onko mulla liian isot jalat?

mooonika

mun jalan koko on 38-39 mutta siks mun lajat on isot kun oon jotain 2 sentti alle 170cm...mua ärsyttä olla näin jättiläinen mutta ei voi mitään? haittaako teitä jätkät jos tyttö on tällänen "jättiläisen" kokonen? oon tosi laiha niin se kans näyttää hassulta..;( oon muutes 16..;)

14

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mullao

      mulla on 44 tai 45, olen 15 ja 173cm pitkä. Tunnen yhden 12-vuotiaan jolla on 49 :P

      • viel mitää

        oon ite 13w ja n.38 jalka. ja pikkubroidil o n.45! hän on mua kolme vuotta nuorempi. :o


    • .......tyhmä.........

      ku ajattelet tollasta. Et edes ole mikään pitkä, oot itseasias suhteellisen lyhyt, jopa tytöks. Ja jalankokokaan ei oo mikään iso, päin vastoin. oot aika urpo 16 vuotiaaks, ei millään pahalla.

    • isot jalat!

      Ny sulla ei oo enää KOSKAAN mahiksii yhteenkään jätkään! Itketään yhessä *nyyh nyyh*



































































      HEI HALOO! Pliis..... jalkojen koko ei vaikuta siihen, tykkääkö kundit vai ei :D

    • isojalka

      No mulla vasta onkin isot jalat jos suhun vertaa, oon 157cm ja silti kengän koko on 38. Useimmilla samankokosilla on pienempi ja vähän pidemmillä sama.

      • ''ISOJALKA''

        No onks mul iso jalka kengän koko 38-39 ja oon 148 cm pitkä.. HEI HALOO VERTAA TOHON!!!!!! :'(


      • ''ISOJALKA''
        ''ISOJALKA'' kirjoitti:

        No onks mul iso jalka kengän koko 38-39 ja oon 148 cm pitkä.. HEI HALOO VERTAA TOHON!!!!!! :'(

        oon sitten 12


      • miehen jalat
        ''ISOJALKA'' kirjoitti:

        oon sitten 12

        Jumsse teitä höpsöjä, mun tänhetkiset kengät on kokoa 42 ja oon 15 vuotias tyttö... Eikä se mua muuten haittaa, mutta koko jalat vyötäröstä alaspäin on kuin miehen! isot ja romuluiset, se ällöttää eniten :S


      • jesse_dygnet_runt
        miehen jalat kirjoitti:

        Jumsse teitä höpsöjä, mun tänhetkiset kengät on kokoa 42 ja oon 15 vuotias tyttö... Eikä se mua muuten haittaa, mutta koko jalat vyötäröstä alaspäin on kuin miehen! isot ja romuluiset, se ällöttää eniten :S

        Oho... Onko oikeasti 42? Mä oon 195 cm / 104 kg mies ja mulla on vain kolme numeroa suurempi kenkä kuin sulla!!


    • Sosad

      hahhaaa:D sama ongelma :( mut ei se mtn ei jätkät kuitenkaa mtn jalkoi kato ? vai...

    • hahah

      Olen reilu 150 ja jalka 41 :D en kasva enään ja tyttö olen. revi siitä ! :D

    • urpooo

      No ei tod oo isoo jalkaa..... -.-

      Mul on 39 ja 12wee ja 160cm.

      Ja mul on mun mielest normikokone.

    • huoh :(

      mun jalat on hei kokoo 41 ja oon vast 12! :( ei se mua sillee häiritse mut jotkut kengät näyttää vaa nii isoilt mun jalas.........

    • epätoivoinen

      tyttö, 13, jalankoko 42, piti lopettaa laskettelu ksoka naiste puolelta ei löytyny tarpeeks isoja monoja, ja miesten monoissa on liian levee kasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe