ulkonäöllä saa seuraa

jo joo

Jos vaikka oot paska rikollinen mutta komea niin saat seuraa Naisesta.

19

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • so!!

      Niin.

      Näin on.

    • miesvm_1967x

      Kilttiksen aloitus..

    • kilttis.

      Ei ollut minun aloitus koska minun läppäri ei edes toimi. Tätäkin kirjoitan veljeni luona.

    • keij0o

      Perkele. Kyllä luonne ja käytös vaikuttaa saatanasti enemmän.

      • Rumis

        Jos luonteella ja käytöksellä saa naisen niin miksi mä olen edelleen sinkku? Mua kuvaa kaikki sukulaiset ja tuttavat lempeäksi ja ystävälliseksi mieheksi joka on avulias ja huomaavainen. Mutta enpä saa naisia. Syy kun on se ruma naama joka VAIKUTTAA SAATANASTI ENEMMÄN


      • mattisakki25
        Rumis kirjoitti:

        Jos luonteella ja käytöksellä saa naisen niin miksi mä olen edelleen sinkku? Mua kuvaa kaikki sukulaiset ja tuttavat lempeäksi ja ystävälliseksi mieheksi joka on avulias ja huomaavainen. Mutta enpä saa naisia. Syy kun on se ruma naama joka VAIKUTTAA SAATANASTI ENEMMÄN

        Huono itsetuntosi loistaa niin kauas.. siinä syy..


      • Ikisinkkumies
        Rumis kirjoitti:

        Jos luonteella ja käytöksellä saa naisen niin miksi mä olen edelleen sinkku? Mua kuvaa kaikki sukulaiset ja tuttavat lempeäksi ja ystävälliseksi mieheksi joka on avulias ja huomaavainen. Mutta enpä saa naisia. Syy kun on se ruma naama joka VAIKUTTAA SAATANASTI ENEMMÄN

        Joo sama mulla, ei hyvä käytöksellä mitään naista saa.


      • Äläselitä
        mattisakki25 kirjoitti:

        Huono itsetuntosi loistaa niin kauas.. siinä syy..

        Itsetunnolla ei ole mitään tekoa naisen saannin kannalta koska moni hyvä itsetuntoinen mies on yksin. Syy on vaan ruma naama. Itsetuntohan on sama kuin luonne. Miksi sitten naisille kelpaa hakkaava ja väkivaltainen mutta ei kiltti mies. Silti aina valittavat että kun ei saa kunnon kilttejä miehiä. Sais jos huolis ruman kiltin miehen. Huono itsetuntoinen komea mies kelpaisi heti sinkkumarkkinoilta. Jännä kun huono itsetunto yhdistetään aina rumuuteen. Vähän kun lada venäjään tai hampurilainen ja kokis amerikkaan vaikka niissä maissa on muutakin.


      • mattisakki251
        Äläselitä kirjoitti:

        Itsetunnolla ei ole mitään tekoa naisen saannin kannalta koska moni hyvä itsetuntoinen mies on yksin. Syy on vaan ruma naama. Itsetuntohan on sama kuin luonne. Miksi sitten naisille kelpaa hakkaava ja väkivaltainen mutta ei kiltti mies. Silti aina valittavat että kun ei saa kunnon kilttejä miehiä. Sais jos huolis ruman kiltin miehen. Huono itsetuntoinen komea mies kelpaisi heti sinkkumarkkinoilta. Jännä kun huono itsetunto yhdistetään aina rumuuteen. Vähän kun lada venäjään tai hampurilainen ja kokis amerikkaan vaikka niissä maissa on muutakin.

        Edelliseen..lueppa tuo juuri kirjoittamasi teksti..ruma, ruma jne..kiltit ei saa..itsevarman MIEHEN puhettako..salli mun nauraa..juuri tuollainen itsesääli takuuvarmasti karkoittaa loputkin naiset läheltäsi..ja nuo naurettavat yleistykset naisista ja heidän miesmaustaan..


      • Rumis
        mattisakki251 kirjoitti:

        Edelliseen..lueppa tuo juuri kirjoittamasi teksti..ruma, ruma jne..kiltit ei saa..itsevarman MIEHEN puhettako..salli mun nauraa..juuri tuollainen itsesääli takuuvarmasti karkoittaa loputkin naiset läheltäsi..ja nuo naurettavat yleistykset naisista ja heidän miesmaustaan..

        Mun ei tarvi toistella naisille rumuuttani saati sanoa sitä edes ääneen kun he toteavat sen itsekin. Millään tavalla se ei liity itsetuntooni vaan on ulkoinen seikka. Totta on se toinenpuoli että rumuus on tehnyt minulle heikomman itsetunnon. Luonnostaan komeilla ei ole tarvetta heikolle itsetunnolle koska ovat saaneet syntymässään paremmat valttikortit. Miksi valittaisin rumuutta jos olen komea ja naisia on jonoksi asti. Näistä keskusteluista kumpuaa hyvin ilmi se seikka että ihmiset arvotaan parempiin ja huonompiin juurikin ulkonäöllisistä syistä. Mä tiedän olevani hyvä työssäni ja saan asiakkailta ja pomoilta pelkästään positiivista palautetta. Ulkonäköni ei liity millään muotoa siihen mitä osaan. Naisia sensijaan en saa koska ulkonäkö on ainoa ratkaiseva asia suhteelle. Kukaan nainen ei edes halua nähdä sisimpääni koska kaikki ovat vain pinnallisia.


      • totuudennyrkki2
        Äläselitä kirjoitti:

        Itsetunnolla ei ole mitään tekoa naisen saannin kannalta koska moni hyvä itsetuntoinen mies on yksin. Syy on vaan ruma naama. Itsetuntohan on sama kuin luonne. Miksi sitten naisille kelpaa hakkaava ja väkivaltainen mutta ei kiltti mies. Silti aina valittavat että kun ei saa kunnon kilttejä miehiä. Sais jos huolis ruman kiltin miehen. Huono itsetuntoinen komea mies kelpaisi heti sinkkumarkkinoilta. Jännä kun huono itsetunto yhdistetään aina rumuuteen. Vähän kun lada venäjään tai hampurilainen ja kokis amerikkaan vaikka niissä maissa on muutakin.

        Niimpä! Totuus on aina pintaa syvemmällä. Lada on alkujaan hieno ja kehuttu italialainen auto ja hampurilaiset on keksitty Saksassa. Kukaan ei vaan uskalla sanoa totuuksia ääneen.


      • rumamies-
        Rumis kirjoitti:

        Mun ei tarvi toistella naisille rumuuttani saati sanoa sitä edes ääneen kun he toteavat sen itsekin. Millään tavalla se ei liity itsetuntooni vaan on ulkoinen seikka. Totta on se toinenpuoli että rumuus on tehnyt minulle heikomman itsetunnon. Luonnostaan komeilla ei ole tarvetta heikolle itsetunnolle koska ovat saaneet syntymässään paremmat valttikortit. Miksi valittaisin rumuutta jos olen komea ja naisia on jonoksi asti. Näistä keskusteluista kumpuaa hyvin ilmi se seikka että ihmiset arvotaan parempiin ja huonompiin juurikin ulkonäöllisistä syistä. Mä tiedän olevani hyvä työssäni ja saan asiakkailta ja pomoilta pelkästään positiivista palautetta. Ulkonäköni ei liity millään muotoa siihen mitä osaan. Naisia sensijaan en saa koska ulkonäkö on ainoa ratkaiseva asia suhteelle. Kukaan nainen ei edes halua nähdä sisimpääni koska kaikki ovat vain pinnallisia.

        Kyllähän minäkin hyväksyn itseni ja tiedän minkänäköinen olen. Ulkonäkö ei liity itsetuntoon millään tavalla. Naiset huomaa sen ulkonäön ekana ja sitten menee kiinnostus että eivät halua tutustua.


    • dösfasjdööjkö

      komea saa aina seuraa sehän nyt on selvä eikä siinä mitään pahaa ole, luonnon valinta. Mutta rikollinen ei saa kyllä laatuseuraa, ei kukaan itseään kunnioittava nainen ala rikollisia katsomaan, eikä mies.

    • 4876

      Kannattaa muistaa, että kaikkein "kilteinkin mies" muuttuu kovimmaksi pahikseksi heti, kun makuuhuoneen ovi pannaan lukkoon!

      • devilinhisheart

        Juuri näin! Miehestä ei näe päälle kuin vain pelkän kuoren. Naisen tehtävänä on saada se rikki ja tuoda pikku paholainen esille poikaystävästään!


    • ex-rumamies

      Kenellä miehellä on oikeasti niin ruma naama, että pelkästään se ajaa naiset pois? Ehkä yhdellä tapauksessa kymmenestä kyse on rumasta naamasta ja loput on huonoja ja huonosti istuvia vaatteita ja ylipainoa. Treenatkaa saatana ittenne kuntoon ja panostakaa ulkonäköönne ja lopettakaa se uikutus rumuudesta!

      • ertyuioplkjhgfdsxcvbnm

        Äärimmäisen harvalla on niin ruma naama, että sen takia jää naisettomaksi.

        Joskus kaupungilla liikkuessani tai istuessani huomaan ajattelevani jostain näkemästäni miehestä, että tuolla tyypillä on varmaan vaikeuksia saada naisia/naista. (Olen itse nainen.) Jos seuraavaksi alan tarkastelemaan, mistä moinen ajatus pälkähti päähäni, niin huomaan, että vaikutelma syntyy jostain näistä tai useimmiten näitten yhdistelmästä:

        - leikkaus hiuksissa on kamala ja/tai ei sovi lainkaan miehen kasvoihin
        - vaatteet ovat hirveät, eivät sovi miehen kropalle tai saavat miehen näyttämään paljon ikäistään vanhemmalta
        - epäsiisteys, epähygieenisyys
        - ryhditön ja lässähtänyt olemus
        - alistunut, onneton, masentunut, kyräilevä, kireä tms. ilme kasvoilla


        Oikeasti kasvoistaan todella rumia ihmisiä on mielettömän vähän. Ja yleensä silloin on kyse jostain selkeästä epämuodostumasta.


      • ertyuioplkjhgfdsxcvbnm
        ertyuioplkjhgfdsxcvbnm kirjoitti:

        Äärimmäisen harvalla on niin ruma naama, että sen takia jää naisettomaksi.

        Joskus kaupungilla liikkuessani tai istuessani huomaan ajattelevani jostain näkemästäni miehestä, että tuolla tyypillä on varmaan vaikeuksia saada naisia/naista. (Olen itse nainen.) Jos seuraavaksi alan tarkastelemaan, mistä moinen ajatus pälkähti päähäni, niin huomaan, että vaikutelma syntyy jostain näistä tai useimmiten näitten yhdistelmästä:

        - leikkaus hiuksissa on kamala ja/tai ei sovi lainkaan miehen kasvoihin
        - vaatteet ovat hirveät, eivät sovi miehen kropalle tai saavat miehen näyttämään paljon ikäistään vanhemmalta
        - epäsiisteys, epähygieenisyys
        - ryhditön ja lässähtänyt olemus
        - alistunut, onneton, masentunut, kyräilevä, kireä tms. ilme kasvoilla


        Oikeasti kasvoistaan todella rumia ihmisiä on mielettömän vähän. Ja yleensä silloin on kyse jostain selkeästä epämuodostumasta.

        Ja lisättäköön vielä, että nekin ihmiset, joiilla jotain epämuodostumia on, ovat usein parisuhtteessa.


    • rumamies-

      En minä ainakaan ole läski. painan 83 kg, käyn salillakin. Olen lyhyt ja ruma, hampaat vinot, rumat vaattteet koska ei ole raha ostaa parempia. Ei ole varaa korjata hampaita edes koska se maksaisi tuhansia. Se on selvää että on ruma kun ei pääse treffeille, naiset näkee sen profiilin kuvasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe