Millaisia kokemuksia on teillä muilla, joilla on hoidettu peräaukon haavaumaa diltiazem voiteella ? Minulla voide kyllä autaa haavaumaan, mutta aiheuttaa kutinaa koko takapuolen alueella ( siis itse aukossa ei tunnu mitään ). Olen mitteinyt että jos laitankin rasvaa liikaa sitten kun se leviää niin aiheuttaa kutinan. Koko ajan takapää on ihan märän tuntuinen.
Haavaumat ja diltiazem
3
502
Vastaukset
- Laama
Itsellänikin se aiheutti kutinaa, koska se varmaan hautoi siellä. Vaikka purkissa luki 2-3 kertaa päivässä, itse pidin päivän taukoja välissä, jolloin kutina loppui tai käytin rasvaa vaan kerran päivässä vähäsen.
- Sama täällä
Aivan, Diltiazem aiheuttaa sietämätöntä kutinaa laajalla alueella. Kokeilehan Nitrovoidetta. Se ei ainakaan minulla kutise. Joillekin se kyllä aiheuttaa päänsärkyä, mutta se on ohimenevää. Itselläni päänsärky oli vain lievää ja kun voidetta oli käyttänyt viikon verran ei pää enää tullut lainkaan kipeäksi. Kannattaa kokeilla!
- hehheh
Kirjoitetaan vanhaan keskusteluun, kun on samaa vaivaa.
Olen ihmetellyt jo jonkin aikaa, kun fissuuran kanssa meinaa epätoivo iskeä. Tuntuu, kuin kirvelyt ja poltot ovat vain pahentuneet ja levinneet kohta koko alakroppaan. Ei voi kuvitellakkaan käyvänsä edes 5min kävelylenkillä. Kokeilin pitää aamusta taukoa rasvan kanssa ja toistaiseksi ei iltapäiväpoltot ole alkaneet vaikka tein lumitöitä reilut puolituntia. Itse fissuuraa ei nyt edes tunnu vaikka on ainoastaan aamulla istuttu ammeessa se 10min. Sitäkään ei kyllä takamus tahdo kestää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama265079Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1492497Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525