selkä kipeä

selkäsärky

Hei selkää kolottaa mistäköhän löytyisi porissa thai hieronta paikka? Palvelut? Ja mitä mahtaa maksaa?

16

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä osoite

      Taisi mennä diakniiso väärin. Thai hieronnassa hierotaan jotakin muuta kuin kipeää selkää..

    • neitsyet

      Taas joku neitsyt huokailee aloituksessaan "kunpa minäkin uskaltaisin edes sanoa naiselle moi" ja tekee näitä thai aloituksia jälleen.Keskittäisit tarmosi aikuistumiseen niin saisit sinäkin joskus naisen (ehkä).

      • selkää särkee

        Hah hah sitä ollaan niin tietäväisiä. Kun nyt selkää särkee, ja keikka töissä olen. Monesti olen käynyt thai paikoissa ja kivut on helpotaneet. Ja pesää saan kun vain haluan en tosiaankaan maksa siitä.


    • raili6

      Olet säälittävä pelle ja naisten alistaja.En arvosta moistasi luuseria,hanki elämä ja lopeta synnin rietastelu.

      • selkää särkee

        Siis kun selkää särkee sekö on syntiä? Siis vielä kerran en hae seksiä vaan osaavaathai hierontaa. Toivotavasti joku osaa neuvoa.


      • samma här
        selkää särkee kirjoitti:

        Siis kun selkää särkee sekö on syntiä? Siis vielä kerran en hae seksiä vaan osaavaathai hierontaa. Toivotavasti joku osaa neuvoa.

        Oliskohan aihetta tilata lääkärinaika ja käydä tutkimassa se selkä mikä siellä vaivaa.
        Lekuri voi määrätä oikealle hierojalle tai nikamanniksauttajalle:)


    • vatkutusta hakee

      Stadista löytyy paremmat munanvatkaamot, hinta ja laatu kohtaa paremmin. Hyvällä tuurilla saa alle 50 vuotiaan vatkaajan jolla hampaatkin tallella (tosin niitä siinä hommassa tarvita)

      • selkää särkee

        Olis töissä thaimaassa vuosia sitten ja siellä sain kunnon hierontaa ja kotona oulussa on hyvä paikka maksaa vain 20 euroa kerta. Ajattelin vain että kai nyt porissakin on hyviä thai paikkoja. Lääkärit nevainantaa buranaa. Ja fysiatrit ne eivät auta, kunnon thai hieronta venytyksineen tekee hyvää.


    • voi pyhä yksinker...

      Thaihieronnassa tosiaan venytetään mutta ei selkää.Perverssi mene lekurille tai kiropraktikolle.

      • asiantuntija 43

        Itse olet pervo ja rasisti ei ne thai tyttöset MITÄÄN HUORIA OLE.


    • sinua ei tarvita

      Tämä thaihieronta on oikein kestoaloitus tällä palstalla.
      Ensin eräs naisten pettämä ja jättämä hinuri tekee aloituksen johon hetken päästä jo itse vastaa.Tarkoituksenaan on luoda eripuraa ja riitaa toisten välille.
      Sama henkilö tekee myös tasaisin väliajoin aloituksia sampola/porkka slummiväitteitä, jotta saa jonkun siellä asuvan reagoimaan.Myöskin "pori on juntti sitä ja tätä" aloitukset ovat kyseisen sairaan hinurin tekosia.

      Kyseisellä ääliöllä ei ole varsinaista elämää vaan hän saa tyydytyksensä riidanhaastajana kun pääse purkamaan pahaa oloaan tälle palstalle.

      Ohjeeni onkin hänelle, mene mereen.Siellä saat ansaitsemaasi huomiota ravuilta.

      • selkää särkee

        Olet niin väärässä. Kannattaisi itsesi takia mennä hoitoon. Syö lääkkeesi ja mene suljetulle osastolle ja pysy siellä!


      • niin väärin

        Väärin. Itsekin olen aloittanut ja jatkanut sampolakeskusteluita mutta tätä munanvatkaus ketjua en ole aloittanut...


      • selkää särkee
        niin väärin kirjoitti:

        Väärin. Itsekin olen aloittanut ja jatkanut sampolakeskusteluita mutta tätä munanvatkaus ketjua en ole aloittanut...

        Siis vielä kerran selkääni särkee. Ja hoidoksi haluaisin thai hierontaa... jos joku tietäisi hyvän thai hierontapaikan porissa niin auttakaa ihmeessä. En siis hae mitään seksiä myyvää horoa.


    • raili6

      Thaihierontaa selkäkipuun ja maito laktoosivaivaan.Mene nyt hyvä mies lääkäriin ja lopeta tuo neitimäinen perverssi valittaminen.Olet sairas henkisesti koska käytät naisia hyväksesi.Kyllä selkäkipuun löytyyt oikeitakin hoitoja.Sulla mikään slkä ole kipee vaan vaiva on olkapäiden välissä.

      • selkää särkee

        Raili hyvä olen käynyt monella eri lääkärillä. Mutta selkää särkee ja hoitoja on ollut monia. Ainoastaan thai hieronta on auttanut jopa kuukaudeksi. Ja ainoastaan olen siis etsinyt hierontaa en seksiä. Onneksi pääsen pian pois takaisin ouluun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe