Miten ketään voi haukkua homoksi?

Eräs

Pelkän ulkonäön perusteella? Mua haukutaan homoksi selkäni takana ulkonäköni takia, en ymmärrä miksi. Olen tämmöinen hyvin voimakas viikinki kasvoinen kaveri mahtaako johtua siitä. Voiko ihmiset olla niin julmia? Tämä vaivaa itseäni todella paljon niinkuin arvata saattaa koska en eläissäni ole osoittanut mitään mielenkiintoa miespuolisia kohtaan millään tavalla. Okei kaikkea juorua varmaan lähtee liikkeelle kun olen 26-vuotta ja en ole seurustellut päivääkään ja itseasissa on poikuuskin vielä tallella. Olen todella masentunut ja kyllästynyt.
Olen yrittänyt löytää tyttöystävää mutta yleensä ujouteni estää aloitteen tekemisen enkä viihdy baareissa.
Mitä hittoa mun pitäisi tehdä? Nussia puoli suomea raskaaksi ja levittää tietoa olen kova kaveri mä saan pillua joka päivä, juu ei, se en ole minä ja jos joku ei sitä tajua niin vetäköön itsensä hirteen!
On todella ikävä kävellä kaupungilla kun lähes kaikki tuijottaa aina se tekee välillä pahaa. Mä en tosiasiassa tiedä olenko mä kaunis vai ruma? Siitä syystä että muhun on ihastunu äärettömän kauniit tytöt ihan miss suomi tasoa olevat. Herää kysymys että miksi en sitten ole saanut tyttöystävää? Erinäisistä syistä, he ovat varattuja ja/tai sitten en uskalla pyytää niitä mihkään.

Oikeastaan haluaisin vaan sitä että joku tyttö tulisi sanoon, hei sä oot ihana ollaanko yhdessä!

15

2944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suz

ne tuijottaa six ku oot nii hyvännäköne...? =) En kyl oikee tiä mitä tarkottaa viikinkikasvoinen? Siis sellaset voimakkaat piirteet vai? Kulmikas leuka jne.? Millasia kavereita sulla on? Nais/miespuolisia? Onx "bestistä"? Ketkä sua haukkuu? Jotkut puolitutut vai? Onx sul niitten haukkujien kans jotai kränää kenties? Mistä sä tiät et ne haukkuu sua? Siis miten oot saanu tietää?

• homo

Jos olet vain viikinkikasvoinen, no, sitten harmi mutta jos olet oikea viikinki, sitten syystä. Yleensä tosin haukkuvat homoiksi ikäänkuin heiveröisempiä. Se on kai hauskaa. Sillä voi osoittaa omaa ylemmyyttä tai kateellisuutta. Oikeaa homoahan ei kukaan viitsi homoksi haukkua. Tosin hyvin lapsellisia ovat, jos ovat sinun ikäisiä. Siihen ei tietty mitään mahda. Kannattaa vaihtaa maisemia, jos enempi häiritsee.

• homo
        homo kirjoitti:

Jos olet vain viikinkikasvoinen, no, sitten harmi mutta jos olet oikea viikinki, sitten syystä. Yleensä tosin haukkuvat homoiksi ikäänkuin heiveröisempiä. Se on kai hauskaa. Sillä voi osoittaa omaa ylemmyyttä tai kateellisuutta. Oikeaa homoahan ei kukaan viitsi homoksi haukkua. Tosin hyvin lapsellisia ovat, jos ovat sinun ikäisiä. Siihen ei tietty mitään mahda. Kannattaa vaihtaa maisemia, jos enempi häiritsee.

Eli siis jos ne kerran tykkää niin miksi et muuta vaikka ulkomaille, jossa naiset on rohkeampia kuin suomalaiset lattaperselahnat, joilla on sitäpaitsi mielessä vain raha.

• Eräs

Joo on mulla bestis joka on miespuolinen. Miten mä sitten pystyisin selittään mitä tarkoittaa viikinkikasvoinen? No oikeestaan kattokaa miltä näyttelijä Ian Ziering näyttää niin tiedät suunnilleen miltä näytän. Ainakin jotain piirteitä löytyy samoja hänestä verrattuna muhun.

Täytyy myöntää että välillä kyllä suoraan sanottuna vituttaa suomalaisten naisten asenne. Mitä hittoo ne oikeen haluaa.

Ketkä haukkuu? No täysin tuntemattomat välillä kun kävelen kaupungilla ne luulee että en kuule mutta kyllä sen yhden sanan kuulen kato homo!
        Voi jessus sentäs!
        Kerronpa tapauksen nimittäin olin tuossa töissä viime vuonna ja siellä kävi eräs mies ja hänen ihana tyttärensä. He istuivat pöydässä ja kuulin kun se tytär sanoi isälleen että toi on hyvän näköinen, tarkoittaen siis minua. No isä sitten totesi että toi on homo! Joopa joo millä saatanalla se voi mennä tommosta sanoon kun ei se pelle edes tunne mua, en tajua.

Maiseman vaihto ei oikein onnistu kun olen koulussa.

• homo
        Eräs kirjoitti:

Joo on mulla bestis joka on miespuolinen. Miten mä sitten pystyisin selittään mitä tarkoittaa viikinkikasvoinen? No oikeestaan kattokaa miltä näyttelijä Ian Ziering näyttää niin tiedät suunnilleen miltä näytän. Ainakin jotain piirteitä löytyy samoja hänestä verrattuna muhun.

Täytyy myöntää että välillä kyllä suoraan sanottuna vituttaa suomalaisten naisten asenne. Mitä hittoo ne oikeen haluaa.

Ketkä haukkuu? No täysin tuntemattomat välillä kun kävelen kaupungilla ne luulee että en kuule mutta kyllä sen yhden sanan kuulen kato homo!
        Voi jessus sentäs!
        Kerronpa tapauksen nimittäin olin tuossa töissä viime vuonna ja siellä kävi eräs mies ja hänen ihana tyttärensä. He istuivat pöydässä ja kuulin kun se tytär sanoi isälleen että toi on hyvän näköinen, tarkoittaen siis minua. No isä sitten totesi että toi on homo! Joopa joo millä saatanalla se voi mennä tommosta sanoon kun ei se pelle edes tunne mua, en tajua.

Maiseman vaihto ei oikein onnistu kun olen koulussa.

No mitä sen on väliä jos ne ei kimppuun käy ?
        Lastentarha-yläaste välillä varmaan kaikkia haukutaan hinttariksi mutta ei kai ne nyt paljon vanhempia ..vaatetus kyllä kans saattaa vaikuttaa, eikun anttilaan ostamaan tuulipuku alle neljänsadan ja hiukset pesuun vain kerran viikossa, eiköhän lopu nimittely. Eikä muutenkaan kannata veden kanssa läträtä, aito mies käy kerran viikossa saunassa eikä kampaa ole nähnytkään.
        Tai sitten pinkki paita päälle ja setalta ostamaan jotain pride varusteita (en tiedä myyvätkö) niin ei tarvitse ilmeistä mainita.
        Mua kerran joku tuntematon haukkui (siis yhden kerran, kun en noita vaatteita kovin viimeisen päälle omista) - heitin kielisuukon kaverin kanssa, se nyt taisi olla vähän semmoinen bi, siihen loppui, lähti karkuun.

• Kato tosta
        homo kirjoitti:

No mitä sen on väliä jos ne ei kimppuun käy ?
        Lastentarha-yläaste välillä varmaan kaikkia haukutaan hinttariksi mutta ei kai ne nyt paljon vanhempia ..vaatetus kyllä kans saattaa vaikuttaa, eikun anttilaan ostamaan tuulipuku alle neljänsadan ja hiukset pesuun vain kerran viikossa, eiköhän lopu nimittely. Eikä muutenkaan kannata veden kanssa läträtä, aito mies käy kerran viikossa saunassa eikä kampaa ole nähnytkään.
        Tai sitten pinkki paita päälle ja setalta ostamaan jotain pride varusteita (en tiedä myyvätkö) niin ei tarvitse ilmeistä mainita.
        Mua kerran joku tuntematon haukkui (siis yhden kerran, kun en noita vaatteita kovin viimeisen päälle omista) - heitin kielisuukon kaverin kanssa, se nyt taisi olla vähän semmoinen bi, siihen loppui, lähti karkuun.

http://www.imdb.com/Name?Ian Ziering
        niin näet minkä näköinen heppu on kyseessä.

• selvä tapaus

• minä vaan
        selvä tapaus kirjoitti:

No joo, homohan siellä kurkistaa.

Ihan huvittavaa että sulla on toi sama ongelma kun mulla. Mulla ei ole edes poikuus tallella, tyttöystäviä on ollut useita ja nytkin on. Saan silloin kuin haluan, enkä ole tippaakaan kiinnostunut äijistä mutta silti tota nimittelyä kuulee silloin tällöin ja täytyy myöntää että se vituttaa.
        Veikkaisin että kyseessä on kateus tms. koska toisaalta tiedän että minun on helppo saada naisten huomio puoleeni ja olen keskimääräistä komeampi sälli. Jos tuntemattomat heittää jotain tommosta niin aivan sama mutta jos joku frendi heittää niin ei se kyllä sillon mikään frendi ole.

• Ian Ziering
        minä vaan kirjoitti:

Ihan huvittavaa että sulla on toi sama ongelma kun mulla. Mulla ei ole edes poikuus tallella, tyttöystäviä on ollut useita ja nytkin on. Saan silloin kuin haluan, enkä ole tippaakaan kiinnostunut äijistä mutta silti tota nimittelyä kuulee silloin tällöin ja täytyy myöntää että se vituttaa.
        Veikkaisin että kyseessä on kateus tms. koska toisaalta tiedän että minun on helppo saada naisten huomio puoleeni ja olen keskimääräistä komeampi sälli. Jos tuntemattomat heittää jotain tommosta niin aivan sama mutta jos joku frendi heittää niin ei se kyllä sillon mikään frendi ole.

Homo on hyvä haukkuma sana

Vai loukkaako se jos sua haukutaan läskiksi tai tyhmäksi. Ei mua ainakaan harmita jos joku sanoo tyhmäksi tai läskiksi. Homottelu on nykyään niin kovin yleistä. Jos antaa itsestään masentuneen tai epävarman kuvan niin monet havaitsevat sen ja lyövät sillä millä sattuu, eli homottelemalla. Ihmiset ovat nykyään sairaita ei slle voi mitään. Täytyy vaan huolehtia siitä että ei itse lähde parjaamaan ja panettelemaan ketään. On se kumma kun panettelu ja herjaaminen on nyky Suomessa hyväksyttyä. Yleinen mielipide hyväksyy herjaamisen ja panettelun.

Väkivaltaltaiseksi ei kannata ruveta siinä saa ongelmansa potensiin 10

• karri

Idiootit haukkuu kun luulevat olevansa "päälliköitä" toisia morkatessaan.
      Ehkä taustalla haukkujalla epävarmuus omasta suuntautumisestaan ??
      Paras olis jos et reagoisi päättömiin huuteluihin mitenkään,mutta toisaalta niitä saattais ####:ttaa jos virnistelisit vaan tai nauraisit niille räkäset naurut...
      Olet ihan ok näköinen ja enne pitkää on pimu kainalossa... ajan kysymys vaan.
      Malta odottaa mutta tilaisuuden tullen rupea juttusille jos kiva tyttö osuu kohdalle :)

• Anonyymi

Rasismi ei ole hyväksyttävää enää. Homoviha on sallittua. Koulussa tummat pojat ovat solvanneet minua hinttariksi. Ironista miten vähemmistö voi kiusata vähemmistöä.

• Anonyymi

Valitettavasti vähemmistöön kuuluminen ei estä ihmistä olemasta rasisti. Näin se vaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti vähemmistöön kuuluminen ei estä ihmistä olemasta rasisti. Näin se vaan on.

Kyllä voi se niin olla että vaikka tummaihoinen joka on alkuperäisin jostain afrikan maasta on rasistinen vaikka maahanmuuttajaa kohtaan joka on kotoisin lähi-idästä. Tarkoitin kuitenkin tässä sitä että miten tummaihoiset voi kiusata seksuaalivähemmistöä mikä on toinen vähemmistö maahanmuuttajien lisäksi.

• Anonyymi

Älkää loukkaantuko homoseksuaaliseksi haukkumisesta! Jos ette ole hinttejä, niin eihän valheeseen koskaan tarvitse edes reagoida mitenkään! Ja PELKKÄ HOMO-SANA, tarkoittaa latinassa ihmistä, noin ylipäänsä, mutta jos haluatte tarkentaa joskus, haluaako kiusaajanne todellakin hintiksi haukkua, pyytäkää tarkentamaan...
      Homo tarkoittaa myös "samaa", ja esim. kemiassa homogeeninen typofaasi, tarkoittaa liuoksen tasajakoista rakennetta. No, miksi ette ole edes hieman hinttejä? Vain se on synnitön, joka ei vihaa veljeään onnettomuuteen ja siis RAKASTAA VELJEÄÄN, heterojen veljien välillä se ei ole niin konkreettista kuin hinttien.

• Anonyymi

"Hintti" on homokammoinen haukkumasana, "homo" voi olla neutraali.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      80
      5489
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      101
      4481
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      135
      4073
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2826
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      202
      2822
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      32
      2666
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      83
      2524
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      88
      2274
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      182
      2093
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1666
    Aihe