enemmän hellyyttä

surusilmä

Haluaisin mieheltäni enemmän huomiota ja hellyyttä. Ei sen tarvitse olla jatkuvaa lääppimistä, en tykkäisikään sellaisesta. Mutta pieni sipaisu ja silittely, hali ja pusu vaikka kerran päivässä olisi kiva. Mutta välillä menee viikkokin ettei mitään kosketusta. Seksi on molemmista ihanaa ja toimivaa, mutta nekin kerrat on harvenneet. Liian kiireistä elämää ja ollaan väsyneitä. Mutta haluaisin hellyyttä enemmän...

5

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halipula75

      Pitäkää hellyys iltoja joissa painaudut miehen syliin ja mies suukottelee, silittelee sua, molemmat hierovat yhtäaikaa ja koskettelua ja suukottelua puolin ja toisin paikoista mistä toinen tykkää;-)
      Tosi ihanaa!
      Ei seksiä....vain läheisyyttä erilaisilla mausteilla, esim. tuoksu kynttilät.

      • Vaan missä on miehet, jotka tuollaisesta alkuhuuman jälkeen innostuvat? Tai on kai niitäkin, mutta ne herkät ja vähäveriset runopojat eivät tahdo naisille kelvata alunperinkään.


      • iyiu

        Olen itse nainen, ja siltikin kuvailemasi kaltainen väkisin viritetty "ei harrasteta seksiä, pussaillaan itsemme ällytöksiin ja nuuhkitaan tuoksukynttilöitä" ei kuulosta sellaiselta, jota haluaisin parisuhteeseeni! Yök.

        Mutta aloittajan kaipuun sellaiselle sipaisulle toisinaan ja pusulle vaikka aamulla töihin lähtiessä, ymmärrän hyvin. Sitä minulla on mieheni kanssa, ja se saa suhteen tuntumaan läheiseltä ja arvokkaalta.

        Tietysti meillä on seksiäkin. Se on mutkatonta, tehokasta ja loistavan hyvää. Emme halua siitä liian siirappista, se ei ole meidän juttu. Läheisyyttä on useana iltana viikossa töllöä katsellessa, kun jalat on kiedottu yhteen tai olemme muuten lähekkäin. Ihan ilman mitään jatkuvaa pussailua tai tuoksukynttilöitä.

        Aloittaja: aloita sillä, että rupeat itse toimimaan sen mukaan, mitä odotat mieheltä. Silittele häntä joskus ohimennen, anna pusu illalla tms. Siitä se lähtee. Jossain vaiheessa voit vaikka kertoa, että sulle olis tärkeää sellainen arjessa halaaminen tms.


      • iyiu kirjoitti:

        Olen itse nainen, ja siltikin kuvailemasi kaltainen väkisin viritetty "ei harrasteta seksiä, pussaillaan itsemme ällytöksiin ja nuuhkitaan tuoksukynttilöitä" ei kuulosta sellaiselta, jota haluaisin parisuhteeseeni! Yök.

        Mutta aloittajan kaipuun sellaiselle sipaisulle toisinaan ja pusulle vaikka aamulla töihin lähtiessä, ymmärrän hyvin. Sitä minulla on mieheni kanssa, ja se saa suhteen tuntumaan läheiseltä ja arvokkaalta.

        Tietysti meillä on seksiäkin. Se on mutkatonta, tehokasta ja loistavan hyvää. Emme halua siitä liian siirappista, se ei ole meidän juttu. Läheisyyttä on useana iltana viikossa töllöä katsellessa, kun jalat on kiedottu yhteen tai olemme muuten lähekkäin. Ihan ilman mitään jatkuvaa pussailua tai tuoksukynttilöitä.

        Aloittaja: aloita sillä, että rupeat itse toimimaan sen mukaan, mitä odotat mieheltä. Silittele häntä joskus ohimennen, anna pusu illalla tms. Siitä se lähtee. Jossain vaiheessa voit vaikka kertoa, että sulle olis tärkeää sellainen arjessa halaaminen tms.

        Samoilla linjoilla kuin iyiu. No, nyt alussa on ollut tuota pusipusittelua ja kainalokkain olemista, mutta kokemuksesta tiedän, että jossain vaiheessa tulee arki vastaan. Silloin on tärkeää ja riittävää, että toiselta saa sen pienen sipaisun, halauksen ja pusun silloin tällöin.

        Jos mies ei tee niihin aloitetta niin tee sinä. Ja puhu. Kerro, että toivot sellaista.


    • entäs itse?

      Annatko itse hellyyttä miehelle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe