Korttitalon romahtaminen

Peli jatkuu

Tämän kirjoituksen olisi voinut myös laittaa parisuhteen aloittamisen alle. Laitoin sen kuitenkin tänne, koska tekstini kertoo v.2014 suomi24:lla netissä tapaamiani viiskymppisistä miehistä.

Olen siis pian viiskymppinen nainen, jolla on ollut etsinnässä oman ikäni -/ 5 v ikäinen mies. Olen ihan tavallinen työssäkäyvä, terveitä elämäntapoja noudattava, positiivinen, empaattinen, muita ihmisiä kunnioittava. Asiani, suhteet läheisiini ja työkavereihini kunnossa. Elän aivan normi elämää. Kotini on tavallinen, ei mistään sisustuslehdestä leikattu. Pukeudun tavallisesti. Siis aivan tavallinen suomalainen nainen.

Koska kriteerini eivät todellekaan ole kummoisia miestä kohtaan, niin olen päässyt tapaamaan paljon miehiä. Useat niistä ovat päätyneet heti kahvikupposen jälkeen, kuten monella muullakin. Sitten on ollut näitä pari-kolme tapaamista ja jopa neljästä olen luullut, löytyvän sen oikean minulle.

Valitettavasti viiskymppisillä miehillä on jollain elämän osa-alueella tai useammalla joku paha ongelma. On ollut ikävä huomata tämä ongelma, kun itsestä on tuntunut, että tässä on se mies kenen kanssa haluaisin jatkaa. En osaa sanoa, onko nämä ongelmat olleet heillä jo entisen parisuhteen aikana, vai onko nämä tulleet vasta eron ja yksin olemisen jälkeen.

Kotiin liittyviä ongelmia: Epäsiisteys. Ei ole siivottu moniin viikkoihin (ehkä kuukausiin). Ei mitään alkeellistakaan järjestystä. Peti petaamatta, ei löydy puhdasta kahvikuppia, jne.

Henkinen tasapaino: Mielialat vaihtelevat laidasta laitaan. Ei tullakaan sovittuun tapaamiseen. Suhteet lapsiin joko aivan retuperällä tai sitten se kontrolloiva ääripää. Exään ei ehkä minkäänlaista suhdetta, vaikka lapsia on välissä. Ei yhtään ystävää, jolloin ripustaudutaan uuteen kumppaniin kuin hukkuvaan. Sitten on tätä, että ruvetaan kontrolloimaan toisen menemisiä, sanomisia, tapaamisia.

Terveys: Ylipainoa tai sitten se ääripää, joka päivä pitää olla harrastamassa jotain. Ei mitään tolkkua syömisen suhteen tai sitten se ääripää esim. mikään ei kelpaa. Hygienia hoitamatta esim. hampaat tai ei käydä pesulla.

Talous: Rahat joko juodaan tai hummataan muuten. En katso ylen työttömänä olevaa, mutta pitää kuitenkin olla joku ymmärrys mihin sitä rahaa laitetaan ja mihin ei, jos se on tiukalla. Sitten on näitä, jotka esittävät hyvää toimeentuloaan erilaisin tavoin. On talot, mökit, autot, moottoripyörät, jne. Se on mukavaa jos näin on, mutta ihminen ei ole silmissäni yhtään sen parempi onko näitä vai asuuko hän esim. vuokralla.

Yleisintä kuitenkin on tolkuton juominen. Hyvä kun aamulla päästään töihin, kun ollaan koko viikonloppu juotu tai otetaan arkena. Itse myös otan ja joskus ihan kunnollakin, mutta katson ajan ja paikan sopivan. Tullaan tapaamiseen hirveässä jurrissa. Tämä, jos mikä on mielestäni todella loukkaavaa. Sitten on näitä, jotka eivät uskalla ottaa yhtään, ettei jää putki päälle.

Uskon, että näitä löytyy myös naisista. Ehkä tämä meidän hektinen elämämme on saanut nämä ongelmat aikaan, eikä osata enää elää tavallisena ihmisenä. Ehkä onkin parempi elää sinkkuna edelleen. Kaipaan kuitenkin sitä ihmistä rinnalleni, joten pidän edelleen profiilini auki ja vielä yritän.

Kaikille tsemppiä, jotka samojen asioiden kanssa painiskelette. Ehkä se oikea sieltä vielä ilmestyy meille kaikille.

31

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman huomannut

      Hakevat vaan "äitiä", joka huolehtii heistä ja saisivat elää kuin poikamies.

      • Yx vanhapoikamies

        Miksi mollaat poikamiehiä?
        Olisit verrannut mieluummin peräkammarin poikiin.
        Itse suurimman osan elämästäni yksin asuneena aina närkästyn, kun kaikki negatiivinen liitetään nimenomaan termiin poikamies.

        Aloittajalle:
        Tunnistan muutaman asian kertomuksestasi. Esimerkiksi kämpän siisteys ja oma pukeutuminen. Eivät ole tiptop, mutta ei kohtuuttoman rempallaankaan. Kaljat jätin pois, läskiä tahtoo kertyä söi tai ei. Jos ei, niin kaiketi verensokeri laskee kun alkaa päätä särkemään ja kouristaa se mahaakin. Ja huimaa... Joku 5-10 kg olisi hyvä saada pois...


    • n.vm-68

      Naulan kantaan.Ihan samoja asioita olen huomannut noin 45-55 ikäisissä miehissä. Vakavasti masentuneita on myös paljon, mutta eivät joko jaksa tai ymmärrä hakea apua, vaan odottavat, että joku nainen tulisi ja pelastaisi ja lähtisi vaikka saattamaan lääkärin vastaanotolle. Voi voi.

      • vuosimallia61

        "Naulan kantaan.Ihan samoja asioita olen huomannut noin 45-55 ikäisissä miehissä. Vakavasti masentuneita on myös paljon, mutta eivät joko jaksa tai ymmärrä hakea apua, vaan odottavat, että joku nainen tulisi ja pelastaisi ja lähtisi vaikka saattamaan lääkärin vastaanotolle. Voi voi."

        Entäpä jos kuukausitulot ovat 146.002? Onko iällä silloin mitään väliä? Kaiken voi ostaa.


      • hoitajaksiko.palkataan
        vuosimallia61 kirjoitti:

        "Naulan kantaan.Ihan samoja asioita olen huomannut noin 45-55 ikäisissä miehissä. Vakavasti masentuneita on myös paljon, mutta eivät joko jaksa tai ymmärrä hakea apua, vaan odottavat, että joku nainen tulisi ja pelastaisi ja lähtisi vaikka saattamaan lääkärin vastaanotolle. Voi voi."

        Entäpä jos kuukausitulot ovat 146.002? Onko iällä silloin mitään väliä? Kaiken voi ostaa.

        Niin, sitten voisi harkita mutta uskollista suhdetta ei voisi syntyä, kun tuollainen mies minkä esim.aloittaja mainitse ei sytytä niin sitten ne sytytysleikit pitäisi hoitaa toisen kanssa.
        Tätähän moni nuori nainen tekee, menee hyvintoimeentulevan vanhemman miehen kanssa yhteen mutta rakastajaksi hankitaan oman ikäinen sytyttävä mies.


    • hupsista3

      Totta joka sana :) Unohtamatta niitä, joilla profiilikuva ei todellakaan vastaa sitä, miltä näytetään tänä päivänä. Treffipelkurit ja muuten vaan omituiset trolliprofiilit :)

    • miesasiamies

      Oon 40vee (hevos)mies ja harmittaa, koko "järjestelmä" tuntuu olevan rakennettu niin, että valtaosa "vapaista" miehistä on väliinputoajia (ikään katsomatta). Tätä "ruokitaan", esim. hesarissa oli juttu Tinderistä, niin otsikko on, miksei Pena46 kiinnosta (toivottavasti oli).

      Aloittaja on niputtanut kaikki tapaamiensa miesten virheet yhteen ja yksinkertaistaa, että kaikilla vapailla 50vee ukoilla on näitä ongelmia ja paljon. Toki tyylikkäällä tavalla, eli miehissä olevat viat heijastavat nyky-yhteiskuntaa tai jotain.

      Aloituksessa oli vain samaa vikaa kuin hesarin artikkelissa, ei kelvannut miesten hyvätkään kuvat ja se oli paha virhe, jos oli huivi (mitäää?). Samoin aloittajalle ei kelpaa ylipainoiset ja ei himoharrastajatkaan, jotain harmaata siltä väliltäkään ei ole hyvä, kun miehellä on mökki (mitäää?). Pointin kyllä kaikki ymmärtävät, mutta meniköhän överiksi?

    • :::??

      Aloittajallahan onkin asiat hyvin, monet treffit, lukuisia tapaamisia ja lukuisia miehiä roikkumassa perässään. Tavalliseksi naiseksi, jollainen kertoo olevansa todella erinomainen tilanne, mahdollisuuksia tuntuu olevan paljon, tosin huonoja sellaisia.


      Itse olen myös hieman yli viisikymppinen "tavallinen" nainen, vakit. työ, kauniisti laitettu koti. Itse olen hoikka ja pitänyt itsestäni huolta, sekä pukeudun hyvin.......Mitään tuollaista mies runsautta en ole kyllä deiteistä tavannut. Missä päin Suomea noin runsaasti lienee vapaita miehiä tulossa "tavalliselle" naiselle, ei ainakaan tällä suunnalla.

      • tiettäJaVarmasti!!

        Pointti taitaa olla, että aloittajalla oli hieman avoimemmat hakuehdot, mutta sitten kovat jälkiehdot - eli siis normaali nainen, joka uskoo, että asioihin ei kannata alkaa panostamaan ja nähdä vaivaa, vaan kaikken pitää tulla lautasella eteen.

        Taas sinulla on jo alkujaan ehdot sellaiset, että ketään ei uskalla tavata. Tai sitten asut vain syrjäseudulla.
        Tosin voi olla, että aloittaja on vain kauniinpi ja sinä ruma ja kiinnostamaton. Vaikeata sanoa.
        Syitä voi olla monia.


      • oh HOH
        tiettäJaVarmasti!! kirjoitti:

        Pointti taitaa olla, että aloittajalla oli hieman avoimemmat hakuehdot, mutta sitten kovat jälkiehdot - eli siis normaali nainen, joka uskoo, että asioihin ei kannata alkaa panostamaan ja nähdä vaivaa, vaan kaikken pitää tulla lautasella eteen.

        Taas sinulla on jo alkujaan ehdot sellaiset, että ketään ei uskalla tavata. Tai sitten asut vain syrjäseudulla.
        Tosin voi olla, että aloittaja on vain kauniinpi ja sinä ruma ja kiinnostamaton. Vaikeata sanoa.
        Syitä voi olla monia.

        Ai naisenko se pitäisi alkaa pesemään miestä suihkussa ja siivoamaan tämän asunto? Elämme 2000-lukua, mutta yhä vain on liian suuri vaatimus että aikuinen mies eläisi aikuisen ihmisen elämää?


      • "tiettäjälle"
        tiettäJaVarmasti!! kirjoitti:

        Pointti taitaa olla, että aloittajalla oli hieman avoimemmat hakuehdot, mutta sitten kovat jälkiehdot - eli siis normaali nainen, joka uskoo, että asioihin ei kannata alkaa panostamaan ja nähdä vaivaa, vaan kaikken pitää tulla lautasella eteen.

        Taas sinulla on jo alkujaan ehdot sellaiset, että ketään ei uskalla tavata. Tai sitten asut vain syrjäseudulla.
        Tosin voi olla, että aloittaja on vain kauniinpi ja sinä ruma ja kiinnostamaton. Vaikeata sanoa.
        Syitä voi olla monia.

        Kuinka voit tietää hakuehtoni, saati asuinpaikkakuntani, ulkonäöstäni nyt puhumattakaan!!
        "Aloittaja on vain kauniimpi ja sinä ruma ja kiinnostamaton" ; no onpa siinäkin arviointi.
        Vaan taidatkin olla aloittaja itse suurine luuloinesi, ja todellakaan en usko sanaakaan aloittajan kuvaamasta mies paljoudesta. Sellaista ei vaan enää viisikymppisenä ole, edes aloittajalla.....:)) yli viisikymppinen nainen ei vaan kiinnosta miehiä enää samalla lailla kuin nuorempana, asuipa sitten missä tahansa.....:))


      • ukko vm52
        "tiettäjälle" kirjoitti:

        Kuinka voit tietää hakuehtoni, saati asuinpaikkakuntani, ulkonäöstäni nyt puhumattakaan!!
        "Aloittaja on vain kauniimpi ja sinä ruma ja kiinnostamaton" ; no onpa siinäkin arviointi.
        Vaan taidatkin olla aloittaja itse suurine luuloinesi, ja todellakaan en usko sanaakaan aloittajan kuvaamasta mies paljoudesta. Sellaista ei vaan enää viisikymppisenä ole, edes aloittajalla.....:)) yli viisikymppinen nainen ei vaan kiinnosta miehiä enää samalla lailla kuin nuorempana, asuipa sitten missä tahansa.....:))

        Tuskin aloittaja mikään kaunotar on, kertoo olevansa ihan "tavallinen", joka tapauksessa eipä ole kauneus tuonut onnea deitti markkinoilla, mikäli sellainen sattuiskin olemaan, kerronnastaan päätellen, ja tuskin kauniin naisen tarvii kaikkia törkyturpia tavata, vaan voi laittaa tiukat kriteerit, ja parhaista ehdokkaista valita.

        Vakka kantensa valitsee , sanotaan, ja tyhjät tynnyrithän ne kolisevat eniten.


      • Lyyli Lyllertäjä
        ukko vm52 kirjoitti:

        Tuskin aloittaja mikään kaunotar on, kertoo olevansa ihan "tavallinen", joka tapauksessa eipä ole kauneus tuonut onnea deitti markkinoilla, mikäli sellainen sattuiskin olemaan, kerronnastaan päätellen, ja tuskin kauniin naisen tarvii kaikkia törkyturpia tavata, vaan voi laittaa tiukat kriteerit, ja parhaista ehdokkaista valita.

        Vakka kantensa valitsee , sanotaan, ja tyhjät tynnyrithän ne kolisevat eniten.

        Kauniin ja mukavan viisikymppisenkään naisen ei tarvitse etsiä seuraa netistä.


      • jaa jaa...
        Lyyli Lyllertäjä kirjoitti:

        Kauniin ja mukavan viisikymppisenkään naisen ei tarvitse etsiä seuraa netistä.

        Entäs jos ei vain ole mitään tahoa mistä muualta etsiä miestä? Jotkut meistä eivät voi sietää paikkoja joissa on viinaa, paljon ihmisiä ja meteliä. Eli niitä perinteisiä iskupaikkoja. Muutenkin se touhu vaikuttaa aivan älyttömältä, ja olen kuullut valitusta naisilta ettei sieltä (baareista jne.) sen paremmin miestä löydy. Onnettomina ilta illan jälkeen hakevat naiset rakkautta... toisinaan saavat jonkun surkean panon, ja se on siinä.

        Jos ei satu kavereissa olemaan vastakkaisen sukupuolen edustajia, tai on naisvaltaisella alalla töissä? Kyllä näitä kohtaloita on ettei vaan ole mistä ottaa. Ala harrastaa? Mikäs harrastus se sellainen on missä nainen kohtaa miehen?


      • Juuso-Jooseppi
        jaa jaa... kirjoitti:

        Entäs jos ei vain ole mitään tahoa mistä muualta etsiä miestä? Jotkut meistä eivät voi sietää paikkoja joissa on viinaa, paljon ihmisiä ja meteliä. Eli niitä perinteisiä iskupaikkoja. Muutenkin se touhu vaikuttaa aivan älyttömältä, ja olen kuullut valitusta naisilta ettei sieltä (baareista jne.) sen paremmin miestä löydy. Onnettomina ilta illan jälkeen hakevat naiset rakkautta... toisinaan saavat jonkun surkean panon, ja se on siinä.

        Jos ei satu kavereissa olemaan vastakkaisen sukupuolen edustajia, tai on naisvaltaisella alalla töissä? Kyllä näitä kohtaloita on ettei vaan ole mistä ottaa. Ala harrastaa? Mikäs harrastus se sellainen on missä nainen kohtaa miehen?

        Samaahan se on meillä miehillä.
        Pääsi tuo kaverin löytyminen menemään ylipitkäksi eli ei ole löytynyt. Ihan tavallinen, kunnollinen olisi kelvannut, mutta sattuneesta syystä ei lihava. Eipä vain löytynyt. Tämä elämä nyt meni näin, mutta menköön. Toivottavasti seuraavaa ei tule.


    • 48 vee nainen

      Tuohon voisi vielä lisätä sellaiset spedet, jotka treffeillä yrittää olla kauhean vitsikkäitä. Mitään mukavaa rupattelua ei sellaisen moottoriturvan kanssa synny, kun mies on kokoajan äänessä ja nauraa hohottaa sitten omille jutuilleen. Sellainenkin on tullut joskus tavattua.

    • on meitä kaikkia..:)

      No voi hyvänen aika, kylläpä aloittaja on todella epätoivoinen laittaessaan noin löyhän profiilin, että kaikki halukkaat hampparit pääsevät treffeille! Juuri tuonlaisia miehiä voi yli viisikymppinen nainen odottaa treffikumppaneikseen, mikäli kaikki ehdokkaat haluaa "katsoa" , epätoivoisi miehiä, joille "kaikki käy"....

      Kannattaa säilyttää jokin taso miesten suhteen , vaikka onki jo 50! Itse hieman vanhempana määritän kyllä kriteerit miehille, ja vain kiinnostavia lähden tapaamaan, ellei viesteissä ja puheluissa ihminen vaikuta yhtään kiinnostavalle, tuskin tilanne yhtään paremmaksi tavatessa muuttuu....

      yhtään aloittajan kuvaamaa miestä ei siis minun kohdalleni ole osunut, vaan ihan tavallisia keski-ikäisiä , siistejä miehiä.

      • 11+7

      • Peli jatkuu
        11+7 kirjoitti:

        No nyt :D Perkele me miehet ollaan aarteita teille naisille. :D

        " http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/kelvottomat-keski-ikaiset-miehet-nettideitissa"

        "Jos tavallinen keski-ikäinen nainen löytää itselleen miehen, joka hengittää ja käy omin voimin vessassa, hänestä kannattaa pitää kiinni kynsin hampain, koska parempaa ei ole luvassa."

        Enpä olis uskonut, että tekstini päätyy johonkin terve.fi blogiin :)


    • Elintarvike

      1. Tiskikone hoitaa tiskauksen.
      2. Epäjärjestys kuuluu asiaan. Järjestyksestä olen joutunut nauttimaan yliannostuksen.
      3. Suhteeni EX-vainon kanssa on Ok. Ei mitään ongelmia. Mieliala on hyvä ja toteutan tällä hetkellä pitkäaikaista unelmaani.
      4. Suhteeni lapsiin on erittäin hyvä.
      5. Ystäviä en kovin paljon kaipaile kun olen päässyt toteuttamaan unelmaani.
      6. Ylipainoa ei ole. Kuntoilen sen verran, että pysyn ilman vyötärömakkaroita.
      7. En syö heikkolaatuista ruokaa.
      8. En käy joka päivä suihkussa.
      9.Hampaita harjaan säännöllisesti, mutta toki voisi hammaslääkärillä pyörähtää.
      10. Rahat käytän hyödyllisesti ja olen pelastanut ex vaimoni velkakierteestä aikanana kun shppailuhimo karkasi häneltä käsistä. Opetin kuinka raha-asioita hoidetaan.
      11. Viinaa en tarvitse mihinkään kun se ei aiheuta minulle minkäänlaista positiivista tunnelmaa. Jos sopiva nainen loytyy siitä saa pään kyllä aivan sekaisin...
      12. Mullakin on profiili auki, mutta ei sinne tule viestejä kuin venäläisiltä jotka haluavat päästä suomeen. Eipä sitä ole kyllä itsekään viestejä jaksellut lähettää kun ei koskaan tiedä minkälaisia riesa naisia on liikkeellä.
      Mukava selata turvallisesti näitä s24 naisten profiileja ilman,että yhtäkkiä huomaa makaavansa jonkun naisen alla vaikka ei itse ole vielä oikein saanut vielä mitään fiilistä päälle kiivennestä naisesta.

      • justnii

        Elintarvike kohtaan 11 asti nyökyttelin ja mietin miten sinut tavoittaisi. Kohta 12 kertoikin kaiken oleellisen....


    • qwerty1232

      Ja sinähän olet täydellinen...Tietenkin...D

    • nainen 38v

      Kaikki normaalit ton ikäset miehet ovat naimisissa.

    • järjestys

      Oli hyvä kirjoitus tältä naiselta omista kokemuksistaan! Kiitos. Monen asian suhteen tulee kyetä joustamaan, mutta pitäisi osata ainakin pitää huolen itsestään ja lapsistaan, jos niitä on. Vasta tämän jälkeen voi etsiä parisuhdetta.

    • elisebeth1

      Tähän lisäisin vielä uutta nuoruuttaan etsivät ukkomiehet, joilla vaimo kyllä hoitaa puhtauden, varmaan hän silittänyt paidankin treffeille:) Esittävät olevansa joko sinkkuja tai "ero vireillä" tms tarinaa huonosta avioliitosta. Huolimatta makeista kulisseista - nämä tällaiset kaverit ovat kyllä kaikkein suurimpia luusereita, vaikka itse toista varmaan kuvittelevatkin

    • Katsotaanpas, missä vika piilee. Kävin läpi itseltäni nuo kaikki kohdat:

      1. Mieliala on varsin vakaa. Tulen aina sovittuun tapaamiseen. Naiset minun elämässäni ovat olleet niitä, joiden saapuminen on 50/50
      2. Olen yksinhuoltanut lapseni viimeiset 10 vuotta, ja annan hänen itse päättää ulkoiluaikansa, meneekö armeijaan, miten pitää tukan tai mitä alkaa opiskelemaan. En pidä alkoholisti-exästäni (nainen) mutta pidän ystävälliset välit koska on yhteinen lapsi.
      3. Ystäviä on puhelimen päässä.
      4. Tapanani ei ole koskaan ollut kontrolloida. Suhteessa suutuin kyllä, kun nainen lähti alituiseen ryyppäämän rahoja.
      5. Olen hoikka ja treenattu. Urheilen n. 3-4 kertaa viikossa, en joka päivä.
      6. Syön kasvisvoittoisesti ja terveellisesti, mutta kelpuutan satunnaisesti muutakin.
      7. Harjaan hampaat kahdesti päivässä ja käyn suihkussa vähintään kerran päivässä.
      8. Rahoja en käy juomassa kun en juo, enkä hummaa niitä minnekään. Joskus ostan Uffista paidan tms.
      9. En "esitä" toimeentuloani millään tavalla.
      10. En juo lainkaan.
      11. Kodin kohdalla voin myöntää että voisi siivota vähän useammin. Peti on sijaamatta koska se auttaa kosteuden haihtumiseen päivällä ja vähentää vuodepunkkeja.

      Silti, nämä eivät näy valotauluna pään päällä kun kulkee kaupungilla, joten naiset valitsevat aina mieluummin ne kukkoilevat miehet - ja taas pettyvät.

      Minkähän takia naiset joutuvat aina pettymään?

      • samaa-kohdannut

        Eipä noita asioita näe valotaulussa siellä nettideitissäkään. Kukkoilevat jätän aina omaan arvoonsa. Silti minulla on vastaavia kokemuksia kuin aloittajalla. Olen profiilissani kertonut minkälainen olen ja mistä elämäni pääpiirteittäin koostuu. Muutaman hakukriteerin miehelle olen antanut. Olen kirjoittanut jos mies kokee meidän sopivan yhteen niin yhteyttä voi ottaa. Muutamaan olen itse ottanut yhteyttä.
        Vaikka olen kertonut harrastavani liikuntaa ja esimerkiksi vaellus kuuluu lomilla monasti kuvioihin niin yhteyttä viimeksi esim.otti todella ylipainoinen mies jonka paino haittasi jo kävelyäkin, hän vielä tupakoi vaikka olin kirjoittanut että itse en ja toivon tätä myös toiselta. Hänellä oli jopa valtava vatsa mutta profiilin mukaan hän oli sopusuhtainen. Alkokin paljastui isoksi osaksi hänen elämäänsä.
        Mielenkiinnosta kysyin häneltä sitten miksi me mielestämme sopisimme yhteen? Hän kuulemma tykkää sutkakoista naisista. Ymmärrän, mutta ottiko hän millään lailla omia toiveitani huomioon? Ei.
        Ja muuten, nämä kaikki aloittajan mainitsemat kohdat löytyivät tästä yhdestä ja samasta miehestä. Osasi kyllä keskustella ja jutella, plussat siitä hänelle.


    • sinkkumies.40

      "yleisintä juominen" En ole juonut 2 kuukauteen ja katson kyllä aika tarkkaan minne vähäiset roponi laitan. Siivoan kyllä usein ja varmasti kehtiais tänne asuntooni naisen tulla vaikka tää asunto ei ole mikään luxus mutta kyllä sentään imuroin pari kertaa viikossa. Ylipainoa on jonkun verran mutta ei sairaasti. Muutama harrastus, kuntosali, kalastus jotka ei vie koko aikaani. En ikinä kehtaisi tulla kännissä treffeille mutta naiset niitä juoppoja tapailee aina joten ei ihme että aloittajakin niitä juoppoja tapailee. Itseään on turha kehua koska naisille ie kelpaa suht kunnollinen mies.

      • samaa-kohdannut

        Kun kirjoitat netissä miehen kanssa et tiedä miehen olevan alkon perää, ne kun eivät sitä mainosta. Totuus tulee julki joko ekalla kerralla tai vasta muutaman tapaamisen myötä. Turhaa rutinaa asiasta mille nainen ei voi mitään.


    • Yksilöllinenmies

      Ihan mielenkiintoinen tuo aloittajan teksti näin viisikymppisen miehen silmin luettuna. Tuota samaa olen kuullut tapailemiltani naisilta. Aika moni nainen on valittanut, ettei löydä kunnollista miestä, varsinkaan sellaista jolle ei alko maistuisi liian hyvin tai joka ei ala heti kontrolloimaan naista.

      Harmittavan usein naiset tahtovat pettymystensä vuoksi niputtaa kaikki miehet samaan ongelmakimppunippuun. Jos ihminen ei näe toista yksilönä, niin joutaa minun puolestani jatkaa etsimistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe