Butch-lesbot?

en halua loukata

Tietyllä tavalla "pelkään" ns. butch-lesboja, varsinkin itseäni vanhempia. Siis lesboja, jotka on miehekkäitä ja sosiaalisesti tyypillisesti sanavalmiita ja dominoivia. Homofobiaa? Ehkä. Mutten kuitenkaan samalla tavalla "pelkää" homoja tai feminiinisiä lesboja.

Googlasin enkuksi tästä aiheesta, ja löysin paljon juttua, jossa heteronaiset ja jopa lesbot itse tilittävät, että i'm scared tai feel uncomfortable around butch lesbians.

Miksi osa lesboista haluaa olla miehekkäitä? Leikkaa miesten kampauksen, pukeutuu kauluspaitaan ja suoriin housuihin tai johonkin motoristimiehen asuun kuten amerikassa on tapana butcheilla.

25

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hctub

      Mäkin pelkään niit, ku ne voi esim. syödä, tappaa tai hakata mut. :(

    • ei oikein kiinnosta

      En pelkää, mutta ei ne minun mielestä mitenkään viehättäviä ole.

    • Wynonnah

      Mua taas pelottaa sellaset tosi femmet lesbot ja heteronaiset. Tai siis jotenkin se sellanen ylinaisellisuus on karmivaa. Itse tykkään eniten hiukan poikamaisemmista naisista tai androgyyneistä.

      • InLöwe

        Hyi. Minä en TODELLAKAAN PIDÄ POIKAMAISISTA!


      • InLöwe
        InLöwe kirjoitti:

        Hyi. Minä en TODELLAKAAN PIDÄ POIKAMAISISTA!

        Ohoo väärä nimimerkki f*ck


      • InLöwe
        InLöwe kirjoitti:

        Ohoo väärä nimimerkki f*ck

        VOI VITTU!


      • painu kuuseen
        InLöwe kirjoitti:

        VOI VITTU!

        Idiootti.


    • ...

      Uskot kaikkea mitä netissä siis lukee, mutta et uskalla nähdä ja kokea omassa elämässäsi onko kaikkien kohdalla asia samalla lailla.
      Oletko ikinä tutustunut mukavaan, kilttiin, siistiin, rentoon, poikamaiseen, hellään, nuoreen, ei-aina-niin sanavalmiin ja joskus ujoon mutta reippaaseen jätkämäiseen tyyppiin?

      Jos et, tee se ihmeessä. Saisit ainakin hyvän ja luotettavan ihmisen kaveriksi sellaisesta.
      -köhomakehuköh-

    • gerdrud1

      Olen täysin ton omakehuköhinän kanssa samaa mieltä että semmoset hiukan ujot, poikamaiset, rennot, ym. tyypit on niin parhaimpia. Ois yks kiva tapauskin jo katsottuna, mut ei taida syttyä mulle. Ja se naisellisuuskin on niin valloittavaa kun se sieltä pinnan alta löytyy.

    • Kröhöhöm

      Poikamainen ja butch on eri asioita.

    • gillis*

      mun pakkomielteisen ihailun kohde satumaa on aito butch.... todella ylipainoinen sellainen..... en muuta halua kuin satumaani...

      • tikkari unohtui

        Mä luulen, että sun herkkä egosi ei kelpaa edes Gillikselle.


      • pakit tulleet

        Ahaa. Nyt mä tajuan. Gillis on antanut sulle pakit ja sen takia sä esiinnyt Gilliksenä. Et EDES Gillikseltä saanut seksiä. Aivan aivan. Ymmärrän. Siksi pitää olla noin ilkeä.

        No, ei EDES Gilliskään noin ilkeää, katkeraa, kateellista ja maskuliinista ihmistä huolisi.


      • gillis*
        pakit tulleet kirjoitti:

        Ahaa. Nyt mä tajuan. Gillis on antanut sulle pakit ja sen takia sä esiinnyt Gilliksenä. Et EDES Gillikseltä saanut seksiä. Aivan aivan. Ymmärrän. Siksi pitää olla noin ilkeä.

        No, ei EDES Gilliskään noin ilkeää, katkeraa, kateellista ja maskuliinista ihmistä huolisi.

        nuole tissejä.....


      • gillis*
        gillis* kirjoitti:

        nuole tissejä.....

        satumaani tissejä


      • pakit tulleet
        gillis* kirjoitti:

        nuole tissejä.....

        En usko, että sä ketään voit hurmata sänkyysi noilla perversseillä viesteilläsi, vaikka kuinka yrität. Et edes Gillistä. Teet itsestäsi vaan totaalisen pellen kaikkien edessä. Koita nyt vaan elää sen puutteesi kanssa ja tumputa vaikka käteesi.


      • todella tyhmä
        gillis* kirjoitti:

        nuole tissejä.....

        Kuinka saamarin TYHMÄ ihmisen pitää olla, että kiusaa Gillistä tuolla tavalla? Olet todella vajonnut TODELLA todella alas.


      • mee hoitoon

        Mikä hemmetin tarve sulla on esiintyä Gilliksenä ja Fuckina? Ootko sä tosiaan niin lovena sun ex-bestikseesi, että keinolla millä hyvänsä haluat huomiota? Kuule sun rakkautesi on täysin yksipuolista! Sun ex-bestiksellä ei oo kuule ollu suhun koskaan seksuaalisia tunteita, ainoastaan kaverillisia, mutta ei se halua noin ilkeän, huomionkipeän, katkeran ja kateellisen kaverikaan olla. Vai ootko sä niin jumalattoman katkera ja kateellinen, että vuodesta toiseen esiinnyt toisina persoonina? Vai ootko sä niin omistuksenhaluinen ja mustasukkainen, että sä et siedä jos sun ex-bestiksellä on muitakin kavereita, seurustelukumppaneita, ihastuksia, harrastuksia, työsuhteita? Kaikki yrität tuhota ja mustamaalata. Toi ei todellakaan ole tervettä käyttäytymistä toi! Lähes vuoden oot jo palstoilla päivittäin esiintynyt sun provokirjoituksilla.

        Hoidata toi sun pääsi jossain ammattilaisella, sillä toisten ihmisten jatkuva kiusaaminen, heidän nimillään esiintyminen ja mustamaalaaminen ei ole todellakaan tervettä! Vai haluutko sä, että sun asioita ja ongelmia aletaan täällä käsittelemään julkisesti koko kansan edessä vuodesta toiseen kun et kykene menemään ammattiauttajallekaan?


      • hinttapulina
        mee hoitoon kirjoitti:

        Mikä hemmetin tarve sulla on esiintyä Gilliksenä ja Fuckina? Ootko sä tosiaan niin lovena sun ex-bestikseesi, että keinolla millä hyvänsä haluat huomiota? Kuule sun rakkautesi on täysin yksipuolista! Sun ex-bestiksellä ei oo kuule ollu suhun koskaan seksuaalisia tunteita, ainoastaan kaverillisia, mutta ei se halua noin ilkeän, huomionkipeän, katkeran ja kateellisen kaverikaan olla. Vai ootko sä niin jumalattoman katkera ja kateellinen, että vuodesta toiseen esiinnyt toisina persoonina? Vai ootko sä niin omistuksenhaluinen ja mustasukkainen, että sä et siedä jos sun ex-bestiksellä on muitakin kavereita, seurustelukumppaneita, ihastuksia, harrastuksia, työsuhteita? Kaikki yrität tuhota ja mustamaalata. Toi ei todellakaan ole tervettä käyttäytymistä toi! Lähes vuoden oot jo palstoilla päivittäin esiintynyt sun provokirjoituksilla.

        Hoidata toi sun pääsi jossain ammattilaisella, sillä toisten ihmisten jatkuva kiusaaminen, heidän nimillään esiintyminen ja mustamaalaaminen ei ole todellakaan tervettä! Vai haluutko sä, että sun asioita ja ongelmia aletaan täällä käsittelemään julkisesti koko kansan edessä vuodesta toiseen kun et kykene menemään ammattiauttajallekaan?

        Ei jumalauta tätä palstaa. Hulluja ja veemäisiä ämmiä täynnä. Kaikesta saadaa riita aikaiseksi. Trollit nauttii, kun saavat huomiota ja sitähän te niille annatte.


    • hiljaaneonjusthot

      Hmmmmh.. Haaveilen vaan omasta ihanasta butchista..

      • Ihanjotainmuuta.

        Mikähän tarve täällä on mollata femmejä,butcheja tai yleensäkin mollaamisen tarve????


      • ego murtunut
        Ihanjotainmuuta. kirjoitti:

        Mikähän tarve täällä on mollata femmejä,butcheja tai yleensäkin mollaamisen tarve????

        Puhumattakaan omakehu haisee-tyypeistä. Jollakin tuo ego on kärsinyt kovan kolauksen.


    • en halua loukata

      Olen aloittaja. Tarkoitukseni ei ollut mollata ketään. Ihmettelen vain tuota miekkyystarvetta. En voi mitään sille, että tunnen oloni epämukavaksi itseäni vanhemman butch lesbon ollessa paikalla...

      En niinkään "pelkää" feminiinisiä homomiehiä, mutta kieltämättä tahattomasti saa feminiinisistä homomiehistä sellaisen fiiliksen että he ovat ilkeitä ja veemäisiä.

      Miksi naiset ei vaan vois olla naisellisia ja miehet miehekkäitä??

      • ohmygodzilla

        Jessus miten mustavalkonen ajattelutapa.


      • "Siis lesboja, jotka on miehekkäitä ja sosiaalisesti tyypillisesti sanavalmiita ja dominoivia."

        Älä nyt pelästy "en halua loukata" , mutta juuri mainitsemasi tyypit ovat usein niitä hiton hyvin menestyneitä naisia maailmalla. Niille ainakin tämä femmukka nostaa hattua :)

        Ja mitä tulee tuohon haluun olla jotakin, niin tuskinpa kukaan tietoisesti valitsee jonkun roolin.

        Ihmiset ovat persoonaltaan, luonteenominaisuuksiltaan ja mieltymyksiltään erilaisia.

        Hyvä niin :)


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe