Apajalla maleskelevat juopot ja teinit

A-Paja

Torin alla on nykyään hirveän siivotonta ja kauhea möykkä kun nuoriso on löytänyt tiensä juomaan energiakusta ja juopotkin näyttävät olevan korkkaamassa viinapullojaan aamusta lähtien. Mielestäni tuon porukan saisi häätää ulos, koska lähettyvillä on hienostuneita yrityksiä, kuten ravintoloita.

21

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pummien luola

      Hienot tilat asunnottomille lämmitellä, juopotella ja hajottaa paikkoja talvipakkasilla.

      • Siellä kai se

        Koditon ukko nukkuu jossain pallomeren syövereissä eikä kukaan tiedä asiasta mitään.


      • yrjömeri
        Siellä kai se kirjoitti:

        Koditon ukko nukkuu jossain pallomeren syövereissä eikä kukaan tiedä asiasta mitään.

        oksentaa sinne ja sitten jotkut kolmevuotiaat piehtaroi pulin oksennuksensekaisessa pallomeressä...


    • Sitä sattuu

      Eräänä päivänä pari poikaa laski siellä alamäkeä ostoskärryllä. Eivät arvanneet kuinka lähellä olivat menettää terveytensä.

      • shit happens

        eräänä päivänä pari pulia laski siellä housuunsa. Toinen laski kakat ja toinen pissit. Eivät arvanneet kuinka lähellä olivat menettää terveytensä... ai minkä terveyden...


      • vaivaisukot
        shit happens kirjoitti:

        eräänä päivänä pari pulia laski siellä housuunsa. Toinen laski kakat ja toinen pissit. Eivät arvanneet kuinka lähellä olivat menettää terveytensä... ai minkä terveyden...

        Onhan siinä terveyskioski lähellä, ja jokavaivan lääkkeet omasta takaa. Ihme jos ei pysy terveenä.


    • Pulibongari

      Eilisiltanakin siellä ryypiskeli pari vanhaa miestä ennen klo 23 ja vartija ei tee mitään kävelee vaan ohi. Ilmeisesti siis ryyppääminen kauppakeskuksissa on nykyään sallittua.

    • vanha ope

      " .....teinit maleksivat..." No voi hyvä tavaton. Kummatko ovat pahempia, juopot vai teinit? Annetaan niiden teinien olla siellä ja voitais vaaikka tarjota heille joskus limpparit tai jotain pientäsyötävää tms. Juteltaisiin ja kuunneltaisiin heitä. Oikeasti he ovat fiksua porukkaa ja me vanhemmat voitaisiin itse katsoa peiliin. Nuoret näkevät kuitenkin tulevaisuuden positiivisena ja heillä on tulevaisuus edessään. Pidetään huolta nuorisostamme ja ollaan mekin heidän arvoisiaan.

      • Entäpäs

        Teinijuopot?


      • vanha ope
        Entäpäs kirjoitti:

        Teinijuopot?

        sopivat margiaaaliin


      • onhan ape
        vanha ope kirjoitti:

        sopivat margiaaaliin

        Juoni-Tepot? Sopivat vaginaaliin eheehehhehehehehehehehhe.


      • ei aihetta positiiv.

        Todella arveluttava ja nykyajan käytännön elämälle vieras neuvo tuo että joku satunnainen ohikulkija tarjoaisi nuorille limua, kahvia tai jotain syötävää. Heti epäiltäisiin että mikä on taka ajatuksena, mitä se yrittää ostaa...

        Enkä käsitä mitä hyötyä kenellekään olisi kuunnella nuorison jorinaa, en usko että prosentinkaan verran niiden länkytyksestä on vakavasti otettavaa asiaa.

        Kun minä olin nuori 80-luvulla niin silloin oli aihettakin nähdä tulevaisuus positiivisena, Suomi oli silloin vielä hyvä ja reilu maa. Sitten 90-luvun lama tuhosi kaiken, valitettavasti itsekin valmistuin opiskeluista työttömäksi juuri pahimman laman aikana, siinä meni luotto tämän yhteiskunnan oikeudenmukaisuuteen. Siitä lähtien koko ajan ollaan menty vain huonompaan suuntaan eikä jatkokaan näytä yhtään sen paremmalta, pikemminkin edelleen jatketaan entistäkin huonompaan jamaan.


      • vanha ope
        onhan ape kirjoitti:

        Juoni-Tepot? Sopivat vaginaaliin eheehehhehehehehehehehhe.

        Elä viiti! Olit kielissä ihan nolla ja matikka meni rämpien. Mutta onneksi et ole kaljamiehiä.


      • onhan ape
        vanha ope kirjoitti:

        Elä viiti! Olit kielissä ihan nolla ja matikka meni rämpien. Mutta onneksi et ole kaljamiehiä.

        Itse Aasiassa. Olin kielissä hyvä ja kirjoitin pitkän mateen. Opettajaksikin valmistumassa. Harrastan vain huonoa huumoria. Kaljakin maistuu sillon tällön.


      • vanha opena
        onhan ape kirjoitti:

        Itse Aasiassa. Olin kielissä hyvä ja kirjoitin pitkän mateen. Opettajaksikin valmistumassa. Harrastan vain huonoa huumoria. Kaljakin maistuu sillon tällön.

        Kato perhana, kun tuo muisti tekee tepposiaan. Sinähän olet se ape! Matikkaahan minä opetin ja muistan kun kaikki lunttasivat sulta ja taisitpa saada kerättyä oikein moporahat niillä lunttauslunnailla. On ne nykynuoret, kun niillä on viinat ja naiset ja mopot, mutta eipä ollu enne mopoja.


      • matikkalutikka
        vanha opena kirjoitti:

        Kato perhana, kun tuo muisti tekee tepposiaan. Sinähän olet se ape! Matikkaahan minä opetin ja muistan kun kaikki lunttasivat sulta ja taisitpa saada kerättyä oikein moporahat niillä lunttauslunnailla. On ne nykynuoret, kun niillä on viinat ja naiset ja mopot, mutta eipä ollu enne mopoja.

        Taidat olla korkeintaan lutikanlopettaja...


      • kinkku ja ope
        matikkalutikka kirjoitti:

        Taidat olla korkeintaan lutikanlopettaja...

        Lutikanopettaja?

        Kyllä olen opettanut lutikoita selviytymään ydinkatastrofista. Tiesitkö muuten, että ihminen kestää ydinsäteilyä 4,5 Sv (oik. 6 Sv),koira 3,5 Sv, rotta 7,5 Sv
        torakka ~10 Sv. Ihmisen saama keskimääräinen säteilyannos vuodessa on 1/1000 siitä eli ihminen kestää saada säteilyä 1000 v. Keppanaa ei kestä imeä 1000v.


        Ja sitten vielä yksi kysymys, jota matikan tunnilla käsittelin. En tiedä olitko silloin ppaikalla vai mopoilemassa.

        Jos ihmisen ( massa = 80 kg) pituus kaksinkertaistuu, niin kuinka monikertaiseksi tulee silloin hänen massansa? Mikä olisi tällöin hänen massansa?


      • fhfhf
        kinkku ja ope kirjoitti:

        Lutikanopettaja?

        Kyllä olen opettanut lutikoita selviytymään ydinkatastrofista. Tiesitkö muuten, että ihminen kestää ydinsäteilyä 4,5 Sv (oik. 6 Sv),koira 3,5 Sv, rotta 7,5 Sv
        torakka ~10 Sv. Ihmisen saama keskimääräinen säteilyannos vuodessa on 1/1000 siitä eli ihminen kestää saada säteilyä 1000 v. Keppanaa ei kestä imeä 1000v.


        Ja sitten vielä yksi kysymys, jota matikan tunnilla käsittelin. En tiedä olitko silloin ppaikalla vai mopoilemassa.

        Jos ihmisen ( massa = 80 kg) pituus kaksinkertaistuu, niin kuinka monikertaiseksi tulee silloin hänen massansa? Mikä olisi tällöin hänen massansa?

        tuut tuota tahtia kyllä hulluks :D mene vaikkapa lenkille tai vaikka salille vähä reenaamaa ettet hulluks tule, aika moni kirjoja pänttäämällä on hulluks tullu, siinäki raja menee jossain niinku joka asiassa


    • Anonyymi

      Jota tapahtuu ympäri kaupunkia, poliisi sanoi, että he ovat havainneet asian mutta eivät näe aihetta jokaiseen tapaukseen puuttua. Minusta kuitenkin alkoholin juominen julkisilla paikoilla on halveksuttavaa ja vain suomalaisen räkälä-tasoisen sakin touhua.

    • Anonyymi

      Onko Apajassa vielä hyvää ruokapaikkaa?

      • Anonyymi

        Tuhansien aiheiden tyyppi tilaa lipun Onnibussiin ja käy itse katsomassa.
        Parempi kyllä olisi että tukisit vaan oman kaupunkisi soittoruokaloita koska Kuopioon ei tuollaisia ääliöitä kaivata pikku pennosineen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe