Apua tarvitseva neito pulassa..!!!

missu -19-

mulla ois tällänen yks "pieni" ongelma..ja toivoisin mielipiteitä teiltä kaikilta jos vain mitenkään pystytte auttaa!

Olen ollut ihastunut jo yli neljä vuotta erääseen kundiin..vuosi sitten vihdoinkin uskalsin lähestyä häntä ja menimme sitten kahville parin kuukauden mailailemisen jälkeen..
kahvittelun jälkeen hän lupasi että menisimme yhdessä ulos joku päivä..
sitä päivää ei tullut..
meni kuukausia ja melkein vuosi, enkä mitään kuullut hänestä.. :(
ymmärsin että hän ei nähtävästi ollut kiinnostunut kerta hän ei edes vastannut viestiini kun kysyin häntä ulos..
mutta sitten tänä keväänä maaliskuussa törmäsin häneen sattumalta yhdessä paikassa netissä.:) Pistin hänelle viestiä kysyäkseni muuten vain kuulumisia, ja hän ihme kyllä vastasi siihen..
Jonkun aikaa keskusteltuamme hän pyysi mese osoitettani..
Satuimme yhtenä päivänä samaan aikaan meseen ja siinä sitten juteltiin niitä näitä, kunnes hän otti vuoden takaisen jutun esille.
Hän selitti kaiken miksi ei ollut ottanut enää yhteyttä sillon ja pyysi anteeksi omaa typerää käytöstään..
Kuulemma ajankohta oli väärä sillon ja muutenkin hän selitti olevansa erittäin kiireinen sillä hetkellä, ja sitten se vaan jotenkin jäi..
Annoin anteeksi hänelle ja olin edelleenkin hyvin ihmeissäni kaikesta tapahtuneesta..
Lopuksi hän pyysi minua kahville koska hän halusi hyvittää kaiken..
Kävimme sitten kahvilla ja juteltiin paljon kaikesta.
meni sitten muutama viikko kunnes hän pyysi minua mukaan yhtiin bileisiin..;)
Ajattelin tietenkin että hän pyysi minut ihan vain kaverina hänen mukaansa niihin bileisiin..
Bileiden alku-illasta tanssin vain kundin ystävien kanssa koska en halunnut "roikkua" liikaa hänessä ettei hän vain ahistuisi..
(koska mehän olimme vain kavereita kummankin puolelta!!)
Illan mittaa kuitenkin huomasin jotain outoa hänen katseessaan aina kun hän vilkaisi minuun päin, en kuitenkaan noteerannut sitä vaan jatkoin hauskan pitoa..
Yhessä vaiheessa iltaa hän kuitenkin halusi ruveta tanssimaan kanssani aina vaan enemmän ja enemmän ja muutenkin käyttäytymään aika omistautuvasti..
Ei minulla ollut mitään sitä vastaan koska olinhan edelleenkin hyvin ihastunut häneen..
Me käyttäydyttiin illan aikana kuin mikäkin pariskunta, mutta en halunnut mennä edes suutelu asteelle koska olin erittäin sekaisin koko tilanteesta..
Minne ikinä meninkin illan aikana niin aina hän etsi minut käsiinsä ja tuli halimaan tai veti mukanaan tanssimaan..
Ilta kuitenkin päättyi ja hän saattoi minut paikkaan minne kyytini saapui..
Halasimme vielä lopuksi ja hän pyysi että ottaisin yhteyttä..
Seuraavana päivänä hän pyysi minua kävelylle. Nähtiin siinä sitten illalla ja hän sanoi että hänellä oli ollut mukava ilta minun kanssa..kerroin että niin minullakin..
Sanoin sitten hänelle kun olimme kelaillu illan tapahtumia jonkin aikaa että "musta tuntuu siltä että mä haluaisin katsoa mitä tästä jutusta tulee.."
Hän sanoi pitkän hiljaisuuden jälkeen että "mulla on sellanen paska juttu takana että en oo varma haluaisinko sitoutua nyt! mutta kyllä me voidaan nähä tässä..mutta katsellaan ihan rauhassa.."
Lupasin antaa tilaa ja sanoin että "mulla ei oo kiire mihinkään ja katsellaan vaan kaikessa rauhassa"

Mutta nyt en jaksa enää katsella ja odottaa vaan haluaisin edes jotain selvyyttä!
Yli kaksi kuukautta on kulunut nytten niistä bileistä ja haluaako hän edelleen vain odottaa ja katsella?
Ollaan nähty tässä ihan vaan kavereina ja juteltu ihan tavallisista asioista..
Aina kun ollaan nähty niin minun on pitänyt kysyä häneltä että missä mennään mutta menen ns. lukkoon ja en uskalla alkaa keskustella kyseisestä asiasta..
Tiedän että monetkaan jätkät ei tykkää (ja varsinkaan tämä kundi) ei innostu jos jutut rupee menee liian vakavaksi, mutta minun mielestä meidän pitäisi puhua koska tää juttu raastaa mieltäni joka päivä..
Olinko kundille vain yhden illan huvi? vai mitä? miksi hän edes sanoisi mitään sitoutumisesta jos ei olisi kiinnostunut edes vähän..?
voisiko mulla olla mitään mahdollisuuksia hänen kanssaan joskus..?
Pitäiskö antaa asian vain olla vai jutella mahd. pian hänen kanssaan?
Miten tällänen pitäisi osata tulkita?

Kaikki ajatukset mitä herää ja mielipiteet otan vastaan erittäin kiitollisena! ;)
Miehiltä ja naisilta, pojilta ja tytöiltä..ihan kaikilta!!! :D

5

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

voisit kysyä asiasta ensi kerralla kun tapaat hänet. Kysyt ihan neutraalisti ja painostamatta, jottei hän (mahdollisesti) ahdistuisi kysymyksestä.

• voin sanoa

..että tuo mies pitää sua miellyttävänä, ok. Mutta jos olet neljä vuotta odottanut sitä Todellista Vastakaikua, ja olet saanut vain muutamia murusia keksipaketista pitkällä aikaviiveellä, ajattele jo itseäsi.

Etkö haluaisi mieheltä aktiivisempaa, arvostavampaa, UMPIrakastuneempaa huomiota?

TAI edes AKTIIVISTA treffien ehdottelua, TODELLISTA tapailua?

Tämä, mitä nyt saat, tai mitä siis ET saa, on sun osalta jossain määrin venäläisen ruletin pelaamista. Jos elät satunnaisilla toivonkipinöillä ja "ehkä jos"-tyylisillä tulevaisuuden näkymillä, saatat vain pedata itsellesi kovan pettymyksen ja sydänsurun pedin. Siinä makaat sen ajan minkä olet sitä pedannut.

Olen pelannut tuota rulettia ollessani myös korviani myöten rakastunut. Toivonkipinöitä joskus kehitteli ihan omassa päässäänkin. Ne maksaa, koska todellisuus puraisee.

Suojele itseäsi, pelasta itsesi ajoissa. Tee siis näin: puristat vastauksen siltä joka on konkreettisesti KYLLÄ tai EI. Kaikki muu on Sinun piinaamistasi! Menetys tuntuu hetken, menee ohi. Sen sijaan toiveiden elättely ja eläminen miehen mielialojen mukaan, koska miehellä on se valta suhun (on niin söpö jne.) on aikaa pois sun elämästä.Hukkaan heittämistä.

• Teillä

mitään tulevaisuutta.

• R.R.

Noh juu... Kyllä, se on vaikeeta kysellä, että missäs mennään ja mihin ollaan menossa... Ja sun tilanne nyt on jo keskimääräistä hankalampi.

Mutta ethän sinä nyt voi ruveta elämääsi pitämään säästöliekillä vain miehen tunteiden takia! Miksi asian pitää mennä niin, että hän käskee ja sinä pomppaat? Kun sinä olet se kiinnostuneempi osapuoli...

Olithan itse paikalla kun teit hyvin klassisen vaikeasti tavoiteltava- tempun. Ja heti oli mies kärkkäänä herhiläisenä puolustamassa omaa reviiriään.

Hieman kuulostaa sitoutumiskammoiselta tuo kuvailemasi mies.

Ei taida itsekään tietää mitä haluaa, tai haluaako ollenkaan...

Toivottavasti tilanne ratkeaa kaikkia tyydyttävästi.

• missu -19-

..olen itsekkin tässä vähän pohtinut että sitoutumiskammoinen taitaa hän olla!! :(
        Hänellä on ollut aika monia suhteita, mutta viime suhteen päättyminen oli todella kova paikka hänelle eikä hän meinaa päästä yli siitä millään! tai niin ainakin hänen kaverit väittävät, kun kysyin heiltä!
        Jospa hän ei sen takia uskalla aloittaa nyt mitään vakavaa juttua koska pelkää että taas menee pieleen! että tulee taas jätetyksi?!

Täytyy varmaan kysyä häneltä varovasti seuraavan kerran kun nähdään...

mutta kiitos sinulle vastauksesta! :)
        Helpottaa kummasti kun muutkin kertovat omia mielipiteitään asiasta! oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia!! :) Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      80
      5489
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      101
      4481
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      134
      4061
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2826
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      196
      2809
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      32
      2656
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      83
      2524
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      87
      2271
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      182
      2083
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1666
    Aihe