Ärsyttää nuo yläpalkin kysymykset

bessie*

Toki ymmärrän, ettei ole tarkoituskaan suoraan niihin vastata, mutta mutta...

Eniten kuitenkin ärsyttää tuo "erolapsi". Mikä ihmeen erolapsi, lapsi on lapsi, ei häneen mitään leimaa pidä lyödä, eivätkä vanhemmat lapsesta sitä paitsi eroa, vaan toisistaan.

12

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen huomannut että sellaiset jutut yleensäkin ärsyttää, joiden antaa ärsyttää :))

      Erolapsi on hyvinkin paljon erolapsi. Hän ei ole onnellisen tai edes tylsän perheen lapsi. Niin se vaan menee kun eroaa, että koko suku eroaa. Eikä vain kaksi ihmistä.

      • '''''''''''''''

        Tuo nyt on vain yksi, omasi mielipide asiasta. Omat vanhempani erosivat aikoinan, ei mitään eroa kummastakaan suvusta.
        Suvutkin olivat yhteydessä toisiinsa.


      • bessie*

        Ilmeisesti kuvat vetävät katseen ja sitten jo pakosta näkee tekstinkin vaikka en niitä varsinaisesti lue. "Annan" itseni ärsyyntyä koska se on 'luonnollinen' reaktioni tuollaisiin, kestää sekunnin murto-osan ja sitä myöten selvä, seuraavassa sekunnin murto-osassa ajatukseni ovat jo kaukana. Paitsi tällä kertaa satuin tekemään aloituksen.

        Ok. sinusta jotkut lapset ovat erolapsia. Mikähän mahtaa olla Kanarian paras hotelli sinun mielestäsi? Mitä sinun mielestäsi pitää ottaa huomioon jos tarvitsee emännän tilalleen, kannattaako mennä rakkaus edellä ja katsella vaimoa ja tulevien lasten ja erolasten äitiä, naisellista hyvälanteista ja -rintaista synnyttäjää ja imettäjää, vai olisiko leveäharteinen tasapaksu pötikkä, agronomi tai eläinlääkäri tms. parempi?


      • ''''''''''''''' kirjoitti:

        Tuo nyt on vain yksi, omasi mielipide asiasta. Omat vanhempani erosivat aikoinan, ei mitään eroa kummastakaan suvusta.
        Suvutkin olivat yhteydessä toisiinsa.

        Mielipide vai kokemus. Yhtä kaikki, ihan yhtä lailla olemassa kuin sinunkin.


      • bessie* kirjoitti:

        Ilmeisesti kuvat vetävät katseen ja sitten jo pakosta näkee tekstinkin vaikka en niitä varsinaisesti lue. "Annan" itseni ärsyyntyä koska se on 'luonnollinen' reaktioni tuollaisiin, kestää sekunnin murto-osan ja sitä myöten selvä, seuraavassa sekunnin murto-osassa ajatukseni ovat jo kaukana. Paitsi tällä kertaa satuin tekemään aloituksen.

        Ok. sinusta jotkut lapset ovat erolapsia. Mikähän mahtaa olla Kanarian paras hotelli sinun mielestäsi? Mitä sinun mielestäsi pitää ottaa huomioon jos tarvitsee emännän tilalleen, kannattaako mennä rakkaus edellä ja katsella vaimoa ja tulevien lasten ja erolasten äitiä, naisellista hyvälanteista ja -rintaista synnyttäjää ja imettäjää, vai olisiko leveäharteinen tasapaksu pötikkä, agronomi tai eläinlääkäri tms. parempi?

        Bessie, mitä sä itse valitsisit tuonne ihmisten tyrkylle? Niin että houkuttelisi koko kansaa kirjoittamaan?


      • bessie*
        hmp.f kirjoitti:

        Bessie, mitä sä itse valitsisit tuonne ihmisten tyrkylle? Niin että houkuttelisi koko kansaa kirjoittamaan?

        Kysymys ei ollut siitä että mitä sinne on valittu.
        Ellei alkuperäinen otsikko sellaisenaan toimi syöttinä vaan katsotaan tarpeelliseksi laittaa uusi, niin ei mielestäni ole kovin fiksua tarkoituksella valita liian iso koukku ja vielä tahallaan jättää se näkyviin.


      • bessie* kirjoitti:

        Kysymys ei ollut siitä että mitä sinne on valittu.
        Ellei alkuperäinen otsikko sellaisenaan toimi syöttinä vaan katsotaan tarpeelliseksi laittaa uusi, niin ei mielestäni ole kovin fiksua tarkoituksella valita liian iso koukku ja vielä tahallaan jättää se näkyviin.

        "bessie*"

        Olisi hyvä että siellä olisi vain minun aloituksiani.
        Ei olisi kakaramaista kalastelua, väkisin vääntöä.
        Kilttejä naisia vain.
        Heidän perässään jokunen epä-toivoinen mies.
        Aloituksissani ei kukaan täysi-ikäinen kehtaisi edes venyttää.
        Paitsi he, joille siitä maksetaan.
        Jotka ovat koulutettuja kestämään itse luomansa oma-häpeän.
        Onkohan senlaista nimikettä kun:
        Oma-häpeäinen psykopaatti?

        yst.

        H.


      • bessie*
        hunksz kirjoitti:

        "bessie*"

        Olisi hyvä että siellä olisi vain minun aloituksiani.
        Ei olisi kakaramaista kalastelua, väkisin vääntöä.
        Kilttejä naisia vain.
        Heidän perässään jokunen epä-toivoinen mies.
        Aloituksissani ei kukaan täysi-ikäinen kehtaisi edes venyttää.
        Paitsi he, joille siitä maksetaan.
        Jotka ovat koulutettuja kestämään itse luomansa oma-häpeän.
        Onkohan senlaista nimikettä kun:
        Oma-häpeäinen psykopaatti?

        yst.

        H.

        Aika sama minulle mitä siellä on. Jos jotain toivoisin, niin sitä että mieluummin yliarvioitaisiin kuin aliarvioitaisiin lukijoita, jos ja kun kerran keskiverto linja ei kelpaa käytös,sivistys/älyllisyys linjasta kun puhutaan.

        "Asiantuntija paikalla" voisi kiinnostaa minua niin paljon että jopa avaisin. Juuri nyt kelpaisi sähkömies. Joulun aikaan joutuu noiden jatkojohtojen kanssa vähän pelaamaan ja olisi kaikenlaista kysyttävää. Eteisen kattoon kiinnitetystä kiskostakin on kahdesta spotista polttimot pimeänä, ja minä en osaa edes ottaa niitä irti.


    • mulatti

      Minusta meidän vanhempien ihmisten ei pitäisi lokeroida lapsia/nuoria milläänlailla. Tuollaiset erolapsi-puheet, samoin kuin yksinhuoltajan lapsi-puheet soisi jo jätettävän menneisyyteen. Sivistystä ihmiset, sivistystä.

    • mulatti

      Ai sitähän tuo bessie* kirjoittikin, vain toisin sanoin. Luinpa huolimattomasti ensin.

    • Hyvä tahto.

      Tunnutte olevan kovia ärsyyntymään siis te vakio shättääjät 60 v. Saman olen havainnut aidossa elämässä iäkkäämmät ihmiset todella kärttyisiä.

    • ei ärsytä yhtää

      ei mua ärsytä noissa mikään, jos aihe on mielenkiintonen avaan joskus jopa komentoin asiaa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe