostele jos et halua olla esikoisten joukossa kun tuntuu että Kristillisyys ja lv on tullut pahennukseksi sinulle.
        Parannus on sinunkin tehtävä ennenkuin kuolema koittaa.


      • teu,
        Uolevi kuolevi kirjoitti:

        Tiesitkö tämän Suomen saarnaajat kyllä saarnaavat samalailla ja vielä vahvistavat mitä lv ovat puhuneet.
        Sinä olet kirkonmiehiin nähtävästi siirtynyt jo aika kauan sitten niinkö? Mutta älä sitten arvostele jos et halua olla esikoisten joukossa kun tuntuu että Kristillisyys ja lv on tullut pahennukseksi sinulle.
        Parannus on sinunkin tehtävä ennenkuin kuolema koittaa.

        "" Uolevi kuolevi ""

        Tiedän , siksi sanonkin että suomessa on niin paljon OV. että jos kaikki menisi
        päivän tasaajalle jonoon heistä varmaan muodostuisi 2 Tai 3 jono vaikka kaikki olisi homotuntumassa , nyt en tarkoita että kaikki olisi Es loppareita , vaan koko kansasta

        Tittakai ne vahvistaa mitä LV:t sanoo nehän on OV; ja n.12'000Es/Lestaa .

        Jos sinun mielestä minä olen kirkon mies , en sano pahalla , siellä on monta
        parempaa , kuin meidän OV;. Sanonko mitä ajattelen Ei sellaiset jota ei tiedä
        voisi mitään kirjoittaa ,,voihan joku älykääpiö ottaa tämänkin arvosteluksi , jos
        Haluan olla Esikoinen , Ja kyllä , SE tarkoittaa sitten sitä että Es/lestan on myös
        käyttäydttävä KUIN ESIKOISTESTAN PITÄÄ , EIKÄ ALOITETTAVA JONKUN
        PAHAN PUHEESTA.

        Kyllä jos tarkoitat ristillisyys . Sanasi on minua kohtaan yhtä lailla pahennus .
        Vaikka olen tuonut esille , sinun ja kaikkien muiden omavanhurskaitten ,LV:t
        Jos sinulle ei tule parannus , näistä asioita pelkään ettet pelastu noilla
        tiedoilla ,mitä olet tuonut julki .

        HERRAN TULOON KÄRSIVÄLLINEN ODOTUS :

        Jaak. 5: 7-11.
        Olkaa siis kärsivälliset , veljet, Herran tuloon asti . Niin maan mieskin :
        kärsivälliseti hän odottaa maan kallista hedelmää kevään ja syksyn
        sadonkorjuuseen saakka .
        8. olkaa tekin kärsivällisiä ja rohkaiskaa mielenne , silä Herran tulo on lähellä .
        9. Älkää syytelkö toisianne , veljet, ettei teitä Tuomittaisi. Tuomari seisoo jo ovella.

        10. Veljet , ottakaa vastoinkäymisten kestämisessä ja kärsivällisyydessä esiku -
        vaksenne Profeetat , jotka ovat puhuneet Herrann nimessä.
        11. Niitä , jotka kestävät loppuun asti, me ylistämme autuaaksi . TE olette kuulleet Jobin kestävyydestä ja tiedätte , mihin tulokseen Herra antoi sen johtaa, .
        Herra on laupiass ja anteeksiantavainen ..

        12. Ennen kaikkea ,veljeni, älkää vannoko , älkää taivaan ,älkää maan älkääkä
        minkään muun kautta . Kun myönnätte , sanokaa vain;"kyllä" , kun kiellätte sanokaa Ei muutoin teitä kohtaa tuomio .


      • riitelevät sudet
        teu, kirjoitti:

        "" Uolevi kuolevi ""

        Tiedän , siksi sanonkin että suomessa on niin paljon OV. että jos kaikki menisi
        päivän tasaajalle jonoon heistä varmaan muodostuisi 2 Tai 3 jono vaikka kaikki olisi homotuntumassa , nyt en tarkoita että kaikki olisi Es loppareita , vaan koko kansasta

        Tittakai ne vahvistaa mitä LV:t sanoo nehän on OV; ja n.12'000Es/Lestaa .

        Jos sinun mielestä minä olen kirkon mies , en sano pahalla , siellä on monta
        parempaa , kuin meidän OV;. Sanonko mitä ajattelen Ei sellaiset jota ei tiedä
        voisi mitään kirjoittaa ,,voihan joku älykääpiö ottaa tämänkin arvosteluksi , jos
        Haluan olla Esikoinen , Ja kyllä , SE tarkoittaa sitten sitä että Es/lestan on myös
        käyttäydttävä KUIN ESIKOISTESTAN PITÄÄ , EIKÄ ALOITETTAVA JONKUN
        PAHAN PUHEESTA.

        Kyllä jos tarkoitat ristillisyys . Sanasi on minua kohtaan yhtä lailla pahennus .
        Vaikka olen tuonut esille , sinun ja kaikkien muiden omavanhurskaitten ,LV:t
        Jos sinulle ei tule parannus , näistä asioita pelkään ettet pelastu noilla
        tiedoilla ,mitä olet tuonut julki .

        HERRAN TULOON KÄRSIVÄLLINEN ODOTUS :

        Jaak. 5: 7-11.
        Olkaa siis kärsivälliset , veljet, Herran tuloon asti . Niin maan mieskin :
        kärsivälliseti hän odottaa maan kallista hedelmää kevään ja syksyn
        sadonkorjuuseen saakka .
        8. olkaa tekin kärsivällisiä ja rohkaiskaa mielenne , silä Herran tulo on lähellä .
        9. Älkää syytelkö toisianne , veljet, ettei teitä Tuomittaisi. Tuomari seisoo jo ovella.

        10. Veljet , ottakaa vastoinkäymisten kestämisessä ja kärsivällisyydessä esiku -
        vaksenne Profeetat , jotka ovat puhuneet Herrann nimessä.
        11. Niitä , jotka kestävät loppuun asti, me ylistämme autuaaksi . TE olette kuulleet Jobin kestävyydestä ja tiedätte , mihin tulokseen Herra antoi sen johtaa, .
        Herra on laupiass ja anteeksiantavainen ..

        12. Ennen kaikkea ,veljeni, älkää vannoko , älkää taivaan ,älkää maan älkääkä
        minkään muun kautta . Kun myönnätte , sanokaa vain;"kyllä" , kun kiellätte sanokaa Ei muutoin teitä kohtaa tuomio .

        Tämäkin on tosi itse teistänne nousee ne sudet jotka ei laumaa säästä


      • teu,
        riitelevät sudet kirjoitti:

        Tämäkin on tosi itse teistänne nousee ne sudet jotka ei laumaa säästä

        ""riitelevät sudet ""

        Itse teistäänne
        ne sudet nousee , sen te tiedätte ,vaikka silti ette huomaa että te ette laumaa
        säästä , mutta sitten vielä ,luulette että me olemme susuia ,vaikka totuus onkin
        teissä ne ovat valitettavasti .

        Jeesus oli kerran tulossa Opetuslasten kanssa kaupunkiin . oli se aika vuodesta
        että varhais viikunonita olisi jo voinut olla , Jeesus meni Viikunapuun luo ja
        koska Hän ei hedelmää nähnyt , hän kirosi puun, aivan heti ei tapahtunut mitään
        Mutta kun he tuli sitä kautta huomenna , meni joku heistä katsomaan sitä piita
        Se oli täysin kuiva, Mitä sanoi Jeesus tästä.


      • Uolevin kaveri
        teu, kirjoitti:

        ""riitelevät sudet ""

        Itse teistäänne
        ne sudet nousee , sen te tiedätte ,vaikka silti ette huomaa että te ette laumaa
        säästä , mutta sitten vielä ,luulette että me olemme susuia ,vaikka totuus onkin
        teissä ne ovat valitettavasti .

        Jeesus oli kerran tulossa Opetuslasten kanssa kaupunkiin . oli se aika vuodesta
        että varhais viikunonita olisi jo voinut olla , Jeesus meni Viikunapuun luo ja
        koska Hän ei hedelmää nähnyt , hän kirosi puun, aivan heti ei tapahtunut mitään
        Mutta kun he tuli sitä kautta huomenna , meni joku heistä katsomaan sitä piita
        Se oli täysin kuiva, Mitä sanoi Jeesus tästä.

        Ai se meni niin että te olette vasta keksineet taivaan tien kuule se on ihan sama mitä aina ennenkin
        oikopolku taivaaseen sitä ei ole se tie on kaita joka vie elämään.


      • TEU,
        teu, kirjoitti:

        Sinulla kovasti OMAVANHURSKAS Puheen tyyli

        Kun opissa menee vinoon , sen kerroit aivan itselles

        Kelvotomaksi tulleet ,oletko koskaan tiedostanut ,että sinulla ei ole oikeutta sanoa

        Jos puhumme samasta miehesta ,Hänellä oli oppi juuri kohdallaan, miten omasi.

        En voi tietää P-joen puheita tulin 31.3-2009 puheet oli pidetty tai pitämättä.

        Mistä luulet tietäväsi että kirkossa on noin jos sinä käyt 2-3 kertaa vuodessa
        et oaa sanoa juuta etkä jaata , mutta kun kuuntelet LV:t he sanoo , mistä
        oman maan kirkon sanan käytöstä , minä olen känyt n.25 kertaa vuodessa
        ja en ole tuommoista kuullut koskaan , sanon häpeä suoraan .

        Äläkä kuuntele Akiteeraajia Ruotsista , kyllä voi vinoon mennäkin

        Mitä tulee omavanhurskaitten todistuksiin , 1, Oman tunnon todistus ,,ei ole
        kovin vaikeaa huomata että se kuuluu OV.
        Seurakunnan todistus omavanhurskaisella seurakunnalla on vain OV.
        sitten oli Pyhän Hengen todistus , luuletko että sulla on voimaa käskeä Häntä
        Ei sitä ole kuin Jumalalla ja Pojalla ,,etkai sinä väitä että kaikki saat liikkeelle .OV.
        jos laskin oikein 3XOV; tuohon en vastaa mitään muuta Oma vanhurskaat.

        "" teu """

        Teen PH: määritteen niin kuin se uskontunnustuksessa on.

        PYHÄ HENKI ON ISÄSTÄÅ JA POJASTA , EI TEHTY , EIKÄ LUOTU ,
        EIKÄ SYNTYNYT , VAAN HEISTÄ LÄHTEVÄ..


      • teu,
        teu, kirjoitti:

        ""riitelevät sudet ""

        Itse teistäänne
        ne sudet nousee , sen te tiedätte ,vaikka silti ette huomaa että te ette laumaa
        säästä , mutta sitten vielä ,luulette että me olemme susuia ,vaikka totuus onkin
        teissä ne ovat valitettavasti .

        Jeesus oli kerran tulossa Opetuslasten kanssa kaupunkiin . oli se aika vuodesta
        että varhais viikunonita olisi jo voinut olla , Jeesus meni Viikunapuun luo ja
        koska Hän ei hedelmää nähnyt , hän kirosi puun, aivan heti ei tapahtunut mitään
        Mutta kun he tuli sitä kautta huomenna , meni joku heistä katsomaan sitä piita
        Se oli täysin kuiva, Mitä sanoi Jeesus tästä.

        "" teu ""

        Viikunapuusta saatu opetus .

        Mark. 11. 22. Jeesus sanoi heille : " Uskokaa Jumalaan.

        11:23. Totisesti :jos joku sanoo vuorelle :
        "nouse paikaltsi ja paiskaudu mereen "! ,ja se tapahtuu ,jos hän ei sydämessään epäile vaan uskoo , ettäniin käy kuin hän sanoo.

        11:24. Niimpä minä sanon teille :Mitä ikinä te Rukouksessa Pyydätte , uskokaa, että olette senjo saanet , ja se on teidän, .

        11:25 Ja kun seisotte Rukouksissa , antakaa anteeksi kaikki mitä teillä on jotakuta vastaan . Silloin myös ISÄNNE , joka on Taivaassa , antaa teille rikkomuksenne anteeksi ..26. Jos te ette anna anteeksi , ei teidän taivaallinen Isännekään anna teille anteeksi ,teidän Rikkomuksianne. ")''*


      • teu,
        Uolevi kuolevi kirjoitti:

        Tiesitkö tämän Suomen saarnaajat kyllä saarnaavat samalailla ja vielä vahvistavat mitä lv ovat puhuneet.
        Sinä olet kirkonmiehiin nähtävästi siirtynyt jo aika kauan sitten niinkö? Mutta älä sitten arvostele jos et halua olla esikoisten joukossa kun tuntuu että Kristillisyys ja lv on tullut pahennukseksi sinulle.
        Parannus on sinunkin tehtävä ennenkuin kuolema koittaa.

        ""uolevi kuolevi ""

        Joo se vain on totta ,

        Minä kirjoitan kuitenkin siitä mitä ei LLL:n koskaan hyväksynyt .
        Ja se on OM. harrastukseta ...Ja se on Astrologia joka (Tähtitiede .
        Astronominen observatorio , tähtitieteellinen havaintopaikka , Tähtitorni

        Ast5rognosia gnösia = tuntemus ) ,oppi taivaalla paljain silmin näkyvien tähtien nimistä ja ryhmittymisestä

        Astrogafi ,,Siten rakennettu ja sellaisilla laitteilla varustettu kaukoputki , että sillä helposti voidaan valokuvata tähtitaivasta..

        Mitä tutkitaan :
        Maailmankaikkeutta , Universumi kaikkien niiden kappaleiden muodostumaa
        kokonaisuus , jotka voimme nähdä tai muullatavoin havaita tai joiden olemassaolosta olemme tietoisia . Lähinnä Maata ovat >maailman kaikkeus =>
        Aurinkokuntaamme kuuluvat kappaleet = Aurinko ,Planeetat, niiden kuut , komeetat ja meteoriitit, Aurinkokunnann ulkopuolella havaitsemme ensinnäkin => kiinto tähdet . Aurinko on nitse asiassa vain nyksi noistä . Ne muidostavat yhdessä Linnunratajärjestelmän tämän takana havaitaan kierteis-sumut ja
        meidän L-r4ayta järjestelmä on yksi niistä .

        Valon kulkuaika Auringosta Maahan on n.8 min. linnunradan läpimitta on n.
        100'000 valovuotta , linnunratamme lähimmät naapurit on maailman kaikkeudessa ovat ns. Magellanit Niiden etäisyys maasta on n.150'000valovuotta

        Seuraava on 10xkaempana ja seraavat on 15 x kauenpana sellaisia suureitä
        aletaan puhumaan 2,000.000,000.000 valovuotta ..tälläisiä matkoja onkin
        turha tutkia ja laskea , ne on utopiaa , mietitään vaikka valon kulkemaa matkaa
        vuodessa meillä on tietoa valo tulee aurinkosta tänne n.8min,ja sanaikaiseti se Palaa , yksi keikka kestää 16 min. kuinka monta kertaa valo ehtii tämän reis-
        sun vuodessa siitä murentuu vasta yksi vuosi entä kun matkaa on 100.000
        valovuotta tai milojoonia , tai miljardeja , tai 2, Biljoonaa valo vuotta

        Verranto kohteeksi :
        1 kierros Aurikoon n,16 min matkaa,,,,,,, n.660,000km
        10 kierrrosta tekee n . 2.5h... -"- ............6,600,000km
        100.............................25... h..................66.000,000 km
        1000........................n..25,vrk.,,,,,,,,,,,,,,660,000,000km,
        10000......................n.250 ,vrk...........6.600.000.000km .

        Noilla ämneillä voi laskea vuoden , jos jotakuta kiinnostaa.


      • teu,
        20+7 kirjoitti:

        Kuinka tiedät hänelle käyneen? Hänestähän sai sen vaikutelman, että hän eli sittenkin aivan oikeassa itsensä tuntemisessa.

        Jos hän mielestäsi joutuikin johonkin syntiin, niin ainoastaan katumattomuus tai se, ettei pidä Jumalan Sanaa oikeana, kadottavat. Hänen kohdallaan ei ollut kummastakaan kysymys. Hän luotti siihen armoon, joka on luvattu katuvaiselle syntiselle.

        Teetkö sinä itse oikein, kun kirjoittelet tuollaisia epäilyksiä tänne?

        Oletko tutkinut, mitkä olivat ne vaikuttimet, jotka panivat hänet tuomitsemaan. Kun elävää uskoa saarnataan voimallisesti, niin joissakin ihmisissä nousee hengellinen viha ja kyykäärmeen sikiöt alkavat kiemurtelemaan sydämen juuressa. Tuo kerettiläinen kaataa kaikki omavanhurskauden perustukset, muuttaa säädyt ja oikeudet, jotka on tämän kristillisyyden aikana rakennettu. Kyllä se kauheaa onkin, kun ei uskota sormus- ja hevosvaunuoppeihin, rituaaleihin, askeettisuuteen ja mikä kauheinta: asetutaan väärän puolueen kansanedustajaehdokkaaksi.

        Raamatussakin kerrotaan, kuinka joidenkin kunnialle kävi, kun Jeesus puhui niin kuin se, jolla valta on.

        Sanalla sanottu, kyllä sellainen on raivattava pois kokonaan kristillisyyden työstä.

        ""20 7""

        Kiitos kaunis sanoistasi , ne on aivan toista kuin Aimo Tujauksen ,onkohan
        kukaan kysynyt montako hän kestää , Olen Sata varma että EH; n tulisi olla
        remmissä vieläkin , ja se on vain Taivaan Isästä kiinni , Mutta uskon että niin
        sellaiset vielä näkee, Joku Calvin on toista , hän ei tule minnekään pääsemaan
        paitsi Tulijärveen , en tuomitse ,mutta niin voi käydä ..


      • teu,
        teu, kirjoitti:

        ""uolevi kuolevi ""

        Joo se vain on totta ,

        Minä kirjoitan kuitenkin siitä mitä ei LLL:n koskaan hyväksynyt .
        Ja se on OM. harrastukseta ...Ja se on Astrologia joka (Tähtitiede .
        Astronominen observatorio , tähtitieteellinen havaintopaikka , Tähtitorni

        Ast5rognosia gnösia = tuntemus ) ,oppi taivaalla paljain silmin näkyvien tähtien nimistä ja ryhmittymisestä

        Astrogafi ,,Siten rakennettu ja sellaisilla laitteilla varustettu kaukoputki , että sillä helposti voidaan valokuvata tähtitaivasta..

        Mitä tutkitaan :
        Maailmankaikkeutta , Universumi kaikkien niiden kappaleiden muodostumaa
        kokonaisuus , jotka voimme nähdä tai muullatavoin havaita tai joiden olemassaolosta olemme tietoisia . Lähinnä Maata ovat >maailman kaikkeus =>
        Aurinkokuntaamme kuuluvat kappaleet = Aurinko ,Planeetat, niiden kuut , komeetat ja meteoriitit, Aurinkokunnann ulkopuolella havaitsemme ensinnäkin => kiinto tähdet . Aurinko on nitse asiassa vain nyksi noistä . Ne muidostavat yhdessä Linnunratajärjestelmän tämän takana havaitaan kierteis-sumut ja
        meidän L-r4ayta järjestelmä on yksi niistä .

        Valon kulkuaika Auringosta Maahan on n.8 min. linnunradan läpimitta on n.
        100'000 valovuotta , linnunratamme lähimmät naapurit on maailman kaikkeudessa ovat ns. Magellanit Niiden etäisyys maasta on n.150'000valovuotta

        Seuraava on 10xkaempana ja seraavat on 15 x kauenpana sellaisia suureitä
        aletaan puhumaan 2,000.000,000.000 valovuotta ..tälläisiä matkoja onkin
        turha tutkia ja laskea , ne on utopiaa , mietitään vaikka valon kulkemaa matkaa
        vuodessa meillä on tietoa valo tulee aurinkosta tänne n.8min,ja sanaikaiseti se Palaa , yksi keikka kestää 16 min. kuinka monta kertaa valo ehtii tämän reis-
        sun vuodessa siitä murentuu vasta yksi vuosi entä kun matkaa on 100.000
        valovuotta tai milojoonia , tai miljardeja , tai 2, Biljoonaa valo vuotta

        Verranto kohteeksi :
        1 kierros Aurikoon n,16 min matkaa,,,,,,, n.660,000km
        10 kierrrosta tekee n . 2.5h... -"- ............6,600,000km
        100.............................25... h..................66.000,000 km
        1000........................n..25,vrk.,,,,,,,,,,,,,,660,000,000km,
        10000......................n.250 ,vrk...........6.600.000.000km .

        Noilla ämneillä voi laskea vuoden , jos jotakuta kiinnostaa.

        ""teu. ""

        Tein 1 vuoden selvityksen . !

        Aurinkoon ja takaisin, n.15.500 Miljardia kertaa a.8min /sivu..
        AIKAA kuluu .....................365 vrk.
        Matkaa kertyy , 9,660,000,000,000 km. /1 valovuosi (luku on,,9,66Biljoonaa Km.


    • kaptenska

      Se on vähän sama asia kuin 1970-80- luvuilla, kun sotaveteraaneista ei saanut juuri puhua, saati sitten että heitä olisi arvostettu. Tämän päivän tilanne on toinen; arvostus on noussut ja me jälkipolvet kunnioitamme näitä vapaa isänmaan meillekin taistelleita veteraaneja. Nyt, kun Venäjä on alkanut uhota ja näyttää todellista minäänsä, arvostamme itsenäisyytemme puolustajia, tukeudumme heidän kokemuksiinsa ja pidämme samaa linjaa kaikkea vihollista vastaan, yhtenä miehenä.

      Voisiko ajatella, että kristillisen vapauden puolustajat, joilla aikanaan oli merkittävä tehtävä meidän monien "ahtaalla itsessämme" olevien suhteen, jäivät unholaan. Heitä ei mainittu, koska ei ollut kriisiaika ja "oman maan sankareita " ei saanut nostaa esiin, sillä se olisi voinut loukata joidenkin tunteita ja arvovaltaa.

      Tässä tilanteessa joudumme tekemään aikamatkaa taaksepäin ja pohtimaan uskomme perustusta - "itsenäisyytemme" kristikansana on sama asia kuin vapauden säilyminen, niin ettemme joutuisi galatalaisten tapaan orjuutetuiksi. Katsomme taaksepäin ja mietimme, kuinka ennen saatiin vapaus säilytettyä. Oman maan sankareiden työ Jumalan palvelijoina, nousee taas arvoonsa. Tämän ei tarvitse merkitä yhteyksien katkeamisia, mutta tämän kautta noustaan kristikansana ja eri maalaisina puolustamaan vapautta, joka seurasi saamastamme uskosta. Vai noustaanko?

      • ????

        Mutta eikös nyt Suomi ja Ruotsi ole aloittelemassa yhteistä puolustusta? Tai yhteistyötä siinä asiassa.

        Olisiko aika muuttunut - ei eletä enää 40 -lukua.

        Siis yhteistyötä kehiin - vai mitä?


      • teu.
        ???? kirjoitti:

        Mutta eikös nyt Suomi ja Ruotsi ole aloittelemassa yhteistä puolustusta? Tai yhteistyötä siinä asiassa.

        Olisiko aika muuttunut - ei eletä enää 40 -lukua.

        Siis yhteistyötä kehiin - vai mitä?

        ""????""

        Kyllä , mutta jos LV:t sanoo tiukasti kapin paikan mitä yhteistyötä
        se on ,. On muuttunut aika hirvittävästi Ruotsin puolustus ei ole mitään ,
        Vaan Suomen on kestettävä , Siinä samalla LV:T kuriin. ,.


      • Uolevi kuolevi
        teu. kirjoitti:

        ""????""

        Kyllä , mutta jos LV:t sanoo tiukasti kapin paikan mitä yhteistyötä
        se on ,. On muuttunut aika hirvittävästi Ruotsin puolustus ei ole mitään ,
        Vaan Suomen on kestettävä , Siinä samalla LV:T kuriin. ,.

        Niin se kuuluu ollakin

        mitä siitä tulisi jos teu sanois kaapin paikan
        kaikki varmaan kumartas kirkon pappeja ja sateenkaari ystäviä.
        Lisäksi varmaan laitettas jalalla koreasti ruksalla Sitäkö haluat?


      • arnolds
        ???? kirjoitti:

        Mutta eikös nyt Suomi ja Ruotsi ole aloittelemassa yhteistä puolustusta? Tai yhteistyötä siinä asiassa.

        Olisiko aika muuttunut - ei eletä enää 40 -lukua.

        Siis yhteistyötä kehiin - vai mitä?

        Ei niin, Suomen sodissa Ruotsi tarjoutui avuksi puolustamaaan, nyt Suomea viedään osaksi Sveanmaata - eroa on pikkusen


      • teu,

        "" kaptenska ""

        Kyllä noustaan , katsos senkin sodan olemme voittaneet joka teki itsenäisen
        suomen , Se on käyty 1917. Kohta sata vuotta sitten . Se kävi muuten metkasti
        Ruotsi hävisi 1809 venäjälle , venäjä oli mahti n.108 vuotta Sitten suomi ajoi
        Venäjän kansalaiset pois , pisti rajan kiinni ja olimme itsenäinen ..

        Ehkä kerroin vähän karkeasti , mutta onhan tässä aikaa hienosäätää tarinaa.
        kohlille , Ostin P-joen historian siinä lukee että Liivin maalta ja varsinkin virosta
        on 800 luvulla tullut uudisasukkaita Päijänteen ympäristöön . täällä on ollut
        kirkon kohalla 12.6metriä vettä , n.6000 vuotta sitten .

        Toisessa kohteessa suomen ,vastapäätä tallinnaa , (Rääveli) Suomen -
        lahtea, Oli Rakenettu jykeistä hirsistä pohjaan ankkuroitu valtava laitos joka oli 120mx120 m hirsi varustus joka piti sen ajan laivat sisällään, ulospäin oli hirttä
        kaikki rakennukset oli hirttä sinne pääsi asukkaaksi jos oli ammatti , joka toimi
        yhteisön hyväksi, sinne oli kerätty ihmisiä jo 2 vcuoden ajan .

        Tarkemmin siitä ympärillä olevasta paja , leipuri , hioja ym . siihen ympi kehää
        mahtui n.65-66 asunto ja teollista paikkaa . keskellä oli 100x100 laivan pitoa ja
        turvassa olevaa kuten viikinkien takia , sitten se syttyi palaamaan ,ehkä vihillisen
        sytyttämä, kun se oli viikon palanut ,nuret mm.näköalapaikoilta näki ja koki sen
        päivällä ei näkynyt tännesti savuakaan , mutta illalla ja yöllä loimotus näkyi..

        Monet pakkasi eväät ,ja lähti katsomaan aikaa siinä oli palon kesto oli n,3 vko
        oli metka tämäkin juttu ei tietoja kuka sytitti , vi se olla vahinkokin oli sinne jo
        ahtautunut, useampi seppäkin kun se oli 3vko palanut alkoi materiaalikinm loppua
        Tälläisen puuarkku rakenteitten ,lisäksi oli ulkosivuilla Varhopatsas kerros joten
        se oli linnoitus,asutus, satama ,ym ammatin taitajia , miltei kaupinki , ja nyt
        se oli palanut Raato , ei siihen aikaan ollut sammutus välineitä .


      • teu,
        Uolevi kuolevi kirjoitti:

        Niin se kuuluu ollakin

        mitä siitä tulisi jos teu sanois kaapin paikan
        kaikki varmaan kumartas kirkon pappeja ja sateenkaari ystäviä.
        Lisäksi varmaan laitettas jalalla koreasti ruksalla Sitäkö haluat?

        ""uolevi kuolevi ""

        Kuule mun eitartte sano viimeistä sanaa , enkä halua että kaappi olisi mun
        määräämälläni paikalla , Mutta en millään voi antaa ihmisten tehdä itselle
        pahaa , Tämä on tarkoitus siis että jokaine perille kostuisi , Jesuksen ja
        Jumalan toimesta , sekä Pyhän Hegen nimeen .

        Koska monien mielestä , LV:t on hyviä , Miksi sanot heitä hyväksi ON VAIN
        YKSI HYVÄ , JA SE ON JUMALA , nämä oli Jeesuksen sanat eräälle.
        Joka tuli liehittelemään Opettajaa . Vai voiko se paremmin sanopa


      • teu,
        arnolds kirjoitti:

        Ei niin, Suomen sodissa Ruotsi tarjoutui avuksi puolustamaaan, nyt Suomea viedään osaksi Sveanmaata - eroa on pikkusen

        ""arnolts ""

        Mitä luutet , että Ruotsien vapaaehtoisilla olisi ollut merkitystä , Olihan joskus
        taisteltu YHDESSÄ , muun muassa se kolmikymmenvuotinen sota mutta siitäkin
        oli jo aivan liikaa aikakulunut venäjä voitti 1809 jua sen jälkeen ei ollut askeleen
        TÄYTTÄ yhteis menoa oliko sieltä 1200-1500 tarjollakaan , Virostakin 800.
        Norjasta 500 , Tanskasta 120.

        3o vuotista sotaa miehitettiin 7000-10000 jatkuvsti eikö olekkin .
        Rutsi -Sumen kaudella käytiin monia taisteluja , ei pelkästän 30.

        Talvisota jatkosota Eli yhteensä 86 '000 miestä , Haavoittui 57000 miestä
        Heistä kuoli vielä 7000 86'000= 93'ooo Miestä .
        Suomi menetti vankeina 2500-3000 miestä ,Suomi otti n.64'000 vankia
        Neukkuja kaatui heidän ilmoituksen mukaan 255'000 miestä , mutta oikeana
        pidetään n.1,1-1.2 miljoonaa miestä . ja heidän haavoittuneet ,joista ei saatu
        tietoja ,Nämä oli sodan 1939-1944. Lapin sodata suomipoikia kaatui 1036.
        Haavoittui 2904. juoten lisätään 57'000=59904. miestä
        Kaatui 93'000 1036=94036. miestä


      • teu,
        teu, kirjoitti:

        "" kaptenska ""

        Kyllä noustaan , katsos senkin sodan olemme voittaneet joka teki itsenäisen
        suomen , Se on käyty 1917. Kohta sata vuotta sitten . Se kävi muuten metkasti
        Ruotsi hävisi 1809 venäjälle , venäjä oli mahti n.108 vuotta Sitten suomi ajoi
        Venäjän kansalaiset pois , pisti rajan kiinni ja olimme itsenäinen ..

        Ehkä kerroin vähän karkeasti , mutta onhan tässä aikaa hienosäätää tarinaa.
        kohlille , Ostin P-joen historian siinä lukee että Liivin maalta ja varsinkin virosta
        on 800 luvulla tullut uudisasukkaita Päijänteen ympäristöön . täällä on ollut
        kirkon kohalla 12.6metriä vettä , n.6000 vuotta sitten .

        Toisessa kohteessa suomen ,vastapäätä tallinnaa , (Rääveli) Suomen -
        lahtea, Oli Rakenettu jykeistä hirsistä pohjaan ankkuroitu valtava laitos joka oli 120mx120 m hirsi varustus joka piti sen ajan laivat sisällään, ulospäin oli hirttä
        kaikki rakennukset oli hirttä sinne pääsi asukkaaksi jos oli ammatti , joka toimi
        yhteisön hyväksi, sinne oli kerätty ihmisiä jo 2 vcuoden ajan .

        Tarkemmin siitä ympärillä olevasta paja , leipuri , hioja ym . siihen ympi kehää
        mahtui n.65-66 asunto ja teollista paikkaa . keskellä oli 100x100 laivan pitoa ja
        turvassa olevaa kuten viikinkien takia , sitten se syttyi palaamaan ,ehkä vihillisen
        sytyttämä, kun se oli viikon palanut ,nuret mm.näköalapaikoilta näki ja koki sen
        päivällä ei näkynyt tännesti savuakaan , mutta illalla ja yöllä loimotus näkyi..

        Monet pakkasi eväät ,ja lähti katsomaan aikaa siinä oli palon kesto oli n,3 vko
        oli metka tämäkin juttu ei tietoja kuka sytitti , vi se olla vahinkokin oli sinne jo
        ahtautunut, useampi seppäkin kun se oli 3vko palanut alkoi materiaalikinm loppua
        Tälläisen puuarkku rakenteitten ,lisäksi oli ulkosivuilla Varhopatsas kerros joten
        se oli linnoitus,asutus, satama ,ym ammatin taitajia , miltei kaupinki , ja nyt
        se oli palanut Raato , ei siihen aikaan ollut sammutus välineitä .

        Hyvä kun tynkä oli jäjellä , Sellaista poistaja joka täällä kävi en nosta lakkia
        Jos eilen illalla oli viesti , että Kaikki alkaa eronsa kirkosta loppiaisen jälkeen
        ja siihen viestiin lisäsi jotakin ,ja muutama muu että kun lähdin kirkoon en
        nähyt koko ketuakaan missään kävin 5:nellä sivulla historiikissä , ja kun tulin
        kirkosta se oli toisessa sivussa ,hisrtoriikissä .

        Ette kai te luule että se estää tietyistä asioista puhumisen , päin vastoin on ,
        kovin tarpeen alkaa kerämään asioita kasapäin ,ja jos ei saa tilaa pitää
        ilmeisesti kirjoittaa uusi ,ja Uusia , Juuri niistä sanoista jotaka kiinnostaa
        esimerkiksi LV:t ihmissynti opit katsotaan nyt..


      • teu,
        teu, kirjoitti:

        Hyvä kun tynkä oli jäjellä , Sellaista poistaja joka täällä kävi en nosta lakkia
        Jos eilen illalla oli viesti , että Kaikki alkaa eronsa kirkosta loppiaisen jälkeen
        ja siihen viestiin lisäsi jotakin ,ja muutama muu että kun lähdin kirkoon en
        nähyt koko ketuakaan missään kävin 5:nellä sivulla historiikissä , ja kun tulin
        kirkosta se oli toisessa sivussa ,hisrtoriikissä .

        Ette kai te luule että se estää tietyistä asioista puhumisen , päin vastoin on ,
        kovin tarpeen alkaa kerämään asioita kasapäin ,ja jos ei saa tilaa pitää
        ilmeisesti kirjoittaa uusi ,ja Uusia , Juuri niistä sanoista jotaka kiinnostaa
        esimerkiksi LV:t ihmissynti opit katsotaan nyt..

        Ja sitten siihen sanaan Jonka sanoin aamulla pidän vieläkin kiinni .

        Että kun sanotaan Ihmis opeista ne ei ole lainkaan sen paremmat nyt
        kuin eilen Jos tuolla tasolla luetellaan Otsa hiuksista , Tai mistä tahansa
        ihmis määrityksestä ei ole tehty Jumalan Pojalle oikeutta vaan astuttu
        Hänen varpaalleen ,se on nyt kertakaikkiaan uskottava se asia ..

        Kun Jumalan Poika on syntynyt tähän maailmaan silloin jo oli monia Häntä
        vastaan , Kuten saa ta na , herodes , ja monta muuta pienepää, Mutta Jumala
        sanoi vie Poikani Egyptiin turvaan pahoilta ,

        Tämän Hän sanoi Enkelin kautta , Joosefille siksi että Joosefille oli unhodettu kertoa kuinka asiat oli , ja hän oli ajatellut salaisesti purkaa kihlasopimuksen
        Mutta kun Jumala luki hänen ajatuksen ,ilmestyi enkeli oitis ,ja sanoi Jooseff
        älä pelkää ottaa Mariaa luokses , sillä se mikä hänessä on siinnyt , on Pyhästä
        Henkestä. Ja hän on synnyttävä pojan , ja sinun on annettava Hänelle nimi,
        Jesus sillä Hän onm vapahtava kansansa heidän synneistänsä .

        Tämä kaikki on tapahtunut, että kävisi toteen , minkä Herra on puhunut profeetan kautta ,joka sanoo : "Katso , neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan , ja he antavat Hänelle nimen Immanuel!", mikä on käännettynä' : Jumala meidän
        kanssamme , . Herättyään Unesta Joosef teki niinkuin Herran enkeli oli käskenyt ,hjänen tehdä , ja otti vaimonsa tykönsä, eikä yhtynytn äneen ,ennen
        kuin hän oli synnyttänyt Pojan . Ja hän antoi Hänelle nimen Jeesus ..


      • teu,
        teu, kirjoitti:

        Ja sitten siihen sanaan Jonka sanoin aamulla pidän vieläkin kiinni .

        Että kun sanotaan Ihmis opeista ne ei ole lainkaan sen paremmat nyt
        kuin eilen Jos tuolla tasolla luetellaan Otsa hiuksista , Tai mistä tahansa
        ihmis määrityksestä ei ole tehty Jumalan Pojalle oikeutta vaan astuttu
        Hänen varpaalleen ,se on nyt kertakaikkiaan uskottava se asia ..

        Kun Jumalan Poika on syntynyt tähän maailmaan silloin jo oli monia Häntä
        vastaan , Kuten saa ta na , herodes , ja monta muuta pienepää, Mutta Jumala
        sanoi vie Poikani Egyptiin turvaan pahoilta ,

        Tämän Hän sanoi Enkelin kautta , Joosefille siksi että Joosefille oli unhodettu kertoa kuinka asiat oli , ja hän oli ajatellut salaisesti purkaa kihlasopimuksen
        Mutta kun Jumala luki hänen ajatuksen ,ilmestyi enkeli oitis ,ja sanoi Jooseff
        älä pelkää ottaa Mariaa luokses , sillä se mikä hänessä on siinnyt , on Pyhästä
        Henkestä. Ja hän on synnyttävä pojan , ja sinun on annettava Hänelle nimi,
        Jesus sillä Hän onm vapahtava kansansa heidän synneistänsä .

        Tämä kaikki on tapahtunut, että kävisi toteen , minkä Herra on puhunut profeetan kautta ,joka sanoo : "Katso , neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan , ja he antavat Hänelle nimen Immanuel!", mikä on käännettynä' : Jumala meidän
        kanssamme , . Herättyään Unesta Joosef teki niinkuin Herran enkeli oli käskenyt ,hjänen tehdä , ja otti vaimonsa tykönsä, eikä yhtynytn äneen ,ennen
        kuin hän oli synnyttänyt Pojan . Ja hän antoi Hänelle nimen Jeesus ..

        Olen myös kuullut , Että kun Maria oli synnyttänyt Jeesuksen ; Jumala antoi
        Marian takaisin Neitseenä.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe