Miten on koulu lähtenyt käyntiin

pomo, äiti, esimies

Meillä melko hyvin, saimme juuri puhutettua muutamaa opettajaa ja annoimme ohjeita ja nuhteita. Nyt on viikko mennyt mukavasti, tarkkailun alla hän on. Ottaa opiskeen varmasti kun ei ole oikein tasokas ollut.
Me opettajien pomot pidämme islmällä ja puutumme heti, onhan kyse meidän lapsista, joita ei kodhella huonsti ja tehdään tärkeää työtä ja se on tehävä hyvin.
Me maksamme palkat ja meidän lapset, ei olisi opella töitä jos ei olisi meidän lapsia, siksi on takkailtava.

17

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lastesi pomo

      Juuri näin. Opettaja saa palkan ja perhe elää kohtuu mukavasti eikä työaikakaan ole hassumpi. Lomiakin on tulossa mukavasti. Muutama viikkoniin on hiihtoloma sitten pääsiäisloma.. Lomilla voi taas kerätä voimia. Kesää odotellessa....

      • liekö ees ollut

        et oo lasteni pomo, lapseni on jo koulut käyneet, ja minä pomotin heidän opettajaa tiukasti ja tarkkailin. Kurissa pidin. Mokoman opettajan.


      • lastesi pomo
        liekö ees ollut kirjoitti:

        et oo lasteni pomo, lapseni on jo koulut käyneet, ja minä pomotin heidän opettajaa tiukasti ja tarkkailin. Kurissa pidin. Mokoman opettajan.

        Kyllä syksy menikuin siivillä eikä kaikkea kerinnyt tekemään jasiitä tietty tuli hieman palautetta. Kevät taas onpitempi ja silloinvoi hoitaa tekemättömiä töitä edes hieman vähemmäksi. Aika onkuiyenkin rajallinen ja tosiasiat on tunnustetava. Perhe menee kaiken edelle ja tietysti raha-asiat. Oppilat kyllä pärjäävät.


    • Kiltti opettaja

      Lissun väsymätön skeidageneraattori jauhaa samaa ja samaa ja samaa ja samaa vuodesta toiseen. Huoh!

      Onneksi melkein kaikki minun oppilaitteni vanhemmat ovat järki-ihmisiä. Yhden jouduin laittamaan ruotuun ja nyt on asiat ihan hyvin.

      Lomia odotellessa.

      • sinun pomo, äiti

        Sinut on laitettu ruotuun monet kerrat... ja edessä vielä monta kertaa. Olet aika kiukutteleva ns. opettaja työkkäristä työtön etettu noin kun piuuskasta vaan...

        Mutta meneppä nyut kouluun ellet jo ole siellä , ja muista olla asiallinen, ja lapset ei ole sun, joten kohtele heitä kauniisti kuin heidän vanhempiaan. Olet palkoillinen et mitään muutta.

        Me vanhemmat olemme sun pomoja ja tarkkailemme. Kysy van jos tulee ongelmia itsesi kanssa, me kyllä kuuntelemme ja autamme.
        Nyt keksityt vain työhösi, ja muista tarkkailemme isnua.


      • Kiltti opettaja
        sinun pomo, äiti kirjoitti:

        Sinut on laitettu ruotuun monet kerrat... ja edessä vielä monta kertaa. Olet aika kiukutteleva ns. opettaja työkkäristä työtön etettu noin kun piuuskasta vaan...

        Mutta meneppä nyut kouluun ellet jo ole siellä , ja muista olla asiallinen, ja lapset ei ole sun, joten kohtele heitä kauniisti kuin heidän vanhempiaan. Olet palkoillinen et mitään muutta.

        Me vanhemmat olemme sun pomoja ja tarkkailemme. Kysy van jos tulee ongelmia itsesi kanssa, me kyllä kuuntelemme ja autamme.
        Nyt keksityt vain työhösi, ja muista tarkkailemme isnua.

        Minulla on tänään oppitunniton päivä, teen kotona 6-8 h koulutöitä. Nyt juon kahvia ja syön juustovoileipää. Menen vasta kahdelta kouluun, kun alkaa opettajainkokous. Käsittelemme kevään erikoispäiviä sekä oppilasasioita. Luultavasti myös niiden lasten pärjäämistä ja auttamista, joilla on sinun kaltaisiasi vanhempia. Varaudu siihen, että lähiviikkoina kokoontuu moniammatillinen työryhmä, joka yrittää jälleen kerran saada lasten asioita paremmalle tolalle. Yritämme puhua sinulle järkeä niillä samoilla lauseilla, jotka olet kuullut monta kertaa aikaisemminkin. Ikävä vain, että kuullunymmärtämisesi on samalla tasolla luetunymmärtämisen ja kirjoitustaidon kanssa. Emme siltikään lakkaa yrittämästä - lasten edun nimissä.


      • Toinen kiltihkö ope
        Kiltti opettaja kirjoitti:

        Minulla on tänään oppitunniton päivä, teen kotona 6-8 h koulutöitä. Nyt juon kahvia ja syön juustovoileipää. Menen vasta kahdelta kouluun, kun alkaa opettajainkokous. Käsittelemme kevään erikoispäiviä sekä oppilasasioita. Luultavasti myös niiden lasten pärjäämistä ja auttamista, joilla on sinun kaltaisiasi vanhempia. Varaudu siihen, että lähiviikkoina kokoontuu moniammatillinen työryhmä, joka yrittää jälleen kerran saada lasten asioita paremmalle tolalle. Yritämme puhua sinulle järkeä niillä samoilla lauseilla, jotka olet kuullut monta kertaa aikaisemminkin. Ikävä vain, että kuullunymmärtämisesi on samalla tasolla luetunymmärtämisen ja kirjoitustaidon kanssa. Emme siltikään lakkaa yrittämästä - lasten edun nimissä.

        Juuri näin se menee. Samoihin vanhempiin menee ihan kohtuuttoman paljon energiaa. Onneksi sillä joskus jotain saavutetaankin, vaikkakaan tämän skeidageneraattorin (kiitos hyvästä sanasta!) kohdalla ei.


      • open pomo, äiti
        Kiltti opettaja kirjoitti:

        Minulla on tänään oppitunniton päivä, teen kotona 6-8 h koulutöitä. Nyt juon kahvia ja syön juustovoileipää. Menen vasta kahdelta kouluun, kun alkaa opettajainkokous. Käsittelemme kevään erikoispäiviä sekä oppilasasioita. Luultavasti myös niiden lasten pärjäämistä ja auttamista, joilla on sinun kaltaisiasi vanhempia. Varaudu siihen, että lähiviikkoina kokoontuu moniammatillinen työryhmä, joka yrittää jälleen kerran saada lasten asioita paremmalle tolalle. Yritämme puhua sinulle järkeä niillä samoilla lauseilla, jotka olet kuullut monta kertaa aikaisemminkin. Ikävä vain, että kuullunymmärtämisesi on samalla tasolla luetunymmärtämisen ja kirjoitustaidon kanssa. Emme siltikään lakkaa yrittämästä - lasten edun nimissä.

        Hih.... vai mun lasten asioita? Hih, toi oli hyvä, aikuiset lapset mulla hih.... olet hauska.
        Meillä vanhempien yhdistyksessä puiureudumme kaltaisiisi ikäviin ihmisiin joilla ei ole pätevyyttä, ja jotka eivät osaa käyttäytyä, heidän asioita pohdimme kokouksissa, varo vaan, pian voi lopputili kolahtaa, ikvät opettajat kun ei ole toivottuja.

        Menppä opiskelemaan käyttäytymistä lasten ja vanhempien edessä, ota näöyrästi palaute vastaan ja toimi sen mukaan mitä me opettajien pomot toivomme, elle tosaa lopputli lopputili on kourassa pian.
        Ei kannata oll aylimielinen, olet vanhempien ja lasten palveluksessa, joten muuta asennetta, työttömyyskrotisto jo vilkkuu edessäsi.


      • Konepeltiseppä
        open pomo, äiti kirjoitti:

        Hih.... vai mun lasten asioita? Hih, toi oli hyvä, aikuiset lapset mulla hih.... olet hauska.
        Meillä vanhempien yhdistyksessä puiureudumme kaltaisiisi ikäviin ihmisiin joilla ei ole pätevyyttä, ja jotka eivät osaa käyttäytyä, heidän asioita pohdimme kokouksissa, varo vaan, pian voi lopputili kolahtaa, ikvät opettajat kun ei ole toivottuja.

        Menppä opiskelemaan käyttäytymistä lasten ja vanhempien edessä, ota näöyrästi palaute vastaan ja toimi sen mukaan mitä me opettajien pomot toivomme, elle tosaa lopputli lopputili on kourassa pian.
        Ei kannata oll aylimielinen, olet vanhempien ja lasten palveluksessa, joten muuta asennetta, työttömyyskrotisto jo vilkkuu edessäsi.

        Nyt taisi palaa lissulla käämit. *Huutonaurua*


      • puhallan puuh
        Konepeltiseppä kirjoitti:

        Nyt taisi palaa lissulla käämit. *Huutonaurua*

        AAAAAAAAAAAAAA... no ei pala... psykologiaa lukeneena ymmärrän sinua jolla on suuria ongelmia itsensäkin kanssa, halin sua.

        Minä vaan hymyilen asiallisesti sinulle, olet niin suloinen... voi sua.

        Juu kerro mulle ongelmasi niin yritän auttaa sua...


      • lastesi pomo
        open pomo, äiti kirjoitti:

        Hih.... vai mun lasten asioita? Hih, toi oli hyvä, aikuiset lapset mulla hih.... olet hauska.
        Meillä vanhempien yhdistyksessä puiureudumme kaltaisiisi ikäviin ihmisiin joilla ei ole pätevyyttä, ja jotka eivät osaa käyttäytyä, heidän asioita pohdimme kokouksissa, varo vaan, pian voi lopputili kolahtaa, ikvät opettajat kun ei ole toivottuja.

        Menppä opiskelemaan käyttäytymistä lasten ja vanhempien edessä, ota näöyrästi palaute vastaan ja toimi sen mukaan mitä me opettajien pomot toivomme, elle tosaa lopputli lopputili on kourassa pian.
        Ei kannata oll aylimielinen, olet vanhempien ja lasten palveluksessa, joten muuta asennetta, työttömyyskrotisto jo vilkkuu edessäsi.

        Aikuiset lapset jaolet vanhempien yhdistyksessä?


      • Tumppi-Timppa
        puhallan puuh kirjoitti:

        AAAAAAAAAAAAAA... no ei pala... psykologiaa lukeneena ymmärrän sinua jolla on suuria ongelmia itsensäkin kanssa, halin sua.

        Minä vaan hymyilen asiallisesti sinulle, olet niin suloinen... voi sua.

        Juu kerro mulle ongelmasi niin yritän auttaa sua...

        Copy paste.

        Älä hali ketään! Minua ällöttää ajatus, että tulisit nyrkinkantamaa lähemmäksi. Alkaa mahassa kiertää! Noli me tangere!

        Ei pidä paikkaansa, että ymmärtäisit ketään ihmistä, ethän ymmärrä yhtään mitään muutakaan. Opettajilla ei yleensä ole mitään ongelmia itsensä kanssa, ei sinulla pitäisi olla mitään syytä luulla, että kukaan olisi sinun tavallasi sekaisin kuin seinäkello. Melko pahastikin ongelmaiset ovat vielä terveitä sinuun verrattuna.

        Omista ongelmistani voin sanoa sen verran, että muita ei ole kuin silloin tällöin esille tulevat sinun kaltaisesi vanhemmat. Onneksi kukaan ei ole yhtä hullu ja onneksi millään tavalla hulluja on vain vähän. Heitä pystyy kyllä yleensä käsittelemään vuosien rutiinilla ja pedagogisella koulutuksella.

        Väität lukeneesi psykologiaa, mitä nyt ei takuulla usko yhtään kukaan. Ethän ilmeisesti edes osaa lukea. Tämä kertoo sen, että kaikista ponnisteluista huolimatta erityisopetus ei kuitenkaan pysty mihin tahansa kaikkien kohdalla.


      • käki kirsikka
        Tumppi-Timppa kirjoitti:

        Copy paste.

        Älä hali ketään! Minua ällöttää ajatus, että tulisit nyrkinkantamaa lähemmäksi. Alkaa mahassa kiertää! Noli me tangere!

        Ei pidä paikkaansa, että ymmärtäisit ketään ihmistä, ethän ymmärrä yhtään mitään muutakaan. Opettajilla ei yleensä ole mitään ongelmia itsensä kanssa, ei sinulla pitäisi olla mitään syytä luulla, että kukaan olisi sinun tavallasi sekaisin kuin seinäkello. Melko pahastikin ongelmaiset ovat vielä terveitä sinuun verrattuna.

        Omista ongelmistani voin sanoa sen verran, että muita ei ole kuin silloin tällöin esille tulevat sinun kaltaisesi vanhemmat. Onneksi kukaan ei ole yhtä hullu ja onneksi millään tavalla hulluja on vain vähän. Heitä pystyy kyllä yleensä käsittelemään vuosien rutiinilla ja pedagogisella koulutuksella.

        Väität lukeneesi psykologiaa, mitä nyt ei takuulla usko yhtään kukaan. Ethän ilmeisesti edes osaa lukea. Tämä kertoo sen, että kaikista ponnisteluista huolimatta erityisopetus ei kuitenkaan pysty mihin tahansa kaikkien kohdalla.

        Eilen oli kansainvälinen halauspäivä!

        HALIN SUA!


      • Vivamus mea Lesbia
        Tumppi-Timppa kirjoitti:

        Copy paste.

        Älä hali ketään! Minua ällöttää ajatus, että tulisit nyrkinkantamaa lähemmäksi. Alkaa mahassa kiertää! Noli me tangere!

        Ei pidä paikkaansa, että ymmärtäisit ketään ihmistä, ethän ymmärrä yhtään mitään muutakaan. Opettajilla ei yleensä ole mitään ongelmia itsensä kanssa, ei sinulla pitäisi olla mitään syytä luulla, että kukaan olisi sinun tavallasi sekaisin kuin seinäkello. Melko pahastikin ongelmaiset ovat vielä terveitä sinuun verrattuna.

        Omista ongelmistani voin sanoa sen verran, että muita ei ole kuin silloin tällöin esille tulevat sinun kaltaisesi vanhemmat. Onneksi kukaan ei ole yhtä hullu ja onneksi millään tavalla hulluja on vain vähän. Heitä pystyy kyllä yleensä käsittelemään vuosien rutiinilla ja pedagogisella koulutuksella.

        Väität lukeneesi psykologiaa, mitä nyt ei takuulla usko yhtään kukaan. Ethän ilmeisesti edes osaa lukea. Tämä kertoo sen, että kaikista ponnisteluista huolimatta erityisopetus ei kuitenkaan pysty mihin tahansa kaikkien kohdalla.

        "Noli me tangere!"

        Kiitos, latina ilahduttaa aina. Sitä pitäisi saada kouluun, sen sivistävämpää kouluainetta on vaikea keksiä.


      • luigi galvani
        Vivamus mea Lesbia kirjoitti:

        "Noli me tangere!"

        Kiitos, latina ilahduttaa aina. Sitä pitäisi saada kouluun, sen sivistävämpää kouluainetta on vaikea keksiä.

        Italiassa luetaan päämärkänä latinaa ja kreikkaa, mutta ei englantia niinkään ja sen huomaa.
        O mores, o temperatures!


      • kunnon jätkä
        Vivamus mea Lesbia kirjoitti:

        "Noli me tangere!"

        Kiitos, latina ilahduttaa aina. Sitä pitäisi saada kouluun, sen sivistävämpää kouluainetta on vaikea keksiä.

        Latina on diivailijoitten lätinää. Akkojen kieltä.


    • ...

      Miten voi aikuinen mies olla noin sekaisin, että jaksaa vääntää naita provoja vuodesta toiseen? Olet itse aikoinaan ollut mukautettussa opetuksessa, eikö niin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe