AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / ruoka päiväkirja!
2 Vastausta 192 Lukukertaa

ruoka päiväkirja!

Usein vanhemmat miettivät että meidän tenava ei syö juuri mitään"suosittelen tätä(ruokapäiväkirjaa,viikon pitoa tai jopa 2 viikon,kokemuksen mukaan jääkaapin ovessa se oli parhaassa paikassa,ei unohtunut täyttää,joka ruoka ja juoma ylös,näin saa kartotettua lapsen ravinteet,ja yllättävän usein tämä(ei syö mitään)onkin syö jokseenkin kohtuullisesti"tämä vain vinkkinä niille jotka tuskailevat lapsiensa syömisiä.ja jos on sitten tosi vähäistä se syönti niin on hyvä näyttää esim:neuvolassa tätä seurantaa.

hei

tämä olikin hyvä juttu jota pitää kokeilla kun minulla on pyörätuolissa oleva 8 vuotias tyttö jolla on epilepsia ja ainaiset pissatulehdukset joihin nyt aloitettu estolääke ja ruokailu on hänelle tosi tuskaa jospa tällä keinolla sais parannettua sitä ja kun painoo on niin vähänkin hänellä

minä

olen 13-vuotias tyttö. olen seurannut ruoka ja-juoma päiväkirjalla itseäni jo melkein vuoden . koska tunnen itseni lihavaksi vaikka kaikki sanoo että olen aivan normaali pituuden vuoksi olen noin 168.9 cm se auttaa hillitä ruuan sömisessä kun ajattelen miten laiha voin olla puolen vuoden-vuoden jälkeen :D
 /   /  / ruoka päiväkirja!

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua