Kukaan tulossa Yukiconiin?

Raippari

Jos tulette saatte itse etsiä minut. Pieni vakkaripohjainen miitti olisi kiva.




http://www.yukicon.fi/


Tapahtuma järjestetään viime kerralta tutussa Espoon kulttuurikeskuksessa 10.-11.1.2015. Kattokaa tuolta sivulta sitten tiedot.

26

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pysty. Liikaa ihmisiä.

    • Mä niitä lippuja kuolasin ja suunnittelin jo cossii mut nehän meni parissa minuutissa (vai?) :(
      Muuten ehdottomasti tulisin.

      • Raippari

        Kaikki valittaa lipuista. Eikös niitä myydä paikan päällä ja tietääkseni kukaan ei ole koskaan jäänyt ilman lippuja, jos on jaksanut vain etsiä.


      • alice_dolly_phone
        Raippari kirjoitti:

        Kaikki valittaa lipuista. Eikös niitä myydä paikan päällä ja tietääkseni kukaan ei ole koskaan jäänyt ilman lippuja, jos on jaksanut vain etsiä.

        Noo jaaa......kahtoo ny tuunko


    • Kaverini menee sinne ja minulla itsellä on juuri muuta menoa...

    • Flutttershy.

      Haluaisin tulla kyllä mutta enpä tiedä. Olis kyllä kiva päästä johonkin coniin ens vuonnaki,kun cf2015 ei ole tulossa. Toki voisin yrittää jostain hommata liput ja saada jotenkin pikaisesti jonkinmoisen pp cossin aikaan, kun en ikinä tykkää oikeen liikkua tapahtumissa "omana itsenäni". Mutta katsotaan. Mikään ei ole varmaa. Olisi kyllä kieltämättä kiva tavata Raippari kun ilmeisesti missasin crystalfairissa. En jaksa taaskaan kirjautua. (Jotenkin huolestuttavaa kuinka usein menee nämä laskutehtävät väärin XD)

    • En ole menossa :( Satun nimittäin pelkäämään liian monia siellä olevia asioita (esim. korkea katto, isot huoneet, liika ääni) ja monista myös ahdistun aivan liikaa. Tuommoisissa tapauksissa sitten tulee paniikkikohtaus, tai saatan käyttäytyä hivenen holtittomasti... Eli minulla ei siellä olisi yhtään hauskaa, parhaimmassakin tapauksessa säikkyisin joka asiaa.

    • Raippari

      Mainitkaa mistä teidät tunnistaa siellä? Mitä cossaatte tai millaisia vaatteita käytätte?

      • Flutttershy.

        JOS Olen tulossa niin mulla on päällä jonkinmoinen pinkie pie, rarity, Fluttershy, celestia tai Luna cossi, Koska noihin mulla on peruukit. Mutta en ole varma tuunko.en jaksa taaskaan kirjautua... Laiskuus on vakava sairaus.


    • ÄÄÄ MÄ NIIIIN TAHDON
      Ootko aivan varma et sieltä saa lippuja paikan päältä? ; --- ;
      WÄWÄWÄWÄWÄÄWWÄWÄWÄWÄWÄÄääääÄÄÄÄääääääääääääÄÄÄÄ
      Sit jos tulisin ni ompelukoneen rikkoutumisesta (tai jotai se lagittaa) johtuen vois ostaa jonku halvan Kagamine Rin asun taai jotain.

      • Flutttershy.

        Tänä vuonna ei myydä lippuja paikanpäällä.


      • Raippari
        Flutttershy. kirjoitti:

        Tänä vuonna ei myydä lippuja paikanpäällä.

        :(


      • Flutttershy.
        Raippari kirjoitti:

        :(

        Raippari, sä olit siis crystalfairissa? Mikat tullu puhumaan


      • Flutttershy.
        Flutttershy. kirjoitti:

        Raippari, sä olit siis crystalfairissa? Mikat tullu puhumaan

        Mikset* ja mitä kummaa tapahtu loppu viestille? Pitäis ehkä hankkia uus kännykkä...


      • Flutttershy.
        Raippari kirjoitti:

        :(

        Anteeksi sekoiluni. Tässä se ihan alkuperäinen viesti kokonaan:
        Raippari, sä olit siis crystalfairissa? Mikset tullu puhumaan? olin fs cossissa. (Voitin yhen niistä palkinnoista) :) jos katoit lauantaina sitä kilpailua niin varmaan näit mut :)


      • Flutttershy.

        (Miksi ihmeessä linkkasit biisin? Kuuntelethan sen tyylistä musiikkia? Vai linkkasitko koska oli niin naurettava?) Minäkun luulin että olen maailman ainoa joka kuuntelee Nightwishia... Tulipa taas todistettua ettei sinfoninen metalli ole kuolemassa vaikka niin väitetään :)


    • Herra X

      Enpä satu olemaan anime- tai peliharrastaja, joten en tule. Lintuharrastajatapahtumaan voisin tullakin.

      • Raippari

        Siellä on varmasti myös ponittajia. Etkös ollut Brooni myös?


      • Herra X
        Raippari kirjoitti:

        Siellä on varmasti myös ponittajia. Etkös ollut Brooni myös?

        Käsittääkseni MLP ei ole animea, joten miksi siellä sitten on ponittajia.


      • Raippari
        Herra X kirjoitti:

        Käsittääkseni MLP ei ole animea, joten miksi siellä sitten on ponittajia.

        Noissa coneissa käy paljon mlpfaneja, vaikka ne ovatkin enimmäkseen animefaneille. Niissä käy vähän kaikenlaista porukkaa ja mitä vetoa, että tuollakin on joku bronymiitti? Kannaatttaa kysyä joltain, joka on menossa tuonne.


      • Herra X
        Raippari kirjoitti:

        Noissa coneissa käy paljon mlpfaneja, vaikka ne ovatkin enimmäkseen animefaneille. Niissä käy vähän kaikenlaista porukkaa ja mitä vetoa, että tuollakin on joku bronymiitti? Kannaatttaa kysyä joltain, joka on menossa tuonne.

        Enpä tiedä ketään, joka olisi sinne menossa. Liian kaukanakin Espoo on kyllä täältä katsottuna, joten turha minun on suunnitella sinne tulemista.


      • Raippari
        Herra X kirjoitti:

        Enpä tiedä ketään, joka olisi sinne menossa. Liian kaukanakin Espoo on kyllä täältä katsottuna, joten turha minun on suunnitella sinne tulemista.

        Se on se huono puoli kun asuu Oulussa.


    • Fluttershy! Kyllä kuuntelen Nightwishia....

      • Flutttershy.

        Kiitos! Teit juuri päivästäni pikkuisen paremman :)


    • Japan.otaku

      Ite olen tulossa ja ois ainaki kiva nähä siellä koska aina on kiva tavata uusia ihmisiä :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe