14.12. Tunkki tylytti Atte Fellmannia ”kylän natsiksi”!!!1!

Syntymäsynkkä

Jopas, jopas…heh, heh! :) Tää on tätä: Tunkki tylytti Facessa 14.12. illalla Ruotsinpyhtään keikan tilanneen yhtiön osakasta tälleen:

”Atte, haukuit minua jo etukäteen ennen kuin tulin edes keikalle, vaikka vaimosi oli minut sinne tilannut. Kuulin Emelieltä että olet kuulemma joku kylän "natsi" muutenkin. Palkkioni ei muutenkaan ollut edes kolmasosaa siitä mitä se yleensä on ja silti vedin kaksi pitkää settiä lavalla. Nyt turpasi kiinni mun julkisella seinällä sekopää!!!!”

125

4770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntymäsynkkä

      Sitten "kylänatsi" Atte Fellman viilteli Tunkin toiminnan silpuksi:

      ”Kuuleppas nyt ämmä, me sovittiin sinun kanssa, jotta homma tehdään virallisella tilisiirrolla, ja et sitten pitänyt puhettasi sen tiimoilta vaan vaadit kuitilla käteissuoritteen. Mutta ei siinä sen enempää, tilitän sen toisen puolen eli n. 200e ulosottoon, ja homma on siltä osin selvä.

      Mutta sen mä sanon sulle suoraan, että tuollaisella ämmällä ei ole varaa sanoa mulle yhtään mitään mistään. Ei natsiksi eikä sekopääksi. Minä en sentään viinatuskissani riisu itseäni alasti ja sano sitä joksikin esiintymiseksi.

      Vitsillä sut otettiin kemuihin esiintymään, mutta siitä hyvästä saatiin niin paljon pas-kaa firmallemme, ettei tosikaan. Mun puolestani voit painua sinne minne sormi ei yllä ja aurinko paista. Ota nyt hyvä ihminen itseäsi niskasta kiinni, sillä kaikki, jotka on sun kanssasi tekemisissä, saa pelkkää pas-kaa elämäänsä.”

    • Syntymäsynkkä

      Atte jatkoi:

      ”Ja mitä julkiseen seinääsi tulee, niin vit-tu etkö ymmärrä, kun tägäät henkilöitä kuvaasi, niin hekin saavat siksi pas-kaa reisillensä aiheettomasti. Meidän firmalla on ainakin tämän homman takia jo pas-kakiintiö ääriään myöten täynnä. Ja kiitos siitä. En olisi oikeasti itse uskonut sitä pas-kan määrää, joka tästä seurasi.”

    • Syntymäsynkkä

      Tunkin vastaus: Atte, KAIKKI MENI LAILLISESTI: kirjanpitäjäni skannaa verokorttini Annikalle, ja lähetämme sen vielä postitse!!!!! Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata!!!!! Etkä huo-rittele minua!!!

      Ravintolanne oli täynnä ihmisiä, ja he olivat tyytyväisiä keikkaani.

      Eikä kuule yhtäkään vaatetta päältäni lähtenyt!!!!!!! Esitin Julian lempikappaleita ja yhdessä purkittamiamme biisejä Ruotsista, ja juonsin myös ruotsiksi mitä kuulemma vihaat myös. Ja näytät vihaavan kaikkea muutakin!”

    • Syntymäsynkkä

      Tuksun loppupuheenvuoro: ”Ja kun vitsiä minusta odotitte: SITÄ TE ETTE SAANEET!!!!! Ku-sipää äijä!!!”

      Aten loppupuheenvuoro: ”Kiitos samoin myös sinulle rullahuuli.”

      • Koko lausuma

        Aten loppupuheenvuoro kokonaisuudessaan:

        "Kiitos samoin myös sinulle rullahuuli. Ja itse ruotsinkielisestä suvusta olevanako vihaan ruotsia. :D mutta lusiana esiintyminen oli kyllä jo aika ala-arvoinen veto ja vitsin täyttävä. Ja tiedän, että kaikki meni laillisesti, mutta ei siten kun sovittiin.
        Sillä selvitin jo kaiken tarpeellisen etukäteen."


      • "Helt sjuk!"

        Tunkki vielä jäkitti vastaan (tänään noin klo 18:50):

        "Oma vaimosi Annika Fellman halusi minun esiintyvän Luciana!!!!!
        Sitä saa mitä tilaa!!!

        Ja itseasiassa Santa Lucia sopii hyvin minuun, sillä hänet murhattiin 21-vuotiaana ennen kidutusta!!!! Muahan on kidutettu tässä maassa oikein olan takaa! Ei ihme että Jeesuksen kasvot ilmestyivät pääni alueelle Olympiastadionilla David Herzogin kokouksessa!!!! Ehkä teidänkin olisi kannattanut mennä sinne kun Kotkan kirkossa käyminen ei näyttänyt sun kohdalla auttavan mitään.

        Jag förstå inte varför du hatar mig så mycket???? Jag har gjort ingenting felt mot dig eller till någon annan, jag sjöng och dansade i era restaurang som ni ville, och när det finns många som pratar skit om mig, dom är sjuka människor!

        Jag vet vem jag är, vacker kvinna som Emelie Andersson och ditt språk är helt sjuk!


      • luulee vaan....
        "Helt sjuk!" kirjoitti:

        Tunkki vielä jäkitti vastaan (tänään noin klo 18:50):

        "Oma vaimosi Annika Fellman halusi minun esiintyvän Luciana!!!!!
        Sitä saa mitä tilaa!!!

        Ja itseasiassa Santa Lucia sopii hyvin minuun, sillä hänet murhattiin 21-vuotiaana ennen kidutusta!!!! Muahan on kidutettu tässä maassa oikein olan takaa! Ei ihme että Jeesuksen kasvot ilmestyivät pääni alueelle Olympiastadionilla David Herzogin kokouksessa!!!! Ehkä teidänkin olisi kannattanut mennä sinne kun Kotkan kirkossa käyminen ei näyttänyt sun kohdalla auttavan mitään.

        Jag förstå inte varför du hatar mig så mycket???? Jag har gjort ingenting felt mot dig eller till någon annan, jag sjöng och dansade i era restaurang som ni ville, och när det finns många som pratar skit om mig, dom är sjuka människor!

        Jag vet vem jag är, vacker kvinna som Emelie Andersson och ditt språk är helt sjuk!

        "Ei ihme että Jeesuksen kasvot ilmestyivät pääni alueelle Olympiastadionilla David Herzogin kokouksessa!!!!"

        Tunkin hiuksissa ei todellakaan ollut mikään jeesus vaan vanha vihtahousu itse pujopartoineen.

        Kuvien käsittelijä ei oikein osannut hommaansa ;DDDDDD


      • Jykevä Mielipaha

        Tunkki yritti vielä päästä puhumaan A. Fellmannin ympäripyörryksiin (klo 20:20):

        "Eiko sulla Atte ole munaa sen verran, etta soitat minulle tai Emelielle suoraan???
        Etka edes ollut paikalla keikallani, en ole koskaan sua edes tavannut!!!
        Ja joopajoo, olen tosi paha "narkkari" kun join yhden lonkeron ennen eilista showkeikkaani ja olin siella selvinpain minka kaikki voivat kylla todistaa!!
        Miten pahoja ihmisia tassa maailmassa onkaan?"


      • voi jösssrs
        "Helt sjuk!" kirjoitti:

        Tunkki vielä jäkitti vastaan (tänään noin klo 18:50):

        "Oma vaimosi Annika Fellman halusi minun esiintyvän Luciana!!!!!
        Sitä saa mitä tilaa!!!

        Ja itseasiassa Santa Lucia sopii hyvin minuun, sillä hänet murhattiin 21-vuotiaana ennen kidutusta!!!! Muahan on kidutettu tässä maassa oikein olan takaa! Ei ihme että Jeesuksen kasvot ilmestyivät pääni alueelle Olympiastadionilla David Herzogin kokouksessa!!!! Ehkä teidänkin olisi kannattanut mennä sinne kun Kotkan kirkossa käyminen ei näyttänyt sun kohdalla auttavan mitään.

        Jag förstå inte varför du hatar mig så mycket???? Jag har gjort ingenting felt mot dig eller till någon annan, jag sjöng och dansade i era restaurang som ni ville, och när det finns många som pratar skit om mig, dom är sjuka människor!

        Jag vet vem jag är, vacker kvinna som Emelie Andersson och ditt språk är helt sjuk!

        Vai on johannaa kidutettu ja varmaan murhattukkin pari kertaa.


      • Sessan62
        "Helt sjuk!" kirjoitti:

        Tunkki vielä jäkitti vastaan (tänään noin klo 18:50):

        "Oma vaimosi Annika Fellman halusi minun esiintyvän Luciana!!!!!
        Sitä saa mitä tilaa!!!

        Ja itseasiassa Santa Lucia sopii hyvin minuun, sillä hänet murhattiin 21-vuotiaana ennen kidutusta!!!! Muahan on kidutettu tässä maassa oikein olan takaa! Ei ihme että Jeesuksen kasvot ilmestyivät pääni alueelle Olympiastadionilla David Herzogin kokouksessa!!!! Ehkä teidänkin olisi kannattanut mennä sinne kun Kotkan kirkossa käyminen ei näyttänyt sun kohdalla auttavan mitään.

        Jag förstå inte varför du hatar mig så mycket???? Jag har gjort ingenting felt mot dig eller till någon annan, jag sjöng och dansade i era restaurang som ni ville, och när det finns många som pratar skit om mig, dom är sjuka människor!

        Jag vet vem jag är, vacker kvinna som Emelie Andersson och ditt språk är helt sjuk!

        On Tuksun kielioppivirheet 9 pisteen virheitä niinkuin ylioppilaslautakunta ne määrittelisi. Ei tulisi ällää Ällän ylioppilaalle?


    • Fellmannia hämättiin

      Fellmanni-ravintolan taustahenkilöt ovat siis Annika Fellman ja Atte Fellman (AF).

      Tunkin keikan sinänsä siistiin Fellmanni-ravintolaan puhui ja möi Emelie Anderson. Emelie ja Tunkki toteuttivat yksissätuumin upean puhalluksen: rahat meikkilaukkuun.

      Sellainen ei ollut laillinen menettely – ei todellakaan -, sillä Tunkin yritys on poistettu ennakkoperintärekisteristä. Lisäksi hän on Helsingin ulosottoviraston kanta-asiakas; osa palkkiosta kuuluu Tunkin velkojille. Verotkin olisi pitänyt maksajan periä palkkiosta.

      Ja tällaista keskustelua siis käytiin Facessa sunnuntai-aamuna (14.12); keskustelun jatko olikin tuossa edellä:

      AF: ”TURHAAN TYKKÄÄT TUKIAINEN. VAAN HAISTA SINÄ VIT-TU! KYLLÄ SELLAISET ONGELMAT SAIT AIKAISEKSI TÄLLÄ VI-TUN KEIKALLASI!”

      Tunkki: ”Etta mitka ongelmat??? Oletko seonnut Atte vai mika lienee.....???”

      AF: ”no maine meni ainakin julkisilla sivustoilla, ja vi-tun apina vedit sitten keikkapalkkionkin käteiskuittia vastaan. siinä mulla on huomenna aamulla selvittämistä hkin ulos-oton kanssa. vi-tun apinat.”

      AF: ”ja älä sinä narkkari huo-ra minulle puhu sekoamisesta yhtään mitään.”

      Tunkki: ”Torkea kunnianloukkaus!!!!! Teen susta rikosilmoituksen.”

      AF: ”tee saa-tana ihan mitä lystäät, ja miten sellasen kunniaa voi loukata jolla sitä ei edes saa-tana ole. vi-tun valehtelija ja ku-settaja.”

      Tunkki: ”Mika sun kielenkayttosi oikein on??? Todella torkeaa!”

      AF: ”empähän ole ainoa joka on törkeä. tosin toiset ovat teoissaan törkeitä. itse olen sentään rehellinen tosin kun eräät toiset.”

      Jarno Ranta: ”kiva täti”

      AF: ”on niin saa-tanan kiva. ainakin on huomenna hommaa kun selvittää palkkio asiaa viranomaisen kanssa.”

      Hans Hansson: ”Outoa käydä julkisesti esiintyjän sivuilla haukkumassa. Kai te nyt itse siellä ravintolassa tiedätte miten palkkiot tilitätte?”

      AF: ”niin mekin luultiin, eli meille valehdeltiin, jotta asia hoidetaan yrityksen kautta ja yhtä.” äkkiä olikin käteiskuittia. jota sitten huomenna selvitetään ulosmittaajan kanssa.”

      • Annika & Atte

      • syntynyt

        AF; onko karannut kenties kellokoskelta. tyhmää vatvoa paskaa julkisesti, ihme ruikuttaja ja valittaja. vaimo paken vielä kun voit vuoden päästä liian myöhäistä, sääliksi käy naista jolla tollainen sadisti miehenä hyi helvetti.


    • Hvg g t Inubyby

      Kaikki jotka Tunkin kanssa vähänkin toimii......käänteinen Midas...

      • Paska-Penna

        Tunkki todellakin on paska-Midas. Kaikki mihin Tunkki tunkee saastaiset näppinsä, muuttuu paskaksi. Tunkilla kaikki muu on paskaa paitsi kusi!


      • Kirous & Demonit
        Paska-Penna kirjoitti:

        Tunkki todellakin on paska-Midas. Kaikki mihin Tunkki tunkee saastaiset näppinsä, muuttuu paskaksi. Tunkilla kaikki muu on paskaa paitsi kusi!

        Kyllä näin sitten vaan on; kaikki pilaantuu ja deformoituu. Onkohan Tunkin päälle langetetulla kirouksella (Miamissa langetettu) ja demoneilla tähän osuutta?


      • Tunkkifani sekaantui

        Pohjoisen Vahvistus, tunkkifani Heidi Sutinen, jostain hevonvi-tun Kemistä loihe lausumaan oman näkemyksensä Etelän Ruotsinpyhtää-gatesta 14.12. klo 20:30:

        "Ihan sekopäistä tekstiä tolta Attelta! Miksi pitää haukkua ihmistä, ketä et tunne saatikka ole koskaan edes nähnyt. Tänään on muutenkin raskas päivä Johannalle ja muulle perheelle. Sinulla on ilmeisesti huono olla, mutta älä pura sitä ihmiseen kuka ei ole sulle mitn pahaa tehnyt. Todella ilkeesti olet kirjoittanut. Huo-ra varmaan tärkein haukkuma nimi naiselle. Voimia Johanna olen pahoillani, että saat lukea tuommoista tekstiä raskaana päivänä.


      • vai onko
        Tunkkifani sekaantui kirjoitti:

        Pohjoisen Vahvistus, tunkkifani Heidi Sutinen, jostain hevonvi-tun Kemistä loihe lausumaan oman näkemyksensä Etelän Ruotsinpyhtää-gatesta 14.12. klo 20:30:

        "Ihan sekopäistä tekstiä tolta Attelta! Miksi pitää haukkua ihmistä, ketä et tunne saatikka ole koskaan edes nähnyt. Tänään on muutenkin raskas päivä Johannalle ja muulle perheelle. Sinulla on ilmeisesti huono olla, mutta älä pura sitä ihmiseen kuka ei ole sulle mitn pahaa tehnyt. Todella ilkeesti olet kirjoittanut. Huo-ra varmaan tärkein haukkuma nimi naiselle. Voimia Johanna olen pahoillani, että saat lukea tuommoista tekstiä raskaana päivänä.

        eikö ihminen joka on itse kertonut myyneensä itseään ole huora ihan yksiselitteisesti?


      • Herra, auta ja armahda
        vai onko kirjoitti:

        eikö ihminen joka on itse kertonut myyneensä itseään ole huora ihan yksiselitteisesti?

        Asia on juuri noin. "Kyllä herrat tyttärestä huolen pitävät."


    • Popparit microon !!!

      Popparit microon !!!

      On taas niin juhlaa noi matsit.
      Ei baarit opi, ei.
      Siinähän kärsivät....

    • klasu3

      Atte, tulen ruoka-asiakkaaksesi tammikuussa. Porvoosta ei ole pitkä matka.

      Upeasti pistit Tunkille jauhot suuhun. Paras kohta kertauksena: "Atte Fellman kiitos samoin myös sinulle rullahuuli. ja itse ruotsinkielisestä suvusta olevanako vihaan ruotsia. :D mutta lusiana esiintyminen oli kyllä jo aika alaarvoinen veto ja vitsin täyttävä."

      • Atte-Hero

        A new hero is born!


    • Sillä lailla

      Emelie Anderson,meinaatko mennä joskus syömään kyseiseen ravintelliin. Minä epäilen että sinulla ei ole enään ikinä asiaa sinne. Näin Tunkin karma hajottaa ympäriltään asioita ja suhteita. Sen se akka osaa hyvin.

    • Ei jymmärrä ei

      Touhu menee aina vaan hullummaksi ja härdelliin sekaantuu enempi ja enempi ihmisiä:

      "
      2 t
      Axxx Fxxxxxx minäkin sinua
      2 t
      Mxxx Rxxxxxxx Olipahan tulikivenkatkuista tekstiä, hui! Onneksi loppu hyvin näemmä. Mielenkiintoinen strategia tosin palkata joku esiintymään muka vitsinä, mutta mitäpä minä näin maallikkona ravintolabisneksestä edes ymmärränkään. Tulee vaan väkisinkin mieleen, miten mukava onkaan tulevien artistien esiintyä ravintolassa, kun ei voi ikinä tietää ovatko he itsekin siellä ns. "vitsimielellä". Puhumattakaan meistä mahdollisista maksavista asiakkaista. Suhtaudutaankohan meihinkin pelkkinä tsoukkeina?
      1 t · 3
      Johanna Mia Tukiainen Eiko sulla Atte ole munaa sen verran, etta soitat minulle tai Emelielle suoraan??? Etka edes ollut paikalla keikallani, en ole koskaan sua edes tavannut!!! Ja joopajoo, olen tosi paha "narkkari" kun join yhden lonkeron ennen eilista showkeikkaani ja olin siella selvinpain minka kaikki voivat kylla todistaa!! Miten pahoja ihmisia tassa maailmassa onkaan?
      48 min
      Hxxxx Sxxxxxx Ihan sekopäistä tekstiä tolta Attelta! Miksi pitää haukkua ihmistä,ketä et tunne saatikka ole koskaan edes nähnyt?Tänään on muutenkin raskas päivä Johannalle ja muulle perheelle.Sinulla on ilmeisesti huono olla,mutta älä pura sitä ihmiseen kuka ei ole sulle mitn pahaa tehnyt.Todella ilkeesti olet kirjoittanut.Huora varmaan törkein haukkuma nimi naiselle.Voimia Johanna olen pahoillani,että saat lukea tuommoista tekstiä raskaana päivänä.
      34 min · Muokattu · 4
      Oxxx Lxxxxxx voimia
      13 min
      "

      • Mopo karannut AF:ltäkin

        Hyvä tietää, missä ravintelissa irtoaa tällainen suhtautuminen ja kielenkäyttö (myös asiakkaita kohtaan?). Oli syytä tai ei, ei noin kommunikoida kenenkään kanssa. Negatiivinen paikka, vältän!


      • Koirat yksin
        Mopo karannut AF:ltäkin kirjoitti:

        Hyvä tietää, missä ravintelissa irtoaa tällainen suhtautuminen ja kielenkäyttö (myös asiakkaita kohtaan?). Oli syytä tai ei, ei noin kommunikoida kenenkään kanssa. Negatiivinen paikka, vältän!

        Parahin Princess Penna,

        ravintola on muutenkin niin kaukana Lappeenrannasta, että et joka tapauksessa menisi sinne.


    • KukaOliTyhmä?

      En halua puolustaa Tuksua, mutta todella omituista käytöstä myös tuolta "ravintoloitsijalta"?
      Vaikuttaa oleva varsinainen ääliö. Kerrankin uskottava jossakin asiassa Tuksu, sillä vaikuttaa noiden kirjoitustensa perusteella todellakin joltakin "natsilta".

      • kusirekkahomo

        penna yrittää hämmentää. Kuule penna,sä haiset tuoreelle påskalle niin työnnä oma pääsi sinne haisevaan pukamamaiseen rekkamiesten revittämään hanuriin ja ole hiljaa.


      • Tom of Villmanstrand
        kusirekkahomo kirjoitti:

        penna yrittää hämmentää. Kuule penna,sä haiset tuoreelle påskalle niin työnnä oma pääsi sinne haisevaan pukamamaiseen rekkamiesten revittämään hanuriin ja ole hiljaa.

        Pissapoju on taas hämmentänyt kiljupänikkää mongoloidiveljensä kanssa.


      • homo rekka kusi
        kusirekkahomo kirjoitti:

        penna yrittää hämmentää. Kuule penna,sä haiset tuoreelle påskalle niin työnnä oma pääsi sinne haisevaan pukamamaiseen rekkamiesten revittämään hanuriin ja ole hiljaa.

        terve kusirekkahomo, oletko saanut viime aikoina väljää arsholeesi. Ei muuten mutta olenkuulut että tuppikullis vuotaa. Hyvä neuvo laita kepin varsi ja kilo pakkelia niin kyllä se siitä. sitten vasta voi kurkata pimeään tunneliin jossa tuskin näkyy auringonlaskua vain kaamosta.


    • kuset housuun

      "kiitos samoin myös sinulle rullahuuli"


      Ei vit-tu mä hajosin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • fatliptunkio

      Tota ravintolaa pitää kannattaa, et saa suunsa auki. Ja voiko tolle yhdelle idiootti fanille joku vähän linkittää mitä on törkeä puhe esim. äidille, isälle. siskoiLLE tullut ton rullahuulen suusta.

    • Atte eduskuntaan!

      Atte on meidän sankari ja hänellä on jo oma tv-kanavakin.... nimeltään HERO!

      • sirpa2

        KUN TILAA PASKAA SITÄ MYÖS SAA, ISO MIES ITKEE KEIKKA PALKKIOITA RAVINTOLAN MAINETTA TIES MITÄ. TAITAA OLLA KAIKKI YRITTÄJÄT TÄYSIÄ IDIOTTEJA SIELLÄ RUOTSINPYHTÄÄLLÄ. OIKEIN TÄLLE HUOJUVALLE HOMOLLE.


      • siemenseppo
        sirpa2 kirjoitti:

        KUN TILAA PASKAA SITÄ MYÖS SAA, ISO MIES ITKEE KEIKKA PALKKIOITA RAVINTOLAN MAINETTA TIES MITÄ. TAITAA OLLA KAIKKI YRITTÄJÄT TÄYSIÄ IDIOTTEJA SIELLÄ RUOTSINPYHTÄÄLLÄ. OIKEIN TÄLLE HUOJUVALLE HOMOLLE.

        Ruotsinpyhtäällä kuulema ollut käsirysy tunkin ja ravintolanpitäjällä, ravintoitsia hävisi tasaisen erän 10-7. show on kuulema jatkunut loviisassa, maine koko loviisalla mennyt tunkin takia. hienoa että yksi ihminen saa yhden kyläpahasen kuriin. tilaa sinäkin tunkki uudeksivuodeksi, ruikuta ja itke perästä kun akka pieksee isommatkin miehet. hyvä tunkki.


      • paula6
        siemenseppo kirjoitti:

        Ruotsinpyhtäällä kuulema ollut käsirysy tunkin ja ravintolanpitäjällä, ravintoitsia hävisi tasaisen erän 10-7. show on kuulema jatkunut loviisassa, maine koko loviisalla mennyt tunkin takia. hienoa että yksi ihminen saa yhden kyläpahasen kuriin. tilaa sinäkin tunkki uudeksivuodeksi, ruikuta ja itke perästä kun akka pieksee isommatkin miehet. hyvä tunkki.

        lapset hiekkalaatikossa.


      • punkku petteri
        paula6 kirjoitti:

        lapset hiekkalaatikossa.

        Taitaa olla aika iso vitsi tämä koko ravintola fellmanni. ja varsinkin ravitoloitsija atte fellmanni, eikö yrittäjänä ymmärrä vai onko vähäälyinen tyyppi tämä atte, kyllä ravintola alalla itse oltuani yli10v pitää tietää mitä tekee. eikä sekoilla itse julkisesti. joten oma vikasi.


      • jukka9
        punkku petteri kirjoitti:

        Taitaa olla aika iso vitsi tämä koko ravintola fellmanni. ja varsinkin ravitoloitsija atte fellmanni, eikö yrittäjänä ymmärrä vai onko vähäälyinen tyyppi tämä atte, kyllä ravintola alalla itse oltuani yli10v pitää tietää mitä tekee. eikä sekoilla itse julkisesti. joten oma vikasi.

        tÄMÄ ON SITÄ NIIN SANOTTUA ELÄMÄN KOULUA.


      • elä väkätä siinä
        jukka9 kirjoitti:

        tÄMÄ ON SITÄ NIIN SANOTTUA ELÄMÄN KOULUA.

        Mitä Attea tästä syytätte, eihän se voinut tietää, saattaa olla että ei ole ollut nettiyhteyttä käytettävissä, miten voi ytj:stä sillon mitään tarkistaa!

        Atte on asiansa osaava mies, ja on muuten Mies oikein ISOLLA ÄMMÄLLÄ. Harvat uskaltaa sanoa Tunkille suorat sanat, mutta nyt Atte sen teki.

        Äänestän Attea jos vaan voin, siinä on kerrankin suora suomalainen mies!


      • elä väkätä siinä kirjoitti:

        Mitä Attea tästä syytätte, eihän se voinut tietää, saattaa olla että ei ole ollut nettiyhteyttä käytettävissä, miten voi ytj:stä sillon mitään tarkistaa!

        Atte on asiansa osaava mies, ja on muuten Mies oikein ISOLLA ÄMMÄLLÄ. Harvat uskaltaa sanoa Tunkille suorat sanat, mutta nyt Atte sen teki.

        Äänestän Attea jos vaan voin, siinä on kerrankin suora suomalainen mies!

        Atte kertoi selvitelleensä asioita etukäteen. Lisäksi hänen teksteistään käy ilmi, että hän on ollut hyvinkin tietoinen Johannasta ja Johannan edesottamuksista.

        ""Kiitos samoin myös sinulle rullahuuli. Ja itse ruotsinkielisestä suvusta olevanako vihaan ruotsia. :D mutta lusiana esiintyminen oli kyllä jo aika ala-arvoinen veto ja vitsin täyttävä. Ja tiedän, että kaikki meni laillisesti, mutta ei siten kun sovittiin.
        Sillä selvitin jo kaiken tarpeellisen etukäteen."


      • ascf
        RailiSuominen kirjoitti:

        Atte kertoi selvitelleensä asioita etukäteen. Lisäksi hänen teksteistään käy ilmi, että hän on ollut hyvinkin tietoinen Johannasta ja Johannan edesottamuksista.

        ""Kiitos samoin myös sinulle rullahuuli. Ja itse ruotsinkielisestä suvusta olevanako vihaan ruotsia. :D mutta lusiana esiintyminen oli kyllä jo aika ala-arvoinen veto ja vitsin täyttävä. Ja tiedän, että kaikki meni laillisesti, mutta ei siten kun sovittiin.
        Sillä selvitin jo kaiken tarpeellisen etukäteen."

        Niin teki ja emäntä maksoi Tunkille.Siksi mies suuttui kun tajusi mitä tapahtui.


      • Yrittäjä vitsi vitsi
        sirpa2 kirjoitti:

        KUN TILAA PASKAA SITÄ MYÖS SAA, ISO MIES ITKEE KEIKKA PALKKIOITA RAVINTOLAN MAINETTA TIES MITÄ. TAITAA OLLA KAIKKI YRITTÄJÄT TÄYSIÄ IDIOTTEJA SIELLÄ RUOTSINPYHTÄÄLLÄ. OIKEIN TÄLLE HUOJUVALLE HOMOLLE.

        Typerää itkeä, että joutuu maksamaan ulosottoon!
        Ei sillä ole mitään tekemistä asian kanssa, jos ei kuulu ennakkoperintärekisteriin. Ei sinne ole pakko kuuluakaan. Kyllä ne verot ym. voi maksaa muutenkin.
        Täyttää ihan natsin tunnusmerkit ko. öykkärin puhetyyli!


      • ascf kirjoitti:

        Niin teki ja emäntä maksoi Tunkille.Siksi mies suuttui kun tajusi mitä tapahtui.

        Motkottaisi sitten emännälleen. Tai ehkä on motkottanutkin, mutta ei ole saanut motkottaa tarpeeksi ja siksi pitää purkaa pahaa mieltään julkisesti.


    • Huono maine

      Kaikkihan Tunkin tilaa vitsinä esiintyyn, eihän akka osaa laulaa eikä tanssia, uskomatonta olisi jos joku tilaisi sen muusta syystä kun asiakkaiden huvitukseksi. Itse en tollasta törkykasaa tiloihini päästä, Tunkin läsnäolo kun laskee statuksen alle nollan.

    • yhyyy yhyyyy.

      Faktaa fellman voi vain syyttää itseä kuinka tyhmä on mies, joka ei tiedä bisneksestä tai mistään muustakaan näköjään mitään. osaa kaveri ainakin suuta aukoa, eiköhän kannata työntää pizaa suureen suuhun ja pitää turpa värkki kiinni kun on tullut selkään.

    • laastineuvos

      Tuskin Atte teki virhettä. Luultavasti joku muu maksoi Tunkille.

      Moni on arvellut, että Tunkero tilaa vitsinä esiintymään. Atte vahvisti, että asia on näin.

      Tähän loppuivat käynnit Eemeli-rakkaan luona Ruotsinpyhtään Runkilla.

    • ruoou

      Aten emäntä oli vastoin sopimusta maksanut Tuksulle käteisenä kuittia vastaan keikan jälkeen .
      Tuksun piti toimittaa firman lasku vaan ei ollut toimittanut.

      • liisa6

        hullu ravintolanpitäjä voi,voi.


      • liisa6
        liisa6 kirjoitti:

        hullu ravintolanpitäjä voi,voi.

        taitaa koko vitsi olla atte itse.


    • Tunkeroinen 15.12.

      Tunkki luki tänään mm. tämän ketjun ja kommentoi noin klo 16 (Facessa):

      "No huh huh, noita Suomi 24 keskusteluita, ovat täynnä naurettavia valeita.....
      apua, hahaha.....pakko nauraa osalle!!!!

      Olen nyt sitten kuulemma "tuhopolttanut" koko Ruukin, olemme lesboilleet Emelie Andersson kanssa bäkkärillä, Pami hakkasi ravintolan vieraat, Loviisassa jatkui tappelut ja Loviisa yritettiin myös polttaa.

      Mistä ihmiset vetävät noita juttuja??? Oli pakko vitsailla Emelielle äsken että jos polttaisin tupakkaa niin ihmiset keksisivät että "olen tuhopolttaja" kun avaan sytkärin! Nää ihmiset on uskomattomia! Omg! Se Michael Douglasin leffa "Rankka Päivä" on ihan sairaan hyvä, pitääpi katsoa se uudelleen!"

    • Suoraselkäinen

      Edellisten kunnallisvaalien aikaan Atte Fellman oli ehdokkaana näillä tiedoilla:

      ”Olen 35v maltillinen perussuomalainen valtuutettu 2 kaudelta ja toimin nykyisin valtuutettuna teknisessä lautakunnassa ja koulun johtokunnan puheenjohtajana. Muita jäsenyyksiä on Ruotsinpyhtään rintamaveteraanien pj., Suomalaisuuden Liiton jäsen, Ruukin Erämiesten jäsen, yms.

      Olen avioliitossa elävä 3 lapsen isä (lapset 6v, 8v ja 11v). Olen yrittäjänä toiminut 21-vuotiaasta asti ja siinä sivussa ollut muillakin töissä (rakennusala ja nykyisin myös kahvila-/ravintola-alalla).”

      Fellman on Loviisan kaupunginvaltuuston jäsen Perussuomalaisten riveistä.
      Hän lopetti Johanna Tukiaisen ”rahat meikkilaukkuun pimeesti” –keikat Suomessa: http://aijaa.com/bQcPSuNOUP

      • Lo vi(i)sa

        Kyllä mä vaan hattua äijälle nostan. Ei ole natsi.


    • Kammottavaa.

      Mitä onks puuteri-norsu elossa vielä? Julian jälkeen sillä on ollut koko vuosi aikaa delata, eli kuolla johkin lähiö-räkälän esiintymislauteelle eli trukkilavalle jota kuormauslavaksikin kutsutaan.

      • atterules.

        Atte rules. Olkoon tehnyt mitä on , mutta tunkki on pahempi aina.


    • Fellmannin varastoss

      Tunkki 7L:ssä:

      ”Joulukuun 15 päivän luukku avautuu......:)
      Bäkkärillä Fellmannissa, 12-vuotiaasta asti säästämäni ystävä-ja vieraskirja, johon toinen ravintolan omistajista kirjoitti minulle kiitokset keikastani ja hän oli hyvin tyytyväinen (toisin kuin eräs toinen, mutta jätetään kommentoimatta sen enempää.) http://aijaa.com/jPtHL1

      • utelias1

        Mielenkiintoista mitähän sinne kirjoitettu, tuskin nyt kehuja vai. julkistakaa teksti niin tiedetään hymmmmm?


    • jeesus

      isä meidän joka olet taivaassa pelasta tunkki ja nämä ravintolanpitäjä pellet, annaheille anteeksi heidän tyhmyytensä joka loistaa joka paikkaan. Sillä sinun on valtakunta aaaaamen.

      • ohi on.

        EI TAIDA RUKOUKSET AUTTAA, HELVETTI PAREMPI. TUKSUN MAINE MITÄ EI KOSKAA OLE OLLUT ON MENNYT JO KAUAN SITTEN. MUTTA EN OLISI KIRJOITUSTEN PERUSTEELLA USKONUT ETTÄ RAVINTOLAN PITÄJÄ ON PYYTÄNYT TUKSUA ESIINTYMÄÄN, SITTEN KOKEMATTOMAT RAVINTOLOITSIJAT OVAT ITSE KUSSEET OMILLE NILKOILLEEN OMAA HÖLMÖYTTÄÄN. KIRJOITTELEVAT VIELÄ SOPIMATONTA PASKAA JA ITKEVÄT MUUTAMAN EUROJEN VUOKSI. TAITAVAT OLLA KAIKKI YHTÄ PERSAUKISTA PORUKKAA NIIN TUKSU, KUN RAVINTOLOITSIJA. NO, EI VOI MUUTA SANOA ETTÄ KANNATTA MUIDENKIN ESIINTYJIEN MIETTIÄ HYVIN TARKKAAN KANNATTAAKO TÄLLÄISEEN PAIKKAAN MENNÄ ESIINTYMÄÄN. VOIPI OLLA PAREMPI JÄTTÄÄ VÄLIIN KUN OMISTAJA MUSTA MAALAA JUKISESTI PERÄSTÄ, JA VIELÄPÄ IHAN OMAA, OMAAAA TYHMYYTTÄÄN.


      • BabyLipper
        ohi on. kirjoitti:

        EI TAIDA RUKOUKSET AUTTAA, HELVETTI PAREMPI. TUKSUN MAINE MITÄ EI KOSKAA OLE OLLUT ON MENNYT JO KAUAN SITTEN. MUTTA EN OLISI KIRJOITUSTEN PERUSTEELLA USKONUT ETTÄ RAVINTOLAN PITÄJÄ ON PYYTÄNYT TUKSUA ESIINTYMÄÄN, SITTEN KOKEMATTOMAT RAVINTOLOITSIJAT OVAT ITSE KUSSEET OMILLE NILKOILLEEN OMAA HÖLMÖYTTÄÄN. KIRJOITTELEVAT VIELÄ SOPIMATONTA PASKAA JA ITKEVÄT MUUTAMAN EUROJEN VUOKSI. TAITAVAT OLLA KAIKKI YHTÄ PERSAUKISTA PORUKKAA NIIN TUKSU, KUN RAVINTOLOITSIJA. NO, EI VOI MUUTA SANOA ETTÄ KANNATTA MUIDENKIN ESIINTYJIEN MIETTIÄ HYVIN TARKKAAN KANNATTAAKO TÄLLÄISEEN PAIKKAAN MENNÄ ESIINTYMÄÄN. VOIPI OLLA PAREMPI JÄTTÄÄ VÄLIIN KUN OMISTAJA MUSTA MAALAA JUKISESTI PERÄSTÄ, JA VIELÄPÄ IHAN OMAA, OMAAAA TYHMYYTTÄÄN.

        Piķku vinkki ota caps lock pois päältä


    • LIIAN MYÖHÄISTÄ

      Samaa mieltä olen kun edellinen kirjoittaja, lounasravitola fellman kerjää julkisuutta. sitä voipi tulla ihan aikakausilehden etusivulle asti. kuinkas sitten suu pannaan. minä pitäisin turpani kiinni. Jos vielä tämän jälkeen on enää mainetta jälellä. syytä epäillä kyllä on. Tuksu tuhoaa pahimatkin vastustajat joka kerta. Yksi kerralla kohta suomessa ei yhtään ravitolaa VAROKAA.

      • ihan ite.

        Niin, omien tietojen perusteella samassa kylässä useampi ravintola. Ihme kyllä, Ravintola ruukinmylly tietääkseni auki ympärivuoden, pajakahvila, auki kesäisin ja surulisen kuuluisa lounasravitola fellmanni. jokainenhan saa päättä mitä ravintolaa käyttää. ja tietääkseni fellmanni kielipitkällä mainostan paikallisessa lehden nettisivustolla kuppilan pikkujoulut, vaikka tämän kiistää eikä ollut tilannut tuksua esiintymään vaikka siellä esiintyi. eikä tainnut kyseisillä kuppilanpitäjällä olut maksaa keikkapalkkiotakaan. mietippä tätä ja ihan ite.


      • pomo1
        ihan ite. kirjoitti:

        Niin, omien tietojen perusteella samassa kylässä useampi ravintola. Ihme kyllä, Ravintola ruukinmylly tietääkseni auki ympärivuoden, pajakahvila, auki kesäisin ja surulisen kuuluisa lounasravitola fellmanni. jokainenhan saa päättä mitä ravintolaa käyttää. ja tietääkseni fellmanni kielipitkällä mainostan paikallisessa lehden nettisivustolla kuppilan pikkujoulut, vaikka tämän kiistää eikä ollut tilannut tuksua esiintymään vaikka siellä esiintyi. eikä tainnut kyseisillä kuppilanpitäjällä olut maksaa keikkapalkkiotakaan. mietippä tätä ja ihan ite.

        Näin jossakin tekstin, atte fellman pidetty mies ruukinkylässä. reht, suorapuheinen, luotettava henkilö. jos siellä ruukissa tälläiset roistot ovat kyläpäälikköinä jätän mielelläni käymättä tälläisessä paikassa. kaikki tälläiset henkilöt kokevat jossain vaiheesa sulkasadon siinä leikissä käryää persekarvatkin. mitenkään rakasten tunkkia saati kyläpäälikköäkaan.


    • Joulu jo kohta!

      Voi voi..On se aina hälinää näköjään joillain kun esiintymään mennään!
      Tie sitten kuka oikeassa!
      Mutta, miten niin usein käy näin, miksi?

      Jouluja kaikille, hyvää sellaista!

      Ja rauhaa joka torppaan!

    • kapteeni evp.

      Aseet esiin taistelu vasta alussa, atte katkaistu ja varastettu haulikko, tunkki konepistooli, naisen täytyy saada tasoitusta. onhan atte lähes vietnamin veteraani ja maanpuolustuksen asiantuntija, hep, sota saa alkaa odotetaan mielenkiinnolla kumpi paska läjä kuolee ensin.

      • pukki1

        Olen samaa mieltä kirveet kuoppaan ja kättä päälle, niin myös sanoi isoisäni sotaveteraani. pahemistakin asiosta on sovittu, toisten nimittely haukkuminen
        ei ole mistään kotoisin. Se osoitta kuinka ihminen ei osaa pyytää anteeksi. pyytäkää molenmat, turha tälläisestä riidellä, jos nyt ymmärsin oikein niin keikka maksustako kaikki alkanut. Surullista luettavaa. hyvää ja rauhallista joulun odotusta myös kaikille. ps. pukki tulee kyllä.


      • aten muistoa kunnioi

        Atte ei voi kuin hädissään huutaa: "nyt se jyrää meitin" kun Tuksu vyöryy tavoitteeseensa. Miesparka, ei tiennyt, mihin ryhtyi. Uinuvaa glamouria ei kannattaisi herättää. Kristuksen soturi listii aten mennen tullen.


    • Boobsie

      Atte Fellman vaihtoi profiilikuvansa: http://aijaa.com/cQM5HG
      ”Laitan tämän pas-kan kuvan, jotta pysytään ajankohtaisessa aiheessa. :D”

      • kyrpä

        Tosiaan edellisessä linkissä löytyykin lounasravitola fellmannin omistaja. jokainen varmaan osaa itse päätellä kuvan perusteella minkälaisesta henkilöstä on kyse. täällä on mainuttu että tyyppi sopii erittäin hyvin elokuva rankka päivä. sika-natsiksi, yhdennäköisyys on ilmiömäinen. Kyseisen pelle kannatais harkita ravitolan sijasta elokuvauraa.


      • Töhnön kyklooppi
        kyrpä kirjoitti:

        Tosiaan edellisessä linkissä löytyykin lounasravitola fellmannin omistaja. jokainen varmaan osaa itse päätellä kuvan perusteella minkälaisesta henkilöstä on kyse. täällä on mainuttu että tyyppi sopii erittäin hyvin elokuva rankka päivä. sika-natsiksi, yhdennäköisyys on ilmiömäinen. Kyseisen pelle kannatais harkita ravitolan sijasta elokuvauraa.

        Fellmanni haastoi Kyklooppitissin:
        http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/johanna_inline_1.jpg


      • Apua, Atte!!!!!

        Täydellinen pipipää! Siis aito hullu.


      • minäääääääääääääääää
        kyrpä kirjoitti:

        Tosiaan edellisessä linkissä löytyykin lounasravitola fellmannin omistaja. jokainen varmaan osaa itse päätellä kuvan perusteella minkälaisesta henkilöstä on kyse. täällä on mainuttu että tyyppi sopii erittäin hyvin elokuva rankka päivä. sika-natsiksi, yhdennäköisyys on ilmiömäinen. Kyseisen pelle kannatais harkita ravitolan sijasta elokuvauraa.

        hv sanon mä!!!!!!


      • terve,
        minäääääääääääääääää kirjoitti:

        hv sanon mä!!!!!!

        Paha sairaus hv, moni kuollut siihen


    • tik, tak,tik.

      Tunkki täys hullu ja atte vainoharhainen, seko porukka siellä teillä päin huhuuu, huhuuuu.

      • sirpa9

        SIIS SOTAHULLU TYYPPI JA VIELÄ SAIRAS SELLAINEN HYI, HYI. ATTE.


      • vitsi
        sirpa9 kirjoitti:

        SIIS SOTAHULLU TYYPPI JA VIELÄ SAIRAS SELLAINEN HYI, HYI. ATTE.

        Mulla facekaverina, vaan vitsinä. On oikeesti tyhmä apukoulun käynnyt ja koulustakin heitetty pois, vaan että oli niin helvetin tyhmä nulikka jo silloinkin.


      • Mee pois...
        vitsi kirjoitti:

        Mulla facekaverina, vaan vitsinä. On oikeesti tyhmä apukoulun käynnyt ja koulustakin heitetty pois, vaan että oli niin helvetin tyhmä nulikka jo silloinkin.

        Olet täysin väärässä. Atte Fellmanin panettelusi ja mitätöimisesi on ala-arvoista.


      • pikkupietari.
        Mee pois... kirjoitti:

        Olet täysin väärässä. Atte Fellmanin panettelusi ja mitätöimisesi on ala-arvoista.

        Mee pois nimimerkki : voit minun puolesta työntää pääsi atte fellmanin perseeseen, ja jos sen jälkeen näet vielä tähtitaivaan olen väärässä.


      • minäääääääääääääääää
        vitsi kirjoitti:

        Mulla facekaverina, vaan vitsinä. On oikeesti tyhmä apukoulun käynnyt ja koulustakin heitetty pois, vaan että oli niin helvetin tyhmä nulikka jo silloinkin.

        Ui ui eli teeskentelet olevas Aten kamu, hui hurjaa, v..n spede sanon minä, ja minkä v..n apukoulun käynnyt? (taidat pohilmiltas ihailla Attea kun kamuksikin oot pyytännyt)


      • Ajkf
        vitsi kirjoitti:

        Mulla facekaverina, vaan vitsinä. On oikeesti tyhmä apukoulun käynnyt ja koulustakin heitetty pois, vaan että oli niin helvetin tyhmä nulikka jo silloinkin.

        Sori. apukoulua en käynyt mutta tarkkailuluokalla 1 vuoden kylläkin. ja lopetin koulun jo 8lk jälkeen ja näköjään siksi jotta siirryin jo silloin työelämään(en ole päivääkään saanut yhteiskunnan tukea missään muodossa) jotta tuollaiset päänaukojat voivat repiä nuppiaan sossun avulla. näköjään. jos olisit ollut koulussa samaan aikaan kun minä niin muistaisit myös jotta mua ei heitetty koulusta pihalle. vaan jotain ihan muuta. ei kun työkkäriin vinkumaan.


      • majuri
        sirpa9 kirjoitti:

        SIIS SOTAHULLU TYYPPI JA VIELÄ SAIRAS SELLAINEN HYI, HYI. ATTE.

        Reservin kenraali.


      • BabyLipper
        vitsi kirjoitti:

        Mulla facekaverina, vaan vitsinä. On oikeesti tyhmä apukoulun käynnyt ja koulustakin heitetty pois, vaan että oli niin helvetin tyhmä nulikka jo silloinkin.

        Ensin tilataan esiintyjä vitsinä sit ollaan facekaverita vitsillä... mitä seuraavaks tapetaanko kenties ihmisiä ihan vaan vitsinä


    • Uo-mies sai omansa

      Atte Fellman oli viisaasti etukäteen yhteydessä Helsingin ulosottovirastoon ja tilitti keikasta 50 prosenttia sovitusta palkkiosta sinne. Nyt jää avoimeksi kysymykseksi enää se, kuka hoitaa ja miten ennakonpidätyksen käteisenä jekutetusta toisesta 50 prosentista palkkiosta? Facebookista Aten viesti:

      Atte Fellman >> Johanna Tukiainen (17.12.): ”Olen todella pahoillani taannoisesta purkauksestani, joka pääpiirteittäin heti aamusta johtui siitä, jotta sovittiin keikkapalkkio laillisen yrityksen kautta tehtäväksi (ei minkään dolls homman kautta), ja itse soitin jo varmuuden vuoksi ulosottomiehelle ennen keikkaa, jotta mikään ei voi mennä laittomasti.

      Ja uo-mies sanoi, jotta jos firmaa ei ole, niin verokortti ja uo-pidätys 50%, mutta ei käteistä missään muodossa.

      Ja tietämättäni asia hoidettiin käteisellä ja kuitilla, jonka Johanna allekirjoitti ja vain puolet, koska toinen puoli tilitettiin lain mukaan uo-miehelle, ja soittamalla maanantai-aamuna sain vasta varmistuksen ulosottajalta, jotta "voi sen noinkin hoitaa ja laillisesti."

      Mia Mari Johanna Tukiainen pyydän anteeksi kiivastumistani seinälläsi tämän aiheen takia ja nimittelyäsi ja vit-tuilua, sillä pelkäsin, jotta nyt asia ei mennyt lain mukaan eikä siten, miten uo-miehen kanssa sovittiin, mutta kuitenkin lain mukaan.

      Ja en todellakaan ole nimittämään ketään juopoksi ja narkkariksi, sillä oikeasti olen nähnyt ko sanamuodot konkreettisesti elämäni aikana, ja se ei vi-tunkaan vertaa kuulu ulkopuolisille millään tavoin, mutta oikeasti pahoittelut, sillä muuta en voi. Ja kaikki ok, jaa en sillä, että julkinen loukkaus 150e sakon takia kiinnostaisi, vaan ihan siksi, jotta mokasta kuuluu näin tehdä.”

      • eeva5

        Näin toimii mies, ja vielä rehellinen ja kunnon yrittäjä. HIENOA ATTE NOSTAMME HATTUA.


      • Jokin roti

        Atte näytti kaikille keikkatilaajille, miten jatkossa pitää toimia, eli näin: kun Dolls Dancers on poistettuna ennakkoperintärekisteristä, ja Tunkki esittää tavanomaisen verokortin maksamista varten:

        - keikkapalkkiosta 50 % on pidätettävä ja tilitettävä Helsingin ulosottovirastoon.
        - keikkapalkkiosta 50 % voidaan maksaa Tunkille, mutta tästä osuudesta on pidätettävä ennakonpidätys. Maksaminen pitää tapahtua ainoastaan tilisiirtona (em. viranomaisen näkemys).

        Sama numeroina; jos keikkapalkkioksi on sovittu 1000 euroa:

        - 500 euroa on pidätettävä ja tilitettävä Helsingin ulosottovirastoon
        - lopusta 500 eurosta tulee tehdä ennakonpidätys, jonka suuruus voisi Tunkin tapauksessa olla vaikkapa 25 % eli 125 euroa. Tällöin Verohallintoon tilitetään tuo 125 euroa. Loput 375 euroa maksetaan Tukiaiselle tilisiirtona.


      • ok.
        Jokin roti kirjoitti:

        Atte näytti kaikille keikkatilaajille, miten jatkossa pitää toimia, eli näin: kun Dolls Dancers on poistettuna ennakkoperintärekisteristä, ja Tunkki esittää tavanomaisen verokortin maksamista varten:

        - keikkapalkkiosta 50 % on pidätettävä ja tilitettävä Helsingin ulosottovirastoon.
        - keikkapalkkiosta 50 % voidaan maksaa Tunkille, mutta tästä osuudesta on pidätettävä ennakonpidätys. Maksaminen pitää tapahtua ainoastaan tilisiirtona (em. viranomaisen näkemys).

        Sama numeroina; jos keikkapalkkioksi on sovittu 1000 euroa:

        - 500 euroa on pidätettävä ja tilitettävä Helsingin ulosottovirastoon
        - lopusta 500 eurosta tulee tehdä ennakonpidätys, jonka suuruus voisi Tunkin tapauksessa olla vaikkapa 25 % eli 125 euroa. Tällöin Verohallintoon tilitetään tuo 125 euroa. Loput 375 euroa maksetaan Tukiaiselle tilisiirtona.

        oikein, ei tälläisestä kannata numeroa tehdä. Hei, hei kaikki on ok.Mä tiedän miltä musta tuntuu. kaikki on ok.


      • 100%
        ok. kirjoitti:

        oikein, ei tälläisestä kannata numeroa tehdä. Hei, hei kaikki on ok.Mä tiedän miltä musta tuntuu. kaikki on ok.

        Hui helvetti ei kait kukaan vaan usko että tämä atte fellman, laupias samarilainen antaa tunkille anteeksi. mies haluaa pelastaa viimeiset rippeet lounasravitola fellmannin maineesta. Tämä elämän tapa rikollinen, mihin hän koskee tai puhuu muuttuu 100% PASKAKSI joten huomenna tämä paskaläjä voi puhua jo muuta. en suosittele.


      • linnaan vaan.

        onkohan toi fellmanni menettän järkensä, muutama rivi ylöspäin. hän sanoo näin VITUN APINA, NARKKARI, HUORA, KUSETTAJA, JNE. Kunnianloukkaus rikosilmoitus kaverista vaan johanna. laki asioihin perehtyneenä sen verran tiedän että lounasravitola fellmannin omistaja atte fellman häviää oikeudessa sinulle. joten johanna tukiainen tee ihmeessä tästä miehestä rikosilmoitus. Hänen taustallaan on rikoksia näemmä paljonkin.


      • rehti sotilas
        linnaan vaan. kirjoitti:

        onkohan toi fellmanni menettän järkensä, muutama rivi ylöspäin. hän sanoo näin VITUN APINA, NARKKARI, HUORA, KUSETTAJA, JNE. Kunnianloukkaus rikosilmoitus kaverista vaan johanna. laki asioihin perehtyneenä sen verran tiedän että lounasravitola fellmannin omistaja atte fellman häviää oikeudessa sinulle. joten johanna tukiainen tee ihmeessä tästä miehestä rikosilmoitus. Hänen taustallaan on rikoksia näemmä paljonkin.

        Hilut kinttuihin hullulle ja kiville höpisjälle. jos huorittelee ja haukku esintyjää tuolla tavalla ei muuta kun rikosilmoitus tyypistä heti, tälläiseen ihmiseen kirjoitusten perusteella ei voi luottaa. hän nimittäin jatka solvausta ja nimittely kuitenkin. nyt tämä raukka pelkää omasta puolestaan. tälläisiä luusereita kutsuttiin sotaaikana rintamakarkureiksi. Sellainen nilviäinen on tämä atte. jos olisi sota juoksisi tämä pelle kotiin ensinmäisenä, hyi olkoon rupeaa ihan voimaan pahoin.


      • pillu9
        rehti sotilas kirjoitti:

        Hilut kinttuihin hullulle ja kiville höpisjälle. jos huorittelee ja haukku esintyjää tuolla tavalla ei muuta kun rikosilmoitus tyypistä heti, tälläiseen ihmiseen kirjoitusten perusteella ei voi luottaa. hän nimittäin jatka solvausta ja nimittely kuitenkin. nyt tämä raukka pelkää omasta puolestaan. tälläisiä luusereita kutsuttiin sotaaikana rintamakarkureiksi. Sellainen nilviäinen on tämä atte. jos olisi sota juoksisi tämä pelle kotiin ensinmäisenä, hyi olkoon rupeaa ihan voimaan pahoin.

        Mikä helvetin ukko toi ravitoloitsia on kaiken lukeman perusteella tollaista ukkoa teidän pittää pyyhkiä siellä kylällä ympärikorvia. pistäkää suun soittajat kuriin eihän tuo osaa kun naisten kanssa tapella tappelisit saatanan runkkari miesten kanssa jos sulla riittää siihen munaa ja älliä. perkeleen hinttari vittu.


      • SAIRASVÄÄNS
        pillu9 kirjoitti:

        Mikä helvetin ukko toi ravitoloitsia on kaiken lukeman perusteella tollaista ukkoa teidän pittää pyyhkiä siellä kylällä ympärikorvia. pistäkää suun soittajat kuriin eihän tuo osaa kun naisten kanssa tapella tappelisit saatanan runkkari miesten kanssa jos sulla riittää siihen munaa ja älliä. perkeleen hinttari vittu.

        .HARMI KUN AUSCHWITZ SULJETTU, OLIS VARMAAN OLLUT TÖITÄ TÄLLE RAVINTELIN PITÄJÄLLE SIELLÄ. KAIKESTA PÄÄTELLEN HÄN OLIS VARMASTI PÄRJÄNYT NAISTEN JA LASTEN KANSSA HYVIN, SILTÄ VAIKUTTAA KUN OLEN LUKENUT KOMMENTEJA HÄNEN PÄÄN AUKOMISESTA. EI SUINKAAN KYLÄHULLU VAAN PSYKOPAATTI TYYPPI.


      • Mee pois...
        SAIRASVÄÄNS kirjoitti:

        .HARMI KUN AUSCHWITZ SULJETTU, OLIS VARMAAN OLLUT TÖITÄ TÄLLE RAVINTELIN PITÄJÄLLE SIELLÄ. KAIKESTA PÄÄTELLEN HÄN OLIS VARMASTI PÄRJÄNYT NAISTEN JA LASTEN KANSSA HYVIN, SILTÄ VAIKUTTAA KUN OLEN LUKENUT KOMMENTEJA HÄNEN PÄÄN AUKOMISESTA. EI SUINKAAN KYLÄHULLU VAAN PSYKOPAATTI TYYPPI.

        Olet täysin väärässä. Panettelusi ja mitätöimisesi on ala-arvoista.


      • VIT,VIT.
        Mee pois... kirjoitti:

        Olet täysin väärässä. Panettelusi ja mitätöimisesi on ala-arvoista.

        Minä en sentään ajele autolla ympäri kylää katkaistuhaulikko penkinalla. Kuten fellman.


      • Armi.l
        VIT,VIT. kirjoitti:

        Minä en sentään ajele autolla ympäri kylää katkaistuhaulikko penkinalla. Kuten fellman.

        Jos ymmärän oikein, onhan teillä siellä ruukissa myös ravintola ruukinmylly missä varmaan voi käydä, jos tämä lounasravitola fellmanni on niin vastenmielinen paikka. kyllä ihmettelen myös itsekin paikan omistajan sekoilu, ehkä vaan julkisuuden kipeä henkilö. Muuta selitystä en kyllä ymmärrä hänen kirjoituksista.


      • minäääääääääääääääää
        VIT,VIT. kirjoitti:

        Minä en sentään ajele autolla ympäri kylää katkaistuhaulikko penkinalla. Kuten fellman.

        jaa todisteita kehiin, tämä viesti on sitten viety eteenpäin


      • plääääääääääääääääää
        Armi.l kirjoitti:

        Jos ymmärän oikein, onhan teillä siellä ruukissa myös ravintola ruukinmylly missä varmaan voi käydä, jos tämä lounasravitola fellmanni on niin vastenmielinen paikka. kyllä ihmettelen myös itsekin paikan omistajan sekoilu, ehkä vaan julkisuuden kipeä henkilö. Muuta selitystä en kyllä ymmärrä hänen kirjoituksista.

        Itseasiassa ruukin myllyn ruoka on sitä itteään, eli ei emme käy siellä syömässä emmekä tilaa ruokia sieltä. Fellmannilta kylläkin tilataan



      • j.s1
        plääääääääääääääääää kirjoitti:

        Itseasiassa ruukin myllyn ruoka on sitä itteään, eli ei emme käy siellä syömässä emmekä tilaa ruokia sieltä. Fellmannilta kylläkin tilataan

        Tuskin kukaan pahastuu mistä soosisi haet, ei kyllä varmaan kiinosta ketään mikä ruoka on missäkin hyvää tai huonoa, syö ja pidä suusi kiinni. ole tyytyväinen äläkä itke. vieläpä julkisesti. häpeä.


      • tosi on
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kuten sanoin keskustelussa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13132275#comment-75309315-view

        Näädät eivät voi sietää sitä, että niiden "vaikutuspiiristä" liuetaan.

        Niin siksipä kannatta antaa ihmisten kirjoitella eikä lähteä mukaan eikä lukea mitään , viikon päästä kukaan ei muista mitään. Ennen kuin tulee uusi keikka sitten taas voi jatkaa ja jauhaa paskaa, mutta yksi asia on varma atte fellman itse aloittanut kirjoittelun ja parjaamisen joten täytyy kestää kun mies loppuun asti. adios


      • kamu101
        VIT,VIT. kirjoitti:

        Minä en sentään ajele autolla ympäri kylää katkaistuhaulikko penkinalla. Kuten fellman.

        Todisteita kehiin, sinä Aten vihaaja....


      • Ajkf
        pillu9 kirjoitti:

        Mikä helvetin ukko toi ravitoloitsia on kaiken lukeman perusteella tollaista ukkoa teidän pittää pyyhkiä siellä kylällä ympärikorvia. pistäkää suun soittajat kuriin eihän tuo osaa kun naisten kanssa tapella tappelisit saatanan runkkari miesten kanssa jos sulla riittää siihen munaa ja älliä. perkeleen hinttari vittu.

        Kirjoita omalla nimellä niin kokeillaan.(ja ilmoita paikka ja aika) perkeleen anonyymi sängyn kastelija! T:Atte fellman


      • börje

      • ui,ui.
        Mee pois... kirjoitti:

        Olet täysin väärässä. Panettelusi ja mitätöimisesi on ala-arvoista.

        ui, ui, ulilauta.


      • 3&100?4560000
        Jokin roti kirjoitti:

        Atte näytti kaikille keikkatilaajille, miten jatkossa pitää toimia, eli näin: kun Dolls Dancers on poistettuna ennakkoperintärekisteristä, ja Tunkki esittää tavanomaisen verokortin maksamista varten:

        - keikkapalkkiosta 50 % on pidätettävä ja tilitettävä Helsingin ulosottovirastoon.
        - keikkapalkkiosta 50 % voidaan maksaa Tunkille, mutta tästä osuudesta on pidätettävä ennakonpidätys. Maksaminen pitää tapahtua ainoastaan tilisiirtona (em. viranomaisen näkemys).

        Sama numeroina; jos keikkapalkkioksi on sovittu 1000 euroa:

        - 500 euroa on pidätettävä ja tilitettävä Helsingin ulosottovirastoon
        - lopusta 500 eurosta tulee tehdä ennakonpidätys, jonka suuruus voisi Tunkin tapauksessa olla vaikkapa 25 % eli 125 euroa. Tällöin Verohallintoon tilitetään tuo 125 euroa. Loput 375 euroa maksetaan Tukiaiselle tilisiirtona.

        jos keikka palkkio on 1000e siitä menee veroa 18% plus muut saajat 300e ja ulosottomies 500e ja taas taksi 50e siitä lasketaa yli menevän alin summa taas 30% se jattuna 13% kertaa 4 miinus 3 on sata niin mitä jää tuksulle3 plus kaksi ynnä90 jaettuna desimaali jakaja jasiitä takaaja ok. jää 100000e


      • J.T
        Ajkf kirjoitti:

        Kirjoita omalla nimellä niin kokeillaan.(ja ilmoita paikka ja aika) perkeleen anonyymi sängyn kastelija! T:Atte fellman

        TÄÄLLÄ RUUKISSA ON AINA TÄMÄ LYNKAUSMENTALITEETI ERÄILLÄ HENKILÖLLÄ MIELESSÄ, KUN JOTAIN TAPAHTUU.


    • El Patio

      Atte Fellman oli mies paikallaan, ja Ruotsinpyhtään rintama piti.

    • keijo.s

      On tämä ravintolan pitäjä aika farssin saannu aikaiseksi, ei siten että lukisin jatkuvasti mitä johanna tukiainen tekee. vaan kun kävin suomi24 postissa aloin mielen kiinnolla lukea tätä farssia. Kyllä tässä ikävä asia on se että ravitolan pitäjä on saanut raivokohtauksen, ja vielä aivan turhaan. Yleensä tälläiset johtavat siihen että molemmat osapuolet saavat sitten ihmisten haukut niskaan. en syytä kumpaakaan osa puolta sen enempää, täytyy vaan nostaa päätä ja jatkaa, ensi kerralla pitää olla viisaampi, virheistä jokainen aina oppii.

      • lapsi5

        Huraaa ja lapset taputtuivat likaisia käsiään.


      • Tälleen meni

        Ravintolanpitäjä oli mielestään varautunut hyvin - niin kuin olikin - Tukiaisen temppuihin, mutta siti Tukiainen onnistui viekkaudella ja vääryydellä saamaan ravintolasta rahaa käteisenä.

        Ravintolanpitäjä tunsi tästä pettymystä. Ihan oikein. Soitettuaan heti maanantain viranomaisille asian selvittämistä varten, ravintolanpitäjä sai sitten kuulla, että tuo Tukiaisen käteisenä sieppaama summa ei aiheuta ravintolanpitäjälle enää ongelmaa, sanktiouhkaa, vaan sen osalta kyse on veroviranomaisten ja Tukiaisen välisestä rahasta. Ja asia on tarkoin saatettu veroviranoimaisten hyvään huomaan. Onnellinen loppu siis.


      • meni tälleen nyt.
        Tälleen meni kirjoitti:

        Ravintolanpitäjä oli mielestään varautunut hyvin - niin kuin olikin - Tukiaisen temppuihin, mutta siti Tukiainen onnistui viekkaudella ja vääryydellä saamaan ravintolasta rahaa käteisenä.

        Ravintolanpitäjä tunsi tästä pettymystä. Ihan oikein. Soitettuaan heti maanantain viranomaisille asian selvittämistä varten, ravintolanpitäjä sai sitten kuulla, että tuo Tukiaisen käteisenä sieppaama summa ei aiheuta ravintolanpitäjälle enää ongelmaa, sanktiouhkaa, vaan sen osalta kyse on veroviranomaisten ja Tukiaisen välisestä rahasta. Ja asia on tarkoin saatettu veroviranoimaisten hyvään huomaan. Onnellinen loppu siis.

        hah,hah, siinäpä kaikkitietäväinen hölmö. joka ei näköjään osaa edes lukea lähe aten kanssa takasin apukouluun pöljä.


      • kjhjkgjhgh
        meni tälleen nyt. kirjoitti:

        hah,hah, siinäpä kaikkitietäväinen hölmö. joka ei näköjään osaa edes lukea lähe aten kanssa takasin apukouluun pöljä.

        Mistä teitä saastoja sikiää, ai niin Loviisasta ja lähiympäristöstä. Atte pisti pikkusen kuriin Loviisan päättäjiä ja nyt joku (tiedän kuka) nillittää täällä. Voi voi sinua riepu parkaa, Atte oli tuhma sulle ja sun puolueelle :D


      • Tälleen meni
        meni tälleen nyt. kirjoitti:

        hah,hah, siinäpä kaikkitietäväinen hölmö. joka ei näköjään osaa edes lukea lähe aten kanssa takasin apukouluun pöljä.

        Satun tuntemaan tämän keikkatapauksen erittäin läheltä ja oikein.


      • ?????????
        Tälleen meni kirjoitti:

        Satun tuntemaan tämän keikkatapauksen erittäin läheltä ja oikein.

        ja puolueeni oli mikä muka???


      • Suora informaatio
        ????????? kirjoitti:

        ja puolueeni oli mikä muka???

        Sähköpostikirjeenvaihto puhelinkeskustelu Atte Fellmanin kanssa pari viikkoa ennen keikkaa.


      • Hups!!!
        Suora informaatio kirjoitti:

        Sähköpostikirjeenvaihto puhelinkeskustelu Atte Fellmanin kanssa pari viikkoa ennen keikkaa.

        Oliskohan käynnyt niin että tämä päänaukoja ja atten parjaaja, olis paljastunut. Meinasin vaan kun toi keskustelu hiljeni niin äkisti.


    • jooooooooooooooo

      Yksi loviisan akka jaksaa kännissä kirjotella, plääääää, minääääääää.

      • busted1

        Loviisan, Ruukin ja välillä Kotkan, otappa huomioon et sillä akalla on aika monta vaikutusvaltaista ystävää joten sinun... IP selvis ...ja kannattais nyös muistaa että sillä akalla on NBK frendejä.....joten olisin vielä enemmän huolissani. Akka on mitä on mutta sillä on aikamoiset suhteet vähän joka paikkaan, joten siihen ei kai ruukin pikkupillut pysty vaikuttamaan. Ikävää on että tuota sinun nimittämääsi akkaasi taidetaan pitää aika monessa paikassa, koska ei ikinä ylenkatso muita, kuinka on sinun laitasi?


    • rullahuulet ja 69

      Atte taitaa olla nyt Tunkin paras nettiystävä?

      • godiebothofyou

        perse ja persu
        ovat totisesti ansainneet toisensa


    • attteeee

      Huh huh ootteko oikeasti sairaita? Lynkaatte täällä ihan ventovieraita ihmisiä? ja Tuksun vuoksi? ei siis oikeasti, no jo kai sillä on se vaikutusvalta mistä puhuikin jo

    • best3

      hurraa ja pienet lapset taputtavat jälleen likaisia käsiä, tuksu in BEST.

      • piru3

        JOULURAUHAN JULISTUKSEEN VIELÄ RUNSAASTI AIKAA. VIELÄ KERKIÄTTE ITKEE, HUUTAA, POTKIA ,VITTUILLA JNE. TOISILLENNE SIIS OLKAA NOPEITA JA JATKAA SUUNSOITTO JA TOISTENNE PIEKSEMISTÄ NIIN SAATANASTI HIENOA . VIELÄ KERKIÄÄ TOSI KIVA LUKEA KUN VITTUILETTE TOISILLEN . MIELENKIINTOISTA SAA NAURAA VIELÄ MAKEASTI ENNEN JOULUA. EIKÖ KUKAAN VOISI NYT VÄHÄN KIRJOITELLA JA VITTUILLA BLIIIS, HERÄTKÄÄ MOLO AIVOT SAATANA. VAI OLETTEKO KAIKKI SAMMUNEET JO ??????????


      • lyhteet sammuu
        piru3 kirjoitti:

        JOULURAUHAN JULISTUKSEEN VIELÄ RUNSAASTI AIKAA. VIELÄ KERKIÄTTE ITKEE, HUUTAA, POTKIA ,VITTUILLA JNE. TOISILLENNE SIIS OLKAA NOPEITA JA JATKAA SUUNSOITTO JA TOISTENNE PIEKSEMISTÄ NIIN SAATANASTI HIENOA . VIELÄ KERKIÄÄ TOSI KIVA LUKEA KUN VITTUILETTE TOISILLEN . MIELENKIINTOISTA SAA NAURAA VIELÄ MAKEASTI ENNEN JOULUA. EIKÖ KUKAAN VOISI NYT VÄHÄN KIRJOITELLA JA VITTUILLA BLIIIS, HERÄTKÄÄ MOLO AIVOT SAATANA. VAI OLETTEKO KAIKKI SAMMUNEET JO ??????????

        me ei. Don't worry.


      • minäääääääääääääääää
        lyhteet sammuu kirjoitti:

        me ei. Don't worry.

        EI MEKÄÄN HAh,hah, haaaaaaaaaa


    • Feces_of_Death

      Juuri tuollaiset apukoulun pellet pilaavat todellisten kansallismielisten ja isänmaanystävien maineen. Minä olen natsi ja ylpeä siitä!

    • Oew2112

      Enpä suurempaa loukkausta kansallissosialistina tiedä, kun tuon hyysärimädättäjäpaskan kutsumista "natsisksi".

      "Natsi" ja "natsimi" ovat JUUTALAISEN Konrad Heidenin 1920-luvulla luomia poliittisia epiteettejä, joiden tarkoitus oli loukata ja halventaa Hitleriä, NSDAP:tä ja kansallissosialismia. Saksan kansallissosialistit siis pitivät tätä sanaa LOUKKAAVANA sen etymologian perusteella, eivätkä KOSKAAN itse käyttäneet itsestänsä sanaa "natsi". Älä sinäkään käytä, ellet halua olla sionistien sätkynukke ja pelle – niin kuin Fellman.

      Sanan "rasismi" taas keksi JUUTALAINEN Leon Trotsky (oik. Lev Davidovich Bronstein). Ymmärtäkää nyt, hyvät ihmiset, että juutalaiset ovat pelkkiä valehtelijoita, murhaajia ja rikollisia koko tunnetun historian ajalta!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe