Seksuaalinen kiinnostus on taas kadonnut

q w e

On jo 4 tai 5 kerta vuoden sisään kun näin käy. En tiedä miksi, mutta sen ymmärrän että tämä oireilu estää minua luomasta mitään suhdetta koskaan kenenkään kanssa. Välillä minua kiinnostaa ihan oikeasti ja joskus sattuu eteen joku nainen josta kiinnostun, mutta mahdollisesti jo seuraavana päivänä olen hänet unohtanut. Tällä hetkellä en ole esim. itsetyydytyksestäkään lainkaan kiinnostunut. Niin ja olen jo 25 vuotias, tätä hommaa on jatkunut tuolta 18-19 vuotiaasta asti jaksottain. Epäilen jotain sairautta, joko psyykkistä tai fyysistä, mutta kukapa tuota osaa selvittää kun tunnen olevani ihan hyvässä kunnossa.

11

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaapista ulos?

      Mitäs jos oletkin enemmän miehiin päin kallellaan?

    • miesvm_1967x

      No ei noin nuorella tuo kyllä ihan normaalia ole.. en nyt muista mitkä fyysiset sairaudet aiheuttaa haluttomuutta tai ainakaan en siis osaa laatia listaa niistä. Sinuna menisin lääkärin pakeille kertomaan ton saman ja labraan tutkimuksiin. Ei oo kaikki kohdallaan jos noin nuori mies joutuu tommosesta kärsimään. Mun nähdäkseni ensin lääkärille ja fyysiset testit. Jos ei syy löydy niin nuppilekurille. Ihan sama mikä perimmäinen syy on mutta oman ittes takia sun olis hyvä selvittää perinpohjin onko syy elimellinen vai korvien välissä.

      Jos ajattelet silleen että mie oon melkein kaks kertaa niin vanha kun sie mutta mieli tekee joka päivä, periaatteessa useamminkin. Ja tunnen olevani melko terve kuitenkin. Että joku ei nyt stemmaa sulla. Joo ja tunnustan että kerran elämässäni olen joutunut hakemaan "sinisiä nappeja" mutta se olikin pääni sisällä eikä elimellistä. Nykyään en tarvi semmosia.. mutta elämässä on erilaisia tilanteita.

      Mie meen saunaan, tsemppiä sulle, selvitä toi asiantuntijoiden kanssa. Kyl se elämä siitä taas urkenee kun saat reunasta otteen :)

    • Normaali.

      Mutta onko kiinnostus jalkapalloon pysynyt fanaattisena? Jos on, kaikki on kunnossa. Jos ei ole, on syytä huoleen.

      • q w e

        Heh, vaikka tässä nyt onkin puujalasta kyse niin sanottakoon, että kyllä tuo urheilu vaan jaksaa aina kiinnostaa :) Ja ennenkaikkea oma urheilu!


      • Vinkki.
        q w e kirjoitti:

        Heh, vaikka tässä nyt onkin puujalasta kyse niin sanottakoon, että kyllä tuo urheilu vaan jaksaa aina kiinnostaa :) Ja ennenkaikkea oma urheilu!

        Jos urheilet paljon niin muista syödä paljon proteiinia ja erilaisia vitamiineja sekä kivennäisaineita. Urheilu kuluttaa elimistöä ja tärkeitä aineita, joista sitten syntyy pulaa. Tämäkin saattaa vaikuttaa seksuaalisuuteen jos pitkään jatkuu.


    • Mitä sitten

      Eihän tuossa ole nyt sitten mitään että lekurissa pitäis käydä.
      Samaan muottiinko ne mihet pitäis laittaa seksuaalisuudessakin.
      Mikään homo et ole niinkuin tuolla joku väittää ja sekin on varmaan nainen kun ei pillun perässä mies juokse ja nöyristele.

    • no näin on.

      Olet vasta 25,, et jo :)

      Itsellä on sama ongelma ja olen JO 36 vuotias.

      Sitä en juurikaan muista minne se kiinnostus katosi tai missä vaiheessa.
      Minulla kyllä meinaa olla sitä että mikään muukaan ei juuri kiinnosta.

      Jonkinlaista epätyypillistä masennusta, kiinnitin eilen erikoisesti huomiota omiin ajatuksiin,, tuntuu että millään ei ole niin kovasti väliä, merkitystä.

      Jollain tavalla väsynyt kaikkeen. Elämä on yhtä taistelua, murehtimista, pelkäämistä millon mistäkin,

      • q w e

        Niin, onhan se varsin erikoista että saatan olla esim. 2 kuukautta putkeen masturboimatta silloin kun tämä kiinnostus asiaan häipyy. Saattaa sitten olla, että ihan yks kaks yhtenä päivänä taas alkaakin kiinnostaa. Enkä huomaa mitään erityistä muutosta terveydentilassa. Outoa...


    • BEM

      Vähän samoja mietin itsekin. Kun olin parisuhteessa, niin olisin voinut naida lähes kaikkea mikä liikkuu ja masturboinkin useita kertoja päivässä.

      Sitten kun erosin ja jäin sinkuksi, pari kuukautta meni toteuttaessa noita mielihaluja.

      Nykyään, reilu vuosi erosta, en läheskään aina tartu tarjottuihin tilaisuuksiin. Baarissakin olen hyvin kranttu, ja mielummin lähden yksin pois, kuin naisen kanssa, joka on vain ihan ok. Masturboidakaan ei tarvitse joka päivä.

      Jos kaikki ei olisi tapahtunut niin nopeasti, niin ajattelisin varmaan, että ikä tekee tepposensa (40 ). Ajattelin kuitenkin mennä mittauttamaan testosteroniarvoni jossain vaiheessa.

    • mrs. smith

      Täysin normaali mies olet!
      Älä usko näihin uhoajiin "viis kertaa païvässä" jne. Omaa "miehisyyttään" vain yrittävät todistella typerällä rehentelyllään.
      Ei yksikään mies ole kone, kuten ei nainenkaan. Seksuaalisuus on monitahoinen juttu. Aina vaan ei kerta kaikkiaan huvita!
      Keskity rauhassa muihin juttuihin, anna asioitten mennä omalla painollaan.
      Turha stressaantuminen ja pakottaminen asiassa ei ainakaan auta, päinvastoin!

      Seksuaalisuuden ja seksin pitää olla iloinen ja rento asia, ei mitään väkisin otsa hiessä kynnet verillä hinkkaamista "kun ne kaikki muut kyllä, miksen minä"! Ei ole mitään standardia montako kertaa päivässä-viikossa-kuukaudessa. Oman rytminne löydätte kun löydät joskus sen kumppanin johon todella haluat sitoutua.
      Anna halun tulle ja olla tulematta. Et ole sitä menettänyt etkä todellakaan mitenkään sairas tai epänormaali. On täysin luonnollistakin, että tuossa iässä kun on päästy murrosiän myrskyistä se oma seksuaalisuus ja oma minä hakee paikkaansa. Jos et olisi päässyt murrosiästä, se olisi huolestuttavampaa!
      Joten anna rehetelijöiden rehennellä, totuus on varmasti aivan toinen. Noissa tapauksissa puhuu huono itsetunto.
      Niin että elä ja nauti elämä nkaikista puolista, nuorimies!

    • kokokokoko3

      Eiköhän se ole ihan normaalia ihmisen elämää, että aina ei vain kiinnosta? Minä olen nainen. Terve, ja mielestäni myös seksuaalisesti terve. Välillä minua haluttaa niin paljon, että yölläkin unissa heräilen. Seksi pörrää mielessä. Mutta sitten tulee se aika/jakso, kun ei seksi ole mielessä vähääkään. Etenkin sinkkuna ollessa ei ollut edes "velvollisuutta" yrittää ajatella seksiä, joten helposti meni pari kuukautta ilman mitään ajatusta koko touhulle. Mutta sitten taas kun haluttaa, niin haluttaa kovaa. Nykyään, parisuhteessa, vaikuttaa asiaan miehenkin halut. Vaikka en itse olis seksiä yhtään ajatellutkaan, niin jos mies ehdottelee, niin tietoisesti pyrin ajattelemaan mahdollisimman kiihottavia ajatuksia, jotta innostuisin. Seksiä on tarpeeksi, noin kerran viikossa. Sopii sekä mulle ett miehelle. Ja aina ei voi vaatia, että molempia haluttaa yhtä paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe