Homous on väärin, heterous ei.

täyttä asiaa!

Vaikka suuntautumiselleen tuskin mitään voi niin on edes yritettävä olla normaali tai muut alkavat puhua paskaa. Onhan se niinkin, että kaikki kiinnittävät huomiota valkoiseen mustien maassa tai mustaan valkoisten maassa vaikka mitä olisi opetettu. Se kun joku poikkeaa ympäristöstä, on aina, ja tulee aina olemaan ihmetyksen, tuijotuksen ja puhumisen aihe. Ette te sateenkaarisuvaitsevaitset tätä asiaa miksikään muuta. Jos joku tiedetään homoksi, niin ensimmäisenä ihmisille tuosta ihmisestä tulee mieleen se homous. Ei sitä epänormaaliutta vaan osaa kukaan ajatella normaalina, kun se ei sellaista ole. Niin :)

24

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsffdfddsf

      "Se kun joku poikkeaa ympäristöstä, on aina, ja tulee aina olemaan ihmetyksen, tuijotuksen ja puhumisen aihe"

      Varmasti jos ei ennen ole vaikka tummaihoista nähnyt, niin tuijottaa monttu auki, mutta en rehellisesti sanoen ymmärrä, että mikä siinä on niin ihmeellistä, että se aiheuttaa ihmetystä ja tuijotusta. Ja aika jonnelta kuulostaa, jos aletaan ihan ihmeissään supattelemaan toverin kanssa, että "näiks, musta mies!?!? SIIS MITÄ??"

      Toisekseen, miksi kaikkien edes pitäisi olla samanlaista harmaata massaa? En minä näe sitä huonona asiana, jos tavalla tai toisella eroaa muista.

    • peter 19

      Homous on aivan ok.

      • syytä kuunnella

    • Valitettavasti ihmisen perusluonteeseen näyttäisi kuuluvan jonkinasteinen suvaitsemattomuus, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö meidän pitäisi pyrkiä kehittämään itseämme suvaitsevaisemmiksi.

      • vapaus karttaa

        Mielipidevapaus kuuluu länsimaiseen sivistykseen! Ja homoudestakin saa olla erimieltä ja tavallinen ihminen voi pahoin kun kuulee moisesta asiasta.


      • ei kaikki käy

        Suomi on outo maa, sillä täällä kun sekoitetaan asiat, kun synnille annetaan nimeksi tasa-arvo!!

        Raamatun mukaan homous on syntiä:

        Room. 1:24-32 ... jopa sen hyväksyminen, vaikka ei siihen muuten osallistu.

        1,Kor, 6;9.11 "...homosekusaalit eivät peri Jumalan valtakuntaa..."

        2.Piet. 2 "..varoitukseksi niille, jotka vastedes jumalatoomasti elävät.."


      • Tiedoksesi
        ei kaikki käy kirjoitti:

        Suomi on outo maa, sillä täällä kun sekoitetaan asiat, kun synnille annetaan nimeksi tasa-arvo!!

        Raamatun mukaan homous on syntiä:

        Room. 1:24-32 ... jopa sen hyväksyminen, vaikka ei siihen muuten osallistu.

        1,Kor, 6;9.11 "...homosekusaalit eivät peri Jumalan valtakuntaa..."

        2.Piet. 2 "..varoitukseksi niille, jotka vastedes jumalatoomasti elävät.."

        ihan tiedoksi tossa 1 kor luvussa lukee vääryyden tekijät ei homoseksuaalit.


    • Huolestunu mutsi

      Olen kauhuissani. 17-vuotias poikamme on kertonut, etteivät häntä kiinnosta miehet vaan naiset. Tämä tuntuu minusta todella pahalta. Tiedän, että monet suvaitsevat nykyään heteroseksuaalisuutta, mutta minusta se on luonnotonta. Sanotaan, että teini-ikäisten seksuaalinen identiteetti on vasta muodostumassa ja että monella voi olla heteroseksuaalisia fantasioita, vaikka he olisivat seksuaalisuudeltaan normaaleja homoseksuaaleja. Miten voin tukea poikani homoseksuaalisen identiteetin muodostumista?

      • vitun trolli

        pane sitä


    • mnljnhfdkhbgkjfd

      Näinhän se on, mutta outo on myös ihminen joka on normaali kaikilla tavoilla.

      • todellisuus kuolemaa

    • DUHH

      Ei ole yritettävä olla yhtään mitään muuta kun on. Se on niin että ne suvaitsemattomat kusipäät saisivat tässä nimenomaan yrittää ainakin hyväksyä asian, ymmärtää ei ole pakko. Ja mikä sinä olet määrittelemään normaalin?
      Minun mielestäni on epänormaalia, että ihmisen persettä kutittaa niin kovasti MUIDEN seksuaalisuus ja MUIDEN normaalius. Pitäisikö ulkomaalaistenkin pyrkiä salaamaan ulkomaalaisuutensa ja pitäisikö kaikkien , joilla on poikkeava musiikkimaku, salata se etteivät muut ihmettele? Niinkö ajattelet?
      No minä en. Ihminen voi paremmin kun voi olla aidosti oma itsensä.

    • ...

      Saatanan Päivi Räsänen

    • kdiduvekdi

      Onhan ne homotki ihmisiä

      • utjfk

    • huolehtunut mutsi

      Auttakaa! Olen nyt todellä hädissäni ja kauhuissani! 17-vuotias poikamme on kertonut, etteivät häntä kiinnosta miehet vaan naiset. Tämä tuntuu minusta todella pahalta. Tiedän, että monet suvaitsevat nykyään heteroseksuaalisuutta, mutta minusta se on luonnotonta. Sanotaan, että teini-ikäisten seksuaalinen identiteetti on vasta muodostumassa ja että monella voi olla heteroseksuaalisia fantasioita, vaikka he olisivat seksuaalisuudeltaan normaaleja homoseksuaaleja. Miten voin tukea poikani homoseksuaalisen identiteetin muodostumista?

    • Miksi??

      Te kaikki ketkä vastustatte miesten välistä suhdetta niin ootte aika typeriä, koska te ette tee mitään naisten välisille suhteille ja mun mielestä mies mies ei ole syntiä, koska mun kaveri on tai haluaa olla poika ja vissiin seurustella pojan tai tytön kans, mutta onko sillä väliä? Itse pidän hänestä ja hän on erittäin hauska ja mukava ja minä tiedän minun koulussani ihmisen joka tykkää pojista joka on poika, mutta kukaan ei välitä siitä vaikka hän seurusteleekin yhden koulun pojan kanssa eli mitä järkeä ja miksi miehet ei sais seurustella samansukupuolen kans ja miks naiset saa? Meille ainakin terveystiedon ope sano, että se ei ole syntiä jos seurustelee saman sukupuolen kans eli tämän keskustelun aloittaja oli väärässä!

      • SRHDHDTYJNDTJN

        Nuorilla ei ole tietoa tai edes käsitystä elämästä. Vain ja ainoastaan huono kotikasvastus ja systeemin aivopesu. Mukavuusympyrästä/oravanpyörästä kun ei haluta hypätä pois.
        Satukirja ja mielikuvitusolento joka määrää kaiken. Koulu, intti, työ, 2½ lasta, melkein maksettu auto, talo, akka.. ja minä vielä korostan että kaiken tämän jälkeen tiedän elämästä KAIKEN! Homot joutuu helvettiin! Ja nyt voin kuolla pois.
        99 prosentilla tämän planeetan ihmisistä elämä on tuollainen.
        Vanha sanonta: joukossa tyhmyys tiivistyy.


    • Pelottavaa
    • esrergsdf

      Mahtava aloitus! Tosiaan homo on homo, sanoivatpa viherhihhulit mitä tahansa. Totta kai homo saa olla, en ole sitä kieltämässä. Mutta heteroa moinen asia yököttää.

    • Vhjjjjkk

      Hyi kuka haluis ol homo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe