Kulta-Kallen eläke VAIN 18890 € kuukaudessa verojen jälkeen.

osanottoni

Kulta-Kalle valittaa pienestä eläkkeestään. Velaksi ostettu asunto Porkassa. Ei oikein saa hyvää ruokaakaan. Vaatteetkin ovat vanhoja lumppuja. Vuosia sitten ostettuja. Jotain pitäis tehrä. Kerätäänkö Kallelle kimppa, että saisi vaikka 3000 € puhtaana käteen, Sillä just ja just vois pärjätä velka-asunnossaan.

30

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osanottoni

      Pikku korjaus. 1890 € puhtaana käteen.

      • valitukset vittuun

        Jotkut ei saa edes puolta tuosta eläkkeenään.
        Työtön saa 600€ käteen 20% verojen jälkeen.


      • pärjään

        Meikä elää 1000€ eläkkeellä onneksi oma talo ja olen velaton ja myös olen terve.


    • Ei liikoja

      Toisil 600 eguu kuus elää viel!

    • vajukkiseon

      Niin ja jäi vasta 37-vuotiaana eläkkeelle. Itse saan vähemmän rahaa käteen kuin Kalle ja pystyn ostamaan vaatteita ja asumaan muualla kuin Porkassa. Tyhmähän se on kuin saapas.

    • vain ja ainoastaan

      satun tunnistamaan tämän nimimerkki vajukin,yhteiskunta hänen vuokransa maksaa.

      • kerro kerro

        No kuka se on, kerro jo.


      • Ne kasvuhor..

        Tyhmähän se on kun saapas. Katkera ja kateellinen!


      • seonsairashomo!
        kerro kerro kirjoitti:

        No kuka se on, kerro jo.

        kylmis Oulusta!


    • voivoivoi

      Aina valittaa voi. Kämpän osti velaksi... Talo meni verojärjestelyillä ennakkoperintönä eteenpäin. Sujuu nuo asumistuet ja muut paremmin kun ei ole muuta omaisuutta.
      Ja toisaalta mitä se suuremmalla eläkkeellä tekisi? Joisi itsensä hengiltä ja hyvin tuntuu viina riittävän nykyisilläkin tuloilla. Voi mariina parkaa...

      • kysympä vaan

        onko mariina omainen?


    • kemirajyrsijä

      kallen eläke on keskivertoa pienempi. Minä saan puhtaan käteen 2320 euroa ja työurani olin Kemiralla 20 vuotta.
      Itse pidän eläkettä pienenä.

      • Kultaa vuonna Stalin

        Kallen eläkkeessä on puolet liikaa. Työmies on aina palkkansa ja eläkkeensä ansainnut.


    • pieni keskiverto

      Keskiverto eläke on alta tonnin. Esim pankkitoimihenkilö saa 45 vuoden palveluksen jälkeen n. 1100 € kuussa.

    • Teräsnyrkki 007

      Tollasella summallahan voisi jo vetää jokasta ohikulkijaa turpaan! Joka toinen kuukausi menis rahat korvauksiin mutta tulisi hyvä mieli!

    • Kulli-Kalle

      Menin 14 vuotiaana työelämään ja 64 vuotiaana eläkkeelle eikä päivääkään työttömänä mutta saan vain työeläkettä buttona 1830 €/kk- 24% vero.

    • Jeppe vaan

      Älkää ny hyvät ihmiset uskoko, että jollakin olisi noin 1000 ekun eläke täyden palveluksen jälkeen..esim. pankkihenkilöillä.
      Itse jouduin eläkkeelle aivojutun takia ja takana mulla oli työvuosia 32.
      Eläkkeeni on 2750 euroa kuussa miinus verot..
      Olin raksahommissa, ennekuin syntyi vaurioita päänuppiin.

    • City Mexico

      Onkohan otsikossa jokin virhe ?

      Ei Suomessa kukaan saa tollasta eläkettä !

      • lilius 47 000kk

        Kyllä herrat saa jopa enempi.


      • ahmed ahne
        lilius 47 000kk kirjoitti:

        Kyllä herrat saa jopa enempi.

        Minä ahmed ahne saada sossulta 93000euro vuosi lisää rahaa minä pyytä. Antaka kaiki raha minulle ja minä nauraa teitä kotona...hah hah haa


      • Kevyt Kenkäinen
        lilius 47 000kk kirjoitti:

        Kyllä herrat saa jopa enempi.

        Kumpi on nostanut enemmän painoja ?


      • tasapaino.
        Kevyt Kenkäinen kirjoitti:

        Kumpi on nostanut enemmän painoja ?

        Ei niillä ole mitään painoarvoa.


    • tarkkaavaisuus

      """Onkohan otsikossa jokin virhe ?"""
      Et sitten lukenut korjausta pöhlö

      • kateet

        Raukkaparat on kateellisia jonkun ansaitsemasts eläkkeestä. Menkää töihin kakarat ja lakatkaa valittamasta.
        Mulla on neljäntonnin eläke ja edut päälle. Kadehtikaa mua ja menkää töihin.


      • ihiuiyikuouo
        kateet kirjoitti:

        Raukkaparat on kateellisia jonkun ansaitsemasts eläkkeestä. Menkää töihin kakarat ja lakatkaa valittamasta.
        Mulla on neljäntonnin eläke ja edut päälle. Kadehtikaa mua ja menkää töihin.

        No jos sen oiskin ansainnut.


    • jos jäää

      sairaseläkkeelle 37 vuotiaana ei siinä paljon työvuosija kerry ja eläkettäkin rupesi siihenaikaan kertymään vasta 24 ikävuoden jälkeen.

    • Ierppe

      Muutama vuosi kaupungin SUOJAtyöpaikassa ja eläkettä melkein 1900e/kk. Ja vielä ihmetellään, miksi maa on konkurssissa.
      Moni ikänsä töitä tehnyt, ei ole ikinä saanut moista summaa palkkanakaan käteen. Ja vielä ruinaa meiltä veronmaksajilta urheilijaeläkettä, vaikka on dopingin avulla myöntänyt saavutuksiinsa päässeen.

      • hemo-hessi

        Just ja sen terveyskin meni dopingien käytön takii....


    • Kun on tarpeeksi

      RÖYHKEÄ silloin voi pyytää mitä vain viellä julkisesti.

    • Valita Kalle valita

      Kun itsensä on vaivansa ansainnut ei kannattaisi valitaa.Vanha sanonta,ken vaivojansa valittaa on vaivojensa vanki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe