Löysin netistä elämäni rakkauden :)

Kahdeksan vuotta sitten tapasin hänet, ihanan ja rakkaan mieheni, jota rakastan päivä päivältä vain enemmän. Rakkaus joka kasvaa ja kehittyy koko ajan. Rakkaus, josta voi vain unelmoida ja toivoa. Rakkaus, joka antoi minulle mahdollisuuden eheytyä lapsuuden ja menneisyyden haavoista. Rakkaus, joka ei hylkää, ei jätä, vaan seisoo rinnallani, tukee, auttaa ja auttaa eteenpäin.

Rakkaus, joka purki yltäni kaikki suojakuoret. Rakkaus, joka teki minut pehmeäksi, lempeäksi ja kauniiksi.Rakkaus, joka loistaa koko minun olemuksestani.. silmistäni, hymystäni ja hehkuu ympärilläni kuin valokenttä. Rakkaus, joka saa minut nauramaan itselleni ja koko elämälleni. Rakkaus, joka paljasti kaikki sisälläni olevat lahjat.

Rakkautesi on lempeää. Rakkautesi on kiihkeää. Kun tulet minuun ja rakastelet minua pitkään ja tunteella, niin jokainen soluni värähtelee ja täytyn elämästä. Rakkautemme on kuin kuuma lähde, joka uudistaa meidät kummatkin. Kun minulla on sinun rakkautesi, niin minulla on kaikki!

20

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvm_1967x

      Tulit sitten runoilemaan palstan "epäonnistujat" kateellisiksi vai?

    • yksin taas

      Onnea vaan. Samanlaisia tunteita oli myös aikoinaan. Täälläkin onneani hehkutin. Kuitenkin. Yllättäen se rakkaus alkoi haaleta, kunnes sammui kokonaan.
      Lopputuloksena ero.
      En sano, että kävisi sinulle. Toivottavasti onnenne jatkuu ja rakkaus aina vain lisääntyy.

    • mentori

      ketjun aloittaja päätyy tekemään vielä uuden deittiprofiilin. Juuri nuo "onnensa" hehkuttajat luulevat olevansa jotain poikkeustapauksi, jotka eivät eroa koskaan mutta toisin usein käy. Tod.näk. jo nyt on suhde säröillä ja pitää ikäänkuin vakuutella muulle mailmalle, että kaikki on hyvin, vaikka näin ei ole. Tyypillinen em. tapaus kyseessä. En ole katkera tai mitään vastaavaa, nämä on vaan niin nähty jo moneen kertaan ja lopputulos myös.

    • Haluan olla onnellinen esimerkki muille :) Jokainen joka lukee tarinani ajatuksella, niin ymmärtää, että olen joutunut kohtaamaan itseni ja sisäiset "helvettini" päästäkseni siihen missä olemme nyt.

      Parisuhde tarjoaa mahdollisuuden kohdata oman kipeän menneisyyden ja eheytyä siitä. Kun eheydymme ihmisinä, niin parisuhde nousee aivan uudelle tasolle, jossa vallitsee harmonia, tasapaino, rauha ja onnellisuus. Kehittyneessä ja syvässä parisuhteessa pariskunta kykenee rakentavaan ja kehittävään vuorovaikutukseen, joka johtaa suhteen kehittymiseen yhä syvemmälle rakkauden tasolle :)

      Ihminen "rakastuu" ihmiseen, joka nostaa hänessä pintaan kaiken keskeneräisyyden. Parisuhde rakkauden tarkoitus on antaa meille mahdollisuus kohdata kaikki meissä oleva keskeneräisyys ja tunteet, joille ei ollut tilaa kun olimme lapsia. Jos ihminen ymmärtää tämän ja suostuu käymään läpi kipeän menneisyyden, niin ihminen eheytyy ja muuttuu, ja niin muuttuu myös parisuhde.

      Jos haluat parisuhteen, joka on täynnä rauhaa, onnellisuutta ja iloa, niin sinun pitää itse muuttua sellaiseksi! Tämä maailma on kuin peili. Vedät puoleesi sitä mitä sisimmässäsi on.. se on vetovoiman laki. Ihminen ei koskaan pääse omaa itseään. Paratiisia on turha etsiä toisesta ihmisestä. Se pitää löytää omasta sisimmästään, jonka jälkeen sen voi jakaa toisen kanssa.

      Nimimerkille MENTORI.. Se on totta, että mikä tahansa parisuhde voi päätyä eroon, sillä elämästä ei koskaan tiedä. Miksi kuitenkaan pelätä sellaista, jos nyt on kaikki hyvin ja suhde on jo nyt kestänyt 8 vuotta?

      Jokainen maailman ihminen antsaitsee olla onnellinen ja sitä toivon jokaiselle kohtaamalleni ihmiselle. Suurin iloni on tuoda onnellisuutta muiden elämään. Rakkaus on ainoa tarkoitus olemassaololleni ja se rakkaus sulkee sisälleen koko luomakunnan :) Rakastakaa ihmiset toisianne.. Rakastakaa ja rakastakaa, niin koko maailmanne muuttuu.

      • Jaelämäonhelppoo...

        Olen iloinen, että sinulle on käynyt hyvin. Ikävää taas on se, että sinulle on kusi noussut päähän ja kuvittelet itse jotenkin vaikuttaneesi asiaan, vaikka oikeasti elämä kuin myös nettideitti on paljolti tuuripeliä. Toki jotain voi itsekin tehdä, mutta ei sinun "vetovoiman laki" -jutuissasi ole järjen häivää. Kun ihminen on onnellinen, niin tietysti hän on vetovoimainen - mutta ei onnellinen halua muuttaa elämäänsä, vaan muutos lähtee tyytymättömyydestä vallitsevaan tilanteeseen. Yleensähän parisuhteessa olevat, onnelliset ja rennot ihmiset ovat niitä, joita muutkin yrittävät iskeä. Taas pitkään yksin olleista ajatellaan, että heissä on joku vika, ja he vaikuttavat helposti alakuloisilta. Kyse ei ole ihmisen luonteesta välttämättä, vaan epätoivottu elämäntilanne vaikuttaa ihmisen mieleen ja muiden mielikuvaan hänestä. Samoin kukaan ei halua palkata työtöntä, koska hänestä tulee mielikuva että muutkaan eivät halua häntä, ja koska hän vaikuttaa epätoivoiselta. Jos hän onnenpotkusta sitten saakin töitä, niin hän vaikuttaakin pian optimistiselta ja kaikkien haluamalta. Jokainen työssäoleva pitää itseään työttömiä erinomaisempana ja katsoo omilla ominaisuuksillaan ansainneensa työn, vaikka oikeasti kyse olisi vain hyvästä onnesta.

        Tämä on tunnettu psykologinen mekanismi: ihminen syyttää vastoinkäymisistä olosuhteita, mutta onnistumisista ottaa kunnian itselleen.


    • 4+4

      Raamatussa sanotaan. "Jumala on Rakkaus." Siinä piilee totuus.
      Rakkaus on tosiaan se eheyttävä voima. Kenenkään ei pitäisi ryhtyä suhteeseen, jos ei ole valmis samanlaiseen matkaan kuin millä sinä olet.
      Tuota on aito rakkaus

      • mentori

        tuossa ei ole mitään aidompaa, kuin muitenkaan ihmisten parisuhteissa. Se että kirjoittelee kehuskelevaan sävyyn nettiin parisuhteestaan (jos sitä edes on oikeasti) ei tee siitä mitenkään "aidompaa" kuin muillakaan.


      • Kiitos palautteestasi! Sinä olet ymmärtänyt asioiden ytimen :) Monet ihmiset eivät ole valmiita käymään matkaa omaan itseensä, koska se on tuskallinen ja haastava. Rakkaus ei ole voima, joka on meidän ulkopuolella, vaan se on meissä.. vaikkakin usein monien kerroksien alla.


    • Hienoa lukea välillä positiivisistakin kokemuksista, niitä tällä palstalla kaivattaisiin lisää. Ja mitä sitten, jos ero tulee? Tuskin se siitä johtuu, että pari on tavannut nimenomaan netissä. Ja ennen kaikkea: kahdeksan onnellista vuotta on enemmän kuin nolla onnellista vuotta, eivät ne mihinkään katoa.

    • mattijohannesK

      Yllätys yllätys, aloittaja on nainen. Ihmekö, että löytää kumppanin netistä, kun viestejä satelee ovista ja ikkunoista!!!

      Toista se on miehillä. Olen pitänyt profiilia kolme vuotta eikä yksiäkään treffejä. Viestittelyä ainakin sadan naisen kanssa. Ihan tositarkoituksella olen liikkeellä.

      Aloittaja on ollut noin 30-v, kun on löytänyt miehensä. Kauankohan hän piti profiilia, montako aloitetta teki ja monenko miehen viestiin jätti vastaamatta? Monenko kanssa kävi treffeillä, monelleko antoi pesää?

      Nettideittailu on miehen kannalta niin turhauttavaa, että enpä muuta sano, kuin että HAISTAKAA ÄMMÄT PASKA!

      • Eiköhän tuossa tapauksessa ole mieskin löytänyt netistä naisen.


      • onnelIinen_ihminen
        helka kirjoitti:

        Eiköhän tuossa tapauksessa ole mieskin löytänyt netistä naisen.

        Joo, ja sain seksiä useasti miehiltä :D Kiitos kondomien täyttämisestä, söin kaiken sisällön.


      • Jaelämäonhelppoo...
        helka kirjoitti:

        Eiköhän tuossa tapauksessa ole mieskin löytänyt netistä naisen.

        Eh heh mattijohannesK, vitsit että olet nero. Vai että vain naiset löytää parin nettideitistä? :D Ilmeisesti sitten täällä on pelkkiä lesboja?


    • onnelIinen_ihminen

      Annoin seksiä ekoilla treffeillä,kuten muillekin hakijoille

    • En ole kirjoittanut kahta alimpaa kirjoitusta.

      Kirjotukseni alkuperäinen tarkoitus on ihmisen henkinen kasvu, jota ilmeisesti eivät täällä monikaan näytä ymmärtävän.


      Hyvää jatkoa kaikille! :)

    • väärä diagnoosi

      "Ikävää taas on se, että sinulle on kusi noussut päähän..."

      Aloittaja taisi päästä ns.ihosi alle? :)

    • hymyilyttää

      Hyvä, jos olet onnellinen. Lapsellista kuitenkin luulla, että sinä kaikista ihmisistä olet löytänyt viisastenkiven.

    • onnea onnea

      Minulla saattaa juurikin olla elämäni mies kohta luonani joka löysi minut. Olen todella onnellinen puolestasi. Aito rakkaus parantaa kaikki haavat. Älä välitä mollaajista. Olet varmasti onnesi ansainnut. Nauti ja saatiin nauttia siitä.

    • KIITOS!! :) Kiva kuulla, että olet kohdannut ihanan miehen. Toivon sydämestäni, että teille onnea. Muista, että parisuhde ei ole pikamatka, vaan maraton, jossa kummankin tulee saada kasvaa ja kehittyä ihmisenä :)

      Ei mua oikeastaan haittaa, jos mua haukutaan ja mollataan. Jokainen ihminen katsoo asioita omien "silmälasiensa" läpi. Minä itse näen, että näillä palstoilla on paljon vihaisia ja katkeria ihmisiä, jotka ovat pettyneitä parisuhteeseen ja elämään ja heidän kirjoituksensa kuvastavat heidän omaa tilaansa. Rakkaus on ainoa lääke, joka voi parantaa kaikki maailman ihmiset :)

      • Minä rakastan teitä kaikki ihmiset! Tahtoisin ottaa teistä jokaisen lämpimään halaukseen ja poistaa kaiken kivun ja kärsimyksen mikä on teidän sydämessänne.. mutta sitä en pysty tekemään kuin ajatustasolla :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe