julkihomo?

rekkaLesbo

Olen 15 vuotias tyttö ja "pidän kynnet lyhyinä" ..... Olen siis homo.
Tahtoisin astua ulos kaapista ja hengittää raitistä ilmaa ensimmäistä kertaa ikinä. En vaan tiedä miten. Apua?
Ja juu tervetuloa saarnaamaan miten epänormaali olen, ihan sama olen sateenkaarinen, deal with it~

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdsfdsfsd

      Miten miten? En nyt ymmärrä ongelmaa tässä...joko tulet kaapista ulos tai sitten et, ei kai siinä loputtomiin niitä vaihtoehtoja ole?

      • rekkaLesbo

        Miten muotoilla asian jota kaikki vihaaa?


    • minä

      Kerrot ekaks joillekki läheisimmille kavereille et oot homo ni kyl se siitä leviää itestää.

      • Dgjkokvgessasfhjkoll

        Oon 16 v. poika, tulin puoltoistavuotta sitte. Kaikki kaverit oli ollu iha vitun homofoobikoita, mutta kun niille kerto nii ei ne ollu mitenkään että hyi se on paholaisen kiroama (paitsi se yks katolinen). Kaikki paitsi em. on vieläkin kavereita ja se hyi homoja loppu sillon.

        Kerro niille vaikka että oot ihastunu johonki tyyppiin tai jotain, koska se suoraan sanominen on elämän vaikein asia. Tai mä kerroin yhelle ja sanoin että saa kertoo muille jos haluaa ja jos halusin kertoo jollekkin annoin sen kertoo ja sitten ite vahvistin sen, koska maailman vaikein asia on sanoo jollekkin että: "mä oon homo."

        Mut onnee ja toivottavasti ymmärsit jotain :)


    • U can do it!

      Mun kaikki kaverit on ollu tosi ymmärtäväisii, sekä tytöt että pojat, musta on itse asiassa tullu monien kanssa paljon läheisempi kun ennen :)
      Kyllä suosittelen, etenkin niille joiden tiedät varmasti suhtautuvan hyvin. Siitä on hyvä aloittaa! :)

    • MLower

      No kerrot vaan. Paitsi itse en kyllä uskalla kertoa. Kerro nyt jouluna kun on lomaa.

    • Bissebissehihii

      Mä oon biseksuaali ja mä kerran vaan yksis illanistujaisii et tykkään myös tytöistä. Kaikki oli vaan sillee joo okei, ehkä lähinnä koska heitin sen jälkeen viel homoläppää samal syötöl ku aikasemmiki ja olin mahollisimman rentona. Mun kaveripojatki, jotka on esittäny kauheen homofobisia koska have to be cool, ne lopetti kaikki homohaukkumiset heti ja oli asian kanssa ihan okei. Tsemppiä sulle ja kaikille minuutensa kanssa kamppaileville :*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe