Pankit nerokasta asiakkaiden kusetusta / ohjausta

Palvelua ymmätämätön

Ensin nostettiin kassa´lla maksu palvelu hinnat pilviin. Kymmenen vuotta jälkeen Nostettiin maksu automaatin käyttö maksut korkealle. Kansa opetetaan // pakotetaan nettipankkiin kiristämällä maksut sietämättömiksi. Seuraava askel on varmaan kymmenen vuoden sisällä näiden palvelujen rahastus vaikka asiakas tekee työn. Eilen ongelmia nettimaksussa yritin puhelimella yhteyttä asiakaspalveluun nerokas monivalinta tehtävä kusetti asiakkaan aikaa ja toinmitteli juttujaan palvelun parantamisesta kolmesti, minuutin kerrallaan. Ensimmäisellä kerralla kuuntelin pimpotesta vartin ei palveltu. toisella kerralla yritin eri palvelu muotoa EI VASTATTU, kolmanella kerralla pistin puhelimen kaijuttimelle ja kirjauduin netti pankkiin uudestaan jolloin näin jotta veloitusta ei ollut mennyt. asiakasPALVELU EI OLLUT VASTANNUT TÄLLÄKÄÄN AIKAA. Nerokkaasti toteutettu järjestelmä luo kuvan kuin palvelu olisi asiakaslähtöistä vakuutetaan jotta asiakaspalvelu voi soittaa takaisin palvelun parantamiseksi. Tällä taapaa Nordea korsenissa kuinka on muissa pankeissa hommat asiakkaalle Jujutettu. =)

6

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhkl

      Pitäisikö sinun saada palvelut ilmaiseksi ja asiakaspalvelu toimimaan silti sekunnin murto-osassa, vai mistä nyt taas kiikastaa?

      Muuten, edes valtion tarjoamat maksuttomat palvelut eivät ole ilmaisia. Puhumattakaan sitten yksityisen palveluntarjoajan tuottamista palveluista. Jostain ne rahat aina otetaan. Jos palvelumaksuja ei ole, niin silloin vedetään muissa kohtaa enemmän välistä, esim. korkeampien lainakorkojen ja matalampien talletuskorkojen muodossa. Nyt on vaan siitä outo tilanne, että talletuskorkoja ei voi vedättää enää yhtään alaspäin, ja asiakkaatkin mokomat ovat oppineet kilpailuttamaan lainansa...

      • 9+9

        "Jostain ne rahat aina otetaan. Jos palvelumaksuja ei ole, niin silloin vedetään muissa kohtaa enemmän välistä, esim. korkeampien lainakorkojen ja matalampien talletuskorkojen muodossa."

        Mieluummin korkeammat lainakorot kuin kalliit palvelumaksut. Talletuskorot ovatkin jo lähellä nollaa.


      • Muistanajan
        9+9 kirjoitti:

        "Jostain ne rahat aina otetaan. Jos palvelumaksuja ei ole, niin silloin vedetään muissa kohtaa enemmän välistä, esim. korkeampien lainakorkojen ja matalampien talletuskorkojen muodossa."

        Mieluummin korkeammat lainakorot kuin kalliit palvelumaksut. Talletuskorot ovatkin jo lähellä nollaa.

        Eikös talletus korot kuitata nykyään pankin osakesijoittajille ja loput johdon optioiksi,. ennen asiakas sai palvelua ja rahoilleen kunnon koron.
        Nyt asiakkaiden korot menee parempiin taskuihin ja palvelu maksut päälle.


      • Pelkkää kusetusta
        Muistanajan kirjoitti:

        Eikös talletus korot kuitata nykyään pankin osakesijoittajille ja loput johdon optioiksi,. ennen asiakas sai palvelua ja rahoilleen kunnon koron.
        Nyt asiakkaiden korot menee parempiin taskuihin ja palvelu maksut päälle.

        Pankkitoiminta nyt, kauanko vielä siedämme tätä ennenkuin laitamme stopin tälle törkeälle toiminnalle tavallista asiakasta kohtaan?


    • Pankit on syvältä

      Lopetin jo muutama vuosi sitten asioinnin pankkien kanssa, kun siirryin kaupungille töihin. Kaikki samat asiat paitsi sijoituspalvelut hoituvat ilmaiseksi ja hyvällä henkilökohtaisella asiakaspalvelulla kaupungin henkilöstökassassa. On käyttötili, asuntolaina ja verkkopankki. Toki pankkeihin verrattuna on tiettyjä rajoituksia, mutta henkilkökohtaisesti ne eivät minua haittaa.

    • jippujoijei

      Kun aikanaan olin ammattilisessa koulutuksessa kaupan puolella, niin markkinoinnissa ja yritystaloudessa oli aiheena asiakastutkimus. Se on yksi osa yritysideaa eli: Mitä, missä, milloin, kenelle, miten ja kuinka jne.

      Yleensä kun yritys tekee markkinointi tutkimusta, niin se tehdään anonyymisti. Asiakas ei ole mikää Matti Meikäillä, vaan se on se on joku sukupuoli, ikäryhmä, perhekoko jne. Ei yrityksillä ole kuin keskiarvotietoja ihmisistä ja ne vedetään hatusta.

      Mutta entä pankki. Pankki tietää hyvin mitä se Merja Jalkasieni tekee. Hänen liikkeensä ja käyttäytymisensä tiedetään tarkkaan. Mutta silti pankki saattaa esim. kriisiytyvänkin talouden kohdatessa tunkea jotain luottotuotetta, vaikka on käynyt jo selväksi se ettei se 55v ikäinen ihminen ole viimeisen 20v aikaa pystynyt lyhentämään luottokortejaan. Aikanaan kun oli pienet pankkikonttorit, niin pankitkin tunsi asiakkaan hyvinkin henkilökohtaisesti ja tarvittaessa olisivat voineet vaikuttaa myös asiakkaan kriisiytymiseen hidastamalla asiakkaan tuhotietä.

      Eihän se ole asiakkaan kusetusta, jos asiakas avaa pankkitiliin ja hoitaa päivittäisraha-asioitaan ja maksaa vimpanpäälle kaikki maksut. Se on kusetusta, jos pankki ei rajoita ongelmia ja siitä se keskustelukin tulee tänne, kun pankki ei anna luottoa tai luottokortteja... tai jos pankki huomauttaa asiakkaan asiakkaan käyttäytymisestä.

      TOisaalta... onhan se niinkin, että se on talouden hidastamista jos asiakkaaseen ei luoteta, mutta...... ja kannattaa muistaa se, että velkaa on ehkä reilulla puolella taloutta pyörittävillä ja maksuhäiriöitä 8% koko populassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe