En tiedä mitä tehdä..

surunmurtama

Moi
oon tämmönen perus tyttö joka meni sit ihastumaan. Poika ei alussa vaikuttanut kiinnostuneelta. Oikeastaan hän taisi olla ihastunut parhaaseen ystävääni. Itkin aina iltaisin tän jätkän perään, olin just unohtanu hänet vähäks aikaa ja keskityin mun harrastuksiin. Mulla oli joka keskiviikko ilta harrastus ja aina tämä kyseinen jätkä tuli sinne paikkaan missä harrastukseni siis oli. Hänellä oli myös tietenkin frendi mukana. Yhtenä päivänä tulin harrastukselleni jo kuudelta vaikka se alkoikin vasta seitsemältä. Jätkät olivat siellä ja he tuli mun luo. Olin vähä ehkä jännittyny tai jotai..
Me siin juteltii ja niin kävi monena muunakin kertana että me juteltiin niitä näitä. Sitten tuli yks päivä ja mä huomasin et olin taas kusessa siihen jätkään ja se kerto sit mulle et hänkin on tykännyt musta ja tykkää vieläkin. Olin sisälläni ihan sekasin.
Vastasin sit hälle että okei. Ei must ollu kertoo omii tunteitani vielä facetoface. No ruvettiin juttelee toosi paljon faces ja näi. Mä sit päätin viimein kertoo et mä myös tykkään hänestä. Hän vastasi iloisesti okei. Sitten tuli yks koulupäivä pääsin just koulusta. Tää Oli laittanu mulle faceen viestiä et alaks? Mä hämmennyin ja sanoin ei, sillä en todellakaan halunnut et multa kysytään sitä netissä.
selitin tän jätkälle ja hän sanoi ymmärtävänsä mua. Kului päiviä eikä tää jätkä laittanu viestii tai ei kummemminkaan koulus puhunut.
sit pyysi että voisinko tulla sen kaa koululle. No mä tietty menin.
Se sit siel kysy mitä mieltä olisin Jos me oltais yhes olin vaa sillee: no.. Se ois ehk parasta mun elämäs.
oltiin yhes n.1,5kuukautta kunnes saan kuulla yhelt jätkält et tää mun poikaystävä ei ehkä haluu enää olla mun kaa. Olin ihan rikki ja laitoin tälle viestii. Näin se Oli, hän halus edetä nopeammin kuin minä eli et me oltais iha kunnolla yhessä et halittais ja pussailtais useemmi ja tällee. No ei se juttu oikee edenny ja must rupes tuntuu et tän jätkän kiinnostumine on nollis. Hän rupes juttelee paljon muille tytöille eikä koulussa mulle puhunukkaa. Jos olin surullinen niin hän vaan lähti paikan päältä. Menin ihan maahan ja aloin viiltelemään, sillä se sattui minuun liikaa. Erosin jätkästä koska hän ei enää välittänyt. Hán vihasi minua kaikki monet päivät ei puhunut kavereilleni Jos olin heidän seurassaan. Minä itkin, inhosin itseäni, halusin kuolla. Halusin satuttaa itseäni. Minä rakastan sitä jätkää haluan hänet takaisin. Mutta hän vihaa minua.. Ikuisesti.

6

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimismies 16

      Eihän tästä tullu ku surulliseks ;(
      paljo sulla on ikää ? Peruskouluiässä suhteet jää yleensä tollasiks tyngiks :S

      • surunmurtama

        Oon 14vuotias. Ja tiiän et nyt tulee jotain et ei nuorena kannata miettii jätkii yms, mut mä en pysty jatkaa eteenpäin, mun elämä on hajalla. Mä vaan kelaan tätä kundii ja laitan sille viestii mut ei hän vastaa.. En anna ittelleni koskaan anteeks jos hän ei puhu enää mulle.. ):


      • nimismies 16
        surunmurtama kirjoitti:

        Oon 14vuotias. Ja tiiän et nyt tulee jotain et ei nuorena kannata miettii jätkii yms, mut mä en pysty jatkaa eteenpäin, mun elämä on hajalla. Mä vaan kelaan tätä kundii ja laitan sille viestii mut ei hän vastaa.. En anna ittelleni koskaan anteeks jos hän ei puhu enää mulle.. ):

        Kyllä sä pääset siitä yli, vaatii vaan aikaa. Löydät kyllä joskus vielä jonkun yhtä ihanan ja mukavan pojan, kun jaksaa vaan odottaa, eikä ajattele liikaa sitä.
        Itellä jäi tunteet kertomatta peruskoulussa eräälle ihastukselle, kun jatkettiin jatko-opintoihin niin ei mitään hajua mihin se meni. Nyt lukiosta löytäny toisen, jolle pitäs nyt mennä jutteleen, mutta tahtoo olla niin perkeleen vaikeeta, kun ei oikeen tuu tilaisuutta :S


      • aloittajaa
        nimismies 16 kirjoitti:

        Kyllä sä pääset siitä yli, vaatii vaan aikaa. Löydät kyllä joskus vielä jonkun yhtä ihanan ja mukavan pojan, kun jaksaa vaan odottaa, eikä ajattele liikaa sitä.
        Itellä jäi tunteet kertomatta peruskoulussa eräälle ihastukselle, kun jatkettiin jatko-opintoihin niin ei mitään hajua mihin se meni. Nyt lukiosta löytäny toisen, jolle pitäs nyt mennä jutteleen, mutta tahtoo olla niin perkeleen vaikeeta, kun ei oikeen tuu tilaisuutta :S

        Kiitti kannustuksesta! :)
        Pidän sulle peukkuja sen tytön suhteen!


      • nimismies 16
        aloittajaa kirjoitti:

        Kiitti kannustuksesta! :)
        Pidän sulle peukkuja sen tytön suhteen!

        Kiitti :)


    • dgret5t5t5

      Kappalejaot, oikeesti, ne helpottaa ihan vitusti lukemista. Muutenkin voisit kirjoittaa edes jotenkuten sääntöjen mukaan, sekin helpottaa lukemista ihan vitusti. Nyt jos luki tekstisi loppuun, koki elämänsä seikkailun tehdessään sitä. Eikä se seikkailu ole edes sen arvoinen, että sen voisi lastenlapsille kertoa.



      "ltiin yhes n.1,5kuukautta kunnes saan kuulla yhelt jätkält et tää mun poikaystävä ei ehkä haluu enää olla mun kaa. Olin ihan rikki ja laitoin tälle viestii. Näin se Oli, hän halus edetä nopeammin kuin minä eli et me oltais iha kunnolla yhessä et halittais ja pussailtais useemmi ja tällee"

      Ensinnäkin, 1.5kk - halitaan ja välil pussaillaan - mitä vittua? Eli hyvä kun pidät kädestä ja se on sun mielestä tarpeeksi? Saa semmosen kuvan susta, että pihtaat jopa haleja, ihan oikeasti, jos jatkat tuolla linjalla, jokainen jättää sut. Ei tuommoisessa ääripihtailussa ole mitään järkeä! Tässä et voi syyttää ku ittees.


      "Hän rupes juttelee paljon muille tytöille eikä koulussa mulle puhunukkaa. Jos olin surullinen niin hän vaan lähti paikan päältä. Menin ihan maahan ja aloin viiltelemään, sillä se sattui minuun liikaa. "

      Ei puhu tyttöystävälle...no se siitä vuosisadan rakkaustarinasta. Toisaalta toimit itsekin tyhmästi, auttoiko viiltely? Olette molemmat idiootteja.

      " Erosin jätkästä koska hän ei enää välittänyt. Hán vihasi minua kaikki monet päivät ei puhunut kavereilleni Jos olin heidän seurassaan. Minä itkin, inhosin itseäni, halusin kuolla. Halusin satuttaa itseäni. Minä rakastan sitä jätkää haluan hänet takaisin. Mutta hän vihaa minua.. Ikuisesti."

      Eli tiedät, ettei häntä kiinnosta, haluat hänet kuitenkin itsellesi. Miksi? Kysypä iteltäs? Miksi haluat jonkun, jota ei vittuakaan kiinnosta? Mieti jos joku sinun mielestä inhottava jäbä tulee ehdottelemaan sulle jotain. Alatko hänen kanssaan? Et, koska sinua ei kiinnosta? No, sinä olet se inhottava jäbä sille pojalle, eli lopeta, sillä häntä ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe