Mistä tietää ihastuksesta?

snäkcs

Mistä sen osaa päätellä olisiko ihastuksen kohde ihastunut muhun? Alkaa usein kyllä juttelemaan paljon enemmän kun minä tuun paikalle ja hymyilee ja kertoo hauskoja juttuja. Mutta hän on varattu, joten olisiko kuitenkin vain jutustelua ja hauskanpitoa?

Kertokaa vinkkejä mistä tietää onko toinen ihastunut?

27

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaitakin on

      Jätä varatut rauhaan.

    • 123456x

      Se, että joku aktivoituu ja huomioi sinua kun tulet paikalle, osoittaa sen, että olet puhujan mielestä kiinnostava ihminen. Eli voi olla täysin jutustelua ja hauskanpitoa, mutta pidemmän päälle selviää hakeutuuko tuo ihminen sinun luoksesi oikeasti. Ihastuminen on mielestäni sellaista , että toinen suorastaan hakeutuu lähellesi syystä tai toisesta . Pitkät katseet ja koskettaminen sekä lähelle pyrkiminen ovat myös ihastumista. Kaverillista läheisyyttä on myös, mutta pidemmän päälle asia selviää kyllä mitä toinen hakee.

    • snäcks

      Tuolle ekalla vastaajalle, luuletko tosissasi että olen tarkoituksella ihastunut varattuun naiseen? Voin sanoa, etten todellakaan ole ja jos voisin asialle jotain, sen tekisin. Mutta kun tunteilleen ei voi mitään, ei sitten yhtään mitään.

      Toiselle vastaajalle, kiitos kauniista vastauksestasi.

      • No hei haloo

        Voit tehdä sen ettet tee asialle mitään, kun on kerta varattu kyseessä.


      • tunteetolemassa
        No hei haloo kirjoitti:

        Voit tehdä sen ettet tee asialle mitään, kun on kerta varattu kyseessä.

        Kommentin perusteella et ole tainnut olla oikeasti rakastunut kehenkään.


      • ugghjkkk
        tunteetolemassa kirjoitti:

        Kommentin perusteella et ole tainnut olla oikeasti rakastunut kehenkään.

        Haistapa kakka.


      • xhfugifudyddädudfödduLOL
        ugghjkkk kirjoitti:

        Haistapa kakka.

        Maistapa kakka.


    • ehkäpä

      Tiedätkö varmasti, että hän on varattu? Olen itse monesti olettanut esim. kaverin olevan jonkun tyttöystävä.. :D

      Ihastumisen voisi varmaan huomata katselusta (katsoo suoraan silmiin tiivistii, vilkuilee kun et katso häntä). Hymyilee paljon, nauraa jutuillesi vaikkei ne olisi kovin hauskoja, tekee tikusta asiaa, etsii yhteisiä kiinnostuksenkohteita, koskettaa puolihuolimattomasti... :)

    • ruskeasilmä

      Katseesta..joko välttelevä tai liian pitkä.Punastelu,vaitonaissuus,senat menee sakasin,käytös ailahtelevaa...välttelee joka toinen päivä..Tulee "iholle" ...kiinnittää enemmän huomiota ulkonäköönsä..mm.huulikiiltoa on siis lisätty...;)ja pakko lisätä vielä että ihastuneena sitä vilkuilee salaa sitä toista.."mistä jää usein kiinni jos itsekkin on ihastunut"ja tietää tasan missä se ihastus milloinkin on oli sitten sata muuta ympärillä...Siinä muutama alkuun..

    • huhuuhhhhhhhhhhhuuuu

      Missä snacks???

    • passka

      Enää en luottaisi katseisiin, seuraan hakeutumiseen, enkä omille jutuille nauramisille, saati muuhun selkeään erityishuomiointiin.. Vaikka kaikki merkit viittaisi molemminpuoliseen ihastumiseen, niin ei välttämättä ole.

      • heroes

        Totta, eräs tyttö josta pidän on bi ja luulen että hän vain leikkii. Hän ei aina edes katso silmiin vaikka olisi metrin päässä ja itse taas välillä en viitsi katsoa häneen päin, koska luulee että stalkkaan häntä liikaa.


      • ei se näy :(

        En valitettavasti minäkään. Niin monesti on käynyt niin, että toinen on melkeinpä järkyttynyt, että "mitä sellaista mä muka tein että sä luulit jotain / miten ihmeessä mä muka annon ymmärtää olevani kiinnostunut" ja päälle, että on täysin hetero ja mieskin löytyy jne.

        Joo, ei sitä voi päätellä mistään. Sattuman kauppaa kaikki.


      • näitä riittää

        Ja vaikka molemmat tosiasiassa olisivat ihan oikeasti ihastuneita, niin se toinen voi olla muille sekä ennen kaikkea itselleen siitä asiasta kaapissa tai vaikkapa pelätä sitoutumista, rakastumista, arkielämää parisuhteessa tai torjumista. Sitten sillä voi olla joku tunne-elämän trauma tms. Lopputulos on se, että toinen perääntyy, antaa pakit, valehtelee, että ei olekaan kiinnostunut (vaikka onkin) jne.


    • mmmnijuhyyyyyyyyyyyy

      Eihän lesbo voi rakastaa muuta kuin hieromasauvaa, ensirakkautta.

      • hjgdfyufguoihknjmop

        OMG. :'D


    • snäcks

      Hän on kaikille mukava. Mutta usein tuntuu että odottaa että tulen paikalle ennen kuin kertoo asioita, kertoo minulle ( ja ehkä muillekin, mistäs mä sen tiedän? ) henkilökohtaisia asioitaan.
      Tiedän hänen olevan varattu, koska on itse sen kertonut. Parisuhteen onnellisuudesta en tiedä, enkä meinaa hänelle kertoa mitään. En ennen kuin olen varma hänenkin tunteistaan.

      Mitä te tuumaisitte jos teille tulisi tyttö ( jolta ette sitä todellakaan odota ) kertomaan ihastuksestaan?

    • ruskeetsilmät

      No jos itse en olisi ihastunut, niin en haluaisi tietää..Mutta kun nyt satun sitä olemaan niin todellakin...;)Suosittelisin nyt kuitenkin pitämään mölyt mahassa..eiks se pallo ole vähän niinku tällä varatulla? Jos haluaa tilanteen etenevän...yms.

      • en yritä enää

        Juu, ihastumisesta kannattaa kertoa yleensäkin vain, jos on aivan varma siitä että se on molemminpuolista. Jos yhtään epäilyttää sen olevan yksipuolista, niin kannattaa todellakin pitää mölyt mahassaa. Ei-ihastunut ei halua tietää ja sen jälkeen kun hän saa tietää, suhtautuu välttelevästi, kiusaantuneesti ja siihen asti kenties luontevan ystävälliset välit ovat hänen puoleltaan mennyttä. Hän pelkää vain jatkossa, että toinen tulkitsee ystävällisyydestä liikoja, joten parempi olla edes hymyilemättä ja pysyä etäällä. Koettu on ja useammin kuin kerran. Valitettava fakta, että näin se usein menee.


      • AskelOnOtettava
        en yritä enää kirjoitti:

        Juu, ihastumisesta kannattaa kertoa yleensäkin vain, jos on aivan varma siitä että se on molemminpuolista. Jos yhtään epäilyttää sen olevan yksipuolista, niin kannattaa todellakin pitää mölyt mahassaa. Ei-ihastunut ei halua tietää ja sen jälkeen kun hän saa tietää, suhtautuu välttelevästi, kiusaantuneesti ja siihen asti kenties luontevan ystävälliset välit ovat hänen puoleltaan mennyttä. Hän pelkää vain jatkossa, että toinen tulkitsee ystävällisyydestä liikoja, joten parempi olla edes hymyilemättä ja pysyä etäällä. Koettu on ja useammin kuin kerran. Valitettava fakta, että näin se usein menee.

        Olin aivan varma että on molemminpuolista, muttei se ollutkaan.
        Onko sekään hyvä, että jää ihastumisen epätietoisuuteen.
        Ei ole


    • Streitti lesbo

      Minä olen kyllä aina sanonut ihastukselle että tykkään susta ja oisko meidän mahdollista tutustua paremmin. Jos toinen sanoo että nykytilanne on fine niin sit oon päässyt yli ja ihastuilemaan etiäppäin. Liian pitkät kosiomenot kun ei oo minun juttu.

    • SINÄoletOMITUINEN

      Minä olen aivan järkyttävä kun olen ihastunut... Välttelen parhaani mukaan ja en puhu tai ota mitään kontaktia ihastukseeni. .Olen hänen kanssaan kylmä kuin jääpuikko. Muiden kanssa olen iloinen ja puhelias, hänen tulessa huoneeseen, hiljenen ja hiukan vetäydyn omaan kuoreeni... Kauheata, mutta näin on

    • noloOLEN

      Hehheh no itseni tunnistan ainakin näistä..

      - Liian tiivis silmiin tuijottaminen, välillä katse siirtyy huulille
      - Hymyilen kuin hangon keksi ja seuraavana päivänä taas olen ihan kylmä..
      - Seison pikkuisen liian lähellä
      - Välillä en uskalla kuin vilkuilla, joskus taas jumitun tuijottamaan
      - Hipaisut olkapäähän, käsivarteen
      - Puheliaisuus ja seuraavaksi taas hyvä kun tervehdin (arvelen olevani liian päällekäyvä)
      -------------------------------- Joo ja flaksi ei ymmärrettävistä syistä käy :D

      • ;DD

        Sama mulla. ;D Mäkin yleensä hymyilen. Ja jään tuijottelemaan. Keikuin tuolillakin XD kun Se oli viistosti mun takana ja besuni oli vieressä. Juttelin kyllä besulleni mut katoin koko ajan siihen mun kamuun. Ja varmaan vähä ihmetteli. Ei ole Kyl ainoa jota oon tuijottanut. Niitä on niin vitsin paljon. Ihastun aina koulussa. Tietyn näköisiin. Ei vitsi kun kerran tuijotin yhtä tyttöä niin Se huomas ja katsoi oudosti takaisin nolotti koska ilmeeni oli varmasti tyhmänäköinen ;D


      • ;DD
        ;DD kirjoitti:

        Sama mulla. ;D Mäkin yleensä hymyilen. Ja jään tuijottelemaan. Keikuin tuolillakin XD kun Se oli viistosti mun takana ja besuni oli vieressä. Juttelin kyllä besulleni mut katoin koko ajan siihen mun kamuun. Ja varmaan vähä ihmetteli. Ei ole Kyl ainoa jota oon tuijottanut. Niitä on niin vitsin paljon. Ihastun aina koulussa. Tietyn näköisiin. Ei vitsi kun kerran tuijotin yhtä tyttöä niin Se huomas ja katsoi oudosti takaisin nolotti koska ilmeeni oli varmasti tyhmänäköinen ;D

        Ja olin liian lähellä kamuani ihan kiinni niin että kädetkin koskettivat. Tahdon vain välillä halata. Mutta olen huono siinä en uskalla. Mutta kerran kyllä kaadoin hänet kiviportaisiin ja taitoin sormen. ;) Antoi kuitenkin anteeksi. Sen silmät on niin lumoavat et on vaan pakko katsoa niihin. Mut Se on jo Kyl huomannut mun tuijottelun. :D D:


    • No siis itte ihastuneena muutun mielyttämisen haluiseksi. Kaikin keinoin yritän saada kohdettani nauramaan ja viihtymään mun seurassa. Hakeudun ihmisen seuraan yhtenään ja hymyilen ihmisille paljon, katon silmiin.

      Jos tilanne vaikuttaa molemmin puoliselta. Hakeudun lähemmäksi ja saatan varovaisesti "vahingossa" sipaista olkapäästä, kädestä ym. Ja tulla pikkuisen liian lähelle :D siinä useimmiten testaan miten toinen reagoi...

    • nana3

      Onko kenelläkään sellaista kokemusta, että toinen välttelisi ajoittain ja toisinaan taas olisi kuin enkeli, joka haluaa iholle :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe