Siis onko kukaan pannut merkille miten suoraan, törkeästi ja millä itseluottamuksella päälle nelikymppiset eukot yrittää pokata nuoria miehiä baareissa? Just tos viimevkl olin taas baarissa paikallisessa pikkukuppilassa jossa nuorten ja vapaiden naisten tarjonta oli kohtuu heikkoa jtn juttelin sit aika pitkän tovin yhden n.40v naisen kanssa ja lopulta lähdettiin valon jälkeen kimppataksilla himaan.Ok,ite yritin ehdottaa että mentäis mun luokse mut ei kun eukko yritti tyrkyttää pelkästään puh.numeroaan.Siis oikeasti mitä vittua,kuvitteliko 40v eukko että siinä ollaan rakntamassa jtn. suhdette vai mitä helvettiä mä muuten teen hänen puh.numerollaan.Jos ois tullu samantien ja sinä kyseisenä iltana mun luokse niin oisin mä toki voinu ainakin yrittää nusasta mut että oikein puh.numero,huh huh.Eikä tuo ollut edes ensimmäinen kerta kun vastaavaa tai melkein vastaavaa tapahtuu mulle.
40+ naiset
7
1347
Vastaukset
- koeianterimari
Miksi ei nainen olisi saanut yrittää?Yrittäminen ei katsos maksa mitään.Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.Mikset sanonut suoraan mutta ystävällisesti:"Mukavaa että olet kiinnostunut,mutta et taida olla tyyppiäni"tms.Tulet sitten tänne ruikuttamaan!Toisella palstalla ruikutat kun kissa "hinkkaa"tanssiessaan,vaikka on varattu.Itse menit yrittämään häntä.kuten vanhempi nainen sinua.Oliko se synti tai häpeä?Ei.Jokainen saa yrittää iskeä ketä haluaa.Ehkäpä tämä 4-kymppinen ei ole yhtä kakaramainen kuten sinä,että valittaa jossain keskustelupalstalla kun "eräs nuori jätkä antoi ymmärtää muttei sitten halunnutkaan mitään".
Ei ollut eka kerta,sanoit.Ehkä et vetoa nuorempiin naisiin.Ehkä luulet olevasi tasokkaampi kuin olet ja yrität liian makeita kissoja,joihin sulla ei ole mitään mahista.Sitä paitsi tollanen toisten aliarvointi ja keskenkasvuisuus haisee kilometrin päähän,jokainen terve muija juoksee karkuun kun haistaa sen!oli siitä että oisin toki halunnut ottaa naisen kylään juuri sillä hetkellä ja sinä iltana mutta se että toosan saamiseksi olis joutunu näkeen jtn vaivaa arkena ei napannu.Edelleenkään en yritä itse ilman selvää vinkkiä ja aloitetta ketään,en hyvännäköisiä enkä edes vähemmän hyvännököisiä naisia.Ja paskan marjat,totta vitussa mä käyttäydyn aivan erilailla oikeasssa elämässä ja kasvotusten ihmisten kanssa kun jossain vitun netin keskustelupalstoilla.Enkä mä oikeasti edes oo ihan yhtä omahyväinen ja vittumainen luonne mitä vois kuvitella,täällä ei vaan kukaan vaivaudu kommentoimaan sun juttuja jos et pikkasen provosoi.
- kummasti
kun et pöksyihin päässyt ;)))))
Asiaan:
Et ole tainnut vielä oppia treffien koodikieltä.
Naisen ei tehnyt mieli, mutta ei myöskään halunnut loukata sinua. Tässä tapauksessa puh.no:n pyytäminen on sivistynyt tapa päästä eroon. Kerrankos niitä numeroita kysytään sen kummempia jatkoja ajatellen.
Vähän eri juttu jos olis tyrkyttänyt omaa numeroaan.
Parempaa flaksia ikäistesi parissa toivotellen.
YRITÄ YRITÄ, kyllä se siitä - väärän numeron...
tuollaiselle huonokäytöksiselle raakileelle.
- soitellaan ,soitellaan..
Että jos se ei halunnut sun luo niin ei kovinkaan kiinnostunut ollut.Sekös sinua nyt jurppii,ja varmaan harmittaa kun et saanut...Joku taso sentään nelikymppisillä on.Monta kertaa pääsee eroon kusipäätyypistä kun tarjoaa vain numeroa ja sanoo että soitellaan..Elämä on rankkaa joskus...
eukko tuli kyllä alunperin ihan itse jututtaan mua baarissa.Ei mua enää jurpi koko homma tippaakaan mut täytyy myöntää että silloin su aamu ois kyl tehny mieli ryömiä hänen yli ainakin kerran,ehkä jopa kahdesti.Tikulla silmään joka menneitä muistelee,uus vkl ja uudet kujeet.
- siis
yrmio kirjoitti:
eukko tuli kyllä alunperin ihan itse jututtaan mua baarissa.Ei mua enää jurpi koko homma tippaakaan mut täytyy myöntää että silloin su aamu ois kyl tehny mieli ryömiä hänen yli ainakin kerran,ehkä jopa kahdesti.Tikulla silmään joka menneitä muistelee,uus vkl ja uudet kujeet.
hävettääkö vähän käydä täällä lukemassa omia typeriä heittoja ? Jos ei yhtään kelaa tekemisiään ei koskaan opi mitään. Jos aina vaan unohtaa sen mitä on mokannut,tekee samat mokat aina uudelleen yhtä uutena, ja sitten vielä kuvittelee, että kaikki muutkin kuvittelee sun tehneen sen ensimmäistä kertaa. Herätys, sun on aika edes hieman kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama225010Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634026Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733593Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732688Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472453Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602338Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl682133Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272097- 1341633
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505